بازگشت به خانه

چهارشنبه 18 آبان 1390 ـ  9 نوامبر 2011

 

پروندهء عزل مجتبی واحدی از جانب جرسيان

 

مواضع مهدی کروبی منحصراً توسط خانواده اش اطلاع رسانی خواهد شد

سايت «جنبش راه سبز» (جرس)

به گزارش منابع خبری جرس از تهران از اول آبان ماه جاری مهدی کروبی سخنگوئی در خارج کشور ندارد و مواضع شیخ شجاع منحصرا توسط خانواده اش به اطلاع همگان خواهد رسید. چندی پیش فاطمه کروبی در تماس با برخی دوستداران مهدی کروبی مقیم خارج از کشور به ایشان یادآور شد که مواضع مهدی کروبی در حوزه استقلال جنبش و عدم نیاز به کمک خارجی بسیار روشن است و کسانی که با این مواضع تغییرناپذیر کروبی توافق ندارند مجاز به استفاده از عناوین سخنگو یا مشاور کروبی نیستند ، البته مجازند از عنوان «مشاور سابق کروبی» استفاده کنند. حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، همانند مهندس میرحسین موسوی، دو تن از رهبران جنبش سبز هستند که به دلیل اعتراض مسالمت آمیز به تقلب گسترده در انتخابات خرداد 88 و دفاع از حقوق ملت مظلوم ایران از بهمن ماه 89، بر خلاف قانون و بدون تشکیل دادگاه زندانی شده اند، و از حقوق زندانیان عادی نیز محروم هستند.>>>

 

تکذبيه خبر سايت جرس

سايت سحام نيوز

ساعاتی قبل سايت جرس به نقل از منبع خبری نامعلوم، اقدام به انتشار خبری با عنوان “مواضع مهدی کروبی منحصرا توسط خانواده اش اطلاع رسانی خواهد شد” نموده است. بدين وسيله سحام نيوز با انتشار تکذيبيه ای، اعلام می دارد: ”هرگونه اعلام اخبار، اطلاعيه ها، ديدگاه ها و بيانيه ها، مربوطه به خانواده آقای کروبی و نيز حزب اعتماد ملی صرفا از طريق اين سايت منتشر خواهد شد و انتشار مطالبی از اين دست در ديگر سايت ها تاييد نشده و غيرقابل قبول است.”

 

خبر جرس در مورد سخنگوی مهدی کروبی در خارج کماکان معتبر است

 سايت جرس

«در خبر جرس مطلبی به حزب اعتماد ملی نسبت داده نشده است. مهدی کروبی هم در حصار حزبش نمی گنجد و فراتر از آن متعلق به يک جنبش است. خبر جرس کماکان معتبر است. سخنگوی سابق آقای کروبی و تک تک اعضای خانواده محترم آقای کروبی بهتر از هر کسی از اعتبار خبر منتشر شده مطلعند. اين خبر از حداقل يک هفته قبل در محافل خبری تهران پخش شده و اعتبار آن غيرقابل انکار است. اينکه کسانی با انتشار آن موافق نبوده باشند قابل درک است، اما دفاع از مواضع شيخ در بند که بخشی از هويت جنبش سبز است، مهمتر از رعايت اينگونه مصلحت انديشی هاست. جرس "حقيقت" را منتشر کرده است. آينده اعتبار خبر جرس را مشخص تر خواهد کرد».

 

انتشار خبر علیه واحدی بعد از حصر مجدد فاطمه کروبی صورت گرفته

سايت خودنویس

به گفته منابع نزدیک به خانوده کروبی، حصر مجدد فاطمه کروبی از سه روز پیش‌ آغاز شده است. این در حالی است که انتشار خبر سایت جرس پس از رفتن ایشان به حصر امکان هرگونه پاسخ‌گویی و یا واکنش از سوی خانم کروبی را سلب کرده است. یکی از روزنامه‌نگارانی که در طی دو روز گذشته با نزدیکان آقای کروبی صحبت کرده به خودنویس گفت که خانم کروبی از سه روز پیش به «حصر» رفته است. این خبر همچنین از سوی سایت صبح امروز نزدیک به مجتبی واحدی منتشر شده اما هنوز سایت «سحام نیوز» این خبر را در صفحه اول خود نیاورده است. بر همین اساس، انتشار خبر «خلع سخن‌گویی» که عملا متوجه مجتبی واحدی بوده است در زمان حصر مجدد فاطمه کروبی موجب امکان‌ناپذیر بودن پاسخ‌گویی و واکنش از سوی ایشان شده است.

 

اقتضای طبیعت جرس این است!

عليرضا رضائي

سایت جرس وابسته به هیچ جا که نیاز به هیچ کمک خارجی هم ندارد ولی تا دیروز داشت گریه می‌کرد که چون پول نداریم خدای نکرده داریم مجبور می‌شویم که سایت را ببندیم و تمام جهان از اطلاع رسانی ما که ناموساً راست می‌گوئیم بی‌بهره بشود، در تیتر یک خود خبری به نقل از تعدادی موجود مجهول الهویه فضائی مبنی بر اینکه مجتبی واحدی سخنگوی کروبی نیست منتشر کرد و بلافاصله هم آنرا چسباند به فاطمه کروبی. این خبر دو ساعت بعد از تیتر یک برداشته شد و رفت در انتهای سایت در یک گوشه‌ای که ترجیحاً کسی نبیند قرار گرفت که البته هنوز هم هست. البته حالا ما کاری به این نداریم که گیرم که اصلاً همینجوری هم باشد و کروبی هم گفته باشد من کلاً کسی بنام مجتبی واحدی هرگز نمی‌شناسم، این قضیه اولاً بتو چه؟ دوماً حالا تو چرا اینقدر خوشحالی؟ سوماً مگر تیم کروبی خودشان سایت و دفتر دستک ندارند که قضیه را خبر بدهند؟ پدر جان! دوتا مهندس که دارند صحبت می‌کنند که یک [...] نمی‌پره وسط بگه دسته‌ی بیلم کو؟!

در حال حاضر از آنجا که امید تمام کره‌ی زمین بعد از جرس به ما است و از جرس هم برمی‌آید که تا پنج دقیقه‌ی دیگر کلاً خبر را بردارد بگوید کی بود کی بود من نبودم، متن خبر بهمراه توضیحات مربوطه را یکبار دیگر جهت درج در تاریخ اینجا قرار می‌دهیم :

-          به گزارش منابع خبری جرس از تهران ... (منابع خبری جرس مثل الباقی آویختگان به جرس همه‌شان وجود دارند ولی اسم ندارند و طبق روال توی ایران هستند و تهران هم یک شهری در توی ایران است که یک خیابانی دارد بهش می‌گویند شانزه لیزه تهش می‌خورد به دروازه پاریس که همش توی ایران است) ... از اول آبان‌ماه جاری مهدی کروبی سخنگوئی در خارج کشور ندارد ... (یعنی تا قبل از اول آبان داشته ولی الآن چون چهاردهم آبان است کروبی طفلکی دو هفته است که سخنگو ندارد و برای همین چون نزدیکان کروبی همه‌شان اینجوری هستند از این به بعد ما بجای کروبی حرف می‌زنیم و خبرهای مربوط به او را سانسور می‌کنیم [سانسور همان یکجور انتشار است که در یک جاهایی اتفاق می‌افتد]) ... و مواضع شیخ شجاع منحصراً توسط خانواده‌اش به اطلاع همگان خواهد رسید ... (یعنی الآن ما خانواده‌ی شیخ شجاع هستیم و مواضعش را به همگان اطلاع می‌دهیم و آنهائی که تا اول آبان خیال می‌کردند خانواده‌ی شیخ شجاع هستند ما رفتیم تست ژنتیک گرفتیم دیدیم اشتباهی خیال می‌کردند و با ثبت احوال صحبت کردیم گفتند از اول آبان به بعد شما خانواده‌ی شیخ شجاع محسوب می‌شوید)

-          چندی پیش فاطمه کروبی در تماس با برخی دوستداران مهدی کروبی مقیم خارج کشور به ایشان یادآور شد که ... (چی شد پس؟ اون بالا گفتی منابع خبری از تهران الآن میگی دوستداران مهدی کروبی در خارج ، بعد ببینم ، فاطمه کروبی جداً به دوستداران مهدی کروبی زنگ میزنه ؟ چرا تا حالا به من زنگ نزده پس بی‌معرفت ؟ بعد این چندی پیش دقیقاً چندی پیش بوده ؟ قبل از جواب تست دی.ان.ای یا بعدش که معلوم شد از اول آبان شما خانواده‌ی شیخ شجاع هستید؟) ... که مواضع مهدی کروبی ... روشن است و ... کسانی که با این مواضع توافق ندارند مجاز به استفاده از عناوین سخنگو یا مشاور کروبی نیستند ... (آها؛ یعنی فقط کسانی که با مواضع کروبی موافق هستند مجاز به استفاده از عناوین سخنگو و مشاور هستند. حالا خود کروبی که تو حصره مواضعشو کی اعلام می‌کنه؟ خب «ما» که از اول آبان خانواده‌ی شیخ شجاع حساب می‌شیم. یعنی اول از طرف کروبی موضع اعلام می‌کنیم، بعد با همون موضع توافق می‌کنیم ، بعد چون با موضع اعلام شده موافقیم میشیم سخنگو یا مشاور کروبی . خیلی هم باحاله) ... البته مجازند از عنوان «مشاور سابق کروبی» استفاده کنند ... (خب پس خدا پدرتو بیامرزه که باز اجازه دادی طرف از یک عنوانی استفاده کنه. البته نگفتی کیا؟ اونائی که قبل از اول آبان خانواده‌ی کروبی بودن؟ یا اونائی که الآن منظورت مجتبی واحدیه ولی داری خودتو ... میدی که اسمشو نبری؟ بگم؟ بگم؟)

در پایان این خبر یک کمی هم به ملت‌های جهان توضیح داده شد که کروبی و موسوی کی هستند و چیکاره هستند و چرا هستند و کلاً در مایه‌های اینکه احمدی نژاد هر سال در سازمان ملل خدا را به همه معرفی می‌کند یک چیزهائی نوشته شد. لازم به ذکر است که پس از انتشار خبر راستکی جرس، سحام نیوز که تا قبل از اول آبان خیال می‌کرده خانواده‌ی کروبی است با انتشار تکذیبیه‌ای خطاب به جرس گفت: بیشین بینیم بآ!

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com