بازگشت به خانه

جمعه 4 شهريور 1390 ـ  26 اگوست 2011

 

سخنانی که می تواند ايران را از شرکت در المپيک لندن محروم سازد

از گفته های سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین

تاکنون ورزشکاران ايران در مواجهه با ورزشکاران اسرائيلی تمارض کرده و انواع بيماری ها را بهانه می کردند اما اکنون سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صراحتاً از عمدی بودن اين احتراز سخن می گويد.  به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نقدی در همایش تجلیل از ورزشکاران حامی فلسطین که در سالن همایش های بین الملی صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به فرمایش امام خامنه ای (حفظه الله) در خصوص محاصرهء رژیم صهیونیستی گفت: همانطور که امام خامنه ای (حفظه الله) فرمودند رژیم صهیونیستی در محاصره مجاهدان اسلام قرار دارد. به صهیونیست ها توصیه می کنیم اثاثیه منازل شان را برداشته و به کشور های خود برگردند و اگر خیلی بر ماندن اصرار دارند باید بدانند زمانی فرا خواهد رسید که حتی فرصت جمع کردن چمدان های شان را هم نخواهند داشت. وی افزود: به سران این رژیم توصیه می کنیم که از سرنوشت شاه مخلوع ایران، مبارک، بن علی و قذافی عبرت بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر ویژه از عملکرد ورزشکاران کشورمان در تحقیر ورزشکاران رژیم صهیونیستی و خودداری از مسابقه با آن ها تصریح کرد: ابتکار عمل ورزشکاران عزیزمان که از مسابقه با ظالمان اشغالگر و به رسمیت شناختن آن ها خودداری کردند یک حرکت جوانمردانه در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین بود که به الگویی در سطح جهان تبدیل شد و یکی از مصادیق بارز آن حمایت قهرمان نامی فوتبال جهان از آزادی فلسطین می باشد.

وی ادامه داد: برخی افراد بی اطلاع از ارزش های اسلامی این عمل ورزشکاران ما را بی اثر قلمداد می کردند اما امروز به لطف همین ایستادگی های ملت بزرگ ایران که ورزشکاران عزیز نیز در آن سهم به سزایی دارند، بیداری عظیم اسلامی در جهان اسلام شکل گرفته است.

نقدی به الگوگیری ورزشکاران کشورهای اسلامی از حرکت جوانمردانه ورزشکاران کشورمان اشاره کرد و گفت: حرکت ورزشکاران ما الهام بخش ورزشکاران کشورهای اسلامی است. امروز تیم های ورزشی رژیم صهیونیستی نمی توانند در هیچ یک از کشورهای اسلامی حضور یابند و این رژیم با یک تحریم گسترده ورزشی از جانب کشورهای اسلامی و برخی کشورهای مستقل مواجه است.

وی با تاکید بر وجهه ضد صهیونیستی قیام ملت ها خاطر نشان کرد: محور انقلاب های مردمی در جهان اسلام، قیام علیه صهیونیست هاست و داشتن وجهه ضد صهیونیستی شاخصه اصلی است که مردم در کشورهای اسلامی برای انتخاب دولتمردان شان در نظر دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این مطلب که آزادی قدس شریف حتمی است تصریح کرد: نتیجه نهایی بیداری اسلامی آزادی قدس شریف است و ما ان شاءالله آزادی فلسطین را با برگزاری یک رویداد بین المللی ورزشی همچون المپیک 2020 در مصر و فلسطین آزاد شده، گرامی خواهیم داشت.

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com