بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

24 خرداد 1389 ـ  14 جون 2010

 

دلجوئی

اعلامیه ی اخیر برادر میر حسین(ع) موسوی و برادر حجت الاسلام و المسلمین مهدی(عج) کروبی که در آن پلنگان زخمی فلات ایران را در سالگرد خیزش 22 خرداد شدیداً به سکوت و خانه نشینی و تمکین از مقام معظم رهبری، دام الذله، دعوت فرموده اند، به باور  فدوی هرجا رسیده باشد، به اصفهان نرسیده است، چرا که در غیر اینصورت، برادر قاسمی از اصفهان، دو بیتی زیر را صادر و بجهت جراید شریفه ی دارالخُرافه، ارسال نمی فرمود:

فتنه گران، فتنه گري كم كنيد

فاصله با خامنه اي كم كنيد

گر ز ولايت رهتان شد جدا

روز جـــزا فـــكــر جــهنــم كنيد

بعرض فدوی رسیدید برادر قاسمی؟ با آن اعلامیه که لابد هنوز به دست شما نرسیده است، برادران میر حسین(ع) موسوی و حجت الاسلام و المسلمین مهدی(عج) کروبی، آن مختصر فاصله ای را هم که با اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای داشتند و شما بحق نگرانش بودید، بعون الله و با یک قیام و قعود برداشتند. از آنجا که تهمت زدن به مؤمنین، به فتوای علمای سَلَف، حـََشَره الله َمعَ الموالیة الُمطّهرین، صلوات الله علیهم اجمعین، جایز نیست فلذا واجب عینی ست که بمنظور رفع تهمت سنگین جدائی ایشان از مقام معظم رهبری صدمه الله تعالی، یک دوبیتی در مناقب آن بزرگواران کارسازی تا ضمن اعتذار، از حضرت شان استمالت، و موجبات خرسندی حضرت بقیة الله الاعظم آقا امام زمان ارواحنا روحی فداه را نیز فراهم کرده باشید.

والله الموفق والمعین

11جون المشوش سنه ی 2010 ترسائی

الاحقر - فدوی

 

صرفه جوئی

فدوی در خبرهای  جراید  شریفه ی دارالخـُرافه، از قول وزیر ارشاد برادر دکتر سید محمد(ص) حسین(ع) ی خواند که: «تاكنون سه هزار نفر برای دريافت مجوز راه اندازی نشريه در نوبت هستند».

فدوی در اجرای منویات دولت خدمتگزار، که اهم  آن صرفه جوئی ست، به برادر وزیر توصیه می کند که نشریات  مذکور را به منظور صرفه جوئی در وقت و هزینه ی دادگاهای بعدی که به اتهام توهین به مقام معظم رهبری، توطئه بر علیه نظام، مشوب کردن افکار عمومی، هم سوئی با سران فتنه، استکبارجهانی و صهیونیزم بین الملل و...  تشکیل خواهند شد، از هم اکنون توقیف فرمایند!

فاتحه مع الصلوات ..

 

یادداشت

فدوی یادش باشد که اگرفراق برادران را بیش از این تاب نیاورده و سرانجام راهی وطن سابق شد، نکاتی را شدیداً رعایت کند، تا کامروا شود:

1.  فی المثل اگر خواست بداند که 450 فقره 9 چقدر می شود، برای حفظ سلامتی خود، اگر شده حتا 450 بار 9 را با هم جمع کند، از ضرب آن دو عدد نابکار در یکدیگر، اکیداً چشم پوشی کند، چرا که استعمال علامت ضرب یعنی " x" همان و عاقبت بخیر شدن (زنده یاد شدن ـ م)، همان!.  اگر باورتان نمی شود به خبرگزاری وابسته ی فارس مراجعه کنید که کشف علائم شیطان پرستی!  در 10 واحد صنفی قزوین را به عون الله تعالی، گزارش کرده است که از آن میان:

«مأموران پليس امنيت عمومی استان قزوين در بازرسی از 10 واحد صنفی در قزوين 182 بوگير! با  علامت X (نماد شيطان پرستی) و...»

2. و نیز فدوی یادش باشد که در جامعه ی شکوهمند اسلامی ِ ما، اول می بُرند، بعد می شمُرند! و براین پایه، مقتضی ست که از پوشیدن هر نوع تی شرت جدا ً خودداری کند چرا که در ادامه ی خبر فوق، یعنی پس از آن چند نقطه آمده است:

«...و سه ثوب (واحد جامه، لباس، پوشش) پيراهن تی‌شرت با ظاهر همجنس بازی! كشف و ضبط كردند!..»

زیاده عرضی نیست.

 

دزد ناشی

فدوی چندی پیش در مرور خبرهای جراید شریفه ی دارالخُرافه، به این خبر نیز برخورد که :

«شرکت ملی نفت ایران از خرید بنزین تولید شده در پالایشگاههای ونزوئلا به دلیل پایین بودن کیفیت و بالا بودن هزینه های حمل و نقل دریایی آن از آمریکای جنوبی به خلیج فارس انصراف داد».(جهان)

ملاحظه می کنیدکه برادرمهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، بازهم طبق معمول بکاهدان زد!

 

درس اخلاق

فدوی تا بحال می پنداشت که علت شیرینکاری های مبسوط دولت خدمتگزار در حوزه های گوناگون، آنست که هیچ آموزگاری، از جمله آموزگار اخلاق، در هیچ یک از عرصه ها نداشته است لکن در مرور جراید دارالخُرافه دریافت که خیر این رایحه ی خوش خدمت که افزون بر ایران اسلامی، جهان را نیز برداشته است، تازه با حضور "معلم صاحب نام اخلاق حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی معلم اخلاق کابینه ی نهم و دهم .." رخ داده و می دهد!.. تا آنجا که رئیس جمهور شانسی و البتـّه محبوب را، توبیخ هم می کند:

«روز يكشنبه، هنگام خروج از جلسهء دولت، با رئيس جمهور برخورد كردم و خيلي قاطع گفتم بنده مباحث اخلاقی را برای شما مطرح می كنم، جنابعالی كجا بوديد؟!»

فدوی تشکری دارد از حجت الاسلام مذکور و نیز از آن بزرگوار که فرمود:

این چنین حال ها پیش آید

هرکه را روزگار برگردد

بر همه حال شکر ابن یمین

که مبادا ازین بَترَ گردد !

کتبة الحقیر کمتر از قطمیر – فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630