بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

20 مهر 1388 ـ  12 اکتبر 2009

 

سوء انتخاب

پیداست که در جهان شگفت انگیز امروز، دیگر هیچ چیز سر جای خودش نیست حتا در دنیای

 بسامان غرب. یعنی، از سویی، در جمهوری شکوهمند اسلامی ما، ملت اخیراً در صحنه، تشت زرّین مقام  مظلوم و البته معظم رهبری، صدمه الله تعالی، آنگاه که فقط مختصری آراء، که به زحمت به 35 میلیون می رسد و حتا جلوی یک بچه ی مکتبی هم بگذارید قهر می کند را جابجا می فرماید، بیرحمانه از پشت بام  به زیر می افکند و، از طرف دیگر، در آن سوی جهان، که از قضا متمدن نیز هست، آنگاه که بر خلاف انتظار همگان، شخص دیگری انتخاب می شود، آب هم از آب تکان نمی خورد ،... َجلّ الخالق !

باری – دلیل خشم توأم با نا امیدی فدوی آنست که  امروز ناشتا، خبر شد که برادر شکلاتی ِ او،

برادر حسین (ع) اوباما، به دریافت یک فقره جایزه ی صلح نوبل با دوتا کوبیده ی اضافه نایل شده است و این باعث شد که  فدوی، افزون بر اشتها، همین مختصر علاقه و اعتمادی را هم که  به خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین داشت، شدیدا ً از دست بدهد.

خوانندگان ِ محترم ضد انقلاب، استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، امروز سر به سر فدوی نگذارند، که خیلی سر حال نیست و در یک کلام  بگوید که از مجمع تشخیص مصلحت محترم نوبل

ابداًً انتظار نداشت که برادر مهندس الاسلام والمسلمین بربری نژاد دامت تحریکاته را، با آن خدمات شدیداً درخشان به برقراری صلح در جهان عموماً و ایران اسلامی خصوصاً، در طاقچه گذاشته و بجای او، برادر حسین (ع) باراک اوباما  را از آستین بیرون بیاورد !

فدوی این گناه کبیره را بر مجمع تشخیص مصلحت نوبل هرگز نمی بخشد، و از این ها گذشته ،

اساسا ً نمی داند که مجمع محترم تشخیص مصلحت نوبل، فدوی که اصلاً قابلی ندارد، جواب

حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا روحی فداه را، چه می دهد؟

علی الله التکلان و هوالمستعان فی جمع امور

نهم اکتبر المشوّش سنه ی 2009 ترسایی

الاحقر – فدوی

 

خطای طبیعی

فدوی تا اين اواخر می پنداشت که، بقول معروف، فقط بشر جایزالخطاست؛ لکن اخيراً دریافته که طبیعت نیز می تواند جایزالخطا باشد. خطاهای طبیعی نوعاً و عمدتاً بی آزارند لکن این قاعده نیز مثل هر مقوله ی علمی دیگر، استثناء هم دارد. و این بقول عوامerror ، تنها در محدوده ی جغرافیائی ولایت مطلقه ی فقیه رخ می دهد.

و اما از خطاهای رایج طبیعت که در فلات ایران اتفاق افتاده، محمود احمدی نژاد است !

بیت

محمود که در سخافت طبعش خلاف نیست

در باغ چماق روید و در گلستان خس !

خطای طبیعی دیگر هم در یزد اتفاق افتاده است که بهر حال، در بخش کویری ِ ایران واقع شده و برخلاف شمال یا جنوب وطن سابق، بدریا دسترسی ندارد. و اما آنچه که در این ارتباط، حیرت اکثر علمای طبیعی، از جمله فدوی را شدیداً برانگیخته آنست که، علیرغم کویری بودن منطقه، چگونه ناگهان سر و کله ی یک فقره تمساح، که تازه عمامه هم دارد پیدا شده است؟

حدس شما خواننده ی ضد انقلاب گرامی و سایر عوامل ارجمند استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل کاملا ً درست است و ُمراد فدوی، به اقرب احتمال !آیت الله تمساح یزدی، صدمه الله تعالی، است که البته ُمقتدای مهندس الاسلام والمسلمین برادر احمدی نژاد، دامت تحریکاته، نیز هست .

باری ــ از ویژگی های تمساح، همانا تن  ُدرشت و مغز کوچک اوست و به همین علت، پرسش هائی را که از او می کنند، اینگونه پاسخ می دهد :

«وقتی ریاست جمهوری حکم ولی فقیه را دریافت کرد، اطاعت از او چون اطاعت از خداست

و یا :

»وقتی رئیس جمهوری از جانب رهبری نصب و تأیید می شود، به عامل او تبدیل شده و از این پرتو نور بر او نیز تابیده می شود!»

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مُهمل!       

با این حساب، حضرتشان، زنا و لواط با زندانیان سیاسی را نیز بمنظور اخذ اقاریر لازم! به ضرس قاطع جایز می داند و لذا، حضرت آیت الله تمساح یزدی باید حداکثر دقت و مراقبت را مبذول فرماید یکوقت  در رژیم آینده بزندان نیفتد! که ُمقلدین، خودی و غریبه سرشان نمی شود !

والله الموفق والمعین

الاحقر فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630