بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان    |   آدرس اين صفحه با فيلترشکن: 

 https://newsecul.ipower.com/2009/09/12.Saturday/091209-Manu-Honarmand-Chaves-in-Mashahd.htm

شنبه 21 شهريور 1388 ـ  12 سپتامبر 2009

 

تکلیف شرعی حضور چاوز در بارگاه امام هشتم چیست؟

منوچهر هنرمند

هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا به دعوت محمود احمدی نژاد یکشنبه همراه وی به مشهد رفت و با حضور در حرم امام هشتم افطار را با او و هیات دولت صرف کرد . احمدی نژاد در پاسخ به سوالي درباره حضور رييس جمهور ونزوئلا بعنوان اولين رييس جمهور غير مسلمان در بارگاه امام هشتم اظهار داشت: «حضور آقاي چاوز در اين مكان مقدس نشان دهنده عمق اعتقادات مشترك و برادرانه دو ملت و دو دولت است» رئیس جمهور ونزوئلا نیز اظهار داشت « به عنوان يک مسيحي از اين که در اين مکان مقدس و معنوي حضور يافته ام احساس بسيار خوبي دارم و بهترين سلام و درود خود را نثار امام رضا (ع) مي کنم و ايمان دارم که حضرت مسيح نيز احساسات بسيار ارزشمندي نسبت به اين حرم مقدس دارد». چاوز که به هنگام گفتن اين مطالب براي چندمين بار دست دکتر احمدي نژاد را به نشانهء دوستي در دست خود مي گرفت و مي فشرد، تاکيد کرد: «ما معتقديم که حضرت مسيح به هنگام ظهور حضرت مهدي (عج) زنده مي شود و ايشان را براي برپايي عدل و داد کمک خواهد کرد». گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی را [اینجا] بخوانید.

 

چشمم روشن! بنده امروز که این خبر را در خیرگزاری های جمهوری اسلامی خواندم ، حقیقتا از صحبت های برادر تحمیلی عزیزمان آقای هوگو چاوز، رئیس جمهور محترم ونزوئلا، که در رکاب رئیس جمهور محبوبمان، محمود آقای احمدی نژاد، به مشهد رفته است جا خوردم. بنده تا کنون با اعتقادات دینی ام به آقا امام زمان، امیدوار بودم که ایشان پیش از پایان دوران ریاست جمهوری آقای اوباما تشریف بیاورند و با اسب مبارکشان یک دستی به سر و صورت جهان بکشند و تکلیف ما را با این جبهه های حق و باطل روشن کنند، اما حالا می بینم آقای چاوز می گوید ایشان تنها نخواهد بود و حضرت مسیح را هم با خود خواهند آورد. به به ..... همین یکی را کم داشتیم ، اره و اوره و شمسی کوره !


احمدی نژاد با امام رضا به چاوز پز می دهد

مگه می شه چنین چیزی؟ یک آقائی که همیشه خودش را با کاغذ پاک می کند، همراه آقای ما باشد که آفتابه از دست مبارکش نمی افتد؟ اصلاً مجسم کنید در حالی که آقای ما با شمشیر آخته مشغول سر بریدن و قطع کردن دست است، یک آقای دیگر هی آن طرف صورتش را برای ضاربین جلو بیاورد که یکی دیگه هم بزن !

مگه می شه؟ مردم گیج خواهند شد که کدام طرف بروند. اصلاً هیچ فکر کرده اید که توی این هیر و ویر تکلیف برادران بسیجی و پاسدار و نیروی انتظامی چیست؟ «گه گیجه» خواهند گرفت که چکار کنند... باید به فکر تنقیهء باطوم و نوشابه به سران اصلاحات باشند یا اینکه حواسشان جمع منکرات و مهمان رئیس جمهور باشد که زیر آبی برای سانفرانسیسکو سراغ «مریم مجدلیه » نرود؟ ... شوخی که ندارد آقاجان! پای اسلام عزیز در میان است .
 


همراهان چاوز چادر به سر کردند

از همه مهم تر اینکه، آقا امام رضا هم خیلی عصبانی هستند که چرا به این چاوز لندهور اجازه داده شده وارد حرم شریف شود و اینقدر رویش زیاد شود که افطار مسلمین را هم کوفتش کند. به قول امام راحل :«لاکن این چه مصیبتی است که اسلام شده است با این پدر و پسر!» حتما نره خر زیارتنامه را هم به زبان اسپانیولی خوانده است. درست است که قربانشان بروم امام رضا دلشان رحم است و ضامن آهو شده اند، اما قرار نیست هر کافری از راه رسید را به نام «زوار» خدمت ایشان ببریم. پس کجا هستند این آقای مصباح یزدی و مکارم شیرازی و از همه مهمتر واعظ طبسی؟ به قول امام راحل «مگر خفقان شده اند این آقایان؟»...

خدا شاهد است بنده هیچ نظر خاصی ندارم و اصلا کارت ملی هم ندارم که بگویند برای انتخابات این حرف را می زنم ولی چون وظیفهء شرعی خود می دانم که از دین عزیزم و آقا امام زمان و آقا امام رضا دفاع کنم این چند کلمه را می نویسم تا خدای ناکرده فردا احمدی نژاد دست رئیس جمهور چین را هم نگیرد ببرد قم که این آقا می خواهد برای اثبات ایمان حضرت معصومه را زیارت کند و هیچ مسلمانی هم نباشد که به ترکی از آقای چینی بپرسد «تو را سنه نه!»

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630