بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان

دو شنبه 11 آبان 1388 ـ  2 نوامبر 2009

 

آیت الله های بر باد رفته و دلبرم دلبر!

پستچی

ppostchy@gmail.com

باور بفرمایید از هنگامی که سعدی علیه الرّحمه گفت: «دروغ مصلحت آمیز، به از راست فتنه انگیز»، این ملا های مسلمان هر دروغ و دغلی را مصلحت آمیز قلمداد می کنند (تقیّه ؟). از این روست که خمینی در زیر درخت سیب پاریس مصلحت کرد (همه آزادند و... بشکنید قلم ها را و...) و مجلس مجمع تشخیص " مصلحت " درست کرد. رفسنجانی را به ریاست آن گمارده اند که نه انتخاب ملت است و نه دیگر وی را به "نماز" جمعه راه می دهند؛ اما در عین حال همچنان رئیس مصلحت و رئیس خبرگان رهبر چاق کن نظام است. "دلبرم دلبر خانه خرابم کرد، رهبرم رهبر زار ونزارم کرد!»

بزرگ عمامه داران جماران به صراحت گفت «ملی گرای خلاف اسلام است»؛ ملای دیگری در قم یاد مدیر عامل خبرگزاری فارس داده که «دروغگویی در اسلام حرام است ولی راستگویی واجب نیست!؟» و حالا روز از نو و...  و می خواهند "وحدت ملی" درست کنند! کدام وحدت، کدام ملی، وحدت با کی و بر سرچی؟ کدام نماز و کدام نظام. آیت الله ها بر باد نرفته اند؟ دلبرم دلبر خانه خرابم کرد، رهبرم رهبر خوار و کبابم کرد!

مردی از اهل حبشه نزد محمد آمد و گفت: «یا رسول الله! گناهان من بسیار است، آیا در توبه به روی من باز است؟» محمد فرمود: «آری، راه توبه بر همگان، هموار است. تو نیز از آن محروم نیستی». مرد حبشی از نزد وی رفت. مدتی نگذشت که بازگشت و گفت: «یا رسول الله! آن هنگام که گناه می کردم، خداوند مرا می دید؟» محمد فرمود: «آری، می دید». مرد حبشی، آهی سرد از سینه بیرون داد و گفت: «توبه، جرم گناه را می پوشاند، چه کنم با شرم آن؟» در دم نعره ای زد و جان داد!؟ رهبرم رهبر چرب نزارم کرد!..

و ولی امر مسلمین جهان سید علی آقا درحال گذار از سر پل سراط: «آيا من حقي از شما ها را سلب كرده ام و يا به شما ها ستمي نموده ام؟ آيا حقي از مردم را ضايع و پايمال كرده ام، يا اموال بیت المال را به عدالت تقسیم نکرده ام؟» گفتند: «نه!» فرمود: «پس چرا از من دلگيريد؟ اگر من نه حق كسي را پايمال كرده ام و نه ظلم و ستمی روا داشته ام پس چرا راه مرا بسته و یقه ام را گرفته اید؟» گفتند «برای اینکه دروغ می گفتی و دشمن خدا بودی!» دلبرم دلبر خانه خرابم کرد، رهبرم رهبر پل سراطم کرد!

آقا جان! ملت محترم! مگر شتر سواری هم زیر زیرکی می شود؟ (به سر مناره اُشتر، رود و فغان بر آرد / که نهان شدستم اینجا، مکنید آشکارم!) روز روشن، کنار منبر مصطفی، سرلشگر خالد بن عزیز جعفری فرمانده سپاه سید علی آقا ی فقیه الدرم بلدرم کرده که ایهالنّاس حفظ "نظام" واجب تر از"نماز" اسلام است. جیک یکی از علمای اعظم مراجع تقلید در نیامد (آی نفس کش!)

قماربازهای قدیم که با "قاب  قمار می کردند داد می زدند که یارو "جیک و بُکش" یکی است؛ یعنی، به اسرار و رازها آشنا است! این مراجع تقلید عظیم بر باد نرفته اند؟ کدام دین و کدام جمهوری؟ شتر سواری زیر زیرکی؟ دلبرم دلبر... و رهبرم رهبر...

جنبش اسقلال و آزادی خواهی ایرانیان ادامه دارد، چه بی نماز چه با شمشیر سرلشگر خالد بن عزیز جعفری. جمهوری آیت الله ها، برباد رفته و..........جانم فدای ایران و دلبرم دلبر...

http://poshtibanan.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1093&Itemid=1

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630