بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان   |   پيوند به آرشيو آثار نويسنده در سکولاريسم نو

آدرس اين صفحه با فيلترشکن:  https://newsecul.ipower.com/2009/07/10.Friday/071009-JMI-Re-Zaim.htm

19 تير 1388 ـ 10 جولای 2009

 

بیانیهء دفتر پژوهش های هیئت رهبری جبهه ملی ایران

در خصوص بازداشت مهندس کورش زعیم 

 

ملت آگاه ایران! 

در شرایطی که میهنمان، با نابخردی، قدرت طلبی و تمامیت خواهی قدرت به دستان، یکی از پر بحران ترین شرایط اجتماعی و سیاسی را در چند دهه اخیر، پیش رو دارد، و شما ملت بزرگ، دگر باره داغدار و سوگوار فزندان برومندی هستید که سرود آزادی را از گلوی خونین فریاد کرده اند، و جان گرامی نثار آرمان های بلند شان ساخته اند، و یا زخم ها به پیکر و بندها به جان خسته خریده اند، و نیز در برهه ای که پیش از پیش جامعهء ما نیازمند شحصیت های ملی فرهیخته میهن دوست شجاع و مدبر است، شاهد آن بودیم که شمار زیادی از چهر های خوشنام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، بازداشت گردیدند که از اعضای سازمان دانش آموختگان جبههء ملی ایران، روزنامه نگاران، سازمان ادوار تحکیم وحدت، نهضت آزادی ایران، نیروهای ملی مذهبی، جبهه مشارکت، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و کانون وکلا در بین آنان دیده می شوند. همچنین، بسیاری از شهروندان از مرد و زن و پیر جوان دانشجو و دانش آموز و کارگر و کارمند و پیشه ور و دانشگاهی نیز در تحصن های مدنی که بر اساس اصل 27 قانون اساسی فعلی هم نیاز به مجوز ندارد. با روش های خشونت آمیز دستگیر گردیده اند.

در میان این خیل به بند کشیده شدگان، "مهندس کوروش زعیم"، عضو شورای مرکزی جبههء ملی ایران، که یکی از کوشا ترین و صدیق ترین خادمان ملت ایران است، نیز می باشد.

این چهرهء خوش نام و تلاشگر جبههء ملی ایران، در داخل و خارج از کشور برای تمام علاقمندگان و کوشندگان راه آزادی میهن و پیروان مصدق بزرگ شناخته شده است. وی چون سایر همونداش در جبههء ملی ایران، در سراسر زندگانی دغدغه ای جز سرفرازی و نیک روز ی ایران و ایرانی نداشته است. و جز برای آبادی و آزادی میهن به تکاپو نپرداخته است.

دفتر پژوهش های جبهه ملی ایران، بازداشت های اخیر را خلاف هرگونه اصول دانسته و خواهان آزادی هرچه سریعتر و بی قید و شرط تمامی بازداشت شدگان، از جمله مهندس کورش زعیم می باشد. سرکوب دگر اندیشان و منتقدان، و فراهم ساختن بستر انسداد سیاسی، نه تنها خلاف حق و حقوق بدیهی ملت   محسوب می گردد، که می تواند صدمات جبران نا پذیری در شرایط حساس فعلی بر پیکر منافع ایران وارد سازد.

دفتر پژوهش های جبهه ملی ایران

18/4/1388 خورشیدی

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630