بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 22 فروردين 1390 ـ 11 آوريل 2011

 

یک پیشنهاد سازنده

خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، می دانند که فدوی با آن دسته از دوستانی که فقط انتقاد فرموده لکن راه حلی ارائه نکرده و به قول عوام a part of  solution نیستند، چندان میانه ای ندارد؛ فلذا خود نیز، در صورت انتقاد، راه حل را هم

به پیوست، روانه می کند. باری -

فدوی به دیکتاتوران گرامی خاورمیانه، از سیدعلی(ع) تا بن علی(ع) و قذافی و ... پیشنهاد می کند که منطقه ی زیبا و خوش آب و هوائی از هر نقطه از جهان را که می خواهند، بطریقه ی دانگی یا مشاع خریداری فرموده و به آن منطقه، نقل مکان فرمایند. مثل فدوی هم که بعون الله مشکل مالی ندارند  که ناگزیر شوند بروند "بر درِ  ارباب  بی ُمرّوت دنیا " و تقاضای وام کنند، چرا که خودشان بانک اند!..

پیشنهاد فدوی، ویژگی های مثبت دیگری نیز البته دارد؛ از جمله اینکه چون همگی بحمدالله دیکتاتور و لذا مسلمانند، جامعه ای که تشکیل خواهند داد، لامحاله یک "جامعه ی بی طبقه ی توحیدی " خواهد بود. یعنی، همان چیزی که مدت ها دنبالش بودند که به مردم تنقیه کنند. در آنجا، کارهای دیگری هم می شود کرد. مثلاً اینکه حضرات می توانند، برای سرگرمی، بین خود انتخابات راه بیندازند، همگی به قذافی یا حسنی مبارک و...رأی بدهند لکن احمدی نژاد از صندوق بیرون بیاید! ولی فقیه، البته تغییری نمی کند و همان مقام  معظم رهبری دام الذله ی خودمان است.

فدوی اما در حاشیه به ایشان پیشنهاد و بلکه توصیه می کند که قدری همت کرده و زبان عربی را یاد بگیرند که در آنجا دوستان به بهانه اینکه ایشان عجم است، بلا سرش نیاورده که فدوی حقیقتاً، تحمل کهریزک دیگری، حتا در آن جزیره ی متروک را هم ندارد !...

گفتنی ست که فدوی، با طرح این پیشنهاد سازنده، که حاصل کشف و شهود و تأملات مبسوط اوست، از هیچ کس انتظاری ندارد و این خدمت ارزنده را فقط بمنظور حفظ جان صدها تن مردم بیگناه

بقول عوام for free انجام می دهد.

و من الله التوفیق

 

پیروی

فدوی افزون بر قاصم الجبارین، مقام معظم رهبری دام الذله را نیز شکر می گوید که سرانجام بخود آمد و بنقل از برادر آيت‌الله آملي ‌لاريجاني،‌ فرمود:

«رييس قوه قضاييه با تقبيح فضاي توهين و فحاشي و افترا در برخوردهاي سياسي بر ضرورت توجه به اخلاق و ادبيات اسلامي در برخوردهاي سياسي اشاره کرد و گفت: نکته دومي که در فرمايش مقام معظم رهبري وجود داشت و به نظر من اين اشاره به بحث بسيار مهمي در سطح کشور مي‌کند و آن بحث ضرورت اخلاق و ادبيات صحيح ديني در برخورد سياسي است. مقام معظم رهبري هم در جلساتي که به محضر ايشان شرفياب مي‌شويم و هم در اين صحبت عمومي که فرمودند، اظهار ناراحتي از برخي برخوردهاي سياسي نادرست کرده‌اند».

خوانندگان محترم ضد انقلاب فدوی را می بخشند که در فرمایشات وقفه ایجاد و عرض می کند که برخورد برادران، به مردم مربوط نمی شود و منحصراً مربوط است به خواهر فائزه رفسنجانی (س) بوده و ربطی به مردم بخاک و خون خفته ندارد. نتیجه اینکه، درست مثل دوران طلائی حضرت امام(ل) که اگر ایشان چیزی می فرمود، عمله ی طرب دربار، عیناً و طوطی وار تکرار می کردند، رئیس محترم قوه ی باه (قضائیه - م) نیز در پاراگراف بالا، همین کار را کرده است!

 

تا ُکله چرخ داده ای، خوردت!

فدوی همه گونه بی مهری، ناسپاسی و از این قبیل را، در این سی و چند ساله که گویا قرار است 30 سال دیگر نیز بعون الله تمدید شود، تاب آورده است. لکن طاقت فدوی، آنطور که شایع شده و به ضرس قاطع شایعه ی ضد انقلاب است، نامحدود نیست و بهر حال، سقفی دارد .

از شما خوانندگان محترم ضد انقلاب چه پنهان که تلاش های فدوی، برای بدست آوردن سهم ناچیزی از قدرت باد آورده، داشت کم کم به نتیجه ی مطلوب می رسید که بقول مقطع شعر آن شاعر ضد انقلاب : «دزد دیگر ، زر شان را زد و برد!»

ذیلاً ببینید که یکی از گرد راه نرسیده، چگونه حق فدوی را ملاخور کرده است:

«مهر: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در حکمی سردار دریادار پاسدار علی فدوی را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند».

ملاحظه کردید؟ و باز بقول یک شاعر ضد انقلاب دیگر:

بیت

جای آنست که خون موج زند در دل لعل

زین تغابن که َخزَف می شکند «دیوارش»!

      فدوی پیام های تسلیت دوستان را به ترتیب قد، می پذیرد!

 

نقض غرض

فدوی از مهارت فوق العاده ی برادران، در احداث ساختمان هائی عظیم، بر یک حباب! همیشه در  حیرت بوده، و شگفتی خود را نیز هرگز پنهان نکرده است. تازه ترین آن اما، موضع علمای دهراست پیرامون مستندی بنام"ظهور نزدیک است "که ساخته و پرداخته ی مؤمنین است. بنقل از خبرگزاری وابسته ی مهر بخوانید:

«در اطلاعیهء مرکز تخصصی مهدویت(!) آمده است: مدتی است که برخی اظهار نظر‌ها و عرضه سی‌دی‌هایی پیرامون تحقق برخی علایم و تطبیق بعضی از نشانه‌های ظهور با برخی از شخصیت‌ها، فضای کشور را فراگرفته و موجب التهاب و تشویش افکار عمومی شده است، نمونه جدید تطبیق‌سازی که به صورت گسترده نیز در کشور پخش شده فیلم مستند "ظهور بسیار نزدیک است" می‌باشد».

مرکز تخصصی بالا، در ادامه ی بیانیه، مستند مذکور را بقول عوام Approve  نکرده است.

آیت الله امامی کاشانی البته، به فتوای فوق چندان توجه نداشته و فرموده است:

«خبرگزاري فارس: خطيب موقت نماز جمعه امروز تهران با تطبيق علائم آخرالزمان با تحولات منطقه و كشورهاي مسلمان، مطالبي را در تشريح آن عنوان كرد».

و در این میان اما، برفدوی نیز معلوم نشد که چرا بروز بعضی نشانه های ظهور حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا روحی فداه (عج) ، "موجب التهاب و تشویش افکار عمومی شده است " وقتی کلیه حضرات از صدر تا ذیل، بطور شبانه روزی، برای ظهور آقا امام زمان(عج)، دعا و ده ها هزار صلوات دود می کنند؟!

 

نوعی بررسی

فدوی که از طریق رسانه های واقعاً موجود، جریان سونامی مهیب ژاپن را، البته با اندوه بسیار پیگیری می کند، دریافت که ناظرین، هریک به فراخور دانش و بینش فنی و علمی خود، جنبه ای از این رویداد تأسف برانگیز را، بررسی و تحلیل کرده و چیزی به معلومات مسأله می افزایند. فدوی را لکن خدا بکشد، که دستش کوتاه و خرمای دانش و معرفت مرتبط، بر برج میلاد است!.. اما در این میان به نکته ای برخورد که آنچه فکر ناظرین، بویژه از نوع ایرانی، را در این واقعه ی سهمگین شدیداً به خود مشغول  داشته این پرسش عجیب است که: «چگونه است که با وجود ابعاد زلزله و تخریب گسترده ی ناشی از آن، از یورش و غارت که عملی خداپسندانه است، خبری نیست؟!»

شما خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانید، علت این که هموطنان با این پرسش درگیرشده اند

چیست؟ فدوی که نمی داند!..

فدوی اما در عوض این را می داند که ملت مقاوم  ژاپن، به «شهادتین تاریخ!» ، به ضرس قاطع

از عهده ی این فاجعه نیز برخواهند آمد؛ لکن فدوی در حاشیه توصیه می کند که مردم  ژاپن در

در  فرصتی، باید بروند و قاصم الجبارین را شدیداً  شکر کنند که دچار سونامی آخوندی نشدند، که

حقیقتاً لاعلاج است!...

 

والله الموفق والمُعین

9 آپریل المُکیف سنه ی 2011 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

------

تا درودی دیگر،بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630