بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

13 مهر 1388 ـ 5 اکتبر 2009

 

وجوه اقتصادی اسلام

یکی از ایراداتی که مخالفین و مُعاندین لعنتة علیهم اجمعین به اسلام عزیز به عنوان یک سیستم اجتماعی، سیاسی و ... می گیرند عدم عنایت و توجّه  آن به مسائل اقتصادی جامعـه، و بـه تبع آن شهروندان است. ایـن ایراد، ناگفته پیداست که ابداً وارد نیست و نیازی به استدلال نیز ندارد و بـه ـز  دسیسه ای آشکار از سوی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، به منظور ناکارآمد جلوه دادن این سیستم مترقی، چیز دیگری نیست؛ لکن فدوی، بـه عنوان یکی ازدوستداران قدیمی این شیوه ی شگفت انگیز و کسی که مراتب ارادت او به اسلام عزیز بر کسی پوشیده نیست، بر خود لازم می داند کـه ردّیه ای هرچند مختصر، در باب این ُشبهه، قلمی کند.

درنگاه نخست، بستگی دارد که شما کجای جهان  دارید به وجه اقتصادی  اسلام عزیز، نگاه می کنید. اگر در ایران سابق هستید ، توجّه عمیق و اساسی ِ برادران، حضرات آیات عظام وحجج اسلام، آقازادگان ، توابع نسبی و سببی آنان کثرالله امثالهم بوجه اقتصادی اسـلام عـزیـز را، بـا رگ و پـوسـت خـود احساس می کنید و در این باب ابدا ً مشکلی هم ندارید . حتا اگر یـک میلیـارد هم در سیستم بانکی کشور ناپدید شود، نگران نمـی شـوید چـرا که می دانیــد جای دوری نمی رود و همین دور و برها ، دست برادران خودمانست.

آن وجوه ُدرشتی  هم که ناپدید نشده بودند، وصول شان توسط برادر محصولی مُتخلص به سردار میلیاردی اعلام شد و فـرمـود کـه وجـوه مذکـوره متعلـق بـه حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه (عج) و نزد ایشان امانت است!

از بزرگواری آن سردار گرامی ، همین بس که بابت نگهداری آن وجوه عظیم، امّت به خاک و خل  خفته را ، تا  آنجا که فدوی می داند ، دیناری به قول  عوام charge نفرموده است، اگر غیـراز اینسـت، لطفاً فـدوی را خبـر کنیـد تا پــدر صاحب بچّه را در آورد . اگر منظورتان آن وجه مختصر هیجده میلیون و پانصد  میلیون دلاری است که سراز ترکیه در آورده عرض می کند که ایرادتان دراین مـورد نیـز وارد نیسـت زیـرا اولا ً ایــن مختصــر راجلـوی یک بچّه ی مکتبی بگذارید ، قهر می کندُ ؛ ثانیا ً اگر این مختصر سر از بلاد کفـر در مـی آورد، حق با شما بود؛ لکن چنین نیست بلکه آن وجه ناچیز سراز یک سرزمین اسلامی در آورده که آن نیزاز ضمائم، مستملکات و ممالک محـروسـه ی امام غایب (عج) است که به او عشق می ورزید و اعتراضی هم ندارید، دارید؟! توجّه به وجه اقتصادی در سایر ممالک اسلامی نیز بر همین منوال است و بسته به وضعیت مؤمنین ، نهایتا ً شکل یا سطح اش متفـاوت اسـت، فـی المثـل بـرادران گرامی ما در "سودان"، داشتن دندان طلا را برای اهالـی آن سـامـان از مصـادیق بارز "خوشگلی" تشخیص داده و حرام اعلام فرموده اند . قضیه البته ختم بـه خیر نشده و عواقب دیگری هم دارد که با مرور عین خبر، دستگیرتان شده ودر حاشیه نیز برادران خودمان را در ایران اسلامی ، شدیدا ً دعا می کنید!:

«به گزارش رویترز از موگادیشو، پایتخت سومالی، برخی از اهالـی شهر مـاراک، واقع در جنوب سودان، در این باره گفته اند که شورشیان اسلامی هرکسی را کـه دندان طلا و نقره داشت، دستگیر کرده و اورا نزد مرد نقابداری می‌بردند که بـــا وسایل ابتدایی این دندان‌ها را می کشید! یکی از کسانی که دندان خود را از دست داده بود، گفت: هرگز فکر نمی‌کردم که ال شباب دندان‌هایم را مصادره کند!»

زیاده عرضی نیست.

علی الله التکلان وهوالمُستعان فی جمع امور

دوازدهم آگوست المکعب سنه ی ۲۰۰۹ ترسائی

کتبة الحقیر ــ فدوی

 

پای درد دل مردم  دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید دارالخُرافه، پاسخها اما از فدوی است .

 

    پيام: «در دادگاه امروز متهمين به اغتشاشات كه از تلويزيون پخش شد معلوم گرديد تعدادي از آنان بمب ساز بوده اند و نقشه هاي زيادي در سر داشته اند كه براي تحقق همه آنها موفق نشده اند و اگر اين دادگاه چند جلسه ديگر ادامه پيدا كند خيلي از ديگر توطئه هاي اين توطئه گران رو مي شود. تقي زاده».

فدوی: تا آنجا که فدوی می داند، لیست اتهام مخالفان یا منتقدان حکومت شکوهمند اسلامی، طی سه دهه ی گذشته ثابت و بشرح زیر بوده است: توطئه بر علیه نظام ـ توهین به مقام معظم رهبری ـ توهین به مسؤلین نظام ـ مشوب کردن افکار عمومی ـ قرائت دیگری از اسلام ـ  ُشرب خمر حمل و استعمال مواد مخدر و البته لواط! ... لکن  فدوی محض  ارادتی  که به شما دارد ، فقره ی "بمب سازی" را نیز علاوه می کند؛ چیز دیگری هم اگر بخاطر مبارک رسید ، بقول عوام feel free، و ملاحظه نکنید، که فدوی همه جوره در خدمت است . لطفا ًنایب الزیاره ی فدوی باشید و سلام و تحیات او را به حضرات آیات عظام و حجج اسلام، بویژه مقام معظم رهبری، حفظهم الله تعالی برسانید، برادر تقی زاده.

 

        پيام: «براي تعميرات مسكن از بانك تجارت تقاضاي وام قرض الحسنه نمودم. اما رئيس بانك از اين كار خودداري كرد و گفت كه حتما بايد نامه رئيس جمهور را داشته باشم. لطفا راهنمايي نمائيد كه بايد چه كنم تا به وام برسم؟ بهروز ابراهيمي از رشت».

فدوی: فدوی حرفی ندارد لکن قدری زمان می برد زیرا مطابق یکی از مواد قانون اساسی، لازمست برادر رئیس جمهور محترم، از پیش طی استفتائی موافقت مقام معظم رهبری را در ارتباط با نامه ی تعمیر مسکن شما، اخذ کند. عجالتا ً زیر دیوار ها شمع بزنید تا فدوی خبرتان کند.

     

       پيام: «روز گذشته مشاهده كردم كه خودروي مسافر بر سبز رنگ پيكان به شماره... در صندلي عقب خود سگ خانگي حمل مي كرد. آيا اين عمل با توجه به همگاني بودن تاكسي ها مجاز است ؟ سيد اسماعيل موسوي»

فدوی: چه عرض کنم برادر سید اسماعیل؛ فدوی بعلت اشکالات مخابراتی شوربختانه موفق به تماس و استفتاء  مراتب فوق از حضرات آیات عظام، حفظهم الله تعالی، در دارالعلم  قم نشد ؛ فلذا سؤال بسیار مهم شما را با یکی از مراجع تقلید در بلاد کفر مطرح کرد. فتوای ایشان در پاسخ به سؤال شما عینا ً چنین است: «خیر، نشاندن  سگ  خانگی در صندلی عقب، به  فتوای اکثریت ِعلما، including اینجانب، جایز نیست و احوط آنست که با احترام در صندلی جلو نشانده شود». فدوی  بی تقصیر است ، برادر سید اسماعیل(ع)!

 

    پيام: ما نگهبانان پست هاي برق كه زير نظر شركت هاي پيمانكار فعاليت مي كنيم، مدت 7-6 ماه است كه كلاس هاي ورزش براي ما در نظر گرفته اند و اعلام نموده اند كه در شيفت استراحت نيز بايد در اين كلاس ها حضور يابيد والا 40 ساعت (حدود 50 هزار تومان) از حقوق شما كسر مي گردد. آيا اين كار آنها وجهه قانوني دارد؟ يك تلفن».

فدوی: بعرض رساندیم موافقت و دستور فرمودند که ضمن ارشاد! مسؤلین مربوطه بجای کلاس ورزش کلاس  تعلیمات دینی، شرعیات و قرآن بگذارند، برادر تلفن. و من الله التوفیق !

 

پيام: «كاركنان و خدمه بيمارستان سيدالشهداي سميرم حدود 5 ماه است كه حقوق دريافت نكرده اند. از مسئولان امر تقاضاي رسيدگي مي شود. يك هموطن از سميرم».

فدوی: مراتب شدیداً رسیدگی وپیگیری شد گفتند قضیه به مسؤلین، اعلی الله مقامهم اجمعین، مربوط نیست؛ مستقیما ً بدفتر سیدالشهدا (ع) مراجعه فرمائید.

 

پيام: «از شركت اتوبوسراني تهران و حومه تقاضا مي شود نسبت به اصلاح صندلي قسمت خواهران كه روبروي قسمت مردان تعبيه شده اقدام نمايند و بدينوسيله از منكرات جلوگيري كنند. كوثري».

فدوی: مراتب، بعلت اهمیت سرنوشت ساز آن، خارج از نوبت بعرض رسید. ضمن سلام و تحیّات، دستور فرمودند تعداد بسیجیان را در اتوبوسها دو برابر کنند تا عندالزوم  خواهران را از پنجره ی اتوبوس با فریاد یا زهرا (س) به بیرون پرتاب کنند. فدوی برای محکم کاری پرسید که آیا توقف اتوبوس در حالت پرتاب خواهران به بیرون لازمست یا نه؟ فرمودند که خیر، به فتوای علمای َسَلف، جایز نیست. فلذا بقول عوام  don't worry , be happy برادر کوثری!

 

پيام: «چرا در حالیکه هزینه ی داشتن نوزاد حد اقل ماهانه پنجاه هزار تومان میشود به خانواده ها فقط سه هزار تومان داده می شود؟ یک شهروند».

فدوی: مراتب را پیگیری کرده و در یافت که این حق اولاد نیست بلکه هزینه ی خرید یک فروند کاندم است که کار به اینجا نرسد، برادر شهروند!

 

پيام: «ایستگاه های متروی تهران تبدیل به محل پرسه ولگردان شده است و نیز برخی بانوان بد حجاب وارد واگن های عمومی می شوند . لطفا ً رسیدگی شود. محمدرضا احمدی».

فدوی: نفرموده بودید که نخست به کدام رسیدگی شود؟ علی ایحال به بانوان خاطی تفهیم اتهام شد و نیز به ایشان شدیداً گوشزد گردید که بی حجاب نمی توانند حتا وارد حمام زنانه شوند، چه رسد به واگن عمومی مترو! در باب ولگردان نیز نگران نباشید. در انتخابات و پی آمدهای پس از آن از آنان استفاده های بهینه خواهد شد، برادر محمد(ص) رضا(ع) احمدی.

علی الله التکلان و هوالمستعان فی جميع الامور

الاحقر - فدوی

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630