بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

9 فروردين 1389 ـ 29 مارس 2010

 

معصيّت

فدوی حقيقتاً نمی داند که چند دهه ی ديگر بايد از انقلاب شکوهمند اسلامی ما بگذرد تا مسؤلين، که نه از همّت بلند، بَل از طريق جمهوری اسلامی ما به جائی رسيده اند، قدری ملاحظه و ادای دين کرده و وظائف دينی خود را به نحوی خداپسندانه، يعنی آنطور که اُمّت هميشه در صحنه می خواهد، انجام دهد.

زبان فدوی مو در آورد از بسکه اين نکات را متذکر شد. آخر مسؤلين محترم حکومتی، اعلی الله مقامهم اجمعين که هزارپا نيستند که هميشه و همه جا حضور داشته و حواس شان به همه چيز باشد. تا غفلت می کنی می بينی که يکی از مسؤلين حکومتی دست به آب رفته، خطايی مرتکب شده و دارد تن حضرت امام (ل) را در قبر، و پيکرِ امّت به خاک و خُل خفته را در شهر، بمیزان 9/9 درجه ی "ریش" ِتر! می لرزاند.

صبر انقلابی فدوی هم آخر طول و عرضی دارد. از اينها گذشته، دربِ ديزی اسلامی باز است، حيای گربه ی اسلامی کجا می رود؟ باری ـ برخی لغزش ها و خطاهای مسؤلين در حدّ جُنحه است و می شود با دود کردن چند صد صلوات از آن گذشت لکن بعضی از لغزش ها در سطح جنايت يا اندکی بيش از آنست که به هيچوجه من الوجوه نمی توان آنرا ناديده گرفت. يعنی، حتّی اگر برادر مهندس الاسلام و المسلمين احمدی نژاد دامت تحریکاته ـ مقام معظم رهبری مده الذله و ساير حضرات آيات عظام و حجج اسلام، و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم هم از آن بگذرند، فدوی نمی گذرد زيرا تخصص فدوی عين تعهد اوست و تعهد او عين تخصص او!.....

حال به لغزش آشکار يکی از مسؤلين که در سطح جنايت است به نقل از يکی از جرائد دارالخرافه توجّه فرماييد:

«قبلاً اتوبوس ها از طرف غرب وارد ايستگاه تجريش می شدند و گنبد و بارگاه امامزاده در برابر ديدگان مردم قرار داشت امّا مدّتی است که اتوبوس ها از طرف شرق وارد ايستگاه می شوند و گنبد و بارگاه امامزاده در پشت سر مردم قرار می گيرد. لطفاً به مسؤلين ذيربط بفرمائيد ورودی اتوبوس ها را به ايستگاه تجريش به همان حالت اوّليه برگردانند! يک بازنشسته».

ملاحظه کرديد؟ يکوقت تصوّر نفرمائيد که مطلب به اين سادگی هاست که مسؤلين مثلاً برای پوشش بيشتر مسافران و يا تلطيف ترافيک هولناک آن نواحی و خزعبلاتی از اين دست، مبادرت به تغيير جهت اتوبوس ها کرده باشند. نخير آقا!... اينها از توطئه های استکبار جهانی و صهيونيزم بين الملل است که می کوشند از هر طريق و وسيله ای خاک به چشمان مؤمنين و مؤمنات بپاشند.

علی ايّحال فدوی ضمن تشکر از اين بازنشسته ی تيپ دو پياده ی ارتش بيست ميليونی، و برای دست گرمی ترتيبی می دهد که آن عاملِ نابکار تغيير مسير اتوبوس ها در اسرع وقت شناسائی، نخست اعدام، سپس تعزير و سرانجام ارشاد شود و در اقدام بعدی، فدوی می کوشد که از طريق بکارگيری عوامل خود در دفتر مهندس الاسلام و المسلمين احمدی نژاد، مسؤلين محترم راهنمائی و رانندگی را وادارد که ترتيبی اتخاذ نمايند تا کليّه ی اتوبوس ها عجالتاً عقب عقب به ايستگاه تجريش وارد شوند تا روی مؤمنين به امامزاده باشد و نيز به اداره ی راهنمائی پايتخت تکليف خواهد کرد که کليّه ی خيابان های منتهی به تجريش را از جنوب به شمال يکطرفه کنند تا اتومبيل ها و سرنشينان آن ها چاره ای جز رؤيت امامزاده(ع) نداشته باشند.

 

ناسا و شَقُ القَمَر

پيش از اين گفتيم که، افزون بر «هسته بازی»، يکی از تخصص های برجسته ی برادران، ايجاد سازمان ها، مراکز، همايش ها و کنگره های من درآوردی و پُر خرج است که در باب هزينه های سنگين آنها البتّه نقلی نيست چرا که از جيب خلوت ملّت هميشه در حيرت پرداخت شده و می شود.

چندی پیش نيز فدوی با يکی ديگر از اين مراکز من درآوردی به نام «مرکز پژوهش ها و فعاليّت های قرآن و عترت» آشنا شد و دريافت که در آن، رئيس دانشگاه من درآوردی مذاهب اسلامی، «حجت الاسلام بی آزار شيرازی»، که در اين گيرودار يک فقره دکترای دولتی هم در وجه شان کارسازی شده، حقيقتاً «شَقُ القَمَر» کرده است.

و امّا پيش از ورود به موضوع، فدوی طبق معمول و در همان ابتدای کار گير کرد و مقدمتاً در چگونگی نام اين بزرگوار دُچار اشکال شد که مگر «حجت الاسلام»، «بی آزار» هم می شود؟!... چرا که بقول آن بزرگوار، ايرج، لعنت الله عليه:

حجت الاسلام کُتک می زند

بر سر و مغزت دَگَنَک می زند

گر نرسد بر دَگَنَک دست او

دست به نعلين و چُسَک می زند

اين دو سه گر هيچکدامش نشد

با حَنَک و تحتِ حَنَک می زند

تا نشوی پاره خبردار باش

گاه حَنَک را به هَتَک می زند

گر کمکت رُستم دستان بود

هم به تو و هم به کُمک می زند

وَر بکند پا به ميانی فلک

چوب به پاهای فلک می زند

و امّا هرچه فدوی به خاج پرستان اکيداً سفارش می کند که اينقدر به اسلاميون حال ندهند، به خرج شان نمی رود لکن، غربيان، لعنتُ الله عليهم اجمعين، انگار حالی شان نيست که هرگونه سهل انگاری در اين مورد، موجب بهره برداری رايگان برادران از دست آوردهای گرانقدر آنان شده و از همه بدتر اينکه بعد هم می آيند پُزَش را می دهند و دست آورد مربوطه را نيز به سود اسلام عزيز مصادره می کنند.

موضوع راجع است به سخنرانی اين بزرگوار در پانزدهمين! نمايشگاه بين المللی قرآن کريم که در آن در ابتدای مقال به «شَقُ القَمَر» ياد شد. در اين نشست، اين حجت الاسلامِ بی آزار سخنانی پيرامون شَقُ القَمَر، معجزه ی پيامبر اکرم از طريق آيات و شواهد تاريخی ايراد کرد و سپس با تطبيق اين موضوع با يافته های فضانوردان سازمان استکباری و صهيونيستی «ناسا» فرمود:

«يافته های علمی در واقع سندی بر حقّانيت اين معجزه از سوی پيامبر اسلام است»!

وی در توضيح اين مطلب حيرت انگيز افزود: «طبق مطالعاتی که بر روی تحقيقات سازمان ناسا در اين رابطه انجام داده ام! متوجّه شده ام که آنها سه نوع شکاف را روی کره ی ماه شناسائی کرده اند. اوّل شکاف های دايره ای که توسط ريزش سنگ های آسمانی بوجود آمده است، دوّم شکاف های مارپيچ و سوّم شکاف های کمربندی. آنها در بررسی اين شکاف ها بر روی هر کدام از دو شکاف اوّليه دلايلی را يافته اند امّا در رابطه با شکاف کمربندی به پاسخی علمی دست نيافته زيرا اين معجزه و از امور خرق عادت است»!

و امّا «دلايل قوی بايد و معنوی» و حجت الاسلام بی آزار، حجت را بر خوارج تمام کرد و در انتها فرموده : «اين معجزه همچون معجزه ی باقيه رسول اکرم (ص) است و کسانی که فعل "انشق" را در آيه «اقترالساعه وانشق قمر» مضارع لحاظ کرده اند و گفتند که اين انشقاق مربوط به زمان ظهور حضرت است، اشتباه کرده اند بلکه اين معجزه باقية پيامبر اکرم (ص) است و می توان اين مسأله را در يافته های دانشمندان غربی بطور وضوح يافت»!

با تسليتی برای دانشمندان «ناسا» و تبريکی برای اين حجت الاسلامِ بی آزار، بابت «شَقُ القمری» که فرمود، اين مختصر را فدوی به پايان می برد.

علی الله التکلان و هو الُمستعان فی جمع امور

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

 

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630