بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

10 آبان 1389 ـ  1 نوامبر 2010

 

از معجزات برادران

به نظر می رسد که کار اسلام عزیز این روزها به شعبده بازی کشیده است. این را فدوی از مرور خبری در سایتی برادرانه، به این شرح ملاحظه کرد: «اسلام بازیگر زن انگلیسی را متحول کرد!»

گفتن ندارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، در همان نگاه نخست به سه ضعف تعلیف(1) در آیه ی فوق، که عبارت باشد از : بازیگر، زن و انگلیسی بر می خورند که البته چندان  مهم نیست!.. باری – در توضیح خبر آمده است:

«این زن که در میان تحصیل ‌کردگان طبقهء متوسط انگلیس قرار دارد، 11 سپتامبر را یکی از دلایل خود برای این دگرگونی می‌داند که موجب کنجکاوی عقلی و نهایتاً مسلمان‌شدن وی شد.»

بقول آن دوست قصه نویس فدوی(2)، راست و دروغش گردن تبر خوردهء راوی! اما براستی که اسلام عزیز، چه کارها که نمی کند!

-----------------------------------

(1) فدوی از همکاران محترم خود در مطبوعات، عاجزانه استدعا دارد که در نقل این مختصر، تعلیف را به تألیف اصلاح نفرمایند؛ فدوی از این بند بازی، منظور دارد ! ممنون!

(2) فدوی چیزی نمانده بود که نام این قصه نویس برجسته را بنویسد، لکن به جوانی اش رحم! و از ذکر نام او خودداری کرد (البته خیلی هم جوان نیست یعنی ،هم نسل فدوی ست!) بقول آن شاعر گرامی اما مقتول دوران مشروطیت (میزاده ی عشقی): "سخن اینجای دگر بس باشد"!

 

سؤالات بی ربط !

«حرفا میزنه قیصر، چشما میره مغز سر!..»  منظور فدوی اینست که برخی شهروندان در رسانه های دارالخـُرافه، پرسش هائی طرح می کنند که سر همه جای آدم لامحاله اسفناج سبز می شود!.. در اینگونه مواقع، فدوی نیز چاره ای ندارد جز این که مراتب را چنانچه در حیطه ی اختیارات اوست خود پاسخ داده و در غیر این صورت، با ترس و لرز در مجالی به شرف عرض رسانده و از حضور پـُر زور مقامات ذیربط، اعلی الله مقامهم اجمعین، کسب تکلیف کند.

* برای دستگرمی، عجالتاً به این یک فقره نگاه کنید:

"يكی از معاونين وزرا فرموده بودند ما هيچ‌گونه شخص فقيری نداريم؛ پس كسانی كه می آيند سر سطل‌های زباله و كله‌های شان را دراين سطل برای يافتن خوراكی می‌كنند اينها چه كسی هستند؟"

فدوی: به عرض رسید، دستور رسیدگی فوری صادر فرمودند. گزارش برادران مسؤل حاکی ست که به افراد مذکور تفهیم اتهام شد و اقاریر لازم نیز اخذ گردید چندان که در پایان شدیداً اظهار علاقه و تمایل کردند که در یک برنامهء تلویزیونی به انبوه جرائم خود، از توهین به اعلیحضرت العظما خامنه ای گرفته تا توطئه علیه نظام، جاسوسی به سود استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، حمل و استعمال مواد مخدر و البته لواط، به چندین زبان زنده و مردهء دنیا شدیداً اعتراف  نمایند.  ضمناً اقرار کردند که در سطل های زباله ی مذکور، دنبال غذا نمی گشتند، بلکه دنبال ساعت رولکس طلاشان می گشتند، که گم شده بود!

* و یا به این پرسش شهروندی دیگر:

«آقای لاريجانی يك سال است رئيس مجلس شده 77 شهر خارجی را با هواپيمای مدرن رفته است. آقای لاريجانی! يكبار هم با توپولف مسافرت برويد ببينيد چه مزايايی دارد؟!»

فدوی مراتب را در صحن مجلس، و بدون آن که نماینگان محترم حکومت در مجلس را از قیلوله بیدار کند، به عرض برادر علی(ع) لاریجانی رساند. ایشان، مع الاسف، حسب شیوهء مرضیه، به جای جواب جاخالی داده و فدوی را دنبال نخود سیاه فرستادند و فرمودند به جای طرح این پرسش بی ربط و ضد انقلابی، برود و خبر مرگش از برادرشان یعنی آیت الله لاریجانی رئیس محترم قوهء باه (قضائیه ـ م) بپرسد که اعدام  "سران فتنه" چه شد؟

فدوی به عرض رساند که اخوی به اتفاق مقام معظم رهبری، دام الذله، دارند سخت رویش کار می کنند، دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد!.. در عين حال، فدوی از رو نرفته، خطر کرده و دوباره از ایشان پرسید: پس توپولف چه شد؟!

ایشان در پاسخ چنان نگاهی به فدوی انداخت که چیزی نمانده بود خوانندگان ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، بی فدوی شوند!...  سپس فرمود که وی مستقل از قوهء مجریه عمل می کند. فدوی جسارتاً پرسید که منظورشان چیست؟ فرمود منظورشان این است که حاضرند به پیروی از اسلاف گرامی، حَشَره الله مَعَ موالیة المطهرین، صلوات الله علیهم اجمعین، الاغ سوار شوند، لکن توپولف سوار نشوند!

* برادر دكتر رضايی نیز بیخودی شاکی شده بودند که:

«چرا مدعی العموم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برابر تشويش اذهان عمومی و پخش شايعات و اخبار دشمن شادكن برخی از مطبوعات مثل اعتماد ملی و اشخاص حقيقی و حقوقی مثل عوامل و فرماندهان پشت پردهء اغتشاشات در مواردی چون شايعهء قتل عليرضا 12 ساله با باتوم پليس كه بر اثر تصادف از دنيا رفته، برخورد قانونی نمی كنند؟»

فدوی: می بينی برادر دکتر؟ می بينی جبههء استکبار منشاء چه شایعات بی اساسی می شود؟ چرا  حقیقت را نمی گوئید که کلیه ی کشته شدگان آن تظاهرات چند میلیونیِ ِ کوچک! در تصادفات رانندگی سال گذشته کشته شده اند و مجروحینی که از راه لطف به مراکز خوفناک برادران  هدایت شده اند نیز کسالتی جز سرما خوردگی نداشته اند و مفقودین  هم  برای رفع خستگی  ناشی از رأفت اسلامی وارده به تعطیلات اعزام شده اند؟ خلاصه  وظیفه شرعی شدیداً حکم می کند  که حقیقت را بگوئید وگر نه، فدوی  می گوید!

* پیرامون پرسش بعدی نیز مقدمتاً عرض می کند که درست است که اُمّت، همیشه در صحنه است، لکن این بدان معنا نیست که از همه چیز، بویژه از مسائل پشت پرده نیز خبر دارد. از جمله  "میدان"  که ما  از نظر آن شدیداً در مضیقه هستیم و این، هیچ جور توی کـَت و کـُول مؤمنین، کثرالله امثالهم، نمی رود. در این باره به مورد برادر گرامی ما، منتظرالمهدی(عج)، توجه کنید تا بع عرض فدوی برسید:

«از شورای شهر و شهرداری ايلام تقاضا می شود با توجه به عدم وجود ميدانی به نام حضرت ولی عصر(عج) نسبت به نامگذاری ميدان در حال ساخت نزديك مصلی ايلام به نام آن حضرت اقدام نمايند.
منتظرالمهدی(عج) از ايلام- از طريق ايميل
»

فدوی: والله، برادر منتظرالمهدی(عج)! به قول برادر سیّد قاسم (مش قاسم  سابق ـ م ) دروغ چرا، تا اعدام آ.آ.آ آ...  تا آنجا که فدوی می داند، دولت خدمتگزار از نظر میدان شدیداً در مضیقه است، سبب نیز آن است که هرچه میدان داشتیم به درخواست مؤمنین و مؤمنات به نام نامی ماجراجویان گرامی، از جمله حزب الله -  حماس... و آخرین آن به نام  برادر " عماد مغنیه " نامگذاری  شد  و دولت  خدمتگزار بر این پایه، افزون بر آه، میدان نیز در بساط ندارد.  لکن، به قول  عوام don't worry، فدوی از محافل بسیار نزدیک به  برادر مهندس  الاسلام و المسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، شنید که  بزودی از  محل  تتمهء ذخیره ارزی، و اگر نشداز محل ذخیرهء ارضی، تعداد معتنابهی میدان، در سایزهای گوناگون، به این مهم اختصاص خواهد داد. فلذا شما که بیش  از یکهزار و چهار صد سال صبر کردید، خـُب اینهم روش، برادر  منتظر  المهدی(عج)!

* و سرانجام این که برادر محمود بليغيان از اصفهان، که از متخصصین برجسته ی پیوند گودرز و شقایق مملکت مان هستند، تنبلی کرده و مسأله ای را که راه حلی بسیار ساده و دم دست دارد، به شرح زیر به فدوی ارجاع فرموده است:

«با اجباری شدن استفاده و همراه داشتن زنجير چرخ برای خودروها در فصل سرما و زمستان برخی فروشندگان بی انصاف و سودجو قيمت اين كالای ضروری برای اتومبيل را كه اغلب وارداتی است بسيار بالا برده و تا 2 برابر قيمت گران كرده اند. لذا ضروری است که در اين مورد با كنترل و نظارت بيشتر در توزيع عادلانه آن اقداماتی صورت گيرد».

فدوی شما را خوب به جا می آورد و می داند که شما از ارادتمندان بی قید و شرط جمهوری شکوهمند اسلامی ما هستید فلذا از شما انتظار دارد که به جای این که رضایت به وابستگی ما به خاج پرستان، لعنتت الله علیهم اجمعین، بدهید آن زنجیری را که قرار است بر گردهء دانشجویان ضد انقلاب بکوبید، اگر زحمت نیست، دور لاستیکتان بپیچید و باز هم اگر زحمت نیست به دانشمندان گرامی هسته ای بفرمائید که در زنگ تفریح بجای موشک زنجیر چرخ تولید فرمایند.            

* و نیز برادر سید که ایرادشان اصلاً وارد نیست و فدوی البته،او را هم به عون الله سر جایش می نشاند :

«دو ماه است كه در جادهء ورامين- فيروزآباد، جلوی مغازهء ما را كنده اند به طوری كه مجبور به بستن مغازه ام شده ام. لطفاً بفرمائيد مسئول واقعی اين ماجرا هر كسی است اين مشكل را حل كند. سيد- شهرری ـ جادهء ورامين».

فدوی: چشمتان را بگیرد برادر سیّد؛ چرا مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، هر کاری که می کنند، به نظرتان نمی آید و فدوی را بی خودی به درد سر می اندازید؟... باری، مراتب  توسط فدوی، به قول عوام follow up ، شد. فرمودند این اقدام محض سلامتی شما و مشتریان جان بر کف تان بوده است تا دست کم روزی دو بار برای رسیدن به مغازه از روی چاله مرحمتی پریده قدری ورزش کنند. لطفاً شما هم خجالت کشیده و با بستن مغازه خود آبِ سنگین به آسیاب دیجیتالی دشمن نریخته و بهانه به دست استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل ندهید.

علی الله التکلان و هوُ المُستعان فی جمع امور

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630