بازگشت به خانه

چهارشنبه 9 آذر 1390 ـ  30 نوامبر 2011

 

از جنبش دانشجوئی انتظار می‌رود شورای هماهنگی را هماهنگ کند!

شورای هماهنگی راه راه سبز امید، در تکذیب شایعه‌ی اختلال گفتار خود، سرانجام با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت شانزده آذر، از جنبش دانشجوئی خواست «با ابتکارات خود راه امید را بگشاید». این بیانیه، که مثل بقیه‌ی بیانیه‌ها، از توی ایران منتشر شد(!) نگفت اگر قرار بود دانشجویان راه امید را بگشایند پس شورای هماهنگی «راه سبز امید» این وسط چیکاره ی حسنه؟ در همین راستا جنبش دانشجوئی نیز با انتشار بیانیه‌ای به شرح زیر از شورای هماهنگی یک چیزهائی خواست:

«بسمه تعالی

بیانیه‌ی شما را در خوابگاه خواندیم. نیم ساعت خندیدیم. خنده‌مان که تمام شد رفتیم سلف سرویس غذا گرفتیم و خوردیم. در حال غذا خوردن با خودمان فکر می‌کردیم حالا که تمام فعالین دانشجوئی به‌شدت سرکوب و زندان شده‌اند چه خوب بود که «توی ایران» یک شورائی برای هماهنگ کردن ما وجود داشت ولی اسم نداشت که در مواقعی مثل حالا لااقل می‌توانست دو خط برای ما برنامه‌ریزی بکند. البته ما خبر داریم که ممکن است در توی ایران خطرهای وحشتناکی این شورا را تهدید بکند و برنامه‌ریزی بیخ پایه‌های برج ایفل که توی ایران است یک کار محال می‌باشد و لذا انتظار زیادی هم نداریم. ضمن اینکه همان برنامه‌های قبلی که به جنبش سبز دادید و حرکت آن‌را از حالت کند به ایست کامل تبدیل کردید برای هفت جد و آباد ما و دیگران کفایت می‌کند.

به همین مناسبت خواهشمندست دفعه بعدی که برای ما بیانیه می‌دهید موارد زیر را هم از ما بخواهید، باشد تا بتوانیم در راه اعتلاء شما در توی ایران گامی هر چند کوچک برداشته باشیم:

۱. از آنجا که این شورا برای هماهنگی بین تمام نیروها غیر از عرق خورها ، سیگاری‌ها ، شاه‌دوست‌ها ، چپ‌ها ، خیلی راست‌ها ، سه تیغه‌ها ، آنهائی که با صدای امریکا مصاحبه می‌کنند ، آنهائی که با بی.بی.سی مصاحبه نمی‌کنند ، و غیره است لذا از جنبش دانشجوئی خواهش می‌شود «با ابتکارات خود» بروند بقیه‌ی تمام نیروها را اگر کسی باقی ماند هماهنگ بکنند تا راه امید گشوده بشود و نتیجه‌ی آن گشایش را برای ما هم بفرستند تا بعد از تطبیق کامل آن با آرمانهای امام که اصولاً باعث حذف نود و هشت درصد مطلب می‌شود آنرا در سایت جرس که متعلق به تمام ایرانیان است و در حال حاضر سردبیرش هر کی که هست اسم ندارد منتشر بنمائیم .

۲. جنبش محترم دانشجوئی لطفاً توجه داشته باشد موقعی که دارد ابتکار می‌نماید که راه امید گشوده بشود یکجوری ابتکار را بنماید که در چارچوب قانون اساسی باشد چون در هر حال بخواهی نخواهی ابتکارات مورد اشاره به نام ما تمام خواهد شد و فردا اگر بپرسند شورای هماهنگی این نه ماهه دقیقاً چیکار کرده فوری می‌گوئیم بفرما ، یک قلم اینکه جنبش دانشجوئی را ابتکار کردیم راه امید زارت گشوده شد . البته ما خودمان هم مشخصاً نمی‌دانیم که در چارچوب قانون اساسی چه جوری می‌شود ابتکارات کرد و راهها را گشود ولی شما زورتان را بزنید چون ما توی ایران هستیم و نمی‌توانیم زور بزنیم.

۳. این شورا همواره به فکر ابتکارات تمام آحاد جامعه بوده و با کمال افتخار اعلام می‌دارد که از لحظه‌ی تشکیل تا حالا توانسته‌ایم بیش از هزار ابتکار جهت گشودن راه امید را یک تنه نابود کنیم . در اینجا بدینوسیله و از شما نیز به عنوان جنبش دانشجوئی انتظار می‌رود به جای اینکه به جان هم بیفتید بزنید خشتک همدیگر را سر ابتکاراتتان بر هم دیگر روا بدارید، ضمن حفظ اتحاد و همدلی ابتکارتان را به ما بسپارید تا ما خودمان ترتیب گشودن راه ابتکار شما را بدهیم. چنانچه در زمان گشایش ابتکار شما، کسی از شما دستگیر بشود که دیگر نور علی نور. خانواده‌ی شما بعداً می‌توانند تمام مصاحبه‌شان با رسا و جرس را تکذیب بنمایند!»

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com