بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

17 آبان 1389 ـ  8 نوامبر 2010

 

تضاد

فدوی مدتی ست که در پیوند با دسته ای از هموطنان که حضرت مسیح(ع) را بهر دلیلی که به فدوی اصلاً مربوط نیست، به حضرت محمد(ص) ترجیح داده اند، در ذهن خود دچار نوعی بقول عوام Paradox  شده است.

فدوی هم چون شما خوانندگان محترم ضد انقلاب  می داند که حضرت مسیح(ع) بسیار مورد احترام برادران نیز هست و از او به کمتر از (ع) یاد نمی کنند؛ و این (ع) از جنس همان عینی ست که برای اهل بیت و ائمه ی معصومین، علیهم الصلوة والسلام، مصرف می شود؛ لکن نمی داند که چرا برادران، دودمان پیروان آن حضرت را، در یک قیام و قعود، همهء اينها را بر باد می دهند!

باری - فدوی در خبرهای دارالخُرافه  دید که حضرات شماری از هموطنانی را  که به حضرت مسیح(ع) گرویده اند، با ادای احترام به آن حضرت، اعدام فرموده و به شماری دیگر نیز که متقاضی اعدام بوده اند! البته هنوز جواب رد نداده؛ لکن آنان  را نیز در لیست انتظار اعدام منظور  داشته و به برخی نیز قول داده اند که آنان را خارج از نوبت، اعدام فرمایند!

عین خبر جهت مزید استحضار خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و

صهیونیزم بین الملل، در پی می آید :

به گزارش خبرگزاری هرانا، "شعبهء 11 دادگستری گیلان" برای کشیش یوسف ندرخانی به اتهام "ارتداد" مجازات مرگ تقاضا کرده است. کشیش ندرخانی ساکن رشت بوده و از مهر ماه سال 1388 تا کنون در زندان این شهر بسر می برد... فاطمه پسندیده، همسر وی، نیز که به حبس ابد محکوم شده است، از خرداد ماه  سال ۸۹ در زندان به ‌سر می ‌برد. این زوج دارای دو فرزند خردسال می باشند که اکنون نزد عمه شان نگهداری می شوند.

ادامه ی خبر،  به نقل از کشیش رضا دهقانی، عضو شورای رهبری کلیسای ایران، می گوید

که کشیش بهروز خانجانی نیز در زندان شیراز بجرم ارتداد به مرگ محکوم شده است.

همان منبع (شهرزاد نیوز) می افزاید که: «"نخستین حکم "ارتداد" برای نودینان مسیحی در ایران پس از انقلاب در سال 1368 صادر گردید. کشیش  حسین سودمند، در این سال و در شهر مشهد به جرم "ارتداد" به دار آویخته شد."

باری، صرف نظر از تسامح و تساهل مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، در باب نودینان، بشرح

فوق، نکته ی واپسین در ارتباط با  پارادُکس ذهنی فدوی اینکه، ترکیبات مألوف و مأنوس پیش از اینها، مثلاً، چنین بود:

کشیش جورج – کشیش مارتین – کشیش فیلیپ و قس علیهذا ...

حالا فدوی در این ارتباط ، همینطور ارّه بماتحت مانده است و نمی داند که با ترکیباتی نامأنوس و

ناموزن از این قبیل که برادران البته خود موجد و موجب آن بوده اند، چه کند:

کشیش رضا (ع) دهقانی !- کشیش  حسین(ع) سودمند ! – کشیش بهروز – کشیش حمید و ....

علی الله التکلان و هوُ المُستعان فی جمع امور

 

محافظه کاری

راستش از شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل گرامی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، چه پنهان که فدوی دوست ندارد در بعضی کارها که برایش مسؤلیت دارد بیش از اندازه دخالت کند. اشاره ی فدوی به ُمعانقه ی برادران احمدی نژاد و افتخاری در انظار عموم است که کلی برای این خواننده ی مکتبی مشکل ساز شده است.

فلذا، فدوی عین عریضه ی برادر حسین(ع) احمدی و چند حسین(ع) مشابه دیگر را!، بی هیچ اظهار نظری، عیناً به حضور ُپر زور حضرات آیات و مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، بقول عوام "فوروارد" کرده و  نتیجه را نیز بیدرنگ در پی می آورد:

عريضه: «رفتاري كه گروه فشار با خانواده آقاي افتخاري، خوانندهء متعهد كشورمان، به جرم احترام به رياست محترم جمهوري داشته رفتاري صهيونيستي است كه هركس با آنان نباشد بر عليه او توطئه مي كنند. دولت و مسئولين امنيتي كشور نبايد در اين مورد بي تفاوت باشند. خواستار اقدام مسئولين در اين رابطه هستيم. حسين احمدي و تعدادي تلفن مشابه»

فدوی: «مراتب بدلیل اهمیت استراتژیک موضوع به قید 55 فوریت در مجالی به شرف عرض رسید. دستور فرمودند چند نفری برای دستگرمی و نیز عبرت خلق، مستحباً بعنوان قاچاقچی یا روزنامه نگار در ملاء عام و  ترجیحآً توسط جرثقیل اعدام شوند و، سپس، برادر افتخاری یکبار دیگر، البته بدون گرفتن لب و نیز طوری که جناق سینه ی برادر احمدی نژاد نشکند!، وی را بغل کرده و؛ آنگاه نتیجه را به معظم له سریعاً گزارش نمایند تا تصمیم مقتضی را در این باب اتخاذ و ابلاغ فرمایند».

و من الله التوفیق و علیه التکلان

 

مسری

اسلام عزیز پنداری یک بیماری ُمسری ست و حتا به جائی چون "والت دیسنی" ، واقع در ممالک محروسه ی امریک نیز، سرایت و فرد مبتلا را زمین گیر می کند. این کمپانی متعلق به شیطان بزرگ، در باب حجاب کارکنان مسلمان، گوئی از برادران پیشی گرفته و مدلی را برای ختم غائله تعیین و در هیئت یک مانکن مکتبی، به عوام آمریکائی عرضه کرده است.

برادران در جراید شریفه ی دارالخُرافه البته، بزرگواری فرموده، و از خبط و خطاهائی که کمپانی مذکور در طراحی غم انگیز حجاب اسلامی مرتکب شده است، عجالتاً بدین صورت صرف نظر فرموده اند:

«این پوشش گرچه با حدود اسلامی حجاب فاصله دارد، اما با توجه به فضای اجتماعی و فرهنگی آمریکا تا حدودی قابل توجیه است!»

فدوی در پایان این مقال به حسینیه ی محترم "والت دیسنی" چه دارد بگوید؟ جز اینکه :

صلّی و جلّی – شما هم بلی ! برادر دیسنی؟

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630