بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

4 مرداد 1389 ـ  26 جولای 2010

 

دانشمندان اُمّ القـُرا

به باور فدوی، از درگذشتگان، حضرات آیات مطهری و مشکینی و از حضرات آیات که هنوز در قید حیات بوده و متوسط عمر شریف شان بعلت بد گذرانی و کار سنگین به 90 سال می رسد، حضرات آیات  عظام و حجج اسلام، به ترتیب ریش: حسنی - صدیقی - و علم الهدی بیش از سایر حضرات برای جمهوری اسلامی شکوهمند ما بویژه در عرصه ی جهانی آبرو خریده اند.

پیرامون حجت الاسلام حسنی امام جمعه ی با مزه ی ارومیه، که به قدر کافی سخن رفته و فدوی دیگرمکرر نمی کند. وی بانی استند آپ کمدی در خاورمیانه ی عربی است. در علو مراتب ایشان همین بس که وی را به عنوان "میراث فرهنگی" در ارومیه به ثبت رسانده اند!(1)

آیت الله صدیقی نیزکه درس خارج ژئو فیزیک را در مرکز زلزله شناسی ِ منار جنبان اصفهان و در محضر حضرت  آیت الله لقوه ای بابلی گذرانده، اینک دیگر یک شخصیت مشهورجهانی است. در مراتب فضل و دانش ایشان که از متخصصین بسیار برجسته ی پیوند  "گودرز"  و "شقایق" وطن اسلامیست، گفتنی ست که وی کاشف فرضیه ی نسبیت رابطه ی حجاب و زلزله است که شرح آن نیز پیش از این بقدر کفایت رفته و فدوی دیگر تصدیع نمی دهد، جز نقل این فراز خواندنی در باب اعلیحضرت العظما علی(ع) خامنه ای دام الذله:

حجت الاسلام صدیقی (امام جمعهء تهران و موسوم به آيت الله زلزله) در گفت و گو با وطن امروز درباره ابعاد شخصیتی آیت الله بهجت چنین می گوید: «منبع موثقی از آیت‌الله بهجت نقل کردند که ایشان در خواب دیدند که حضرت امام زمان(عج) در مجلسی حضور داشتند،‌ علمای بزرگ اسلام هم در خدمت آقا امام زمان (عج) بودند،‌ آیت‌الله خامنه‌ای وارد شدند و امام زمان(عج) جلوی پای ایشان تمام قد بلند شدند و برای ایشان جایی برای نشستن باز کردند! که جلسه ی فوق به گمان فدوی و  به اقرب احتمال باید در چاه کذائی تشکیل شده باشد!»

و اما در اینجا بی فایده نیست اگر فدوی، یکی دو نکته از دانشمندی دیگر که درس خارج ژئوفیزیک را در "محضر پر فیض عرفای نامداری چون حضرات آیات عظام «بهاءالدینی»، سید «عبدالکریم کشمیری»، شیخ «جعفر مجتهدی»  و  «آقافخرتهرانی» کسب فیض نموده است"،  برای رفع نگرانی مؤمنین پیرامون شایعه زلزله، فی سبیل الله نقل کند:

«حضرت آیت الله شیخ خلیل مبشر کاشانی از مراجع عظام تقلید در پایان درس خارج فقه خود به تحلیل شایعه اخیر زلزله در تهران پرداخت و ضمن رد وقوع زلزله در تهران افزود: اگر آن شایعه صحت و مستند صحیحی داشته باشد، به برکت حضرت زهرا(س) این احتمال برطرف خواهد شد. ما یقین داریم که با دعای حضرت صدیقه طاهره(س)، امنیت تهران برقرار است! وی با اشاره به عنایات حضرت زهرا(س) به مردم ولایی تهران خاطرنشان کرد: زلزله در تهران  از نگاه روایات محتمل است اما زمان آن معلوم نیست. در زمان‌های گذشته نیز بعضی بزرگان در عالم رویا و مکاشفه خبردار شده‌اند که در تهران زلزله خواهد شد و در مکاشفه دیگری دیدند که حضرت زهرا(س) دست‌های مبارک خود را به طرف آسمان بالا برده و دعا می‌فرمایند که خدایا عذاب را از مردم تهران بردار، زیرا این مردم برای حسین من عزاداری می‌کنند!»(3)

لکن آيت الله شیخ لطف الله صافی گلپایگانی به سختگیری آیت الله صدیقی نیستند بلا را در رابطه با کوتوله های ایرانی به این شرح ارزیابی می کند:

«آيت الله شیخ لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار با کوتاه قامتان: شايد بسياری از بلاها به وسيله وجود شما از مردم دفع شود!»

آیت الله علم الهدی امام جمعه ی دانشمند مشهد از دیگر مغزهای شدیداً متفکر جمهوری اسلامی شکوهمند ماست و افاضات ایشان بویژه پیرامون بانوان شهرتی جهانگیر دارد به برخی ذیلاً اشاره می شود:

«بی‌حجابی عين زشتی و نکبت است. خواندن آيات قرآن با موسيقی يا ابراز علاقه به امام زمان(عج) با نی‌لبک هنر دينی نيست، اين فتنه دين خواهد بود و اهانت به اهل بيت (ع). برخی بعد از عبور از گيت‌های بازرسی حرم اقدام به آرايش می‌کنند و به خيال خود گمان می‌کنند زيبا وارد حرم شده‌اند، اما غافل از اين که اين عملشان توهين به امام رضا(ع) است و آنها را به صورت يک جانور تنزل می‌دهد... ای کسانی که صدها مرد را در مسيری شهوانی قرار می‌دهيد شما در قيامت از يک جانور هم پست‌تر هستيد.»(2)

حالا که ازدانشمندان فوق سخن رفت، حیف است که از آیت الله جوادی آملی نیز ذکر خیری نشود که فرمود:

«تخت جمشید به جای آن که موعظه باشد برای مردم که افرادی با آن قدرت همه چیزشان را از دست دادند، شده است میراث فرهنگی که نشان می‌دهد فلان سال فلان سنگ تراش اینجا چه کرده است!»

درست هم می فرماید، تا حجت الاسلام حسنی مانده، آدم عاقل به تخت جمشید که

رشک جهانست، می گوید میراث فرهنگی؟! فدوی بویژه به مؤمنین و مؤمنات بشارت می دهد که اصلاً نگران نباشند زیرا مغزهای فوق، از آن مغزهائی نیستند که از ایران فرار کنند، چرا که به درد جای

دیگری غیر از وطن سابق هم نمی خورند!

باری - فدوی باز هم یاد جد اعلای خود،عالیجناب ایرج میرزا افتاد که در مقطع آن قطعه ی مشهور فرمود:

با این علما هنوز مردم

از رونق ملک نا امیدند!

-----------------------------------------

(1)  نخیر، جوک نیست و واقعیت دارد!

(2) شیعه

(3) همانجا

 

غفلت

خدا فدوی را بکشد که سرش در جهت یاری رساندن به دولت خدمتگزار، به هسته بازی گرم بود که تعدادی از خواهران کرمانی چشم وی را دور دیده، از غفلت او استفاده ی بهینه کرده، فرمایشات آیت الله صدیقی را نادیده گرفته و گره ی حجاب شان را، اندکی ُشل نموده و واقعه زیر را موجب شدند:

«به گزارش ایلنا، در ساعت 22 و 18 دقيقه يكشنبه شب، زلزله‌اي به بزرگاي 4.3 ريشتر در منطقه ارزوئيه كرمان رخ داد. اين زمين لرزه در 28.39 درجه شمالي و 56.78 درجه شرقي عرض جغرافيايي و عمق 3 كيلومتري اتفاق افتاده است. در ساعت 22 و 50 دقيقه شب گذشته نيز زلزله‌اي به بزرگاي 3 ريشتر در منطقه فارياب كرمان رخ داد».

فلذا فدوی، در بدر، بدنبال سوراخی ست که خود را در آن پنهان کند!

 

رفع ُشبهه

فدوی می داند که مقام معظم رهبری دام الذله، با مرعوبین و مجذوبین کار ندارد، لکن در ارتباط با بقیه ملت که حکم اکثریت نه دیگر خاموش را دارند، معاذالله دچار مبالغی کم لطفی است و می پندارد که ملت افزون برفارسی، چشم و گوش شان نیز خراب است و ملتفت فرمایشات، حرکات، سکنات و تحرکات

خردمندانه ی ایشان نمی شود!..

باری – هر چند ملت مدت ها ست، و بویژه پس از ماجرای انتخابات و به مصداق : "در خانه اگرکس است یک حرف بس است"، محضر ایشان را شدیداًً درک و بدریافت  مکنونات قلبی ایشان نیز کاملاً نائل شده است، معذالک حضرتشان برای محکم کاری، تعارف را یکسره کنار گذاشت و در پاسخ این پرسش بقول جناح ِ رقیب، "مهندسی شده" ! ی زیرکه :

«خواهشمند ست در خصوص التزام به ولایت فقیه توضیح دهید»!

حجت را بر خوارج تمام و در یک قیام و قعود فرمود:

«ولایت فقیه به معناى حاکمیت مجتهد جامع‌الشرائط در عصر غیبت است و شعبه‌اى است از ولایت ائمه اطهار که همان ولایت رسول الله مى‌‌باشد و همین که از دستورات حکومتى ولى امر مسلمین اطاعت کنید نشانگر التزام کامل به آن است»!

فدوی نمی داند که خوانندگان محترم ضد انقلاب،عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل آیا پرسشدیگری دارند که فدوی قبول زحمت کرده و پاسخ را از حضور ُپرزورشان استفتاء کند ،یا همین مختصرکفایت می کند ؟!...

 

 

تهنیت

فدوی نمی داند که تبریک وجود و حضور ُپر زور و پربرکت برادر حسین(ع) شریعتمداری متولی امامزاده ی کیهان چاپ دارالخُرافه که فقط  "سر بریده می دارد  دوست" را، به چه کسی باید تقدیم کند؟ اعلیحضرت الُعظما سیدعلی(ع) خامنه ای دام الذله ؟ یا برادر بهلول احمدی نژاد؟  و یا ُامّت همیشه در

صحنه و یا هر سه وانه ؟

باری - لطفاًنگاه کنید به جراحی ماهرانه و موفقیت آمیزی که حضرتشان بر روی ُنخاع حضرت امام(ل) البته بدون بیهوشی! انجام داده است:

وی ابتدا نشان "حجت الاسلام" را، که حق مسلم سید حسن(ع) خمینی(ل) است و هر ننه قمری این روزها بدان دست یافته ست، به سادگی از او سلب کرده و از او به "آقای سيدحسن خميني" یاد کرده و می نويسد: «و اما، از سوي ديگر اعتراض مردم به آقاي سيدحسن خميني...»

و سپس جراحی مذکور را در ادامه بدون بیهوشی بشرح زیر و با موفقیت به انجام می رساند:

«...از اوج ارادت آنان به حضرت امام(ره) و ژرف انديشي و بصيرت آنها حكايت مي كند و نشان مي دهد كه وقتي پاي حفظ و پاسداري از بينش و منش حضرت امام(ره) در ميان باشد، رابطهء نسبي را به رابطهء معنوي و پيروي افراد از آن بزرگوار ترجيح نمي دهند. يعني دقيقاً همانگونه كه امام(ره) بود و به آن توصيه فرموده بود».

و بالاخره، يكي از شعارهاي آن روز مردم بسيار عبرت انگيز و درس آموز بود و حكيمانه و هوشمندانه... آن شعار اين بود: «نواده روح الله، سيدحسن نصرالله».*

فدوی، برای جوری جنس، و البته محکم کاری، فرمایش ایشان را در اجتماع مردم کاشان در همین راستا بشرح زیر، نقل می کند:

«يكي از اهرم هاي مورد استفاده دشمن برخي از خواص خوش سابقه هستند كه بعدها به هر علت دچار انحراف شده و تغيير هويت داده اند. اين عده از خواص، با تابلوي قبلي خود در صحنه حضور پيدا مي كنند و هويت كنوني خويش را زير اين تابلو پنهان مي دارند».**

و در ادامه :

       «و حتي در مواردي نيز تائيد و تجليل امام راحل(ره) را با خود داشتند و البته حضرت امام(ره) با نگاه ملكوتي خود پيش بيني كرده بودند كه تجليل ايشان از برخي افراد به منزله تائيد هميشگي آنها نيست!».

علی الله التکلان و هوالمُستعان فی جمع امور

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر– فدوی.

---------------------------------------------

*  : شنبه 16 خرداد 1389- شماره 19662

** همانجا

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630