بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

29 شهريور 1389 ـ  20 سپتامبر 2010

 

معادله در مجلس خبرگان

آخوند فی نفسه حیوان نجیبی ست و موقعیت جغرافیائی اش نیز، فرقی نمی کند! تری جونز، آن آخوند سبک مغز آمریکائی،گرچه از خر شیطان بزرگ پیاده شد و از راه انداختن بار.ب.کیوی قرآن در  سالگرد 11 سپتامبر در ولایت فلوریدای شیطان بزرگ، صرف نظر فرمود، لکن در عوض موفق شد که خوراک مبسوطی به منظور عر ّو تیز کردن برادران در چهارگوشهء جهان، از جمله ایران سابق، به سود خود و به ضرر مردم نگونبخت ایران، فراهم نماید ...

بعنوان مستوره، اين تکه خبر را، بنقل از سایت وابستهء تابناک، ملاحظه فرمائيد:

«در اجلاس خبرگان مطرح شد:

«وزارت امربه معروف و نهی از منکرتاسیس شود!

«به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری که به عنوان ناطق قبل از دستور جلسه بعد از ظهر چهارشنبهء اجلاسیهء هشتم دورهء چهارم خبرگان رهبری سخن می‌گفت، با اشاره به گستاخی و جسارت عده‌ای افراطی به ساحت مقدس قرآن کریم در آمریکا، اظهار داشت: "این طرح توسط صهیونیست‌ها پی ریزی و توسط عده‌ای اوباش به اجرا در آمده است". آیت الله مجتهد شبستری با ارائهء گزارشی از جریان تأسیس سازمانی برای امر به معروف و نهی از منکر در کشور پیشنهاد کرد که وزارتخانه‌ای برای این امر مهم در اسلام و جوامع اسلام تاسیس شود».

بیت

گنـه کـرد در غـرب آهـنگــری

به تهران زدندی سر مسگری!

       باری - آنچه اما این وسط بر فدوی معلوم نشد، این است که چرا برادران می پندارند که الله جلّ جلاله، معاذالله، نمی تواند، عندالزوم، از کتاب گرامی خود دفاع کند؟!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

17 سپتامبر المقعر سنه 2010 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

سوء برداشت

فدوی که، از دوران نوجوانی، افزون بر شعر و طنز و خوشنویسی و موسیقی، که اشتغالات ِ اساسی او بودند، به روزنامه نویسی نیز مهر می ورزیده است، دیگر انتظار نداشت که  پس از این همه سال، به این راحتی گول بخورد!..

البته در بادی امر، فدوی به نظر شدیداً بی تقصیر می آید، زیرا  تیتر خبری که در یکی از جراید شریفه ی دارالخـُرافه دید، بگونه ای بود که موجب شد که وی، سوء سابقه ی مبسوط برادران را در کلیهء عرصه ها، یکباره از یاد ببرد و مطلب، برحسب معنائی که طبیعتاً از جمله مستفاد می شود، باورش شود....

فدوی هم چنین گمان نمی کند که شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیو نیزم بین الملل نیز در این ارتباط وضع تان از او بهتر باشد. برای اثبات این نظر، فدوی حتا حاضر است که، علیرغم بحران اقتصادی موجود، که پاچه ی وی را نیز شدیداً گرفته است، ادامه و توضیح خبر مذکور را که تیتر آن متعاقباً در پی خواهد آمد، بین خوانندگان محترم خود  به مسابقه بگذارد و به برنده ی خوشبختی که پاسخ درست را عرضه کند، از محل ِحق التحریر خود، جایزه ی نفیسی (1) نیز تقدیم کند!..

این هم تیتر خبر به نقل از ایسنا:  

خبر خوش وزير اطلاعات براي مردم>>>

         خب، تا شما خوانندگان گرامی ضد انقلاب پاسخ هایتان را آماده و مرحمت می کنید، فدوی هم می رود و در حدّ مقدور و ممکن، نفسی تازه می کند! ..

به قول اهل رسانه، با ما باشید!

***

خب، فدوی با پاسخ های رسیده که البته اسباب شرمندگی ست، برگشت!....

شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، به راستی که تتمه ی آبروی فدوی را بُردید! حتا یک پاسخ درست هم در میان انبوه پاسخ های رسیده ملاحظه نشد. باری - فدوی برای تصدیع کمتر و زندگی بهتر!، پاسخ های رسیده را به شرح زیر، دسته بندی کرد:

- هوای تهران قابل تنفس شده است.

- فعالین اجتماعی، سیاسی و دانشجویان از زندان آزاد شده اند.

- قاتلین احمد میرعلائی، غفار حسینی، محمد مختاری و جعفر پوینده و ...پیدا نشدند، ولی قاتل ندا پیدا شد!

- زنان در انتخاب پوشش خود آزاد هستند.

- مقام معظم رهبری دام الذله، از ادامه ی مبارزه ی صمیمانه با مردم، صرف نظر فرمود.

...............................

 

نخیر! هیچ کدام درست نبود و شما خوانندگان گرامی ضد انقلاب، دستجمعی رفوزه شدید و جایزه ی نفیس کذائی، روی دست فدوی ماند!

و این هم پاسخ درست، که در ادامه و توضیح تیتر بالا آمده است:

«...حجت الاسلام و المسلمين حيدر مصلحی طی سفر استانی به همدان در جمع خبرنگاران اظهار كرد: خبر خوشحال کننده‌ای برای مردم دارم و آن اين است که با اشراف خوب اطلاعاتی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور نسبت به فعاليت استکباری، بخش عمده‌ای از توطئه‌های طراحی شده آن‌ها کشف شده است. از جمله برای زنده نگه داشتن رژيم صهيونستی فعاليت‌هايی در منطقه داشتند که به فعاليت آن‌ها دسترسی يافته و اطلاعات را به مسوولان داده‌ايم!»

خوب شد که فدوی نمرد و معنی خبر خوب برای مردم را هم فهمید!

زیاده عرضی نیست .

 

یادداشت ها

(1)  جایزه ی نفیس عبارت از یک فقره بلیط رفت و برگشت به وطن سابق است. لکن انصراف از پناهندگی، تنظیم نامه های کذائی در حضور برادران، ارائهء اقاریر لازم و شرکت مؤثر در شوهای تلویزیون اسلامی، دیگر پای خودتان!

 (2)  پنجشنبه 14 مرداد 89 / 5 آگوست 2010

 

فدوی و شغل خطرناک اش

حرفهء فدوی هیچ کم از خلبانی نیست. یعنی خون فدوی پای خودش است! شما خواننده< محترم ضد انقلاب، یک وقت تصّور نکنید که کار کردن با اعلیحضرت العّظما سیّدعلی(ع) خامنه ای و حتا برادر بُهلول احمدی نژاد آسان است. لکن خیر، ابداً چنین نیست و گاه حتا ممکن است که شما جان ناقابل تان را هم در این راه از دست بدهید؛ که در این حالت البته مستحب و بلکه واجب عینی ست که شما خطاب به مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی، بسیارخاضعانه و در مایهء ابوعطا بگوئید:

بیت

ســر کـه نه در راه عــزیزان بود

بار گرانی ست کشیدن بدوش!

باری، فدوی عین شکوائیهء یکی از مؤمنین را که به شرف عرض رسانده و نیز پاسخی را که نزدیک بود به قیمت جان وی تمام شود، برای نمونه ذیلاً می آورد:

«در يكی از سريال هايی كه هر شب از تلويزيون پخش می شود يكی از بازيگران شال سبز* به خودش آويزان كرده است. با توجّه به اين كه اين سريال در تابستان سال گذشته فيلم برداری شده بدون دليل و علت نمی تواند باشد!»

جل الخالق!.. و باری –

مراتب در فرصتی که چندان هم شنگول نبودند به عرض رسید. بقدری خشمگین شدند که نزدیک بود بی فدوی شوید، برادر شهروند!  دستور فرمودند که رنگ سبز* از همه جا و همه چیز حذف شود. فدوی جسارت ورزیده و پرسید در مورد خیار چه فتوا می دهند؟ خشمگینانه فرمود: «بدهید پوست اش را بکنند!»

فدوی فی الفور  دُمش را، که خوشبختانه سبز نبود!، روی کولش گذاشت و به نخستین سوراخ سر راه فرو خزید...

 

* باور بفرمائيد که فدوی "ز هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است؛" محض اطلاع قلمی شد

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630