بازگشت به خانه

دوشنبه 5 ارديبهشت 1390 ـ  25 آوريل 2011

 

رگ لاتی، شاهرگ فرهنگی و اخلاقی حکومت اسلامی

مسعود نقره کار

استخوان بندی حکومت اسلامی، یعنی لات ها، با احساس تنگی جا به جان هم افتاده اند. این بار رگ لاتی حکومت گران در عربده جویی های یکی از مداحان اهل بیت آل عبا و بیت رهبری بیرون زده است. حاج سعید حدادیان، از مداحان لش و وبشی، که همه ی محسنات شکلی و محتوایی یک حزب الهی لات را دارد، احمدی نژاد ورحیم مشایی را" آفتابه گرفت".(1)

مداح بیت رهبری درمعرکه ای در" انتقاد" به عملکرد رحیم مشایی، ضمن تشبیه " مشایی ِ بی شعور" به آلت تناسلی احمدی نژاد خطاب به احمدی نژاد گفت:

".....چیه شما اینقد تبلیغ کنسرت ها رو می کنین، اینا نزده می رقصن، 5 تا دکترجمع کنن یه آخوند نمیشن. من امشب لاتی حرف می زنم .... احمدی نژاد تا از بهشت حزب الله بیرونت نکردن خودتو جمع کن , یالله بابا.."(2).

سعید حدادیان مداح مدعی ولایتمداری در معرکه گیری اش که در"جمع عاشقان سیدالشهداء" بر پا شده بود، با تاکید بر شباهت رحیم مشایی به عورت آقای احمدی نژاد، از رئیس دولت امام زمان خواست جلوی این آلت زشت را بپوشاند و آن را دور بیاندازد. مداح اهل بیت آل عبا و بیت رهبری که به گفته خودش یکبارنیز قصد داشت مشایی را " بزند" درمعرکه گیری اش لاتی حرف می زند تاهیچ رسانه ای نتواند حرف های اش را انتشار دهد (3). با این حال اما گله ی دیگری از لات های حکومتی که طرفداردولت لاتمداراحمدی نژاد هستند حرف های لاتی مداح ولایتمدار را با عذر خواهی از خوانندگان خود و امت مسلمان منتشر کرد. این گروه از لتوت و لشوش و اجامر دولتی که احمدی نژاد با ادب ترین شان است با ژستی مودبانه سعید حدادیان را " بی ادب و فحاش" خواندند و از ملت " فهیم و با فرهنگ " ایران خواستند در رابطه با " هتاکی" های این بی تربیت ِ " چرت و پرت" گو قضاوت کنند. (4) گله ی لات های احمدی نژادی تشبیه آقای مشایی به عورت رئیس دولت امام زمان توسط مداح عاشق ِ شید الشهدا را بدون توجه به عفت عمومی اوج حقارت و بی ادبی این" مداح هتاک " و " میرزابنویسی که مقام گرفته" است، اعلام کردند. (5)

 

مداحان، لات ترین های حکومت اسلامی

رگ لاتی ای که سعید حدادیان در برابر"جمع عاشقان سیدالشهداء" به آن نازیده است، شاهرگ فرهنگی و اخلاقی حکومت اسلامی، و از رگ های فرهنگی و اخلاقی در جامعه ما ست. با روی کار آمدن سلسله صفویان با ترویج وتحمیل ذکرمصیبت خوانی و مداحی خاندان آل عبا بخشی از لایه ی اجتماعی ای که پهلوانی و جوانمردی و عیاری ویژگی اش بود به ورطه مداحی و ذکر مصیبت خوانی و لات بازی سوق داد ه شد و به این طریق در این رگ فرهنگی و اخلاقی خونی دیگرگونه به جریان افتاد. (من در مقاله های متعدد و در کتاب مقدمه ای بر کشتار دگراندیشان در ایران به این "رگ لاتی" اشاره کرده ام).(6)

پیش از انقلاب بهمن لات ها– مداح وغیر مداح- در حاشیه ی نهادهای پادشاهی و مذهب یاری رسان دربار و روحانیون بودند، و پاندول وار میان قدرت مداران و دین مداران گذران می کردند، لات هایی که هیئت ها و دستجات عزاداری ، مجالس مذهبی، مساجد و تکایا و...محل تطهیر بزهکاری ها و خلاف کاری های مستمرشان بود. بخش بزرگی ازهمین جماعت در رابطه ای تنگاتنگ و دو جانبه با روحانیون سرانجام با ربودن انقلاب بهمن متولیان قدرت سیاسی شدند و درشکل دهی ِ حکومت اسلامی نقشی پر اهمیت ایفا کردند. نقش لات های مذهبی درترورها، بلواها و شورش های مذهبی و سرانجام انقلاب بهمن پوشیده نمانده است.

لات های شکل دهنده حکومت اسلامی بتدریج خود و نوچه های شان را در دستجات و گروه های مختلف سازمان دادند و به عناصر و لایه های حکومتی بدل شدند. امروز در هر سه قوه مجریه و مقننه و قضائیه و در سپاه و ارتش و بیت رهبرلات ها، به ویژه مداحان لات، نقشی کلیدی دارند.

*****

برخی از مشخصه های لتوت حکومتی، به ویژه مداحان لات: پرروئی ووقاحت، زبان ( گفتاری و رفتاری) (7)، دروغگویی، نترسی(کله خری) به دلیل روحیه پرخاشگرانه و تهاجمی (دعوایی)، حیله گری، خلافکاری و متدین بودن آن هاست. لات های حکومت اسلامی را شاید بتوان اینگونه دسته بندی کرد:

1- تحصیل کرده های لات، مثل دکتر محمود احمدی نژاد و بسیاری از اعضاء کابینه اش

2- روحانیون لات، مثل هادی غفاری و روح الله حسینیان

3- مداحان لات مثل سعید حدادیان و منصور ارضی

4- نظامیان لات ، اکثر فرماندهان سپاه و ارتش( نگاه کنید به نوارسردار قاسمی)(8)

5- نمایندگان لات مجلس شورای اسلامی( اکثریت نمایندگان این مجلس)

6- مسؤلین، کارکنان و ماموران لات شاغل دروزارت اطلاعات و زندان ها ( قمه کشان و شکنجه گران حرفه ای که با نام مستعار سربازان امام زمان جنایت کرده و می کنند.)

در این میانه اما مداحان لات ترین ها بودند و هستند، لات ترین هایی که صدای حکومت اسلامی اند. و شگفت نیست که گله ای از همین لات های کف بر دهان از آهنگران ( بلبل خمینی ) و کویتی پور و حسين فخري گرفته تا حاج منصور ارضی( شمس المادحين) و حاج سعید حدادیان و ده ها مداح دیگر در حکومت اسلامی به سیاستمدار، فیلسوف، اقتصاددان، دادستان و قاضی، معلم اخلاق بدل شده اند. این مجموعه، به ویژه منصور ارضی و سعید حدادیان و دارو دسته شان می روند تا مهر خود بر درگیری ها و تحولات درون حکومتی بکوبند.

 

منابع:

1,4,5- www.hasbiiallah.parsiblog.com

2,3,7- http://www.youtube.com/watch?v=wonz0b4AMSs&feature=related

6- مسعود نقره کار : اراذل و اوباش حکومتی

http://www.iranian.com/main/2007-11

7- ویژگی زبان و کلام مداحان، به ویژه اشتراک زبان و کلام شان با گنده لات ها را می توان در مقایسه زبان و کلام سعید حدادیان و شعبان جعفری ( شعبون بی مخ) ملاحظه کرد.

سعید حدادیان به رئیس جمهور ورئیس دولت امام زمان می گوید :

" ...آقای احمدی نژاد عورتت زده بیرون، می برنشان، حزب الله اینجوریه، رگ لاتی مونم هس واسه اینجور موقع ها،عورتت زده بیرون بابا, یا الله, گندم کجارو خوردی؟" (منبع شماره 2)

و شعبان جعفری به زمان شاه اگر مردمی پای منبر آخوندی شلوغ می کردند و به حرف های آخوند توجه نمی کردند بالای منبر می رفت و می گفت:

" ایهاالناس، این آقا با منبرش تو کون خوار و مادر هرکی که شلوغ کنه" .( هما سرشار، شعبان جعفری، لس آنجلس، 1381)

8- parsdailynews.com

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com