بازگشت به خانه

چهارشنبه 23 آذر 1390 ـ  14 دسامبر 2011

 

سعيد امامی هنوز زنده ‌ست!

مسعود نقره‌کار

هيچ کس نمی توانست تصور کند سعيد اسلامی (امامی)، قاتل شريف ترين روشنفکران سياسی و فرهنگی و دگرانديشان ميهنمان، تحصيلکرده ی دانشگاه اکلاهمای امريکا و فارغ التحصيل رشته ی مهندسی الکترونيک از اين دانشگاه ست، جنايتکاری که به گفته ی همزاد و همراه اش "قاتل روح الله حسينيان" در ده ها عمليات شکنجه و قتل در داخل و خارج از کشور شرکت داشته است.

هيچ کس نمی توانست تصور کند سيد کاظم کاظمی (حاج مجتبی)، بی رحم ترين و وحشی ترين شکنجه گر شکنجه گاه های حکومت اسلامی و قاتل شماری از دگرانديشان وروشنفکران و زندانيان سياسی و عقيدتی، تحصيلکرده ی رشته ی مهندسی مکانيک از ايالت تگزاس است.

هيچ کس نمی توانست تصور کند که علی اکبر ولايتی، پزشک متخصص اطفال که دوره ی تخصصی خود را در دانشگاه جان هاپکينز امريکا گذرانده است، به عنوان وزير امور خارجه و مشاور ولی فقيه در جنايت های اين حکومت در خارج از ايران به عامل جنايت بدل شود و سفارت خانه ها و اماکن دولتی و مذهبی در خارج از کشور را به شکنجه گاه و قتلگاه و لانه ی تروريستی بدل کند.

هيچ کس نمی توانست تصور کند که محمد جواد لاريجانی، تحصيکرده ی رشته ی فيزيک و رياضی از دانشگاه برکلی کاليفرنيا در امريکا به عنوان سخنگوی حقوق بشر اسلامی از سنگسار و اعدام و شکنجه و قصاص حمايت کند و آمر و پادوی جنايت در داخل و خارج از کشور شود.

هيچ کس نمی توانست تصور کند که منوچهر متکی، تحصيکرده ی دانشگاه های هند در جنايت های حکومت اسلامی در خارج از کشور دست به کشتار دگرانديشان و مخالفان حکومت اسلامی ببرد و فرمان مثله کردن قربانی بدهد تا به خاطر اين خوش خدمتی پست های مهمتری نصيب اش شود .

هيچ کس جانی و جنايت را در حکومت اسلامی اين گونه تصور نمی کرد. تجربه ی اين سه دهه اما تصور ناشدنی ها را به واقعيتی در ابعادی به اندازه ی حکومت و حاکميت اسلامی بدل کرد ه است. تجربه ای که جايی و ترديدی بر جای نگذاشته است که حتی بسياری از تحصيلکردگان پيرو "خمينيسم" و حکومت اسلامی نه فقط بلندگوی ارتجاع، که در شکنجه و قتل دگرانديشان و روشنفکران و مخالفان پادوی جنايت بوده اند؛ موجوداتی که هم امروز نيز به کمين حذف روشنفکران و دگرانديشان و مخالفان سياسی و عقيدتی حکومت اسلامی نشسته اند و دشنه ی کشتار صيقل می زنند.

حکومت اسلامی ساليانی ست تلاش می کند کنترل فعاليت های دانشگاهی و دانشجويی در دانشگاه های خارج از کشور را در دست بگيرد و از اين امکانات به عنوان پايگاهی برای تبليع و ترويج فکر و رفتاری دانش ستيز و ضد بشری بهره برداری کند. اين حکومت با هدف حذف فيزيکی، اجتماعی، سياسی و فرهنگی دگرانديشان و روشنفکران و مخالفان سياسی و عقيدتی حکومت در خارج و داخل کشور، آموزش اين نوع تحصيلکردگان را نيز در دستور کار داشته و دارد. رسولان دارالجهل حکومت اسلامی در آمريکا در جمع ها و گروه هايی رونوشت ِ "سازمان های دانشگاهيان و دانشجويان بسيجی" و انواع "انجمن های اسلامی دانشگاهيان و دانشجويان"، و زايده های رنگارنگ وزارت اطلاعات و سپاه قدس و تشکل های "لباس شخصی ها"، ضمن تعذيه برسر سفره ی " استکبار جهانی و امپرياليسم امريکا" و دلار اندوزی، با سوء استفاده از فضای نسبتاً دموکراتيک اين جامعه سعی در تطهير حکومت اسلامی دارند. اين نحله از وامانده ترين غرب ستيزان، لحظه ای از وظيفهء اصلی خود نيز که حذف دگرانديشان و روشنفکران و مخالفان حکومت اسلامی ست، غافل نشده اند. برخی شان از اوج قله ی وقاحت آشکارا نام و نشان اعلام کرده اند، مجموعه ای که صدا و چهره ی پاره ی کوچکی از آنان در لينک های زير ديده می شوند.

http://www.youtube.com/watch?v=FLzj1p7UK

http://tahavolesabz.com/item/7690

http://pdmiran.org/2010/09/blog-post_2122.html

دانشگاهيان و دانشجويان حکومتی را اما جريان های جانبی ديگری نيز خواسته - و ناخواسته شايد!- تقويت کرده و می کنند:

۱- بسياری از لابيست هايی که در واشنگتن دی.سی و نقاط ديگر گرد آمده اند. اين سفيران صلح برای حکومت اسلامی، زير پوشش ده ها تشکل ايرانی – امريکايی و امريکايی ضمن مشاطه گری حکومت اسلامی با پشتيبانی مالی محافل دولتی و غير دولتی در امريکا، وظيفه و تکليف تضعيف اپوزيسيون حکومت اسلامی نيز پيش می برند.

۲- برخی از دانشگاهيان در پوستی غلط انداز، به نام اپوزيسيون حکومت اسلامی قلم و قدم در خدمت حکومت اسلامی دارند . صدای اينان از برخی از دانشگاه ها و کالج های نيويورک، واشنگتن دی. سی، شيکاگو، تگزاس و... شنيده می شود.

ترديد نکنيم، تا هنگامی که حکومت اسلامی پا بر جاست اين بساط رنگارنگ نيز بر پاست، و سعيد امامی ها و سيد کاظم کاظمی ها نيز زنده به جنايت مشغول خواهند بود.

http://news.gooya.com/politics/archives/2011/12/132661.php

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com