بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان

جمعه 14 اسفند 1388 ـ  5 فوريه 2010

 

مضحکه ای به نام

بيانيهء مجلس خبرگان نظارت بر کارهای رهبری

برگرفته از سايت «ايرنا»

 

انقلاب اسلامی ایران موهبتی الهی بود که در زمان غربت دین در دنیای معاصر شکل گرفت، دین را حیاتی مجدد بخشید و پایه های فرهنگ دین ستیزانه را به لرزه در آورد.

این نظام مقدس که یکی از ارزشمندترین هدایای الهی به ملت بزرگ ایران است، با یاری و مددهای خاصه خدای متعال در طول ٣۰ سال توفیق و توان خویش را در مقابله با همه توطئه ها و ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی به اثبات رساند و راه پیشرفت و تعالی را بر روی ملت های عدالت جو، آزادی خواه و مظلوم جهان گشود و عملا این نکته را به اثبات رساند که اسلام در همه شرایط توان اداره بشریت را به خوبی دارد.

مجلس خبرگان رهبری، سی و یکمین بهار به بار نشستن حاکمیت دین را به ملت سرافراز ایران تبریک گفته و در پایان هفتمین اجلاس رسمی نکاتی را تقدیم می دارد:

۱- خداوند متعال را به خاطر داشتن ملتی مومن، بصیر، موقعیت شناس و همیشه در صحنه شکرگزاریم و بر خود لازم می دانیم از حضور با صلابت به یادماندنی و دشمن شکن این ملت شریف در دو حماسه تاریخی ۹ دی و ۲۲ بهمن ٨٨ صمیمانه تشکر نماییم.

۲- حوادث پس از انتخابات اخیر گرچه خسارت های مادی و معنوی جبران ناپذیری را در سطح ملی و بین المللی به دنبال داشت اما در مقابل برکاتی را نیز در پی داشت که موجب شناسایی ناخالصی ها و تفکیک نیروهای حق و باطل گردید و صحنه ای عملی برای امتحان مردم و نخبگان بود. نتیجه این امتحان بزرگ و تاریخی قبولی مردم و نمایش بصیرت آنان و متاسفانه واماندگی بخش محدودی از خواص از دستیابی به بصیرت متناسب با شرایط پر تغییر و سخت زمان بود.

این دوره پر محنت با رهبری شایسته و هدایت هوشمندانه و داهیانهء رهبر معظم انقلاب و حضور با صلابت و همه جانبه مردم پایان پذیرفت و برگ زرین دیگری را به موفقیت های انقلاب اسلامی در گذر از بحران ها افزود.

تفکر در خصوص حوادث گذشته هر انسان منصفی را به تواضع در برابر ضرورت هر چه بیشتر و عظمت اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه به عنوان عزیزترین یادگار حضرت امام خمینی (ره) و جانشین صالح ایشان وا می دارد.

حمایت و پشتیبانی همه جانبه رهبر معظم انقلاب و تلاش گسترده برای تحقق رهنمودهای معظم له در تمامی عرصه های ضروری بوده و بر کسی پوشیده نیست.

همچنین ایجاد صفا و همدلی و آرامش و وحدت برای آرمان های بلند نظام اسلامی و چشم انداز ۲۰ ساله و دیگر برنامه ها حول محور وحدت بخش رهبری را در شرایط فعلی ضروری می دانیم.

٣- صبر و انقلابی مردم شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی که نشان گر ظرفیت بالا و توان مدیریت بحران است پس از دادن فرصت های متعدد به سران فتنه برای توبه و بازگشت به دامن انقلاب و آرمان های امام راحل در ۹ دی به پایان رسید و با زدن مهر مردودی بر کارنانه آنان برای همیشه آنان را از ذهنیت سیاسی خود حذف کردند.

۴- پایان یافتن این فتنه به معنای تمام شدن وظیفه افراد و گروه های موثر در جامعه نیست از این رو به همه دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی توصیه می کنیم همسو با هدایت های دل سوزانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب با پرهیز از سکوت و تبری جستن شفاف از گره افکنی های منافقانه و فتنه انگیر وظیفه خویش را متناسب با مقتضات زمان ایفا نمایند.

۵- از مسئولان و نیروهای جان فشان امنیتی و انتظامی که برای حفظ و برقراری امنیت به خصوص در جریان فتنه های اخیر تلاش زاید الوصفی داشته قدردانی کرده و مزید توفیقاتشان را از درگاه ایزد منان خواستاریم و از همه آنان انتظار داریم با برخورد قاطعانه با هر نوع حرکت مشکوک و بحران آفرین و رعایت اصل رافت و محبت اسلامی و جذب حداکثری و دفع حداقلی اجازه خدشه دار شدن امنیت مردم را به هیچ کس ندهند.

همچنین دستگیری عبدالمالک ریگی این شرور جانی را که نشان دهنده قدرت اطلاعاتی و عملیاتی این نظام بود به ملت ایران و سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک می گوییم.

۶- پیروزی های درخشان دانشمندان ایرانی در زمینه های مختلف علمی از جمله در علوم لیزری، پزشکی، نانو تکنولوژی، صنایع هوا فضا و هسته ای نشانه ای از ظرفیت و توان بالای جمهوری اسلامی ایران برای تحقق سند چشم انداز ۲۰ سال نظام و شکست دشمن در تحریم هاست.

این موفقیت های چشم‌گیر همچنین موفقیت های بزرگ مسئولان دفاعی و دانشمندان نظامی در دستیابی به تکنولوژی های پیشرفته در سال های اخیر به خصوص ساختن ناوشکن جماران را گامی استوار و موثر در بازدارندگی دشمنان می دانیم و از همه دانشمندان و تلاش گران متعهد این عرصه ها تشکر کرده و از تمامی مسئولان خدمتگزاری و تلاش همه جانبه به نحوی که شایسته این ملت عظیم الشان باشد، خواستاریم.

۷- در پایان ضمن تجدید عهد با آرمان های امام راحل و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهیدان این مرز و بوم از خداوند می خواهیم ملت ایران را در حفظ میراث گرانقدر آنان موفق داشته و این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام عصر (عج) برساند.

برای امام راحل، شهدای والامقام و نیز مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدرضا فاکر نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی علو مرتبه و رحمت واسعه مسدلت می نماییم.

 

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com