بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 21 شهريور 1390 ـ  12 سپتامبر 2011

 

رو نمائی

فدوی نمی داند که چرا مقام معظم رهبری دامّ الذله، اخیراً بطور پیوسته،"عـِرض خود می برد و زحمت ما می دارد". فدوی که به قول عوام  already پذیرفته است که ایشان از معصومین بوده و افزون بر این، نایب بر حق امام عصر(عج) حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا روحی فداه، و نیزظل الله و البته تنها نماینده ی حضرت حق بر روی زمین است. در این صورت، چرا باید حضرت شان خود را شدیداً به زحمت انداخته و در نبش قبرهای گوناگون، دنبال تهیه و اثبات مدارکی  باشد  که فدوی بسیار پیش از این ها، آن را به زبان ِ خوش، پذیرفته است!..

باری- سایت وابسته ی فارس در این پیوند، با اظهار شگفتی بسیار از کشف یک قرآن 115 سوره ای به قدمت 1400سال در حفاری های اطراف قم خبر می دهد که البته بمنظور بررسی، بیدرنگ  به نزدیکترین حوزه ی علمیه! که قم باشد، ارسال می شود!.. حضرت آیت الله مقتدائی، رئیس حوزه ی مذکور، که هیچ جور ول کن معامله ی آقا نیست، در تکمیل گزارش  مذکور، حجت را بر خوارج تمام و شیهه کشان فرموده است: 

«سوره صد و پانزدهم به صراحت تکلیف جامعه مسلمین را پس از رحلت پیامبر مشخص می کند. در این سوره نام هر دوازده امام شیعیان به صراحت ذکر شده و خداوند فرموده اند آنان جانشینان بر حق پیامبرند. همچنین در آیات پایانی این سوره، نام جانشینان امام زمان در زمان غیبت آمده است. به عنوان مثال، مقام معظم رهبری تحت عنوان السید علی الخامنه ای، در آیه شصت و چهارم به عنوان رهبر مسلمین جهان در عصر حاضر معرفی شده است !و دو بار هم تاکید شده که هیچ مسلمانی بدون تبعیت کامل از فرمایشات ایشان، وارد بهشت نخواهد!..»

که البته آیت الله مقتدائی بدلائلی شکسته نفسی فرموده و گرنه فدوی تردیدی ندارد که در باب عدم ورود مؤمنین به بهشت بدون تبعیت کامل از اعلیحضرت العظما بن علی(ع) خامنه ای،در قرآن مذکور ،بسیار بیش از دو بار تأکید شده است!..

زیاده عرضی نیست ...

 

بهره ی هوشی

فدوی گاه از فقدان ذکاوت برخی شهروندان براستی حیرت می کند که چطور گوشه ها و پیامک های دولت خدمتگزار را در نمی یابند و ترتیبی می دهند که خستگی به تن دولت مذکور بماند .نمونه اگر بخواهید فراوان است و ذکر سیاهه ای از آن حتا، مبالغی به حجم این یاداشت خواهد افزود که فدوی برای احتراز آن، تنها به ذکر مستوره ای از آن بشرح زیر  اکتفا می کند:

* «اميررضا شجاعي طباطبايی: در تاريخ 1/5/90 براي پدر و مادر بيمارم كمپوت گيلاس "خوشاب" گرفتم وقتي به منزل رفته و آنها را برايشان باز كردم ديدم بوي نفت مي دهند وقتي با شركت خوشاب آقاي بابايي ظاهرا مديرعامل صحبت كردم اقرار كردند كه سر بسته گيلاس چنين مشكلي داشته كه مدير توليد از آن مطلع بوده ولي ما را در جريان قرار نداده است. شايسته است هم وزارت بهداشت و هم سازمان بازرسي كل كشور با اين خاطيان كه با جان مردم بازي مي كنند برخورد جدي نمايند».

* «ميثم جعفريان: همان قدر كه مطالب روزنامه خوب است، كيفيت چاپ آن به شدت پايين است. به طوري كه بوي شديد نفت مخاطب را آزار مي دهد».

ملاحظه کردید؟ شما خوانندگان محترم ضد انقلاب می خواهید که استثنائاً قبول زحمت کرده و پاسخ این شهروندان گیج و بی توجه راخودتان بدهید ؟ خیر؟ .. حال و انگیزه اش را ندارید؟ باشد؛ فدوی این بار هم قبول زحمت و عرض می کند: «صلی و جلی، شما هم بلی؟ حالا اگر این حرف ها را یک ضد انقلاب می گفت، فدوی هیچ حیرت نمی کرد، لکن شما چرا؟ ..چرا دو میلیونی تان (دوزاری سابق - م) نمی افتد؟.. ُخب این "رایحه خوش ِ خدمت" همانی ست که مدت ها پیش دولت خدمتگزار قول اش را داده بود؛ آنجا که فرمود پول نفت را سر سفره تان می آورد؛ لکن مشغله ی این روزها به مهندس الاسلام والمسلمین برادر احمدی نژاد اجازه نداد که نفت را ابتدا بفروشد، فلذا خودش را آورد! زحمت فروش اش، دیگر پای خودتان! از اینها گذشته، مطابق احادیث معتبره، وقتی کباب نیست، به بوی آن باید اکتفا کرد!

 

خبر نسبتا ً خوب!

به گفته یک آسیب شناس اجتماعی، فرار دختران در سال جاری با کاهش 10 درصدی رو به رو شده است. فدوی از ذکر این نکته شرمنده است که اگر آن " آسیب شناس اجتماعی " مکتبی باشد، گزارش اش مع الاسف قابل اعتماد نیست؛ معذالک، گور پدر مال دنیا! ، فدوی آن را با همین وضع مشکوک، بفال نیک می گیرد!

 

تبریک عرض می کنیم!

عضو هيات علمي دانشگاه علامه طباطبايي گفت: در حال حاضر سن اعتياد در کشور به 13 سال رسيده است! وي با بيان اينکه دو ميليون نفر در کشور به صورت رسمي از مواد مخدر مصرف مي کنند، گفت: در حال حاضر سن اعتياد در کشور به 13 سال رسيده است و اکثر معتادان کشور زير 19 سال هستند. (پارسینه)

 

آخر شر

فدوی نمی داند که خوانندگان گرامی ضد انقلاب، آن لطیفه ی سخیف را بیاد می آورند که در آن، پدری بهمراه فرزندش در جمعی حضور داشت که ناگهان، صدائی مشکوک از وی صادر شد!؛ و برای توجیه آن، به سر فرزند مربوطه کوبید که این چه حرکتی بود بچه!.. از آن پس، هرکس در آن جمع  مرتکب  آن عمل می شد، یکی می زد توی سر آن بچه ی بی تقصیر!.. و آنگاه که پدر مذکور به آخرین نفر که توی سر بچه زد اعتراض  کرد، طرف گفت : فکر کردیم هر کس که آن عمل را انجام بدهد، باید یکی بزند توی سر این بچه !..

حالا حکایت مقام معظم رهبری دام الذله است که هرکس که از راه می رسد، قدری از مقام و منزلت آن بزرگوار می کاهد؛ مثل آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه ی شگفت انگیز مشهد که مقام معظم رهبری را تا حد یک رئیس دفتر ناقابل  بقول عوام  down grade  کرده و مقام بلا منازع معظم له را تا این حد،،تنزل داده است؛ ملاحظه کنید:

«سید احمد علم‌الهدی: ولی‌فقیه معاونت ارتباطي و مردمي امام‌ زمان است!»

بقول آن بزرگوار: "یا رب مباد کس را، مخدوم بی عنایت"!

 

دفع آفات

اخیراً بر فدوی معلوم شد که تهران فقط تیول حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین و توابع سببی و نسبی آنان و نیز ضابطین محترم حکومت، مانند بسیج و سپاه و لباس شخصی ها، نیروهای خودجوش و سربازان امام زمان(عج) نیست و این بزرگواران، یبانی سرسخت نیز دارند.

در توضیح عرض می کند که مدتی ست فدوی در مرور جراید شریفه ی دارالخُرافه و با تیتر های گوناگون ملاحظه می کند که تهران در تسخیر موش هاست! و ظاهراً برادران، برای حذف رقبای خود، که در آن مهارتی شگفت انگیز دارند، هنوز اقدامی نفرموده اند. شاید هم دارند هنوز پیرامون آن تأمل می کنند.

باری - نظر به اینکه فدوی، بقول خاچ پرستان، همواره بخشی از راه حل بوده و نه مسأله، فلذا تا برادران تصمیم شان را در باب مبارزه با موش ها بگیرند، در جهت حل مسأله، با عنایت به دکترین واقعاً موجود، نکاتی را به اجمال و اختصار عرض می کند.

خوانندگان محترم ضد انقلاب، معضل مشابهی که در آذربایجان شرقی برای برادران مسؤل در آن سامان پدید آمد و نیز راه حل برادران را ، احتمالاً بیاد می آورند. برای دوستانی که مانند فدوی از نظر حافظه در مضیقه هستند، من باب یادآوری، به اجمال و اختصار عرض می کند که افزایش بی رویه ی خرگوشان در آن خطه ی گرامی، برادران را به چاره جوئی واداشت و سرانجام به این نتیجه رسیدند که برای مبارزه با خرگوشان، از کشور دوست و برادر روسیه،گرگ وارد کنند! *.. گرگ ها البته در پس از ورود، در منطقه ی مورد نظر رها شدند تا ترتیب خرگوشان را بدهند. پس از مدتی، به دلائلی که بر فدوی معلوم نشد، گرگ های مذکور، تغییر ذائقه داده و بجای خرگوش، به خوردن اهالی پرداختند! و برادران مسؤل را دوباره به چاره جوئی واداشتند؛ و خلاصه اینکه، برادران برای سرِ گرگ هائی که وارد کرده بودند، جایزه ی نقدی تعیین فرمودند!..

چنین است که فدوی، به برادران مسؤل توصیه می کند که با تأسّی به همقطاران خود در آذربایجان، گربه، منتهای مراتب، از کشور دوست و برادر،چین وارد کنند.

و من الله التوفیق و علیه التکلان  و به امید پیروزی بر موشان !

 

* فدوی قاصم الجبارین را گواه می گیرد، و چنانچه باور نمی کنید، جان مقام معظم رهبری را نیز ضمیمه می کند که این ایده، طنز و ساخته و پرداخته ی فدوی نیست و منحصراً فکر بکر برادران بوده است.گزارش اصلی را در آرشیو هزل دات کام جستجو کنید.

 

 

از منظری دیگر

فدوی کم و بیش می دانست که برخی از آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، با حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا روحی فداه بفهمی نفهمی سر و سـِرّی دارند که شرح این پریشانی را فدوی در نوشته های پیشین داده است و دیگر مکرر نمی کند .* نمونه ی تازه اگر بخواهید آیت الله علم الهدی امام جمعه ی مشهد است که حتا از لب و دهن حضرت(عج) نیز خبر دارد:

«مقدم‌فر (مدیر عامل پیشین خبرگزاری وابسته پارس - م) لبخند رضايت را بر لبان امام ‌زمان متجلی كرد! (پارسینه)

 

* در اين مورد نيز به همان آرشیو هزل دات کام مراجعه فرمائید.

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

11سپتامبر المُشجّر سنه ی 2011 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

تا درودی دیگر،بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630