بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

29 آذر 1389 ـ  20 دسامبر 2010

 

شباهت

چقدر حرکات، سکنات و فرمایشات اعلیحضرت الاعظما سید علی(ع) خامنه ای، دام الذله، فدوی را بیاد حضرت امام (ل) می اندازد. فی المثل، آنگاه که حضرت اش در آن ایام مهملی می فرمود، مانند "جنگ چیز خوبی ست"، بفاصله ی اندکی، جراید شریفه ی دارالخُرافه در سیاه کردن صفحات خود، گوی سبقت از یکدیگر می ربودند و آنقدر آن مهمل مقدس را تکرار و تبیین می کردندکه مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، سرانجام می پذیرفتند که، بقول آن بزرگوار، «قضای آسمان ست این و دیگرگون نخواهد شد!»

فدوی البته بنا نداشت که با یادآوری «دوران طلائی حضرت امام (ل)» ، لرزه بر اندام خوانندگان محترم ضد انقلاب خود بیاندازد!.. ببخشید... باری - حالا حکایت مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی، ست که گویا حوصله اش در بیت مبارک بد جوری سر رفته و هر یکی دو ماه یکبار خوابنما شده چند کلمه را بهم بافته و خوراک مبسوطی برای جراید تحت فرمان فراهم می کند که چند ماهی در معیت مؤمنین به نشخوار فرمایشات خردمندانهء ایشان مفتخر، و به الطاف پیامبر گونهء حضرتش مستظهر باشند.

آیه ی جدید مقام معظم رهبری، که اخیراً نازل شده، «الگوی پیشرفت

اسلامی ـ ایرانی» است که بزرگترین تیتر کیهان چاپ دارالخُرافهء امروز است که محتوای این فرمایش تازه قرار است توسط علما تدوین بشود؛ قاصم الجبارین رحم کند!..

به گزارش جریدهء شریفهء مذکوره:

«بي سابقه ترين حركت راهبردي كشور، الگوي پيشرفت اسلامي- ايراني، تدوين مي شود! در نخستين نشست "انديشه هاي راهبردي" در جمهوري اسلامي ايران، رهبر معظم انقلاب اسلامي و ده ها نفر از انديشمندان، استادان صاحبنظران دانشگاهي و حوزوي، چهارشنبه شب، به هم انديشي و بررسي "مباني، ويژگي ها و ابعاد الگوي اسلامي - ايراني پيشرفت" پرداختند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، در ابتداي اين نشست كه بيش از 4 ساعت به طول انجاميد، 14 نفر از متفكران و صاحب نظران حدود 3 ساعت و نيم، ضمن تضارب آرا، ديدگاه هاي متنوع و مختلف خود را در زمينه الگوي اسلامي - ايراني پيشرفت بيان كردند». (کیهان چاپ دارالخُرافه شنبه 13 آذر 1389- شماره 19806)

"تو خود حدیث مفصل بخوان از این" مهمل !

 

علاج واقعه

فدوی در ارتباط با قهر طبیعت و خسارات ناشی از آن، بویژه در ارتباط با ساختار غیر اصولی و لرزان بلاد وطن سابق، مبالغ هنگفتی نگران بود که برادران با انتشار خبر میمنت اثری، خیال او را بکلی راحت کردند. فدوی بخیل نیست  و می گذارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز، بقول عوام، for free لذتش را ببرند، نوش جان:

«رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد: امضای تفاهمنامه با حوزهء علمیه برای کاهش بلایای طبیعی 19 آبان 1389 - ۱۵:۱۵. حسین باقری صبح روز گذشته در حاشیهء نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور که در وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: از حوزهء علمیه برای به کارگیری نقش معنویت در کاهش بلایای طبیعی استفاده خواهیم کرد و در مرحلهء اول با حوزه‌های علمیهء قم، مشهد، اصفهان و شیراز تفاهمنامه همکاری امضا کردیم».

حالا فدوی می تواند با خیال راحت، 21 انگشت را دراز کرده و زیر سایهء درخت بمب که حضرات،

به عون الله و با تأییدات خداوند متعال، و تحت توجهات حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا روحی فداه، کاشته اند، دمی  بیاساید.

فدوی اما در حاشیه مراتب نگرانی و ناخرسندی عمیق خود را از این همه بی احتیاطی آشکار مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجعمین، شدیداً ابراز و در توضیح عرض می کند که از شما خوانندهء گرامی ضد انقلاب چه پنهان که فدوی، با درز خبر فوق نگرانی دیگری پیدا کرده و آن نیز این است که یک وقت نکند خدای نخواسته خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، از قضیه بوئی ببرند و با طرح و اجرای عملیات ضربتی، نظیر آنچه در بیابان های طبس اتفاق افتاد، کلیهء حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، مستقر در حوزه های علمیه، بقول عوام including آیت الله واعظ طبسی را، شبانه به ممالک محروسهء امریک، که بعلت بی حجابی و بی حیائی خواهران آمریکائی شدیداً مورد هجوم انواع بلایای ارضی و سماوی است، منتقل و سر ِ ما امّت بخاک و خون خفته، طبق معمول سنواتی، بی کلاه بماند!..

شما خوانندگان ارجمند ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، با شناختی که از فدوی دارید می دانید که او شدیداً بی طاقت است و نمی تواند همینطور دست روی دست گذاشته و بگذارد که خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، هرغلطی که می خواهند بکنند؛ و در این ارتباط عرض می کند که فدوی برای رفع این خطرقریب الوقوع، در تدارک انداختن یک فقره سفرهء حضرت عباس (ع) و نیز برگزاری مراسم دعای جوشن کبیر با دو تا کوبیده ی اضافه است، که زمان و مکان آن متعاقباً به آگاهی خوانندگان محترم ضد انقلاب خواهد رسید.

التماس دعا

 

دسیسه

فدوی، علیرغم  تأمل و تعمق فراوان، هنوز نمی داند که چرا مؤمنین، کثرالله امثالهم، سر راه شان

به عتبات عالیات (ع- س- ص –عج) ناگهان سر از سویس- سوئد - هلند-  آلمان - فرانسه  و سایر

 بلاد کفر و زندقه که معصیت شدیداً از سر و کول شان می بارد در آورده و موجبات نگرانی فدوی را فراهم می کنند!..

گفتن ندارد که مقامات خاج پرست بلاد مذکور در این رابطه کاملاً مستأصل شده، به لطائف الحیل متوسل گردیده و لامحاله از هیچ تلاشی برای نگهداشتن مؤمنین در بلاد خود فرو گذار نکرده و نمی کنند. جدید ترین ترفند خاج پرستان در این ارتباط را، که لامحاله موجب شد سر همه جای فدوی اسفناج سبز شود!، سایتی برادرانه  و البته مقدس، به شرح زیر کشف کرده است:

«پایگاه خبری مفکرة الاسلام نوشت: حزب راست متعصب دانمارک طرح شوم جدیدی را برای مقابله با افزایش مهاجرت مسلمانان این کشور مطرح کرده است که در پی آن مسلمانانی که قصد ماندن در این کشور را دارند را مجبور به نگاه کردن به زنان عریان می کنند تا ثابت شود که آنها با فرهنگ غربی مشکلی ندارند!.. طراح این قانون مبتذل بیان کرد: علاوه بر اجبار مسلمانان مهاجر به نگاه کردن به زنان عریان، آنها باید قبل از قبول درخواست مهاجرت شان، فیلمی را نیز با موضوع همجنسبازی مشاهده نمایند!»

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

20 دسامبر المُجعّد سنه ی 2010 ترسائی

الاحقر - فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630