بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 18 بهمن 1389 ـ 7 فوريه 2011

 

آیت الله آشپز باشی، در کوزه افتاد!

فدوی تیتر بالا را برای خبر زیر که از جراید شریفه ی دارالخـُرافه (در واقع، سایت وابسته ی تابناک) نقل می شود، برگزید:

«آلودگی هوا، چمران را به بیمارستان فرستاد!..»

فدوی یادآور می شود که برادر چمران، جسارت است، رویمان به دیوار!، رئیس شورای شهر تهران است و به ایشان و سایر برادران که قرار است، به عون الله، جهان را که لابد مثل وطن سابق بی صاحب است، مدیریت فرمایند، اصلاً مربوط نیست که رييس مركز سلامت محيط  وكار وزارت بهداشت گفت:

«بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی تا سال 2012 در ايران 10 هزار و 600 نفر بر اثر آلودگی هوا دچار مرگ زودرس می شوند كه يك سوم اين تعداد مربوط به شهر تهران و يك سوم ديگر مربوط به استان های درگير گرد و غبار است».

 

نگرانی

فدوی بارها گفته و نوشته است که برادران، از همه چیزیا هر واژه و عبارتی، تفسیر ویژه ی خودشان را دارند که هیچ ارتباطی به معنا و مفهوم واقعی آن چیز واژه یا عبارت، ندارد. مثال در این مورد فراوان است و افزون بر حضور در جراید شریفه ی دارالخُرافه، فدوی نیز شماری از آنها را در مکتوبات پیشین خود بدست داده و دیگر مکرر نمی کند. با ری،فدوی اما همواره خوف آنرا دارد که نکند مؤمنین از هر واژه، تیتر و عبارتی، حسب شیوه ی مرضیه، معنا و مفهوم مورد علاقهء خودشان را اراده فرموده و طبق معمول، کار دست ملت بدهند. به این تیتر به نقل از «روز»، که سرود یاد مستان داده است!، توجه کنید :

«نگذارید فرزندانمان را یکی یکی اعدام کنند!»

فدوی تردید ندارد که اگر این تیتر بدست مؤمنین برسد، بیدرنگ معنای مورد علاقه ی خودشان را بشرح زیر از آن استنتاج، استخراج و با یک قیام و قعود بمرحله ی اجرا می گذارند :

«نگذارید فرزندانمان را یکی یکی اعدام کنند؛ مستحب است دسته جمعی اعدام کنند!»

زیاده عرضی نیست..

 

پیام مهم

فدوی که می داند؛ لکن به شما خوانندگان محترم ضد انقلاب می گوید که بیخودی نیست که

عملهء طرب دربار اعلیحضرت العظما بن علی(ع) خامنه ای، به ایشان می گویند ولی امر مسلمین جهان!

وی، اخیراً، بخاطر فوت یک آخوند اهل مدینه (العمری)، حجت الاسلام مروی و آیت الله پینوکیو (جنتی - م) را بمنظور تسلیم پیام مهم و سرنوشت سازی، به حساب ملت یک لاقبای ایران، به مدینهء منوره فرستاد. باری، فدوی بیش از این دل خوانندگان گرامی ضد انقلاب را آب نمی کند؛ بقول تأترهای سنتی، این شما و این هم پیام بسیار مهم مقام معظم رهبری، دام الذله، به نقل از کیهان چاپ دارالخُرافه:

«آيت الله جنتي به آنان تعزيت گفت و شخصيت و سيرت علامه را متذكر شد و به آنان توصيه كرد

 كه از آثار و كارهاي آن علامه پاسداري كنند و به زيارت قبر ايشان بروند و ادعيه و قرآن بخوانند!»

"تو خود حدیث مفصل بخوان از این" مُهمل!

 

خبر خوش!

فدوی درمرور خبرهای دارالخـرافه خواند که حضرت مقتدا صدر، که احتمالاً کفگیرش به ته دیگ خورده، برای بارگیری مجدد، همچون شرکای گرامی، خالد مشعل، حسن(ع) نصرالله و سایر پستانداران، به مملکت امام زمان(عج) که ملک طلق ماجراجویان گرامی خاورمیانه می باشد، مراجعت فرموده است!

منابع (سایت های وابسته ی تابناک و فارس) یواشکی افزوده اند:

«اين مقام مسئول كه خواست نامش فاش نشود! دربارهء مدت اقامت احتمالی مقتدا صدر در ايران و يا جزئيات بيشتر در اين ‌باره سخنی نگفت!»

آنچه که حیرت فدوی را در مرور این خبر برانگیخت، ژست زائد آن "مقام مسؤل" محترم است؛ پنداری که وی، هم چون فدوی، ضدانقلاب است و بیم جانش را دارد که نخواسته نامش فاش شود!

 

عادت

از شما خوانندگان محترم ضد انقلاب چه پنهان که یکی از اخلاق های بسیار زشت و ناپسند فدوی، که خود نیز به آن لامحاله شدیداً اشراف و اعتراف دارد، خواندن بین خطوط است! این بیماری، که هنوز برای آن درمان مؤثری کشف و پیشنهاد نشده است، باعث می شود که فدوی بجای اینکه دریابد که، بقول عوام،  life is too short، و باید فقط و فقط  حال را دریابد، ناگهان خوف آینده برش می دارد و حال را نیز، مع الاسف از دست می دهد  و فلذا از مظاهر بارز " خسر الدنیا و الآخره "می شود!

نمونهء دم دست هم اگر بخواهید، همين جعفر پناهی، کارگردان سرشناس ایرانی، را داریم که در جامعهء جهانی قدر می بیند و به صدر می نشیند، لکن در جامعهء شکوهمند اسلامی خودمان، به دریافت جوایزی ارزنده و استثنائی مفتخر می شود :

ـ جعفر پناهی، کارگردان سرشناس ایرانی، از سوی شعبهء 26 دادگاه انقلاب، به 6 سال حبس تعزیری، 20 سال محرومیت از فیلمسازی و فیلمنامه نویسی محکوم شد. براساس حکم صادره، آقای پناهی، 20 سال حق خروج از ایران و هم چنین حق گفتگو با هیچ رسانهء داخلی و خارجی را ندارد (سايت روز).

و یا این مورد تازه تر:

- خانم ستوده یکشنبه (19 دی) به اتهام اقدام علیه امنیت ملی، تبانی و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی و عضویت در کانون مدافعان حقوق بشر به 11 سال حبس تعزیری، 20 سال محرومیت از وکالت و 20 سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شده است. (بی بی سی)

آنچه که فدوی، بعلت همان بیماری از لابلای سطور بالا می خواند این است که حکومت شکوهمند اسلامی، خیال دارد که دست کم، تا 20 سال دیگر سایه اش را بر جهانیان عموماً، و ایرانیان خصوصا،ً گسترده نگاه دارد!

فدوی مصیبت وارده را به خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللريال همچنین حضرت بقیَة الله الاعظم، ارواحنا له الفدا، که بر این پایه تشریف فرمائی ایشان نیز بیست سالی به عقب می افتد، تبریک و تسلیت عرض کرده، بقای عمر بازماندگان را از درگاه قاصم الجبارین، مسئلت دارد.

علی الله التکلان و هو المستعان فی جميع الامور

پنجم فوریة المذبذب سنه ی 2011 ترسا ئی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630