بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

23 شهريور 1388 ـ 14 سپتامبر 2009

پيوند به اين صفحه با فيلتر شکن: 

https://newsecul.ipower.com/2009/09/14.Monday/091409-Hamidreza-Rahimi-Two-Sessions.htm

مجلس اول ـ اعتراف گیری

فدوی نمی داند چه شد که تیتر "اعتراف گیری" او را یاد "آب میوه گیر " انداخت!.. ابتدا پنداشت که سبب، ممکن است تشنگی بی هنگامی باشد که  به  سراغش آمده است؛ لکن  پس از اندکی تأمل  دریافت که این تداعی بی سببی نبوده است زیرا " دستگاه آبمیوه گیری" ، به آنی جامد را به مایع تبدیل  می کند و این، چندان هم بی تشابه  به  "دستگاه اعتراف گیری "استاد کل فی الکل، خاتم المجتهدین و خلاصه المتقدمین و زبدة المتأخرین، بهاءالمله والشریعه والحقیقه والدین، سید علی (ع) خامنه ای نیست! و در اینصورت، معلوم می شود که حق با ذهنیّت ِ ُمصوّر ِ فدوی است !

باری، فدوی از تیتر کم می کند و برمطلب می افزاید !فدوی به انواع و اقسام پیشوند های فرمایشی، همچون انتخابات فرمایشی، تظاهرات فرمایشی و *... با اجازه ی فرهنگستان زبان، "اعترافات فرمایشی" را نیز اضافه  و در حاشیه نیز حیرت می کند که چرا حضرات وجود نازنین خود را تا این حد بزحمت انداخته و ُتند و ُتند جامد را به مایع تبدیل و باقیمانده را جلوی دوربین می آورند؟

فدوی براحتی ثابت می کند که اولیاء امور، اعلی الله مقامهم اجمعین، که بیگمان اولیاء الله نیز  هستند، هیچ  نیازی به آبمیوه گیری  ندارند زیرا ترکیب ُامّت بخاک و خون خفته ی ایران ِاسلامی از این سه دسته خارج نیست :

ــ مجذوبین

ــ مرعوبین

ــ مخالفین

دسته اول و دوم که بکلی بی آزار و به هیچ چیز نیز اعتراض ندارند. یعنی دولت خدمتگزار، این دستگاه آبمیوه گیری عظیم و اینهمه نیرو را فقط  برای  دسته ی  سوم ، که  به فرمایش  برادران  و در  رأس آنان مهندس الاسلام والمسلمین احمدی  نژاد دامت  تحریکاته تعدادی اندک و درحدّ خس و خاشاک اند، راه انداخته اند ؟ فدوی که باور نمی کند ،شما خوانندگان ضدانقلاب، عامل استکبار جهانی و صهیونزم بین الملل چطور ؟

زیاده جسارت است .

 

بعدالتحریر: حافظه ی فدوی ، پنداری رو به نقصان است و یادش رفت که مدرک اصیل ِ دیگری را ارائه کند ، که بعینه نشان می دهد که حکومت مقدس اسلامی ما ابدا ً نیازی به دستگاه آبمیوه گیری ندارد و آن ، تصویر رئیس محترم دادگاه انقلاب ، در پیوند با محاکمه ی بازداشت شدگان تظاهرات اخیر است . فدوی متهمین را نمی داند ؛ لکن اگر این حضرت  مستطاب جلالت مآب را در دادگاه که سهل است ، حتا در یکی از پیاده روهای تهران به فدوی نشان بدهند ، فدوی به هزار ویک گناه و ُجرم ناکرده ی خود ، به چندین زبان زنده و مرده ی دنیا شدیداً اعتراف می کند ، متهمین و بلکه محکومین که دیگر جای خود دارند!

والله الموفق والمُعین

۱۶ آگوست  المُعرّق سنه ی 2009 ترسائی

کتبة الفقیر ــ فدوی

 

* ترکیب "آهنگ های فرمایشی" هم داریم که چون امتیاز آن متعلق بدوستان افغان فدوی است، از ذکر آن صرف نظر کرد ومراد از آن  ، آهنگهای درخواستی خودمانست.

 

 

مجلس دوم ـ تردید

 

فدوی گاه از رّویه هائی که برادران کثرالله امثالهم اتخاذ و اِعمال می کنند ، سر در نمی آورد و بقول عوام  confused می شود . فی المثل ، فدوی با آنکه دست کم  سه دهه است  که  در رکاب ِ حضرات آیات عظام و حجج اسلام حفظهم الله تعالی شدیدا ً شمشیر می زند ، سرانجام در نیافت که خاج پرستان و در رأس ِ آنان آمریکای جنایتکار لعنت الله علیهم اجمعین ، خوب اند یا بد ؟ در ُزمره ی زنادقه و کافران ِحربی اند یا صحابه ؟... شک فدوی اما در باب تعلق برادران چینی و روس خود با آنکه لا کتاب اند ،به اصحاب اسلام عزیز، به تجربه و نیز به فتوای ِحضرات آیات بکلی برطرف شده ودر این زمینه پرسشی ندارد ؛ لکن پیرامون خاج پرستان هر چند که اهل کتاب اند ، در شکّ بین دو وسه  شدیدا ً گیر کرده است و در چرائی آن نیزعرض می کند که فدوی تا کنون می پنداشت که فقط زحمت معده ی مؤمنین با استکبار است و آمریکای جهانخوار ، فقط گندم اش خوبست !.لکن اخیرا ً دریافت که خیر !شیطان بزرگ چیزها ی دیگری هم دارد که  بدرد اسلام و مسلمین بخورد  و براین پایه ، آمریکا آنقدر ها هم که می گویند ، جنایتکار نیست !...

باری ـ کیهان اسلامی که دست چپ مقام معظم رهبری است در شماره ی هفت مرداد ِ هشتاد و هشت خود ، به سراغ  یک  نظریه پرداز ِ خاج پرست بنام ِ "فرانسیس فوکوباما " رفته و از او مطالبی را بسود اسلام عزیز نقل کرده است. فدوی از تیتر مطلب که بسیار هم سینمائی ست، آغاز می کند، آنجا که برادر فرانسیس، حتا بدون آنکه وضو بگیرد ، قانون اساسی مقدس حکومت ِ اسلامی را بدست گرفته و در یک قیام و قعود چنين فرموده است:

«تحليل يكي از برجسته ترين نظريه پردازان آمريكايي فوكوياما:  در ايران جدايي دين از سياست ممكن نيست!»

خاج پرست مذکور در تلاش های سهمگین خود برای درک حکومت اسلامی، به کشفیاتی شگفت انگیز نیز دست یافته است که  فدوی حیف اش آمد آن را که، بقول علمای َسَلف، رضوان الله علیهم اجمعین ، َادِله ی ُمستحَکمه در ردّ ُشبهاتِ مخالفین و معاندین است ، بمنظور َتنبّه خوانندگان ضد انقلاب خود ، عینا ً نقل نکند :

»اين جامعه شناس در مقاله اش كه با عنوان "ايران، اسلام و حكومت قانون" منتشر گرديد، تلاش كرده بتواند ماهيت نظام جمهوري اسلامي را فهميده و بيان كند. وي در اين رابطه نوشت: حكومت ايران استبدادي نيست زيرا يك حكومت استبدادي اولا، هرگز اجازه برگزاري انتخابات را نمي دهد و ثانيا، اجازه نخواهد داد تظاهرات در اعتراض به نتايج انتخابات تا جايي پيش برود كه از كنترل خارج شود!»*

پایان سخنرانی دانشمند محترم، بهاء ملة والدین، علامهء علی الاطلاق، برادر " فرانسیس فوکو باما " دامت اضافاته !

علی الله التکلان و ُهوالمُستعان فی جمع امور

هفتم آگوست المُطهّر سنه ی ۲۰۰۹ ترسائی

کتبة االفقیر ــ فدوی

الاحقر ــ فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630