بازگشت به خانه  |  فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان  |   پيوند به آرشيو آثار نويسنده در سکولاريسم نو

آدرس اين صفحه با فيلترشکن:  https://newsecul.ipower.com/2009/07/29.Wednesday/072909-Hamidreza-Khadem-Re-Zaim.htm

چهار شنبه 7 مرداد 1388 ـ 29 جولای 2009

 

کورش! بگو و برايمان بمان!

حمیدرضا خادم

جنبش آزادیخواهی ملت ایران، امروز با تمام وجود مظلومیت خود و خشونت عریان دیوصفتان برقدرت نشسته را فریاد می زند. رسوایی حاکمان با صدایی مهیب در جهان می پیچد و هر روز سندی محکمتر از پیش در عدم التزام و پایبندیشان به اصول انسانی برملا می گردد. اندوه و غم از سویی و شادمانی و مباهات از سوی دیگر به هم آمیخته اند و هر کدام به نحوی سبب حماسه ای بزرگ می شود.

هر روز خبر ناگواری از زندان ها و شکنجه گاه های استبدادمی رسد، که جوانی دیگر جان نثار میهن، آزادی و ملت کرد، و بر غم و اندوه مردم که هنوز سیاه جامهء خود را از سوگ شهید پیشین به تن دارند افزون می سازد. هر روز خبری از عزیزانمان که دل در گروی آزادی میهن دارند ولی بند استبداد به مسلخ شان کشانده می شنویم و نگرانی بر اندوه می افزاییم. ندا، سهراب، محمد، اشکان و ... شاید تا دیروز گمنامان عرصهء سیاست ایران بودند، اما حماسه و خونشان قهرمانان و شهره گان تاریخشان ساخت و نام و یادشان سمبل آزادی خواهی برای نسل امروز و جاودانه و همیشگی در نهضت شورانگیز و افتخار آفرین حق طلبی و آزادیخواهی ایران گشت؛ همانان که براستی و درستی مادرانشان به فریاد از جرم و گناهشان پرسیدند و دیدیم که دژخیمان مطالبات به حقشان را به گلوله پاسخ گفتند.

بی شرمی و ددمنشی حاکمان به خشونت آشکار و خیابانی که حماسهء مردم با یک مشت گره کرده و مشت دیگر دوربین بدست رسوای عالمشان ساخت ختم نمی شود و اعتراف گیری به روش قرون وسطایی، قویترین و شجاعترین مردان امروز ایران را از پای می اندازد تا بخشی از آنان در برابر دوربین کثیف و رسوا شده و روش های پوسیده و تاریخ گذشته اعترافات جعلی و سناریوهای دنباله دار، لب به سخن گشایند .

سران احزاب و جریان های سیاسی که امروز در بند استبداد گرفتارند را همگی می شناسیم و از پایمردیشان در برابر استبداد آگاهیم: زعیم، تاجزاده، رمضانزاده، امین زاده، حجاریان، توسلی و ...

 شاید کنار هم نهادن این نام ها تا دیروز به دلیل اختلافات فکری و رفتار عملی، خوشایند نبود اما امروز همه ایران یک صدا دارد که آن آزادیست و اینک خطکشی و مرزبندی میان گروه ها جز رسوایی و ترد از جنبش حاصلی ندارد. جریان های سیاسی، افراد و خانواده ها هر یک به نوعی از روش های غیر انسانی و شکنجه عزیزانشان برای اعتراف به دروغ سخن گفته اند و با وجود دیدن اجساد هموطنان و بدن شکنجه شده عزیزانشان در نهایت شجاعت، نامه می نویسند و مصاحبه می کنند و نشان می دهند که «النصر بالرعب» پروژه ای شکست خورده است چراکه بر این باورند که ما سخن می گوییم و نمی هراسیم چون حق و حقیقت در کلام ماست .

در اخبار هولناک اعتراف گیری، نام کورش زعیم نیز دیده می شود. اخبار فشار و آزار و شکنجه را می شنویم و نگرانیم. نگران نه از اینکه زعیم سخنی بگوید که سناریوی از پیش نوشته شده حاکمان کلید بخورد، چراکه زعیم و همفکرانش بجز منافع ملی و آزادیخواهی دغدغه ای ندارند و فعالیتی فراتر از مبارزات مدنی در مرام شان نیست. نگرانی از این روست که زعیم مقاومت کند و در برابر سناریوی امنیت خانهء جمهوری اسلامی بایستد. کسانی که زعیم و خانواده اش را می شناسند همگی می دانند که ترس و سازش به هیچ عنوان در وجود وی نیست، همگی از مقاومت پدرش در برابر کودتاچیان در 28 مرداد مطلعند، همگی از عدم سازش برادرش سیامک در برابر جباریت حاکمیت پس از آغازین روزهای انقلاب 57 خبر دارند که وی جانش را داد ولی هدفش را نفروخت و همگی از روحیات کورش زعیم، شجاعتش، سخنان آتشینش و عزم استوارش در مبارزه با استبداد خبر دارند .

ای کاش زعیم و زعیم ها که امروز در بند حاکمیت استبدادی گرفتارند بدانند که آنان تنها متعلق به خود نیستند و از آن ایرانند. سلامت و برقراری شان تضمین آزادی است که مردم ایران در پی آنند. ای کاش عزیزان در بندمان بدانند که حضور گرمشان در میان ملت شور و امیدی مضاعف در پیگیری مطالبات ملی ایجاد می کند و مقاومت نکنند. ای کاش زعیم و زعیم ها بدانند که گرفتار آمدنشان در بند استبداد از روی توانایی و قدرت شان است و ملت نیازمند این توانایی است و بر این اساس به خاطر کشور و ملت مقاومت را بشکنند تا بمانند .

ای کاش حاکمان و جلادان شکنجه گرشان نیز بدانند که چشمان بیدار ملت، نظاره گر عملکرد فروانسانی شان است و روزی باید پاسخگوی اعمالشان باشند و ای کاش بدانند و بفهمند امروز ایران بپاخاسته است و هیچ قدرتی توان رویارویی با خروشی به این عظمت را ندارد و ای کاش و ای کاش و ... 

به امید آزادی تمامی آزادیخواهان .

 پاینده ایران – جاوید آزادی

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630