بازگشت به خانه

دوشنبه 24 بهمن 1390 ـ  13 فوريه 2011

 

افراد بسیاری در دنیا منتظر فرمان «آقا» ‌هستند

گفتگو با محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر خامنه ای

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر خامنه ای، در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی، با بیان اینکه «ما رهبری هوشیار، بینا، بصیر و با افکار بلند داریم»، گفت: «هرگاه فرد یا افرادی با ایشان دیدار می‌کنند، از هوش و توانایی‌های ایشان متحیر می‌شوند و یادم هست روزی نلسون ماندلا رهبر آفریقا خدمت ایشان آمده بود و به ایشان می‌گفت رهبر من».

محمدی گلپایگانی گفت: ‌«پیروزی‌های نیروهای مسلح و پیشرفت‌های شان هم مرهون فرماندهی خود حضرت آقا بر نیروهای مسلح است». و افزود: «در طول هفته یک روز ایشان کاملاً صرف نیروهای مسلح می‌شود، چون خودشان شخصاً فرماندهی را بر عهده دارند و هر یکشنبه‌ها فرماندهان به حضور ایشان می‌آیند و گزارش کار می‌دهند و ایشان هم از آنها سؤال و جواب می‌کنند و شخصا نیروهای مسلح را هدایت می‌کنند».

رئیس دفتر خامنه ای خاطرنشان کرد: «اگر نیروهای مسلح دلاور ما نبودند، در این دنیای وانفسا با اتفاقاتی که می‌افتد، یقینا اجازه نمی‌دادند ما در آرامش باشیم» و افزود: «هواپیمای پیشرفتهء جاسوسی دشمن به فضای کشور ما بیاید و سالم بنشیند و رئیس جمهور آن کشور رسماً التماس کند که آن را به ما برگردانید که این به دلیل وجود نیروهای مسلح جان‌برکف،‌ آماده و با ایمان ماست».

وی با بیان ایکه ما طالب جنگ نیستیم، تاکید کرد:‌ ‌«ما آمادهء دفاع هستیم و اگر روزی مسئله‌ای پیش بیایند و حضرت آقا اشاره‌ای کند ایران که جای خود دارد، در دنیا بسیاری از افراد هستند که منتظر اشاره و ایمای ایشان هستند تا جان خود را بر کف دست بگذارند و اجرای فرمان کنند».

رئیس دفتر خامنه ای در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: «نیروهای مسلح باید آمادگی خود را به حد اعلا ببرند چون حرف جمهوری اسلامی ایران خلاف جهت همه دنیاست و آنها هیچگاه با ما همراه نخواهند شد البته ملت‌ها کم‌کم در حال بیدار شدن هستند و همه کشورهایی که ادعای تمدن می‌کنند، نوکر آمریکا هستند و خدا را شکر این درخت تنومند فاسد به زودی سرنگون خواهد شد».

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه رهبر هیچگاه در کلامش مبالغه نمی‌‌کند و واقعیت را می‌گوید، اظهار داشت: «ایشان فرمودند در هرجا هر کسی با اسرائیل بجنگد و مبارزه کند، ما ابایی نداریم و حمایتش می‌کنیم و این کار را کرده‌ایم». وی افزود: «حزب‌الله مولود انقلاب اسلامی است و بسیاری از اسرائیلی‌ها از ترس حزب‌الله خواب راحت ندارند».

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه