بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان   |   پيوند به آرشيو آثار نويسنده در سکولاريسم نو

آدرس اين صفحه با فيلترشکن:  https://newsecul.ipower.com/2009/07/10.Friday/071009-Hossein-Khodadad-To-the-leaders.htm

19 تير 1388 ـ 10 جولای 2009

 

آقايان موسوی، خاتمی، رفسنجانی و کروبی! لطفا از خواب بيدار شويد!

حسين خداداد
hosseeinkhodadad@hotmail.com

ما از خدا هستيم و به خدا باز می گريدم

با اسلام آمريکايی بجنگيد. اين مصباح يزدی و جنتی اسلام آمريکايی دارند. دنيای غرب اگرچه به ظاهر مخالف احمدی نژاد است ولی نمی خواهد در ايران جمهوری اسلامی باشد. طالبان را بهتر می شود در ايران نابود کرد تا حکومت مردمی و آزاد و مردمسالار. حتی معنی مردمسالاری را با نام دين تغيير دادند. اين اصولگرايان تشنه قدرت ، تمام دين و حرکت و جنبش ايرانيان را دارند نابود می کنند. رهبری هم دين را تخريب می کند و هم جمهوريت نظام.

ديديم که هفته ها قبل از انتخابات خود آقای خامنه ای منزل آقای موسوی آمد ولی در قلب و فکرش خيلی چيزها هست.

از اسلام اين افراد فاصله بگيريد. اينها اسلامی دارند که با خون ندا و خون مردم وضو می گيرند. دست آقايان در خون است. دولت بزرگترين دشمن جمهوری اسلامی است. اينها شيطان هستند که با لباس دينی دارند مردم را ادب می کنند. رهبری در جلسه خصوصی قبل از انتخابات فرمودند که نبايد افرادی که مخالف گشت ارشاد هستند رئيس جمهور بشوند. پس هر تقلبی با دستور ولايت فقيه مطلقه جايز و واجب تر از نماز است. شما حرف های رهبری را باور نکنيد.

اين همه مردم برای شما آمدند و چگونه برای رای دادن زحمت کشيدند و بعد از انتخابات کتک خوردند. شما هنوز اندکی صدا داريد و روزنامه داريد، اين را قول می دهم ، اگر امروز تصميم نگيريد و مانند آنها قيام نکنيد فردا در کنار همديگر در خانه و زندان حبس خواهيد شد. آيا امروز دوستان شما اکثريت زندان نيستند. می دانم شما برای خدمت وارد صحنه شديد ولی آنها شما را دست کم می گيرند و فکر می کنند از شما کاری ساخته نيست. آيا کشتن خانم ندا و نامه دختر ابطحی قلب شما را تکان نداد؟ فرياد بزنيد که آقای خامنه ای عدالت ندارد. حداقل يک حرف بزنيد و دليلی بدهيد که چرا ايستادگی مانند دشمنان متحجر نداريد؟ خدا وکيلی آنها مبارزه را بهتر از شما بلد هستند.

شما خوابيد و دشمنان متحجر شما بيدار. آيا زمان حرکت و بيداری نرسيده است؟ چه چيزی بايد ببينيد تا بيدار بشويد؟ منتظر چه هستيد؟ ما که برای شما هم رای داديم هم خيابان جلوی گلوله آمديم. در 18 تير جنبش دانشجويان به صدا در آمد و برای بستن اولين روزنامه به خيابان آمدند و در همان حال دولت آقای خاتمی با حکومت و نظاميان با دوستی برخورد کرد و گروه خود سر را باور کرد. بعد از سکوت آقايان ديديم که يکی يکی روزنامه ها را با جرات کامل بستند. امروز که فهميديد که دانشجويان از همه جلو تر بودند و می دانستند قدرت مطلق می خواهد ديکتاتوری کند، ولی شما باور نداشتيد. دانشجويان ده سال پيش فهميدند که جمهوريت در خطر است و شما فقط گفتيد اين جوانان دارند اصلاحات را به راه اشتباه هدايت می کنند!. مجلس شورای اسلامی اعتراض کرد ولی همين آقای کروبی که رئيس مجلس بود، در آن اعتراض شرکت نکرد و از جناح قدرت مطلق حمايت کرد. فکر نمی کنيد از سکوت و سادگی شما دارند استفاده می کنند؟ چه مقدار به احمدی نژاد قدرت داديد؟ بله شما بوديد که اين قدرت را داديد. بعد از ۱۸ تير ديديم که چگونه با دستور ولايت يکی يکی روزنامه ها را بستند. همين آقای رفسنجانی بود که رهبر را انتخاب کرد و فرياد کشيد که يک دانشجو عکس مبارک هاله نور ولايت را پاره کرده است. قتل ها را ديديد و بازم ايستادگی و اعتراض نشان نداديد، يا اينکه با احترام به قدرت متحجر کمی عکس العمل نشان داديد. آقای کروبی فرياد زد در انتخابات تقلب شده است و همين آقای خاتمی گفت انتخابات سالم برگذار شد و احمدی نژاد رئيس جمهور ايران شد. اگر دوستان و رهبران اصلاحات اين هستند پس احتياج به شيطنت بيت رهبری نداريم. متحجران وارد دستگاه حکومت شدند و شما را يکی يکی به نام بی دينی و چه و چه بيرون کردند. شما که 25 سال دولت را در دست داشتيد نتوانستيد قدرت را در دست نگهداريد. کيهان خانه جاسوسی متحجران که بيشتر از وزارت اطلاعات افراد و دستگاه جاسوسی دارد با چه قدرت و فرياد وارد بازی می شود و برنامه آينده را بخوبی نقشه و مهندسی می کند. رای 5 ميليونی احمدی نژاد را با تقلب 24 ميليون کردند و رای 35 ميليونی را نابود کردند، و حرکت شما را انقلاب مخملی خواندند، شما چه کرديد؟ آيا شما با روش مبارزه که داريد حتما آخرسر تبريک هم به احمدی نژاد خواهيد گفت!.

خدا شاهد است اگر يک فرد و يا يک روزنامه طرفدار احمدی نژاد کوچکترين بازداشت بشود می گويند ايران فاسد شد و به روح امام فحاشی شده است. آنها گروه کوچک بدون حمايت مردم ولی با هم هستند و بهترين مهندسی را می کنند و شما نه می توانيد از مردم دفاع کنيد و نه از دوستان خودتان چه برسد به روزنامه ها! سر دبير روزنامه آقای کروبی الان در زندان است. آقای ابطحی در زندان است و آيا شما اعتصاب غذا می کنيد؟ يا فقط به خانواده ها ديدار می کنيد؟ آقای موسوی شما از اين رهبران اصلاحات ياد نگيريد که بيشتر از ديکتاتورها، اينها دل ما را خون کردند. حرکتی که بايد يک ماهه انجام بشود آنها منتظر می مانند تا بعد از صد سال دشمنان متحجر بيايند و بگويند اشتباه کرديم؟! ببينيد اينها از رو شمشير بستن و شما هنوز در خوابيد و با محبت و خواهش تقاضا می کنيد. آقايان عزيز لطفا مانند آنها حرکت کنيد و جواب محکم بدهيد. اگر آقای موسوی کفن بر تن کند و درب زندان اوين بنشيند در عرض يک ساعت مجبور می شوند، مردم را آزاد کنند. آقای رفسنجانی شما ديديد که کيهان هنگامی که رئيس جمهور بوديد چگونه شما را در ايران تخريب کرد. شما ديدی که بيست سال است نام شما و دختر شما را دارند نابود می کنند. چرا شما در نماز جمعه فرياد نمی زنيد؟ چرا اين همه ترس از کيهان و احمدی نژاد ها داريد. باور کنيد قلب مردم مسلمان و انقلابی را شکستيد. ما خون می دهيم و کتک می خوريم ولی شما هنوز در فکر هستيد کيهان فردا چه می نويسد؟!

آقای خامنه ای بعد از اعتراضاتی که در سکوت و بدون خشونت روزهای بعد از انتخابات انجام شد، در نمازجمعه حکم قتل و کتک زدن مردم معترض را دادند و ديديم در شنبه چه اتفاقی افتاد. ندا و ديگران چه روزی کشته شدند؟ شما از چه می ترسيد؟ که نظام ازبين برود؟ باور کنيد نظام آقای خامنه ای و يا کيهان نيست. ايران نظام است. مردم نظام هستند. شما خود نظام هستيد.

من فکر کردم هيچ وقت نمی توانند آقای ابطحی را زندان کنند ولی کردند چون از شما ها ترسی ندارند. اگر نمی توانيد رهبری کنيد حداقل به مردم بگوييد. آقای خاتمی هنوز به رئيس قوه قضاييه می گويد لطفا اگر زحمتی نيست، مردم را آزاد کنيد. واقعا خنده دار است. آقای ابطحی دوست شماست و بايد خجالت بکشيد که من از شما درخواست بکنم که يک حرکت جدی انجام بدهيد. از مردم استفاده کنيد. گناه و جرم آقای ابطحی چيست؟؟ من نويسنده نيستم ولی هنگامی که ديديم آيت الله منتظری را بنا حق بدنام کردند و حبس خانگی کردند نامه هايی نوشتم و بالاخره اين صدای کوچک و ناتوان من از سايت گويا و با تلاش مردم عزيز ايرانی ، آيت الله از حصر خانگی آزاد شد و برای همين فکر کردم که شايد از همين سايت گويا شايد بتوانم صدای مردم را به گوش شما برسانم. روزنامه شما که با ترس می نويسند و مردم نمی توانند اين حرف ها را آنجا بزنند. از مردم بپرسيد چه انتظاری از شما دارند. چرا با مردم مشورت نمی کنيد؟ چرا کيهان صدای اقليت را صدای مردم می داند و روزانه شما را مجرم معرفی ميکند ولی ما حق نداريم اين ها را حداقل مجرم و قاتل بخوانيم؟

ببينيد امروز مسلمانان چين کشته می شوند و شما هيچ حرفی نزديد. شما بايد فرياد بکشيد که چرا دولت و کيهان و حتی ولايت فقيه که در تمام امور دخالت مستقيم دارد، از مسلمان چين دفاع نمی کند. در چين اينترنت مردم را کاهش سرعت دادند و بيشتر از 150 نفر در خيابان کشتند. نيروی نظامی و لباس شخصی به مردم حمله کردند. سايت ها را در چين فيلتر کردند. چرا بايد در ايران خيلی مسائلی که امروز در چين اتفاق افتاده سانسور صدا و سيمايی بشود؟ شما هنوز شاد باشيد که رهبر گفت از دوستان دشمن نسازيد. اگر نمی توانيد در مقابل ديکتاتوری احمدی نژاد و به خصوص ديکتاتوری خامنه ای مقابله کنيد لطفا به ما بگوييد. رهبری که دوستی بيشتر از 50 ساله را با 4 سال دوستی احمدی نژاد به باد داد، به شما رحمی نخواهد کرد.

ببينيد من هم به اصل ولايت فقيه وهم به قانون اساسی اعتقاد دارم. پس فرقی با شما ندارم. من هم دوست دارم جناح ها و افکار همگی در ايران کنار هم باشند و کار کنند. ولی تا آقای خامنه ای که بنظر من، خود مقام معظم رهبری ضد ولايت فقيه است و روش امام را دارد بکلی ازبين می برد، تا نرود عدالت برپا نخواهد شد و ظلم ايران را بکلی تيره می کند.

خامنه ای بايد برود. تمام مشکلات و قدرت متحجر زير پرچم اين مردک است.

رهبران اصلاح طلب رای مردم را نابود نکنيد. اميد مردم را نابود نکنيد. اگر همين آقای خاتمی عمل داشت و کمی دشمنان جمهوری اسلامی را می شناخت نمی گذاشت طالبان متحجر، انقلاب را از مردم بگيرند. خواهش می کنم از سخنان کيهانيان نترسيد و کمی ياد بگيريد. تمام تلفن های شما را دارند کنترل می کنند و شايد در هر اطاق شما دربين مخفی باشد و باز برای اين آقايان احترام قائل هستيد. کفن بر تن کنيد و حرکت کنيد. خدا با آنها نيست. امام زمان با آنها نيست. خدا با مردم است. خدا با شما است.

در سايت اينترنت مشخص است که سالها پيش بوش دستور داده بود چهار صد ميليون دلار داده بشود. و اين دستورآقای اوباما نيست. حالا يک پاکستانی آمده و ان را برای انتخابات 22 خرداد تفسير کرده و کيهان تيتر کرده و آقای خامنه ای روی ان تکيه می کند. شما هيچ سخنی نگفتيد. اين همه احمدی نژاد و احمدی نژاد ها آتش دارند و بی باک مردم را هم بقتل ميرساند ولی شما چه کار می کنيد؟ سکوت؟ اين دولت خائن است و مردم منتظر عمل و کردار شما هستند.  ببينيم فقط صحبت می کنيد و يا واقعا می خواهيد اين بارعمل کنيد.

 

http://news.gooya.com/politics/archives/2009/07/090565.php

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630