بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 14 شهريور 1390 ـ  5 سپتامبر 2011

 

ترقی معکوس

فدوی با اینکه برادر محمد(ص) رضا(ع) حکیمی را از دور حتا نمی شناسد، معذالک عین فرمایشات ایشان را بمنظور عبرت خلق، از پارسینه بشرح زیر نقل می کند:

«آخرین یادداشت محمدرضا حکیمی: اگر چیزی خلاف ملاک‌های اسلامی دیدید، حکّام را متهم کنید نه احکام را!»

والله، برادر محمد(ص) رضا(ع) حکیمی! بقول سید قاسم(مش قاسم سابق - م) دروغ چرا ؟ تا اعدام آ آ آ آ. عمر فدوی بدون تردید، به اجرای این فرمایش شما، دیگر قد نمی دهد؛ حال از این نیز می گذریم که متهم کردن حکام گرامی و شدیداً دمکرات همان و،کهریزکی شدن، همان!

فرمایشات برادر مذکور را پی می گیریم:

«اگر ما شيعه هستيم، و راست مي‌گوييم، و نمي‌خواهيم - به هر قيمت، اگرچه با تضييع دين خدا و محو احکام قرآن و تعاليم جعفري- قدرت داشته باشيم، بايد بدانيم که با اين سخن صريح امام صادق(ع) اگر حتي يک فقير و کمبوددار در جامعه‌اي باشد، آن جامعه را نمي‌توان مطابق معيارهاي اسلامي و جعفري ارزيابي کرد. از اينجاست که علي(ع) مي‌فرمايد، در کوفه‌اي که امروز من در آن حکومت اسلامي تشکيل داده‌ام، نه بيکاري پيدا مي ‌شود، نه بي‌خانه و سر بي‌پناهي، و نه فاقد رفاهي».

بر این پایه، ملت ایران سابق، در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم حضرت امام غایب ارواحنا روحی فداه، و نایب بر حق اش، اعلیحضرت العظما سید بن علی(ع) خامنه ای دام الذله ، و سایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، حتا در شرایط 1400 برادران اهل کوفه هم نیست!..

 فدوی در این ارتباط  چه دارد بگوید جز اینکه  "خاکت به سر؛ ترقی معکوس کرده ای"!

 

یک حرف و دو حرف بر زبانم...

تقریباً روزی نیست که بهمت برادران، چیزی به دانش فدوی اضافه نشود. درسی که وی امشب، در مرور جراید دارالخُرافه آموخت، و البته نمی دانست، این است که آخوند هم، انواع دارد!...

 به نقل از آفتاب ملاحظه کنید:

«حسینی‌ قزوینی: آخوندهای خرافه‌ پرست از جانب آمریکا هدایت می‌شوند».

جهت مزید استحضار خوانندگان محترم ضد انقلاب اضافه می کند که نامبرده، ریاست چند تشکیلات من در آوردی را نیز در کف با کفایت خود دارد از جمله:

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) ـ و ـ رئیس بخش حدیث دانشگاه بین‌المللی اهل‌البیت(ع)!

باری شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، اگر آخوند غیر خرافه پرست سراغ دارید، خبر بدهید و بعنوان جایزه یک فقره بلیط یک طرفه (!) به وطن سابق را مهمان فدوی باشید. لکن تنظیم نامه های کذائی و ارائهء اقاریر لازم پیرامون ارتکاب انواع جرائم ریز و درشت، از توهین به مقامات محترم نظام گرفته تا سبّ ائمهء طاهرین، رضوان الله علیهم اجمعین، دیگر پای خودتان!..

 

پرسش

استاندار تهران تأکید کرد: جلوی هر گونه سوء ‌‌استفاده و تعرض به آرای عمومی در فضای انتخابات گرفته خواهد شد (آفتاب)

فدوی: حالا چه عجله ای داشتی، برادر مرتضی(ع) تمدن؟

 

قاعده و استثناء

فدوی در امر زنان در جامعهء شکوهمند اسلامی، همین طور ارهّ به ماتحت مانده است که سر انجام خواجه علی(ع) و یا علی(ع) خواجه!.. یعنی، از سوئی، برادر حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز، می فرماید:

«کی گفته کنار هم بودن دختر و پسر هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند؟ مثل این می‌ماند که آتش را کنار بنزین بگذارند و بگویند: آتش نگیر! / اگر مسجد را هم دست این آقایانی که خود را سیاست مدار می‌دانند بدهیم، می‌گویند پرده را جمع کنید و زن و مرد در کنار هم نماز بخوانند و اعتکاف کنند..

و در جائی دیگر، بنقل از جراید شریفهء دارالخُرافه می خواند که: «ورود زنان به چایخانه ‌ها ممنوع شد!»

و در توضیح بیشتر، از رئیس داروغه خانهء دارالخُرافه بخوانید که:

«رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ورود زنان به چایخانه‌ها و قهوه خانه ها از 20 تیرماه ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود».

و نیز: «زنان سیگاری یک میلیون تومان جریمه می‌شوند».

سایت وابستهء بوشهر نیوز نير دراین ارتباط اظهار عقیده ای مایل به حیرت کرده است که:

«این برای نخستین‌بار است که اعلام می‌شود پلیس قصد دارد برای زنانی که در امکان عمومی سیگار می‌کشند چنین جریمه سنگینی در نظر بگیرد

بسیار خوب، گردن فدوی از مو نازکتر است (بشرطی زیر روسری یا چادر باشد - م) لکن بقول آن

شاعر ضد انقلاب :

بیت

گر حکم شود که مست گیرند

در شهر هر آنچه هست گیرند!

یعنی ، ورود زنان گرفتار ایران سابق باید، به همه ی عرصه ها، قدغن باشدکه نیست، از جمله به نقل از سایت وابسته ی تابناک:     

 «ورود دختران به بازار فروش کلیه: پایین بودن آمار پیوند کلیه از جسد، باعث شده اهدای کلیه تبدیل به جولانگاه خرید و فروش شود، بطوری که برخی جوانان از جمله دختران به دلیل بیکاری و عده ای به خاطر بدهی و پرداخت دیه و... وارد این بازار غیر رسمی شده و متقاضی فروش این عضو حساس بدن خود هستند».

زیاده عرضی نیست...

 

رقابت

فدوی در مرور جراید شریفه ی دارالخرافه دریافت که مقام معظم رهبری، دام الذله، رقیب پیدا کرده و یکی چشم مؤمنین، کثرالله امثالهم، را دور دیده، و  پا در نعلین زرد مقام معظم رهبری کرده است.

به نقل از سایت وابسته ی تابناک بخوانید:

«مشاوز ارشد کرملین و از افراد نزدیک به نخست وزیر روسیه در سخنانی تملق گویانه "ولادیمیر پوتین" را هدیه خداوند به مردم این کشور توصیف کرد!..»

و گرنه کیست نداند که اعلیحضرت العظما بن علی(ع) ما، دام الذله، تنها و تنها "نمایندهء دائمی و غیر قابل تعویض" قاصم الجبارین و نیز نایب برحق حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا له الفدا بر روی کره ی ارض است؟!

 

تب کرد ُمرد!..

لطیفهء "تب کرد ُمرد "، از بسکه مشهور است، فدوی را از توضیح، یا حتا نقل یا تکرار آن لامحاله، معاف می کند. خوانندگان گرامی ضد انقلاب  مصداق عملی آن را به منظور تدوین رسالهء فوق لیسانس یا دکترای خود اگر بخواهند، می توانند در خبر زیر، ملاحظه کنند: 

«به گزارش پارسینه، صادق قطب زاده از جنجالی ترین چهره های سیاسی معاصر ایران است که بعد از پیروزی انقلاب، ابتدا سرپرست رادیو و تلویزیون شد و سپس به وزارت خارجه رسید، سپس نامزد اولین انتخابات ریاست جمهوری! و بعد، تب کرد ُمرد!...

 

بیراهه

برخی تیترها که، از سوی بعضی برادران، رسانه ای می شود، فدوی ساده را به اشتباه انداخته و او را علاف می کنند!.. خوانندگان محترم ضدانقلاب، به خودشان بیخودی به قول عوام  credit ندهند؛ چرا که با ملاحظهء خبر زیر، که از پارسینه نقل می شود، معلوم نیست که استنباطی غیر از فدوی پیدا کنند:

«کتابی که سید حسن خمینی خواندش را به زندانیان سیاسی توصیه کرد.».

لابد خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز مانند فدوی می پندارند که استثنائأ از کوزه(ره) برون نتراود، آنچه در اوست!..

لکن چنین نیست؛ ملاحظه کنید:

 «نگارندهء این اثر را شاید بتوان نخستین و یا یکی از نخستین زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب دانست. کتاب، بسیار خواندنی است، پیشنهاد می کنم دوستان آن را بخوانند»

ملاحظه کردید؟ فدوی نیز مانند برادر سید حسن(ع) خمینی(ل) تردید ندارد که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ما، زندانی سیاسی نداشته و البته، نداریم!

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

چهارم سپتامبر المُشجّر سنه ی 2011 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630