بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 21 آذر 1390 ـ  12 دسامبر 2011

 

برادران و نعل کردن پشه در عاشورا!

فدوی در خبرها دید که سرانجام یکی از حضرات دلش بحال حضرت بقیة الله الاعظم امام غایب ارواحنا روحی فداه بشرح زیر سوخت:

«امام جمعهء مشهد گفت: معناي مديريت کردن امام زمان(عج) نسبت به مسائل اين نيست که اگر ما هر کجاي اين مملکت در مديريت خرابکاري کرديم، به اسم امام ‌زمان(عج) بگذاريم!»/ ایسنا

فدوی در پاسخ عرض می کند که حالا چه عجله ای داشتی برادر امام جمعه؟! با عملکرد برادران، از آن بزرگوار بقول آن شاعر ضد انقلاب، دیگر "رمقی به سعی ساقی*مانده ست"!

«وي ادامه داد: تا به حال به "بيداري اسلامي"، بهار عربي مي‌گفتند و قضيه دموکراسي و اين‌ حرف‌ها را مطرح مي‌کردند، اما عاشوراي امسال ثابت کرد بيداري اسلامي جهان اسلام رنگ حسين(ع) و صبغه‌ کربلا دارد».

فدوی، البته، تفاوت عمده ی بیداری اسلامی و بهار عربی را نفهمید،اما بروی خودش نیاورد!

این بزرگوار که پیش از این نیز اظهارات شگفت انگیزی (دور از عقل- م) نموده است، افزود:

«آدم لمس مي‌کرد عاشورا دارد مديريت مي‌شود!»

در پاسخ عرض می کند که بر منکرش لعنت که اگر فدوی به مدیریت برادران در این عملیات، کوچکترین شکی کرده باشد!

جناب شان در ادامه افزوده است:

«...ما داريم سرانگشت غيبي يک آقايي را مي‌بينيم!..»

فدوی، که مبالغی خرفت تشریف دارد، در ارتباط با فرمایش بالا برایش این پرسش ایجاد می شود که اگر "سرانگشت" آن بزرگوار "غیبی" ست، پس امام جمعه ی مذکور، چگونه آن را دیده است؟

امام جمعه ی ما در ادامه، با آنکه فدوی در مراتب فوق شدیداً اذعان و بلکه  اقرار کرده است که مراسم مذکور، به اهتمام برادران مدیریت شده، معذالک زنجیر پاره کرده و شیهه کشان فرمود:

«عاشوراي امسال مديريت مي‌شد؛ عاشورايي نبود که مردم همين‌طور بريزند به خيابان‌ها و تصادفي پيش بيايد. نه‌خير، عاشورا اداره مي‌شد. معلوم بود يک کسي دارد اين عاشورا را نه در ايران و کربلا و نجف بلکه روي کره ‌زمين مديريت مي‌کند!..»

فدوی گمان نمی کند که منظور آیت الله در عبارت فوق احمدی نژاد باشد که داعیه ی مدیریت جهان را دارد! اینطور نیست؟ البته که نیست! بویژه اینکه برادر احمدی نژاد موسوم به «جریان انحرافی»، دیری ست که بدلائل مکتبی، از چشم مقام معظم رهبری و توابع افتاده و به در مسجد تبدیل شده است.

فرمایشات علم الهدی را بنقل از همان منبع پی می گیریم:

«برادران و خواهران! بنده نه به عنوان نوع تفکر خيال ‌پردازانه يک عده دکاندار ظهور، اين حرف‌ها را مي‌زنم، ولو اينکه بعضي سايت‌ها و پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني ضد دين و غير ارزشي در اين مملکت به خاطر موضع‌گيري هاي سياسي و انحرافي که دارند، اين حرف هاي ما را مي‌آورند کنار همان خيال ‌پردازي هاي دکانداراني به نام ظهور مي‌خواهند به مردم عرضه کنند، واقعيت اين نيست...»

آیت الله، که همچون سایر حضرات آیات رگ خواب مؤمنین را در کف با کفایت خود دارد، مطلب را که عبارت از یک نقص فنی ست که ده ها بار در روز در حیطه ی خودشان هم اتفاق می افتد، کم کم به آنجائی که مؤمنین انتظارش را دارند، هدایت می کند:

«من شما را به يک تحليل، احساس، تدبّر و انديشيدن فکري دعوت مي‌کنم. نه حرفم خيالبافي ‌هاي يک عده دکاندار ظهور است و نه انکار علم و فناوري است. علم و فناوري را هم قبول دارم. اما آنچه اين دو سه روز قبل اتفاق افتاد و اين هواپيماي فوق ‌مدرن جاسوسي آمريکا را جان برکفان امام زمان(عج) با قدرت توانمند انديشهء الکترونيک خودشان تصرف کردند، آيا کاري عادي و مسئله‌اي معمولي بود؟»

البته که نه!، ملاحظه کنید:

«هواپيما را بفرستند در خاک ايران،‌ در سامانهء رايانه‌اي، اين هواپيما را بچه‌هاي ما تصرف کنند؛ بچه‌هايي که مي‌گويند "علي(ع) ولي‌الله"، بچه‌هايي که مي‌گويند "يا زهراء(س)، بچه‌هايي که مي‌گويند "يا مهدي(عج) ادرکني"، اين‌ها بروند در سامانهء رايانه‌اي‌اش تصرف کنند، هواپيما را سالم بنشانند، تسخير کنند و به تصرف خودشان دربياورند و آمريکايي‌ها نفهمند!..»

جل الخالق!..باری، اين چشم بندی را آیت الله ادامه می دهد:

«آن لحظه‌اي که اين هواپيما وارد خاک ايران شده، چه پدافند سريعي ما داريم که بلافاصله از ورود هواپيما خبردار شده و سريعتر از پدافند ما، فعاليت هاي الکترونيک سربازان جان بر کف امام زمان(عج) است که بلافاصله در سامانه رايانه‌اي اين هواپيما تصرف کرده‌اند و قبل از اينکه مرکز مخابراتي‌اش باخبر شود، اين هواپيما را گرفته‌اند و هيچ‌کس هم در دنيا نفهميده است!..»

آیت  الله که ديگر بکلی زنجیر پاره کرده و هیچ جور ول کن معامله ی مؤمنین نیست، در ادامه شیهه کشان می افزاید:

«آقا! حزب‌الله يعني ما. سيد حسن نصرالله يعني عمامه به‌سر!، از تبار سيدالشهداء (ع) و از تبار رهبري اين نظام. در آگوست 2010 اين مسئله روشن شد که ميوه‌هاي دل امام زمان(عج) و سربازان بقيه‌الله(عج) از اين عرضه و قدرت برخوردارند و الان هم نمونه دومش را نشان داده‌اند».

آیت الله با آنکه نمی داند «نوادا» در کجای ممالک محروسه ی امریک قرار دارد می افزاید:

«آن‌چيزي که براي ما مهم است اين است که آيا اين فناوري بود؟ اين علم تنها بود؟ اينکه يک مرتبه تمام دستگاه هاي آمريکايي خواب شان ببرد، عزيزان جان برکف ما بيدار و هوشيار باشند، ورود هواپيمايي را که شايد چند دقيقه بيشتر از خاک افغانستان فاصله نگرفته است، پدافند ما بفهمد، از مرکز الکترونيک ما مبادله اطلاعات بکند، اينها بلافاصله بروند وارد پايگاه فضايي نوآداي آمريکا بشوند! و در سامانه رايانه‌ اي آن تصرف کنند، همه‌اش هم در کمتر از يک ربع، آيا واقعا اين فناوري است؟!»

گرچه آیت الله مزین به علوم متجدده نیز هست، لکن باز طاقت نیاورده و می فرماید:

«ما منکر فناوري و علم نيستيم، اما اين توجه، بيداري، هوشياري و اين خواب دشمن هم فناوري است؟! برادران! خواهران! اين انگشت غيبي وجود اقدس بقيه‌الله(عج) است. اين مديريت امام زمان(عج) است!»

جناب شان در پایان نیز مایه کاری حساب کرده و به نیابت از حضرت، حقوق معوقه ی مؤمنین را فی المجلس و، بقول عوام  "کش"، پرداخت فرمود:

«اين مزد اشک هاي شماست. اين مزد يا حسين(ع) گفتن‌ها در اين مملکت بود. آقا بقيه ‌الله(عج) بنا دارند اجر شما را نقد بدهند، همين‌ جا مي‌دهند اجر و مزد را. اين مزد توسل هاي شما به ائمه اطهار(ع) و اشک ‌ريختن ها براي مظلوميت سيد‌الشهداء(ع) و عزيزان ايشان بود. چون شما با امام زمان(عج) هم‌ناله شديد، امام زمان(عج) مزد و اجر را دادند. بدون اين هم ما هم ‌ناله هستيم».

زیاده عرضی نیست..

9 دسامبر 2011

 -------------------

* منظور از ساقی،گفتن ندارد که در ایران، قهوه خانه، و در بلادکفر، "استار باکس " است!

 

برآورد

فدوی همواره و به زبان خوش اذعان داشته که اسلام عزیز برای ما چیز بسيار گرانبهائی است؛ گیرم که "گرانبها" در فرهنگستان فدوی، بدین معنا باشد که برای ما گران تمام شده است!.

برخی شاخص های این بقول عوام damage را فدوی، در نوشته های پیشین آورده و دیگر مکرر نمی کند، مگر مورد تازه ای که از راه برسد؛ مثل این مورد که اینک بنقل از جراید شریفه ی  دارالخُرافه، در پی می آید:

«ستاد باز سازی عتبات عالیات استان تهران، 70 درصد هزینه ساخت "صحن حضرت زهرا(س)" در جوار حرم امیر المومنین (ع) با برآورد هزینه 800 میلیارد تومان را تقبل کرد.»/ خبرگزاری فارس

آقاجانیان؛ معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: «عملیات ساخت "صحن حضرت زهرا(س)" در جوار حرم حضرت امیرالمومنین(ع) در نجف اشرف با مساحت 198 هزار متر از سال 89 آغاز شده است. آقاجانیان یادآور شد: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته، بخش زیارتی صحن حضرت زهرا(س) ظرف 3 سال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید. "صحن حضرت زهرا‌(س)" در غرب حرم امیر‌المومنین(ع) در قسمت بالای سر حضرت با زیر بنای بالغ بر 198 هزار متر در حال ساخت است؛ حدود 90 هزار متر ‌مربع از این پروژه اختصاص به فضای زیارتی دارد و بقیه این فضا شامل بخش‌هایی مانند کتابخانه، موزه، مضیف، ساختمان‌های اداری و ... است.»/پارسینه

عرض نکردم که اسلام عزیز برای ما، چیزگرانبهائی ست!...

 

مصادره ی به مطلوب!

برادران از آب کـُر هم کره می گیرند و در این رابطه، خودی و غریبه هم سرشان نمی شود؛ بندی از وصیت نامه ی امام باقر(ع) را بنقل از ایسنا بخوانید:

«يكي از وصاياي امام محمد بن علي (ع) را محدث عالي مقام، كليني به اين نحو نقل مي‌كند كه امام صادق (ع) فرمودند: پدرم چنين وصيت كردند: "بخشي از اموال مرا وقف كن، تا در طول مدت ده سال در سرزمين منا و در موسم حج براي من عزاداري و گريه كنند و براي مظلوميت من، زاري كنند"!»

تا اینجا فدوی پرسشی ندارد چرا که حضرت امام (ل) هم کم و بیش همین را فرمود که "ما هرچه داریم از گـَریه داریم..."! لکن اینطور نمی شود که! یعنی، این چیزها توی کت و کول برادران نمی رود مگر که از نمد مربوطه حتماً کلاهی نصیب شان شود از این قبیل:

«براستي چرا امام باقر (ع) چنين وصيتي كردند؟ چرا ايشان وصيت نكردند كه در مدينه در كنار قبرشان عزاداراي كنند؟ و چرا وصيت كردند كه فقط در موسم حج آن هم در منا برايشان عزاداري كنند؟ و در این صورت چاره ی دیگری نمی ماند جز اینکه بگوئیم: پاسخ اين چرا ها آن است كه آن حضرت مي خواستند در مراسم حج كه مسلمانان از اطراف و اكناف به مكه آمده اند و اجتماع كرده‌اند به نام عزاداري، مجلسي بپا كنند تا در آنجا مسائل سياسي و حقوقي مطرح شود و انگيزه هاي مظلوميت امامان اهل بيت (ع) روشن گردد، بنابراين اين وصيت جنبه سياسي داشته است!»

فدوی که پرسش دیگری ندارد؛ شما خوانندگان محترم ضد انقلاب چطور ؟..

 

نزول شأ ن

فدوی مقدمتاً اساس را بر این می گذارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل گرامی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، می دانند که بین " شأن نزول " و "نزول شأن" تفاوت، دستکم، از زمین تا پشت بام است و بر این پایه، خود را  از ورود به توضیح و تفاوت این دو مقوله،ب ویژه به منظور احتراز از افتادن اختلاف بین علما، بی نیاز می بیند ؛ باری-  بنظر می رسد که برخی از حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، در مراتب هوش و حافظه ی ملت تردید دارند و می کوشند که بعضی نکات را که ملت دیری ست دریافته و آویزه ی گوش کرده است، به چندین زبان زنده و مرده ی دنیا، به ایشان گوشزد کنند که یکوقت نکند یادش رفته باشد. از جمله آزادی فکر، عقیده و بیان ست که برای ما ملت، البته بمثابه سمّ است!.. این معنی را حجت الاسلام ذوالنور بنقل از خبر گزاری رسا ،به شرح زیر، گوشزد فرموده است:

«اگر فرمایش مقام معظم رهبری با نظر ما متضاد بود باید به قصد عبادت نظر خود را زیر پا له کنیم! و از فرمایش او  اطاعت کنیم. برخی تا جایی اطاعت می کنند که بر خلاف میل شان نباشد این پیروی از هوای نفس است  نه ولایت پذیری!»

 

 

حجت الاسلام مذکور معلوم نیست با اجازه ی چه کسی، اعلیحضرت العظما بن علی(ع) خامنه ای، جلّ جلاله، را بقول عوام down grade کرده، توی سر ِمال زده و بنقل از همان منبع افزوده است:

«وی نظرات رهبری را از همه کس به دستورات خدا نزدیک تر دانست!»/پارسینه

الهی جزّ جگر بزنی  حجت الاسلام ذوالنور!؛ که اینگونه دل نازک مؤمنین و مؤمنات را بدرد آوردی.

آمین یا ربّ العالمین !

 

سنگ پای چینی

فدوی، در بسیاری از موارد، برادر مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، راعنصری بقول  عوام "آوانگارد " بحساب می آورد (1).اگر خوانندگان محترم ضد انقلاب گریبان فدوی را رها کنید، درچرائی  آن عرض می کند که جامعه ی شکوهمند اسلامی و  توابع (مؤمنین و مؤمنات- رهبری- مجلس- نیروی انتظامی - بسیج...)، سی و چند سال است که به قول عوام week  24 hours – 7days a گرفتار استتار چند تار موی زنان ایرانی ست که البته در این باب، مع الاسف، توفیق چندانی نیز نداشته اند؛ حالا شما فکرش را بکنید که در چنین شرایط هول انگیزی، برادر احمدی نژاد در آن جمله ی معروف، از "ممه" (2) حرف می زند! رشادت مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، به استناد گفتگوی زیر، فقط با سنگ پای چینی، قابل مقایسه است:

خبرگزاری مهر بنقل از پارسینه نوشت:

«احمدی نژاد: در ایران هیچ کنترل و سانسوری وجود ندارد و جوانان ایرانی با شبکه های ارتباط اجتماعی ارتباط دارند البته به شکل محدود!

«پرسش: تناقضی در موضع شما در خصوص انقلاب مردم سوریه وجود دارد، شما به خاطر منافع سیاسی در کنار نظام سرکوبگر قرار گرفته اید، آیا مانند دیگر مردم جهان، کشتار روزانه را در رسانه ها نمی بینید؟

«احمدی نژاد: آنچه در رسانه ها وجود دارد ربطی به من ندارد، ما مواضع خود را بر اساس آنچه رسانه هایی که منافع و طرح ها و برنامه های خاص دارند، می گویند، اتخاذ نمی کنیم، ما در ایران امور را بر اساس واقعیت ها ارزیابی می کنیم. من این نظرم را علناً بیان و بارها تاکید کرده ام که مردم باید با حکام شان در یک میز بنشینند تا به توافق دربارهء امور خودشان دست یابند، و هیچ دخالت خارجی نباید در کار باشد، اما قتل و خشونت از طرف هر که باشد، مشکل را پیچیده تر می کند، حاکم باید به مطالبات مردم خود گوش فرا دهند.

«وی افزود به دنبال میانجیگری قطر میان خود و آمریکا نیستیم، انگلیس گربه ای است که به گردن شتر آمریکایی چسبیده است».

فدوی در اینجا البته ملتفت علت شرکت گربه و شتر در این مصاحبه نشد؛ ممکن است سبب آن باشد که آن بزرگوار خود از حکومت شترگاو پلنگ می آید؟

 

----------------------------------

(1) لطفاً فحش ندهید،خوبیت ندارد!

(2) اون ممه رو لولو ُبرد !

 

علی الله التکلان و هوُ المُستعان فی جمع امور

10دسامبر المخطط سنه ی 2011 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر،بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630