بازگشت به خانه

چهارشنبه 3 شهريور  1389 ـ  24 اگوست 2010

 

علی کريمی و جريمهء با مردم بودن

آجرلو، سرپرست استيل آذين، تيمی که علی کريمی، فوتباليست درجهء يک ايران و بازيکن تيم بايرن مونيخ، در ان بازی می کرد را در ظاهر بخاطر روزه خواری و در اصل بخاطر بستن دستبند سبز و همدلی کردن با مردم معترض، از تيم اخراج کرد. حمید استیلی دربارهء او می گويد: «علی کریمی هميشه در رابطه با حق دیگران و نه حق خودش انتقاد می‌كند كه این نشان از بزرگی او دارد».  خداداد عزیزی نيز اصافه می کند که: «من هم روزه خواری می کردم!  کریمی نان به نرخ روز خور نیست. امر به معروف که زوری نيست!» اما هيچ کلامی به اندازهء عکس هائی که می بينير از واقعيت سخن نمی گويند.

1 و 2: عــلی کـريمـی در جمـع کـودکـان بـی سرپــرسـت

 

 

3. علی کریمی در کنار بابک معصومی، هم تيمی اش. بابک معصومی می گويد: «زمانی که پزشکان از من قطع امید کرده بودند، علی کریمی تمام هزینه های درمانی ام را پرداخت کرد». 

 

4. بلند قدترین پسر ایران، هنگامی که با بدن بيمار خود در برنامهء «ماه عسل» تلويزيون شرکت کرده  بود، مجری از او پرسید «چه آرزویی داری؟» و او گفت: «سه تا آرزو دارم، یکی اینکه سالم باشم، دوم اينکه يک لپ تاپ داشته باشم، و سوم اينکه و علی کریمی را از نزدیک ببینم». همان شب علی کریمی یک لپ تاپ براش خرید و به دیدنش رفت و گفت: «هزینهء درمانت هم میدهم که بروی آلمان».

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com