بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

4 اسفند 1388 ـ 23 فوريه 2010

 

سر در گریبان

همگان می دانند که فدوی، پیرو خط  مالروی حضرت  امام (ل) است، لکن گلاب برویتان وی در عین حال بقول عوام قدری confused  نیز هست و بدرستی نمی داند که در این اقتصاد در اقتصاد (خر تو خر سابق – م) حق با کیست و چه کس یا کسانی همچنان در خط  مالروی امام (ل) در حرکتند، و چه کسانی از خط مالروی معظم له (ل) خارج شده و اقتصاد (خر – م ) خودشان را می رانند و تکلیف فدوی، که خر او (اقتصاد – م) از اول دم نداشته است، چیست؟

این سر در گمی را، گفتن ندارد که، برخی برادران از جمله برادرحسین (ع) شریعتمداری، مُتولّی کیهان چاپ دارُالخُرافه، گاه دامن زده و برای خشنودی حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان، ارواحنا روحی فداه، اوضاع را وخیم تر نیز می کنند.

باری – تا آنجا که فدوی می داند، فرمایشات حضرت امام (ل) لا یتغّیر و اگر نگوید بیشتر، دست کم در حد وحی َمنُزل است و بقول حضرتشان نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم! فی المثل اگر فرمود که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"، معنای این سخن دقیقاً آن است که آمریکا ، هیچ غلطی نمی تواند بکند!  در اینصورت، نایب بر حق او، یعنی اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، مدّه الذلّه، شکر می خورد، قند می شکند که در "دیدار پرشور مردم آذربایجان شرقی"، آنهم به فارسی!، می فرماید: "اجازه نمی دهیم آمریکا با سرنوشت مردم دنیا بازی کند!" )تیتر برگ نخست کیهان چاپ دارالخُرافه پنجشنبه 29 بهمن 1388- شماره 19585(

این آيا، نعوذ بالله، نسخ آشکار نصّ صریح حضرت امام (ل) نیست؟ لطفاً یکی بیاید، و فدوی را، پیش از آن که شدیداً زنجیر پاره کند، هدایت فرماید وگرنه فدوی مسؤل آن نخواهد بود!

 

تصدیع

این ملـّت همیشه در صحنه، برای کوچکترین مسائل نیز فدوی را شدیداً به زحمت انداخته و موجبات تصدیع او را فراهم نموده و سبب می شوند که فدوی نیز مطابق قانون اسلامی پاسکال، فشار وارده را بیرحمانه به ترتیب اهمیـّت، به برادر مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، و یا مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی، منتقل نماید.

در حاشیه این نیز گفتنی ست که، به مصداق "عیب می* جمله بگفتی هنرش نیز بگوی"، فدوی به یاد ندارد که حضرات مذکور، قاصم الجبارین نخواسته درخواست و پرسش های اُمّت همیشه به خاک و خون خفته را که توسط فدوی به قول عوام "فوروارد" می شود باز به قول عوام ignore فرموده و پاسخ درخور عنایت نفرمایند. باری، برادری به نام جعفر رشيد نصف شبی فدوی را از خواب گران بیدار کرده که بپرسد:

«با توجّه به بيماري و مرگ سالانه هزار نفر در اثر آلودگی هوا در تهران، علـّت مخالفت شورای شهر و شهرداری تهران براي برقی نمودن تاكسی ها كه مورد تاييد مراجع ذيربط قرار گرفته و تاثير به سزايی در كاهش آلودگی هوا دارد، چيست؟»

مراتب توسط فدوی به عرض رسید. سلام رسانده و فرمودند هر مملکتی برای کنترل جمعیتش راه حل ِ خودش را دارد. مال ما که مبتنی بر اسلام ناب محمد (ص) ی ست چنین است. البتـّه این بدان معنا نیست که دولت خدمتگزار همین طور دست روی دست گذاشته و برای کنترل جمعیـّت، فقط و فقط روی "هوای آلوده" حساب می کند، بلکه برای کنترل جمعیت، از سایر نیروهای مترقـّی اسلامی که همانا نیروی محترم انتظامی، قوه ی محترم باه (قوه ی قضائیه – م)، سپاه، کمیته های جورواجور، منکرات، اماکن، سازمان محترم زندان ها، بسیج گرامی و لباس شخصی های عزیز و بسیار نهادهای ریز و درشت دیگر که احصاء آنها  مستلزم ذکر نام است، شدیداً سود برده و مطابق اسناد و شواهد موجود و معتبر، در کاهش جمعیـّت ایران شدیداً کوشیده و رجاء واثق دارد که در آینده ی نزدیک به موفقیت های چشمگیرتری نیز نائل آید.

 

* منظور از می در کلـّیه ی  دواوین شعرا از رودکی تا امروز، اعم از مکتبی و ضد انقلاب، به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیه المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، خلسه ی عرفانی و منظور از نوع چهارده ساله ی آن، بدون تردید، پیامبر گرامی (ص) است. کسانی که خلاف این نظر را دارند، می توانند در کمال آزادی و در اوقات شرعی به  دادگاه انقلاب محل سکونت خود مراجعه، نظر کتبی خودرا تحویل، و کفن مجانی دریافت فرمایند - م

 

حل برخی مسائل

فدوی اینروزها شدیداً احساس خستگی می کند و نمی داند که  از دست  مؤمنین و مؤمناتی که پس از سی سال از درگذشت انقلاب ایران، هنوز دست راست و چپ شان را در ارتباط با مسائل پیش پا افتاده فقهی نمی دانند، چه کند؟ گاه می پندارد که باید آنان را مشمول خفیه الهی کرده و به طور خفیف ارشاد نماید و گاه بر آن می شود که خیر، واجب عینی ست که تعارف را کنار گذاشته و حدود اسلامی را در مورد آنان شدیداً جاری کند. به عنوان مستوره، به این فقره که برادر حسین (ع) ی، در یکی از جرائد شریفه ی دارُالخُرافه عنوان یا استفتاء کرده و نیز به فتوای فدوی در همین ارتباط، توجه فرمائید

برادر حسین (ع) ی: «در تبليغ يك نوع دستمال كاغذي در سيما، از دست لاك زده يك خانم كه تا ساعد برهنه بود استفاده شده است. از مسئولان رسانه ملی تقاضای نظارت بيشتر می شود».

فدوی عرض می کند: چند وقت است که از این فاجعه خبر دارید، برادر حسین (ع)ی؟ اگر کمتر از 48 ساعت است، که مسأله ی مهمی نیست و به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیه المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، کفاره ی شما یک نفر شتر 6 ساله ست؛ البتـّه  به شرط آن که شتر مذکور، در تمام عمر خود،  تـُرُبچه نخورده باشد! و امّا چنانچه شتر مذکور بی احتیاطی کرده و تـُرُبچه خورده باشد، احوط آن است که ایشان را سه بار به مدت سه روز ناشتا تنقیه نمایند. لکن اگر آگاهی شما از این فاجعه، بین 48 تا 57 ساعت است، واجب عینی است که پس از استخاره که حتماً خوب خواهد آمد، عملیات فوق را در باره خود شما به کرات اجرا نمایند و آنگاه، دست آن خاتون خطا کار را ابتدا خوب ضد عفونی کرده  و سپس برای عبرت سایرین، از سه انگشت مانده به آرنج ، توسط پزشکان متعهد سپاه یا بسیج یا لباس شخصی، قطع نمایند.

 

نیش عقرب

فدوی از میزان محبوبیت برادر حسین (ع) شریعتمداری، کژدم دست آموز مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی، تا این میزان خبر نداشت. از همان شماره ی جریده ی شریفه جهت مزید استحضار خوانندگان محترم ضد انقلاب نقل می شود:

"گفتنی است در حال حاضر دو دادگاه ديگر با مجموعه نزديك به 60 شكايت! از حسين شريعتمداری در جريان است و افرادی نظير شيرين عبادی، محسن كديور، عمادالدين باقی، اكبر اعلمی، اسفنديار رحيم مشايی، جلايی پور، لطيف صفری، ابوالفضل فاتح، عليرضا بهشتی، مدعی العموم، ديوان محاسبات كشور، روزنامه های زنجيره ای و توقيف شده توس، نشاط، عصر آزادگان، صاحب شركت توليد قطعات فولادی، محسن رهامی، و... از جمله شاكيان مديرمسئول كيهان هستند"!

قاصم الجبارین شانس بدهد!

والله الموفق و المعین

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر

الاحقر فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630