بازگشت به خانه

دوشنبه 14 شهريور 1390 ـ  5 سپتامبر 2011

 

تجزیه طلبان بی رمق و خسته از تجزیه

يک میهن دوست آذری

تجزیه طلبان خسته و بی رمق که قصد سوء استفاده از احساسات لطیف زیست محیطی آذری ها در مورد دریاچه زیبای ارومیه را داشتند برای دهمین بار ناکام ماندند.

این مطرود شدگان ده ها بیانیه جعلی بدون نام نشان خود برای سوء استفاده و تحریک آذری های میهن پرست و تحصیل کرده را در 5 سایت و وبلاگ خود منتشر کردند ولی حتی به تعداد بیانیه های جعلی نیز مورد اقبال عمومی قرار نگرفتند. به قول معروف، یک هفته است که دارند هم خودشان را می کشند. این سایت ها خواستند 5 «شهید هم روی دست مردم بگذارند ولی اين «آرزو» هم روی دست خودشان ماند.

متون آکادمیک به ما می آموزد که مهم ترین اصل در هر جریانی برخوردار بودن از "اقبال عمومی"  است که تجزیه طلبان فاقد آن هستند.

آنقدر بیانه و خبر جعلی نوشتند که داد هواداران خودشان هم در آمد. حتی رسانه های علی اف در باکو نیز از این همه شانتاژ خبری دست به گلایه بردند و نوشتند که این سایت ها با درج خبر جعلی ، بزرگنمایی و شهید سازی  ما را فریب دادند.

بیچاره علی اف و دستگاه های جاسوسی ، (حتی این عرب های خودمان) که از خوشحالی چه گردو ها که با دمشان نشکستند و به همدیگر تبریک می گفتند که آذربایجان در حال جدایی از ایران است. به قول معروف در رسانه های باکو و چند کشور همسایه عروسی بود.

نام گرداننده کوتوله جاسوس علی اف که با پول دشمنان ملک و ملت تلویزیون گون آذ تی وی را راه انداخته ظاهرا اوبالی ! است و می خواهد ایران را تجزیه کند.

این کوتوله یک هفته خودش را کشت  تا آذربایجان را به آشوب کشد و ایران را تجزیه کند حالا خسته و بی رمق هست . ما از رسانه های احزاب مخالف علی اف شنیدیم که دوستی عمیقی بین تجزیه طلبان و علی اف برقرار شده بطوریکه به اوبالی نامی توصیه شده بود که چنانچه خوب آشوب به پا کند صدها هزار دلار جایزه خواهد گرفت . البته این جایزه ها را به دستگیر شدگان ساده لوح نخواهد داد بلکه صرف عیاشی های کوتوله خواهد شد . کمتر کسی در داخل و خارج کشور نیست که نداند این عضو گروهک رجوی از نظر اخلاقی چه کسافت کاری هایی که به بار نمی آورد .

کوتوله جاسوس علی اف مدام مردم را به آشوب دعوت می کند و فیلم ها و تصاویر بچه های بیچاره و غافل از پشت پرده ها را در تلویزیون خود پخش می کند تا تعداد دستگیری ها بالا رود تا هزینه های عیاشی های او فراهم شود.

بازی سرویس های جاسوسی و علی اف ها و کوتوله های سیاسی ورشکسته و ناکام، بازی در "میدان حریف" است؛ میدانی که اغلب هواداران تجزیه طلب اش همکار دستگاه های امنیتی ایران هستند.

تجزیه طلبان پس از دستگیری بارها دیده اند که حتی نزدیک ترین اقوام و همفکران شان چگونه با دستگاه های امنیتی ایران همکاری می کردند. یکی از علل این همکاری سست بودن اعتقادات تجزیه طلبان است. البته شما کدام خائن و مزدوری را سراغ دارید که در اعتقاداتش راسخ باشد؟

بازی سرویس های جاسوسی کشورهای همسایه و غرب با مسائل قومی، بازی با تجزیه طلبان نیست بلکه بازی با دستگاه های امنیتی ایران است که طی همکاری تنگاتنگ کنترل صدها تجزیه طلب را در داخل و خارج را (حتی به صورت "دوبله") در اختیار دارند.

هرچند ما در کنار گود شاهد این بازی ها هستیم ، ولی کیست که نشناسد میهن پرستان آذری را که هر کدام همچون کوه ، ستون مقاوم و استوار ایرانند و در فرصت مناسب حساب تجزیه طلبان را روی کفشان گذاشته و خواهند گذاشت.

نتیجه این بازی دیدنی است ...

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com