بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

3 آبان 1389 ـ  25 اکتبر 2010

 

نزول اجلال

بموجب گزارشات جراید شریفهء دارالخُرافه، مرکب ملوکانه سرانجام و بدلائل گوناگون که به کسی جز ولایتعهد آقا مصطفی (ص) مربوط نیست، به قم تشریف فرما شد و در این باب، به قول آن شاعر متقدّم مکتبی:

بیت

هرکس به زبانی صفت حمد تو گوید

بلبل به غزلخوانی و قــمری به ترانه

خوانندگان محترم ضد انقلاب یک وقت تصور نفرمایند که که از متأخرین در این باب هنوز چیزی صادر نشده است؛ فدوی، برای جوریِ جنس، یک فقره از ترشّحات مؤمنین معاصر را نیز در همین رابطه بشرح زیر کار سازی می کند. در آستانهء تشريف فرمايي آقا به قم؛

آواز خوش ترانه اي مي آيد

خوش حالي بي كرانه اي مي آيد

با شور و شعف چلچله ها مي خوانند

سيد علي خامنه اي مي آيد!

گفتن ندارد که آن «چلچله» های مکتبی در مصرع سوم، به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المُطهّرین، صلوات الله علیهم اجمعین، نمی توانند مادّه باشند...

دیگر از ملتزمینی که در رکاب مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی، شدیداً شمشیر زدند، حجت الاسلام ناظمی مدیرکل اوقاف و امور خیریهء استان قم است که شجره نامه ی آن حضرت را به صورت "کارت پستال" فراهم و همزمان با ورود وی به این استان، در مقیاسی وسیع، منتشر فرمود.   

یادآوری این نکته اما در همین جا ضروری ست که، در مقام مقایسه، دردسر و هزینهء تدارکات این سفر مقدس، به مراتب کمتر از هزینهء هنگفتی ست که برادر مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد در دوران تصدی شهرداری تهران بمنظور طراحی و تهیه ی "نقشهء مسیر" حضرت بقیة الله الاعظم امام غایب ارواحنا روحی فداه، دود فرمود.

باری - حالا روح منی! یعنی فدوی به عملیات ُمحیّرالعقول حجت الاسلام ناظمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، بر می گردد! وی، افزون بر شجره نامهء کارت پستالی، بمصداق دوستی خواهر خرسه!، سوء سابقهء مبسوطی نیز در این رابطه، برای مقام معظم رهبری دام الذلّه، بشرح زیر تدارک دیده است :

«آنگونه که حجت الاسلام غلامرضا ناظمی اعلام کرده، روشن شده که جد آیت الله سیدعلی خامنه ای، امام سجاد، امام چهارم شیعیان است! جد مطهر مقام معظم رهبری، امام سجاد بودند که امامزاده عبدالله مدفون در بلوار کشاورز قم نیز عموی نسبی ایشان هستند. همچنین امامزاده سید معصوم نیز که در منطقه نیروگاه قم مدفون هستند به عنوان پسر عموی نسبی مقام معظم رهبری به شمار می‌آیند»

حجت الاسلام ناظمی همچنین، برای ایجاد نوعی تعادل بین سیخ و کباب سلطانی، و اینکه مقام معظم رهبری چندان هم از حضرت امام راحل (ل)، بالاتر نیست، اعلام داشت: «از انتشار شجره نامهء آیت الله خمینی همزمان با آیت الله خامنه ای خبر داد و گفت جد رهبر فقید جمهوری اسلامی، امام موسی کاظم است»!

و در ادامه فدوی البته، جز "حیرت اش نیفزود"، و افزون بر آن، همینطور نیز ارّه به ماتحت مانده است که راستی اهالی محترم عربستان در «ایران سابق» چه می کنند؟!

زیاده جسارت است .

 

مرده ای که تشرف يافت

فدوی، شوربختانه، نسبت به صدای آمریکا هیچکدام از انواع متداول ارادت را ندارد لکن، از سوئی، ارادت او به جراید شریفهء دارالخرافه نیز، چیزی در همان حد است!.. اما از آراء بامزهء هر دو طرف ِ ظاهراً متخاصم نیز به یک میزان لذت می برد! و، بقول علمای محترم ورزش، جفت دو بنفع تماشاچی!

فی المثل، فدوی، در هجرت مقام معظم رهبری، دام الذله، به دارالایتام قم، ملاحظه کرد که صدای شیطان بزرگ بعد از 31 سال بقول معروف مچ حضرات را که خودشان پشه را در هوا با یک قیام و قعود ختنه می کنند! گرفته، و گفته است که یکی از علمایی که نامش در لیست مستقبلین رهبر معظم انقلاب در خبرگزاری ‌های مختلف آمده است، ماه گذشته فوت کرده و اصلاً در قید حیات نیست!

گفتن ندارد که رسانه های مکتبی دارالخُرافه نیز بیدرنگ در خاکریز خود در موضع پدافند قرار گرفته و در پاسخ شلیک کرده اند که: «در میان علمای حوزهء علمیهء قم، دو برادر با نام ‌های آیت ‌الله محمدحسن احمدی فقیه و آیت ‌الله محمد حسین احمدی فقیه حضور دارند که هر دو از علمای معروف یزد هستند. ماه گذشته آیت‌الله محمدحسن احمدی فقیه دار فانی را وداع گفت اما برادر ایشان یعنی آیت‌الله محمدحسین احمدی فقیه در قید حیات هستند و در مراسم استقبال باشکوه مردم قم از مقام معظم رهبری شرکت کرده است»! (نقل از سايت فردا)

فدوی شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل گرامی استکبار جهانی و صهیو نیزم بین الملل را نمی داند لکن، اگر حمل بر تعریف نشود، فدوی که خود از فضلای حوزهء علمیهء قم در درس خارج (خارج از کشور - م) است! برای نخستین  بار است که نام این دو تن از "علمای معروف " مذکور را  می شنود! (فدوی از ذکر این مصیبت نیز می گذرد که هر گاه به این حضرات عنوان "علما " می دهند، تمام بدن اش، به علت حساسیت، شدیداً کهیر می زند و کارش به بیمارستان می کشد!)

باری - فدوی بهر روی تردید ندارد که اگر برادران فوق، یعنی حضرات آیات محمد(ص) حسن(ع) و محمد (ص) حسین (ع) احمدی فقیه در دسترس نبودند، برادران از جعبهء مارگیری محترم خود آیت الله دیگری، مثلاً آیت الله سید علی(ع) محمد(ص) دوزدوزانی لنگرودی را، به استقبال اعلیحضرت العظما علی (ع) خامنه ای، صدمه الله تعالی، می فرستادند .

زیاده جسارت است .

لشکرکشی

فدوی در خبرهای دارالخُرافه می بیند که گاه  آش مربوطه چندان شور می شود که حتا آیت الله  آشپزباشی، ُمدّه ظله، هم صدایش در می آید؛ ملاحظه کنید:

«نمايندهء مقام معظم رهبري در بنياد شهيد و امور ايثارگران اظهار داشت: البته معاون سينمايي وزارت ارشاد در اين خصوص اعلام موضع كرده و اين حركت را محكوم نموده كه كافي نيست!
وي گفت: لازم است خانواده
ء شهدا و ايثارگران، به عنوان صاحبان اين نظام، در مقابل اين حركت به هر ترتيبي بايستند و اين خانهء فساد را بر سر آنان خراب كنند تا ديگر كسي جرات نكند براي براندازي نظام جمهوري اسلامي شعار دهد و عده اي هم براي آنان كف و سوت بزنند.»
(1)

و روز روشن و بی تعارف، با تأسی از مقام معظم رهبری، دام الذله، فرمان آتش صادر می کند:

«حجت الاسلام رحيميان تاكيد كرد: لازم است خانوادهء معظم شهدا و ايثارگران در مقابل چنين اعمال كثيف و ناپسندي موضعگيري كنند و اعلاميه بدهند و حتي اگر لازم بود تجمعي عليه آنان راه بيندازند»! (2)

زیاده عرضی نیست .

 

بی توجهی

فدوی نمی داند که برادران وقتی لالائی بلدند، چرا خوابشان نمی برد؟.. اختراعات و اکتشافات خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، را ـ که البته از مسلمین کش رفته اند ـ چرا بوجه تمام و کمال بکار نمی برند تا دستکم بقا و سلامت خودشان را تأمین کرده و فدوی را نیزاز نگرانی بدر آورند؟

باری – حیرت فدوی دیگر:

از مردن در سرزمینی "نیست"

که مزد گورکن

از آزادی آدمی

افزون باشد (1)

بلکه حیرت فدوی از آن است که چرا همکاران مکتبی او در جراید شریفه ی دارالخُرافه، به اهمیت

خبری که از دانشمندان خاج پرست (آلمانی)، لعنة الله علیهم اجمعین، نقل می کنند، آگاه نیستند و آن را

 نخست به مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی، و سپس به جیمی ِ او، مهندس الاسلام والمسلمین

 برادر احمدی نژاد، دامت تحریکاته، بقول عوام Offer  نمی کنند تا دعای ملتی را نیز بدرقه ی راه 

خود (توشه ی آخرت – م) داشته باشند؟

لطفاً به تیتر خبر مورد اشارهء فدوی، پیرامون نوعی صندلی که خاج پرستان اختراع کرده اند، در

یکی دو رسانهء شریفهئ دارالخُرافه (2) توجه کنید، تا بعرض او برسید:

صندلی ای که شما را به زور از جایتان بلند می کند!

زیاده جسارت است .

علی الله التکلان و هوُ المُستعان فی جمع امور

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

(1) شاملو، شاملوی بزرگوار، دخل تصرف فدوی کوچکوار را در تغییر فعل از اثبات به نفی، که نوعی ضرورت طنزی است!، بدلیل مشابهت گروه خونی، البته می بخشد!

(2) تابناک

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630