بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

12 آبان 1388 ـ  2 نوامبر 2009

 

فرمايشات بيضوی

خوانندگان محترم ضد انقلاب بد نیست بدانند که فدوی افزون بر دروس حوزوی، در سایر عرصه  های علمی، از جمله پژوهش های پزشکی، نیز دستی دارد . یکی از، بقول عوام ، ریسرچ  Research های او را بشرح زیر ملاحظه می کنید:

از بيماری های مهلک و رايج در دوران معاصر، سارس (چين) ـ آنفلونزای مرغی (اروپای شرقی) ـ جنون گاوی (انگلستان) و جنون آخوندی (ايران) است که از آن ميان، جنون آخوندی شديداً مسری است و تلفات بيشماری نيز داشته است. از ويژگی های جنون آخوندی آن است که مبتلايان به آن، بر عکس مبتلايان به سرطان و ايدز، نمی ميرند و متوسط عمرشان 90 سال است.

حضرت امام (ل) نيز سال ها بدين بيماری مبتلا بود و سرانجام آنرا از طريق مصافحه به سيّدعلی (ع) خامنه ای منتقل فرمود. گفتن ندارد که معالجات مربوطه، تا لحظه ی نگارشِ اين سطور، در مورد مقام معظم رهبری، مدّه ظله العالی، مؤثر واقع نشده است.

به موجب گزارش مستند گروه آخوندولوژی دانشگاه بوستون که مورد تأييد بخشِ آخوندشناسی بالينی دانشگاه سيدنی استراليا نيز واقع شده، يکی از نشانه های بارز بروز جنون آخوندی در اشخاص، قطع ارتباط دائمی تفکّر و تکلّم است. يعنی، منشأ و مأخذ آنچه بيمار می گويد، تفکّر و تعقّل نيست و شديداً رنگ و بوی بيضه دارد.

همين گزارش، نشانه ی ديگر اين بيماری مهلک را، اختلالات جدّی در حوزه ی ديد بيمار عنوان کرده است، به طوری که بيمار، همه چيز و همه کس حتّی دوست را، در هيئت دشمن می بيند. اعدام صادق قطب زاده، اخراج ابوالحسن بنی صدر و حسینعلی منتظری، در سال های نخستين انقلاب شکوهمند، توسط حضرت امام (ل)، از آن جمله است.

ديگر از بيمارانِ سرشناس جنون آخوندی، آيت الله مجنون، حاج صادق خلخالی بود که نخست سال ها و به عنوان دست گرمی، به جنون گربه کشی مفتخر و به الطاف خفيه ی حضرت امام (ل) مُستظهر بود تا آنجا که نسل گربه ها را به استثنای گربه نره که مصونيت پارلمانی داشت، بعون الله برانداخت و سپس به اعدام نفوس پرداخت و تا واپسين لحظات عمر شريف نيز، از اين که شماری از قربانيان از زير تيغ برهنه ی او گريخته اند، اندوهگين و شاکی بود.

و امّا بررسی تازه ترين گزارشات علمی حاکيست که جنون آخوندی به اتفّاق آراء مهلک ترين بيماری قرن شناخته شده و سازمان  SBA، سازمان بين المللی بيماری های غير مترقبه، آمار تلفات آن را بسيار بيش از ةک «سونامی» اعلام کرده است که انتشار گزارش اخير، نگرانی محافل علمی و پزشکی جهان را چندان برانگيخت که کار بر روی کشف داروهای سرطان و ايدز را متوقف و تلاش همه جانبه و شبانه روزی، بمنظور کشف داروی ضد جنون آخوندی را در اولويت قرار داده اند.

جنون آخوندی پادزهر ندارد و به موجب اخبار واصله از منابع داخلی، مؤمنین بيشتر در معرض ابتلا به آن هستند. به يک نمونه که در گرگان ديده شده است، توجّه فرمائيد. بيمار که برادر عباسی نام دارد نوشته است: «از مسؤلين محترم قوه قضائيه و وزارت ارشاد تقاضا می کنم نسبت به بستن مطبوعاتی که به پايگاه دشمن تبديل شده و دائم سياه نمائی می کنند اقدام کنند. نمونهء بارز آن مبارزهء منفی با اقدامات نيروی انتظامی در مبارزه با بد حجابی و اراذل و اوباش و سهام عدالت و تعابير متحجر و... به دولت است».

زياده عرضی نيست.

التماس دعا

الاحقر فدوی

 

برائت از مشرکين

از شما خواننده ی ضد انقلاب و عامل محترم استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل چه پنهان که فدوی، با کسب خبر از محافل بسیار نزدیک به بیت رهبری ممالک محروسه ی امریک، به آگاهی های تازه ای پیرامون مناسبات شیطان بزرگ  و حکومت اسلامی دست یافته است. یک مقام شدیداً آگاه که نخواست نامش فاش شود به فدوی گفت که بموجب گزارش سازمان های اطلاعاتی آمريکا، خر چموشِ جمهوری اسلامی، از کُرّگی دُم نداشته و کليّه ی تلاش های آن در عرصه ی غنی کردن اورانيوم به منظور توليد سلاح های اتمی، منحصر به تهيّه و توليد وسايل آتش بازی برای استفاده از جشن ها، به ويژه نوروز بوده است.

سازمان های اطلاعاتی آمريکا همچنين، با استراق سمع از مذاکرات مقامات حکومت اسلامی، دريافته اند که ماجرای پروانه و داريوش فروهر که اشتباهاً به قتل معروف گرديده، حادثه ای بسيار ساده و پيش پا افتاده بوده و بی احتياطی مقتولين، موجب بروز اين واقعه شده است و اگر پروانه و داريوش فروهر  يادشان نمی رفت که پنجره را ببندند، آن گربه ی اسلامی داخل نمی شد و آنان را با چنگ خود قطعه قطعه نمی کرد. اين گزارش همچنين از تلاش های خستگی ناپذير حکومت اسلامی در جهت يافتن آن گربه تقدير کرده است.

از ديگر يافته های سازمان های اطلاعاتی آمريکا اين که قتل پوينده و محمد مختاری نيز، در اثر بی احتياطی مقتولين رُخ داده و اين که گفته شده، معاذالله، برادران، مختاری را با طناب خفه کرده اند، درست نيست و وی به علتِ سفت بستن گره ی کراوات خود خفه شده است.

سازمان اطلاعاتی مذکور همچنين قتل های خارج از کشور را که به ناحق به حکومت شريف اسلامی نسبت داده شده اند قوياً رد کرده و علت قتل دکتر بختيار، دکتر قاسملو، دکتر شرفکندی، فريدون فرخزاد و سايرين را به ترتيب سينه پهلو، آسم، آنفلونزا و کزاز، ذکر کرده و افزوده است که آزادی کاظم دارابی عامل ترور رهبران کُرد ايرانی از زندان آلمان نيز ، بهمين دليل بوده است.

 به گزارش اکثر خبرگزاری های بين المللی، انتشار اين گزارش موجی از شعف در ايران اسلامی پديد آورده و مقامات حکومت اسلامی، اعلی الله مقامهم اجمعين، بويژه مهندس الاسلام والمسلمين احمدی نژاد، در اظهارات خود به جای اطلاق شيطان بزرگ به آمريکا، علی الحساب به شيطان کوچک بسنده کرده و اعلام داشتند که چنانچه شيطان کوچک ماجرای کشتار سال های 60 و 67 که به برادران منتسب است را هم با همين دقّّت و ظرافت مورد بررسی و تحقيق قرار داده و اين لکّه ی جزئی را نيز از دامن عفيف جمهوری اسلامی بزدايد، راه برای مصافحه و معانقه باز خواهد شد و به قول عوام، لامَحالَه مِن هذَالاَمر...

ومِن الله الّتوفيق

الاحقر ـ فدوی
دربلاد کفر و زندقه قلمی شد.

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630