بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 3 بهمن 1390 ـ  23 ژانويه 2012

 

حل مسأله

فدوی از مدت ها پیش، در پاسخ این پرسش خود جوش که «چرا بازیگران فیلم های اسلامی در طول داستان فیلم، هر چند سالی هم می خواهد که طول بکشد، نمی خوابند؟» دور از جانتان، همینطور ارّه به ماتحت مانده بود!...

خداوند جلت عظمه، پدر برادر علی(ع) رضا(ع) سجادپور، مدیرکل نظارت و ارزشیابی سینما (ممیزی و سانسور- م) و حتا خود ایشان را نیز، با حوریان چندین متری بهشت محشور گرداند، که به پرسش فدوی در این ارتباط، به قول سایر برادران، بطور شفاف وبه شرح زیر، پاسخ گفت:

«هر چه را که به مفهوم اتاق خواب نزديك شود، حذف می‌کنیم!»/ رجا نیوز 

زیاده عرضی نیست...

 

جوک ماه

«به دنبال وخامت فزايندهء وضعيت بوميان كانادا كه اعتراض تعدادي از گزارشگران سازمان ملل و سازمان‌هاي غيردولتي را به دنبال داشته است، كاردار كانادا در تهران روز دوشنبه به وزارت امور خارجه احضار و مراتب نگراني عميق جمهوري اسلامي ايران از نقض حقوق بوميان در كانادا به وي ابلاغ شد!»/ایلنا.

تکلیف: بعنوان مشق شب،پ یدا کنید راه های تشخیص اینکه، گزارشگران سازمان ملل و سازمان های غیر دولتی، کی مستقل، و کی وابسته به استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل می شوند؟!

 

اخبار هنری

این روزها خبر "جدائی نادر از سیمین" در صدر اخبار هنری ست و فدوی نیز البته از توفیق چشمگیر آن، برعکس برادران، شادمان است. در حاشیه اما، خبر مشابه دیگری نیز  به چشم می خورد که فدوی حیفش آمد که در ازدحام خبرها گم شود و آن "جدائی احمدی نژاد از مشائی" ست! که تحقق آن را برادر محمد( ص) رضا(ع) باهنر، در نشست هفتگی جبهه ی حامیان ولایت، بنقل از خبر آنلاین، بشرح زیر و با تیتر آرزو  کرده است:

«امیدوارم خدا مشائی و احمدی نژاد را از هم جدا کند!»

و در ادامه :

«احمدی‌نژاد خدمات زیادی به نظام داشته است. برای همین امیدواریم خدا او را نجات دهد و این

 لاله و لادن را از هم جدا کند!..»

باری- فدوی هم رجاء واثق دارد که فیلم "جدائی احمدی نژاد از مشائی" ساخته ی مقام معظم رهبری ایدالله شوکته، دستکم در وطن اسلامی، توفیق داشته باشد.

آمین یا رب العالمین

 

اصغر کاسترو!

فدوی از خیلی چیزهای معجزه ی هزاره ی سوم خوشش می آید(1) یکی هم ،گردو بازی وی با شخصیت های جهانی (2) در ایام کودکی ست که این خصوصیت، گفتن ندارد که، تا ایام بزرگسالی نیز ادامه یافته و باعث می شود که در انظار عموم هم، همبازیهای خود در ایام کودکی را به اسم کوچک صدا کند، که البته اشکالی هم ندارد؛ بنقل از خبرگزاری وابسته ی فارس ملاحظه کنید: «رئیس ‌جمهور ایران پس از ملاقات با فیدل کاسترو اظهار داشت: من بسیار خوشحال شدم از اینکه فیدل را سالم و سرحال دیدم!»

------------------------------------------

 (1) قرار شد فحش ندهید، برادر يا خواهر خواننده!

(2) به خوب و بدشان عجالتاً کاری نداریم.

 

فقط در خاور میانه!

فدوی در خبرها دید که برادر بشار اسد، که خود از15  مارچ 2011 تا کنون، در مقام مجرم است، دستور عفو عمومی صادر کرده است..!:

«به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، بشار اسد طی یک فرمان حکومتی دستور عفو تمامی کسانی که در حوادث ماه های گذشته این کشور بازداشت شده اند را صادر کرد

فدوی که بخیل نیست و از آزادی کلیه ی بازداشت شدگان سوری هم سرنوشت خود، که نخواسنتد دیگر زیر بار جمهوری موروثی بروند، شدیداً شادمان است؛ اما در حاشیه نیز، با این پرسش آزار دهنده روبروست که پس تکلیف پنجهزار نفری که در جریان تظاهرات مردمی، زیر نظر معظم له و توابع بقتل رسیدند، چه می شود؟

 

خانه خراب

بموجب اخبار رسیده از جراید شریفه ی دارالخُرافه، خانه ی سینما هم به اهتمام مسؤلین شکوهمند، ایّدهم‏الله ‏تعالی، به محاق تعطیل افتادکه حیرت فدوی را البته هیچ بر نیانگیخت؛ شاید بدین سبب که وی در عوالم محاسباتی خود، مشغول استخراج پاسخ این پرسش دشوار است که نخست آیا، سینما تعطیل شود یا خانه ی سینما؟!.. هرچه هست حضرات آیات عظام و حجج اسلام کثرالله امثالهم،به استناد تیتر خبری که در پی می آید، بوی کباب استشمام فرموده اند:

«آيت‌الله العظمي نوري همداني بر ضرورت نظرخواهي از مراجع تقليد و طلاب پيش از ساخت فيلم‌ها و سريال‌ها تاكيد كرد!» (خبرگزاری وابسته ی ایسنا بنقل از پارسینه)

 

سایز

خوانندگان محترم ضد انقلاب، بهتر از فدوی می دانند که بازداشت ها در جامعه ی شکوهمند ما، مثل سالاد، تابع فصل است! انگیزه ی بازداشت ها که روتین حکومت اسلامی ست، این روزها بیشتر پیرامون توهین به مقام معظم رهبری، ایدالله جیشه و ابد عیشه*، و نیز کم و بیش در باب موضوع فراموش شده ی اختلاس سه هزار میلیاردی ست.** در باب توهین به اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، خلدالله ملکه و سلطنة، فدوی البته حیرت می کند که چگونه ممکن است که کسی در حکومت اسلامی، آن هم  از نوع امیر مبارزالدینی آن، بد مستی کند!..فلذا حواس فدوی در برخی از بازداشت های اخیر که خبر آنرا در جراید شریفه ی دارالخُرافه ملاحظه کرده است، به آن اختلاس بزرگ معطوف می شد؛ لکن خبرهای تکمیلی که در باب بازداشت دو تن از شهرداران وطن اسلامی دریافت کرده است، قدری خیالش را راحت کرد؛ ملاحظه کنید :

«به گزارش مهر، دستگيري شهرداران دو منطقه شهري گلستان تنها به دليل برخي ابهامات موجود در برخي پرونده هاي شهري بوده و برخلاف شايعات طرح شده در بين مردم ربطي به ارتباط با موضوع اختلاس بزرگ ندارد!»/پارسینه

فدوی خدا را شکر می کند که قضیه پیرامون اختلاس کوچک است!...

-----------------

* جوانفکر

** اعدامهای روتین دراین بحث لحاظ نشده است !

 

ملاحظه

حضرت باریتعالی، جلت اسمه، چه طاقتی به برخی از نمایندگان خود بر روی زمین عطا فرموده است! آقازاده مهدی(عج)هاشمی که از خوف مؤمنین، به روباه پیر ملتجی، و صبیه ی محترمه محجبه، فائزه نیز، پس از تحمل فقراتی فحاشی در انظار، تازه برای دستگرمی به شش ماه حبس و پنج سال محرومیت از برخی  حقوق اجتماعی که دیگران هم ندارند، محکوم شده است!

آخر دختر، تو مثلاًبه دوچرخه سواری نسوان چکار داشتی؟ خب همان اسب سواری خودت را می کردی!  و حضرت ابوی را هم که برای اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، حکم درب مسجد را پیدا کرده است، بزحمت نمی انداختی!

کوپن

فدوی از ملت ضد انقلاب ایران، هیچ حیرت نمی کند اگر، حرکت خلاف مصالحی از او سر بزند و بعنوان ِجایزه، به تحمل عواقب دردناک آن، نائل آید !...حیرت فدوی اما از برخی برادران و عناصر تحکیم حکومت شکوهمند اسلامی ست که، به اعتبار سوء پیشینه خویش، بی احتیاطی کرده و خود را شدیداً گرفتار هجمه ی لشکر جرار مؤمنين می کنند و یادشان می رود که وقتی نعلین اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای اعزالله نصره در میان باشد، خودی و غریبه سرشان نمی شود، و بر خانه شان همان می رود که بر سفارت فخیمه ی انگلیس رفت.

ذیلاً نمای جدید! خانه ی سردار اسلام برادر حسین(ع) علائی را، پس از احوالپرسی گرم و بلکه داغ مؤمنین، ملاحظه می کنید:

 

عاقبت نسیه فروشی!

 

بعد التحریر: بگزارش جراید شریفه ی دارالخُرافه، برادر حسین(ع) علا ئی از خاکریز مربوطه شدیداً عقب نشینی فرموده و تاکنون به چندین زبان زنده و مرده ی دنیا نیز، اعلام برائت از مشرکین (ملت ایران- م)، کرده است؛ ازجمله:

«بسم الله الرحمن الرحیم. به دنبال درج مقاله‌ای تحت عنوان "قیام 19 دی از نگاهی دیگر" در روزنامهء اطلاعات برخی از رسانه‌ها با طرح مسائلی زمینهء سوء استفاده رسانه‌های خارجی را فراهم کردند که منجر به توسعه ابهام در اذهان دوستداران انقلاب اسلامی گردیدند. به منظور رفع ابهام توضیحی در روز اربعین حسینی در رسانه‌های کشور منتشر گردید اما در روزهای اخیر عده‌ای از همرزمان و همسنگران دوران پرافتخار دفاع مقدس طی نشست‌هایی با اینجانب معتقد بودند کماکان ابهاماتی مطرح است. هم ایشان و هم تمامی افرادی که مرا می‌شناسند و از زندگی مبارزاتی و رزمندگی اینجانب مطلعند بر این باورند که تمامی زندگی من تعبیر و مصداق تبعیت و همراهی از ولایت از آغاز مبارزات مردم بر علیه نظام ستمشاهی تا به امروز می‌باشد و در این پایبندی به تبعیت و همراهی از رکن رکین و حافظ سلامت و صحت مسیر انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه که پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره) در چهره مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای متجلی شده است را افتخار خود می‌دانم و همواره بر این اصل پای فشرده و نجات و فلاح جامعه را در ان می‌دانم. از سوی دیگر باید یادآور شوم که ما پاسداران انقلاب اسلامی همراه و همگام با هم، همچنان در راه پرافتخار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گام برخواهیم داشت و به عضویت در سپاه که رکن اساسی دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است افتخار می‌کنیم. حسین علایی»/رجا نیوز

اما اینکه معالجات روی ذوب شدگان در دیگ جوشان ولایت مؤثر واقع شده است یا نه را، فدوی دیگر، نمی داند.

به پیامک کمیک زیر که بگزارش رجانیوز "با محوریت یادداشت توهین‌آمیز حسین علایی در روزنامهء اطلاعات میان مردم دست به دست می‌شود"، بقول عوام   as additional info نگاه کنید:

«آخرين مكالمه بيسيمي حاج همت با حاج حسين اعلايي به تاريخ20دي90 ":  حسين حسين، همت. همت بگوشم /حسين جان چرا اينجوري شد مگه نگفتي شما بريد خيالتون راحت باشه ما پشتيباني مي كنيم، حسين مفهومه/ همت حسين، بله مفهومه. گفتيم مگه چي شده؟/ حسين جان، تو همه آتيشا رو هدايت كردي رو بچه هاي خودي، يه كاري كن بچه ها خيلي اذيت شدند زودتر درستش كن/ همت همت، حسين. همت جان چي كار كنم؟/ حسين زاويه رو درست كن 180درجه بچرخون، برو رو محور ولايت./ همت همت، حسين_ همت حسين_ حاج ابراهيم، منم علايي. صدا منو داري حاجي؟»

همانطورکه خوانندگان محترم ضد انقلاب ملاحظه کرده و می کنند،حکومت اسلامی شکوهمند ما، تنها چاقوئی ست در جهان، که افزون بر گوش ملت، دسته ی خودش را هم می ُبرد!..

زیاده عرضی نیست

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

21 ژانویة  المفرح سنه ی 2012 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630