بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 9 اسفند 1389 ـ 28 فوريه 2011

 

میزان، توپولوف است!

فدوی تا آنجا که بیاد می آورد، بفرمودهء حضرت امام(ل)، "میزان رأی ملت است".(1)  لکن پس از گذشت سی سال از نزول این آیه، انجام برخی، بقول عوام Correction در این عبارت، ضروری بنظر می رسد. مثلاً!: میزان توپولوف است!..

خوانندگان ضد انقلاب ممکن است یقهء فدوی را شدیداً بچسبند که وی این ترکیب عجیب و غریب را از کجا آورده است؟ فدوی حرفی ندارد لکن در عین حال خوف آن دارد که باورتان نشود که وی این ترکیب را با استعانت از یک نماینده(2)، ساخته است؛ که دور خیز کرده و پس از کشته شدن عجالتاً 1400 نفر از حوزهء نمایندگی خود در تصادفات رانندگی جادهء آبادان به ماهشهر (موسوم به جاده مرگ!)، بنقل از روزنامهء فرهنگ جنوب، فرموده است:

«آقایان! 1400 نفر به اندازهء کشته های 8 سانحهء سقوط هواپیمای توپولوف است!»

اقدام کوبندهء بعدی نمایندهء محترم آبادان، برادر دهدشتی، اظهار این عجز و حیرت است که:

«من به عنوان نماینده این مردم نمی دانم شکایت به کجا ببریم!»

و در ختم ذکر مصیبت، حسب شیوهء مرضیهء سایر برادران که حقوق کلان را خود به تنهائی در رگ زده اما انجام کار را به قاصم الجبارین حوالت می دهند، افزوده است: «مستاصل از توجه مسئولین به خدا پناه می بریم، که گویا فریادرسی جز خدا نداریم!»

برادر نماینده که گویا به بیماری آنفولانزای آخوندی مبتلاست، یادش می رود که او خود، از مسؤلین طراز اول جامعهء شکوهمند اسلامی ست!..

باری - خود کرده را تدبیری نیست؛ می خواستید نمایندگی حکومت در مجلس را نپذیرید، برادر دهدشتی!

 

به تجربه ثابت شد!

فدوی در اثر بسر بردن سالیان متمادی در بلاد کفر و زندقه، با تمام خرفتی تاریخی خود، با برخی از تأسیسات خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، علیرغم مقاومت فراوان!، کم تا قسمتی، آشنا شده است.

یکی از تأسیسات ملعون اين جماعت، همانا 911 است که هر جنبده ای، از گربه گرفته تا پیروان ادیان گوناگون و حتا بقول برادران، کثرالله امثالهم، شیطان پرستان، چنانچه نیاز به کمک داشته باشند، بقول اساسنامه ی کانون نویسندگان ایران، "بی هیچ حصر و استثنا "، به طرفة العینی، به کمک او می شتابند...

باری، یکی از اندوه های فرسایندهء فدوی در این سالیان، بقول برادران، این بود که: "چه مردی بود کز زنی کم بود؟!" یعنی، ما چرا سیستم حکومتی مان، که بر عکس سیستم های خاج پرستان، الحمد الله والمنة  شدیداً بر عدل و انصاف و قسط استوار است، از چنین کیفیتی، کاملاً تهی ست؟..

این شبهه البته دیری (یعنی 32 سال!) نپائید و فدوی به چشم مسلح بصیرت دید که نخیر!.. "ما را هم از این نمد کلاهی ست"!.. یعنی، ما هم نظیر چنین  تأسیساتی داریم؛ ملاحظه کنید:

«سربازان گمنام امام زمان (عج)، همزمان با سالگرد شهادت شهيد علی(ع) محمد(ص) ي، در يك عمليات مهم اطلاعاتي و امنيتي موفق شدند، ضمن متلاشي كردن يك شبكهء پيچيدهء موساد در ايران، عوامل ترور شهيد دكتر علی(ع) محمد(ص)ی را نيز  دستگير نمايند.» (کیهان چاپ دارالخرافه: سه شنبه 21 دی 1389- شماره 19837)

فدوی، صرف نظر از مرام و مسلک یا خلقیات اش، نمی داند که اگر ناگهان به تیر غیب گرفتار شد و نیاز به کمک داشت، با چه شماره ای می تواند با سربازان امام زمان(عج) تماس بگیرد؟!

 

دو پهلو

فدوی همواره از همکاران رسانه ای خود، اعم از مکتبی و غیرمکتبی، درخواست کرده است که مطلب یا خبر را، بگونه ای تنظیم و ارائه فرمایند که برای خوانندهء بینوا، حتی المقدور پرسشی ایجاد نکند؛ لکن نرود میخ آهنین در سنگ اسلامی!.. به این تکه بنقل از کیهان چاپ دارالخُرافه، در ستون گفت و شنود توجه کنید:

«گفت: ديكتاتورهاي منطقه با سقوط ديكتاتور مصر بدجوري به وحشت افتاده و براي پيشگيري از سقوط خود دست و پا مي زنند».

فدوی، بعنوان خواننده، همینطور ارّه به ماتحت مانده است که آیا آیهء مبارکهء فوق، به قول عوام including اعلیحضرت العظما بن علی(ع) خامنه ای نیز می شود یا خیر؟!...

 

الغاء ُشبهه

برخی همکاران رسانه ای، تیترهای جالبی می زنند مثل این تیتر از روز آنلاین:

همزمان با پخش شعار مرگ بر هاشمی از تلویزیون

مجلس خبرگان در مقابل مردم قرار گرفت.

 و فدوی را شدیداً به شُبهه می اندازند که گویا مجلس خبرگان که به گوهر، تشکلی ضد بشریست، تا کنون معاذالله در کنار مردم بوده است!..

برخی دیگر از تیترها اما ایجاد ُشبهه نمی کنند بلکه فقط ، تولید پرسش می کنند. مثل این تیتر از سایت وابستهء تابناک:

اعضای خانوادهء معمر قذافی فرار کردند

که برای فدوی بیدرنگ این پرسش مطرح می شود که پس مقام معظم رهبری و توابع، دام الذله، کی فرار می کنند؟..

 

فرض محال!

یکی از تخصص های بی چون و چرای برادران، کثرالله امثالهم، طرح مسائل مُستبعد است. در این ارتباط، فدوی نیاز چندانی به ذکر مثال های متعدد ندارد و تورقی کوتاه در رساله های حضرات آیات عظام، از کافی تا خمینی(ل)، شمار مبسوطی از این دست استبعاد را، که حتا در کُرات دیگر نیز رخ نمی دهد، به آسانی بدست  داده و فهم خوانندگان را، شدیداً بالا می برد!

نمونهء تازه تر اگر بخواهید، فدوی دنده اش نرم، چشم اش کور، مورد زیر را که تازه خیلی هم مجلسی ست(یعنی قابل ذکر یا نقل!- م)، لا محاله تقدیم می کند:

          «آيت الله العظمي مکارم شيرازي گفت: به گردن داشتن صليب در نماز و غير نماز حرام است!»

اگر با تیتر فوق هنوز مطلب دستگیرتان نشده است، توضیح زیر را نیز ضمیمه کنید:

«به گزارش ايسنا، به نقل از مرکز خبر حوزه، اين مرجع تقليد در پاسخ به يك استفتاء مبني بر اين که به گردن داشتن صليب در هنگام نماز چه حکمي دارد!؟ اظهار كرد: «به گردن داشتن صليب، چه در نماز و چه در غير نماز، حرام است و در هر حال براي نماز اشکال دارد».

شیر فهم شد ؟!

 

انتقاد غیر سازنده

فدوی گاه از برخی مؤمنین، شدیداً لجش می گیرد که می پندارند وی همینطور دست روی دست گذاشته و با حرکات ضد ارزشی برخی مسؤلین از خدا بی خبر برخورد نمی کند. نخیر آقا!؛ ابداً چنین نیست؛ بلکه سبب آن است که تیغ فدوی، بدلیل دسیسه های استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل که اسناد آن در همین سایت "ویکی لیکس" خودمان هم آمده است، گاه نمی برد و لذا راه بجائی نمی برد! این اما بدان معنا نیست که فدوی بیست و یک انگشت اش را دراز کرده و در کنار اقیانوس نا آرام، به سیر آفاق و انفس، مشغول است!

روی سخن فدوی، بیشتر با شماست برادر بلغار، که بدون رعایت مصالح، جراید شریفهء دارالخُرافه را مورد عتاب و خطاب قرار داده و نوشته اید:

«تلويزيون هاي مدار بستهء تبليغاتي در مترو از دقايق اوليهء صبح تا پاسي از شب اقدام به پخش آگهي ها و ميان برنامه هاي متعدد غيرفرهنگي مصرف گرايي و حتي گاهي  ضد ارزشي مي كنند اما دريغ از يك ميان برنامهء معنوي و آموزش و تبليغات ديني. سليمان بلغار»

محض اطلاع عرض می کند که مترو، مدت هاست که از ریل امام (ل) خارج شده و ضجه های فدوی نیز در این ارتباط، عمدتاً بجائی نرسیده است برادر بلغار. واقعیت تلخ آن است که تا بکمک سربازان گمنام  امام زمان(عج)، چند نفر از کارکنان چموش آن واحد ضد انقلابی را زیر چرخ های همان مترو نیندازیم، بارمان بار نمی شود، برادر بلغار!...

شما باورتان می شود که فدوی ِ نستوه، چندین سال آزگار با مترو ـ که بواقع از مظاهر بارز تهاجم فنی ست ـ مبارزه کرد تا سرانجام توانست همین سال گذشته، مترو را وادار کند که در ماه مبارک رمضان، آب را بروی مسافران نابکار، اعم از زن و کودک و پیر و جوان و سالم و بیمار، ببندد؟.. و نیز باورتان می شود

 که فدوی هنوز موفق نشده است که مسؤلین مترو  را وادار کند که مسافران زن و مرد مترو، اعم از خانواده ها و غیر آن را در ایستگاه ها، مثل نخود و لوبیا، از هم جدا کند؟..

باری - دست بدل فدوی نگذاريد که از دست برخی مسؤلین خون است، برادر بلغار . فلذا همه با هم: «تا مترو کفن نشود، این وطن وطن نشود!..»

علی الله التکلان و هو المُستعان فی جمع امور

26 فوریة المُفرّح سنه ی 2011 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630