بازگشت به خانه

دوشنبه 9 آبان 1390 ـ  31 اکتبر 2011

 

امريکا بايد دست از حمايت شبکهء نوری علا ها بردارد!

نويسنده ناشناس در سايت حزب مشروطهء ايران

حق

با درود به هم میهنانم

جناب نوری علاء محترم!

هم گنجی و هم شما در حفظ رژیم نقش تان را تا حالا به نحو احسن بازی کرده اید. رقابت های شما دو تا هم چه راستکی و چه ظاهری باشد باعث شده است که جنبش سبز ملت ایران تضعیف شود. و همین تضعیف جنبش سبز بقای رژیم را برای چند صباحی دیگر تضمین کرده است. در نتیجه، رقابت های شما دو تا، چه راستکی باشند و چه ظاهری، برای مردمفریبی و پیشبرد هدف های شخصی و قبیله ای، فقط منافع ملی امریکا و منافع رژیم کهریزکی را تامین کرده است و نه منافع ملی ایران و جنبش سبز ملی ما را.

امریکا نشان داده است که حاضر نیست با ملت ایران معامله کند چون منافع اش با معامله کردن با تبهکاران حکومتی و ایران ستیزان ملت ساز توده ای دنبالچه هایش بیشتر و بهتر تامین می شود تا با ملت ایران. در این راستا هم از گنجی های اصلاح طلب بعنوان مهره استفاده کرده و می کند و هم از شما حمایت می کند که منافع توده ای ها و دنبالچه هایشان را دنبال می کنید.

شبکه سبز سکولار دمکرات ایران ِ بی تبعیض و و .. تان پر است از نمایندگان و سخنگویان همین طیف که هفتاد سال است به دنبال تکه پاره کردن ایران بوده اند و در مقاطعی برای مدتی هم موفق شده بودند؛ مثل جدا کردن استان آذربایجان ما طی جنگ جهانی دوم و بعد از آن.

شما امثال اینها را در شبکه تان جمع کردید که همگی شان وقتی شعارهای ملی جنبش سبز را شنیدند فهمیدند که اگر این جنبش پیروز شود یکبار برای همیشه آرزوهایشان در ایران بر باد می رود.

منافع ملی امریکا از شما و گنجی دو مهره ساخته است که هر دوی شما در صورت موفقیت منافع ملی امریکا و منافع شخصی و گروهی خودتان را تأمین می کند. هر سهء شما، در کنار رژیم کهریزکی، دشمنان جنبش سبز ملت ایران هستید و در سرکوب آن مستقیم و غیرمستقیم دست داشته اید. همهء شما مخالفید که ملت ایران وارد معادلات سیاسی شود چون منافع همهأ شما را قربانی منافع ملی ایران خواهد کرد.

در عین حال، همهء شما تا پشتیبانی بخش مهمی از ملت ایران را از خود نداشته باشید هیچکاری نمی توانید بکنید. شماها به ما بعنوان لشکر سیاه نگاه می کنید و از ما همان استفاده را می خواهید بکنید. همهء شماها بر علیه ما هستید ولی برای رسیدن تان به هدف های شومی که برای ما دارید از دست مان عصبانی هستید که چرا ما به لشکر سیاه شماها تبدیل نمی شویم.

یک بار در سال شوم 57 به شماها آخوندها و آخوند مسلک ها و روشنفکرنماها اعتماد کردیم و لشکر سیاهتان شدیم برای هفت پشت مان بس بود. حالا همهء شماها آچمز ملت ایران شده اید چون بدون کشیدن آنها بدنبالتان هیچکدامتان کاری از پیش نخواهید برد.

امریکا باید مهره هایی مثل شماها را ول کند و با ملت ایران وارد معامله شود. امریکا باید قبول کند که ما ملت رابطه ای پایاپای با احترام متقابل با آن می خواهیم و نه معامله ای که بین استعمارگر و مستعمره ای که می خواهد. در این رابطه امریکا باید معنی شعار ما (استقلال،آزادی، جمهوری ایرانی) را به رسمیت بشناسد.

هم شما جناب نوری علاء، هم گنجی، و هم رژیم کهریزکی از شنیدن شعار «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی ِ» ملت ایران بشدت عصبانی شدید و هر کدامتان ادا و اطوار ویژه خودتان را در برخورد با آن درآوردید. امریکا هم حمایتش از شماها را بیشتر کرد تا ما را پس زند.

امریکا باید دست از حمایت مستقیم و غیرمستقیم شما ها بردارد و با ملت ایران وارد گفتگو شود تا همهء مسائل موجود بین دو کشور، از برنامهء هسته ای گرفته تا تروریسم و نقض حقوق بشر، حل شوند. نه گنجی ، نه موسوی، نه کروبی و نه نوری علاء و شبکه هایشان هیچکدام انعکاس دهنده خواسته های ملی ما نیستند و همگی از شعارهای سبز ما ترش کردند و به جنگ آنها رفتند. جنگ های زرگری اینها فقط برای پیشبرد هدف های ضدملی شان است و بس.

امریکا و اروپا هم برای حفظ منافع ملی شان دوست دارند با بیوطنان و تبهکاران و فرصت طلبان کشورهای جهان سوم نفت خیز معامله کنند و آنها را آپوزیسیون واقعی این کشورها جلوه دهند.

ملت ایران از امریکا می خواهد که برای ارتباط یک دوستی سالم و حفظ منافع ملی دو کشور دست از حمایت همهء جناح های رژیم و همهء شبکه هایی مثل شبکهء نوری علاء ها بردارد چون هیچ کدام از اینها را ملت ایران نمی خواهد.

امریکا اگر بواقع بدنبال بهانه برای حملهء نظامی به ایران نمی گردد باید تن به معامله با ملت ایران بدهد. ملت ایران هیچ توجیهی برای حمله نظامی بیگانه به ایران را از طرف هر کسی که می خواهد باشد را به هیچ عنوان نخواهد پذیرفت.

پاینده ایران و ملت ایران

http://www.irancpi.net/digran/matn_4807_0.html

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com