بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان   |   پيوند به مطالب مربوط به تشکلات سياسی در سکولاريسم نو

آدرس اين صفحه با فيلترشکن:  https://newsecul.ipower.com/2009/06/22.Monday/062209-Hambastegi-Invitation-to-strike.htm

تير   1388 ـ جون  2009 

 

دعوت به اعتصاب و مشارکت

دبیرخانهء «همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران»

 

هم میهنان گرامی! با وجود اعتراض همه ی احزاب، شخصیت ها، نهاد های حقوق بشری و بین المللی به رژیم جمهوری اسلامی و تقبیح سرکوب، کشتار و بازداشت آزادی خواهان، با کمال تاسف، روند نادرست و قانون شکنانهء آن ها همچنان ادامه دارد. بر پایه ی  اصل ۲۷ قانون اساسی موجود، هر گونه راه پیمایی بدون حمل سلاح آزاد است. اما رژیم جمهوری اسلامی این حق را از مردم سلب کرده و مردم معترض را زیر ضرب کتک و توهین و تحقیر و گلوله قرار می دهد. روز گذشته چند تن از هم میهنان بیگناه را کشتند و وجدان بیدار انسانیت در سراسر جهان را جریحه دار کردند.

همچنین، به روند بازداشت های غیر قانونی خود ادامه داده و صدها روزنامه نگار، حقوق دان، فعال حقوق بشری و کوشنده ی سیاسی را بازداشت کردند. کیوان صمیمی، عضو شورای اجرایی همبستگی از جملهء اولین بازداشت شدگان بود و با کمال تاسف، شب گذشته به خانه ی اقای مهندس زعیم، دبیر سیاسی  شورای همبستگی و عضو شورای مرکزی جبهه ی ملی ایران، ریخته و او را با خود به مکان نامعلومی بردند. عوامل نظامی و امنیتی برای تکمیل اقدامات قانون شکنانه ی خود به بازداشت کوشندگان سیاسی می پردازند تا با ایجاد رعب و وحشت مانع از بیان نظرات مخالف با تقلب انتخاباتی و تحمیل اراده ی غیر قانونی خود بر شهروندان شوند.

هم میهنان آگاه! به راستی این چه قانونی است که به رهبر جمهوری اسلامی و نیرو های نظامی و انتظامی تحت امر، اجازه داده است تا به صورت همه جانبه هر اقدامی که لازم می دانند را انجام داده و حتا پیش از اظهار نظر شورای نگهبان خودشان، انتخابات کذایی را تایید کنند، اما شهروندان عادی حق اظهار نظر را نیز نداشته باشند؟ اگر چنین اعمالی خودکامگی و اعمال دیکتاتوری و کودتا نیست پس چیست؟

به راستی چه کسی باید از رهبر و نیرو های تحت امر بخواهد که قانون خودشان را رعایت کند؟ مگر در این مملکت هیچ قدرت دیگری جز قدرت نظامیان و رهبر وجود ندارد که از این همه خودکامگی جلو گیری کند؟ این ها مردم را به حساب نیاورده و سرکوب می کنند. آیا مجلس خبرگان خودشان و مراجع دینی نباید از این ها بخواهند تا به حد اقل ها احترام بگذارند؟

هم میهنان گرامی! در راستای پشتیبانی از شما مردم به پا خاسته، و به یاد جان باختگان راه آزادی، و در هماهنگی با سایر نیرو های آزادی خواه، روز سه شنبه را روز اعتصاب عمومی و سه روز اخر هفته را عزای عمومی اعلام می کنیم.  از همه ی هم میهنان گرامی در درون و بیرون از مرز ها دعوت می کنیم تا با همبستگی خود راه رسیدن به آزادی و دموکراسی را هموار سازند.

از سندیکاهای کارگری، تشکل های دانشجویی و دانشگاهی،تشکل های فرهنگی،تشکل های مربوط به زنان، اتحادیه های صنفی و تولیدی، بازاریان محترم و کارمندان و کارکنان دولتی  دعوت می کنیم تا در این حرکت تاریخی ومهم، مشارکت همه جانبه و تشکیلاتی داشته باشند.

از هم میهنان برون مرز می خواهیم با به راه انداختن تظاهرات گسترده در این روز ها، به ویژه هماهنگ با روز های پایانی این هفته، جهانیان را از آنچه در میهن اتفاق می افتد آگاه کرده و دولت ها را دعوت کنند تا با قطع روابط مالی و دیپلماتیک، عملا به رژیم نشان دهند که مشروعیت نداشته و حاضر نیستند آن را به رسمیت بشناسند.

31 خرداد 1388 خورشیدی

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630