بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 ـ  23 آوريل 2012

 

قدر شناس

به گزارش جراید شریفهء دارالخرافه، فیلم "قلاده های طلا "که توجیه عبادی- هنری ِ سرکوب جنبش اعتراضی مردم در سال 88 است، از سوی نمایندهء گرامی کارفرما، برادر احمدی نژاد مورد تقدیر قرار گرفت:

«رییس جمهوری اسلامی ایران از 'ابوالقاسم طالبی' کارگردان فیلم قلاده‌های طلا با اهداء لوحی تقدیر کرد.»/  اعتدال 

ملت یک لا قبا گر چه به اعتقاد برادران حالیش نیست، معذالک محضر هنری اثر مذکور را شدیداً درک و بشرح زیر ارج نهاد:

نظرات مردم در اين مورد

«نمی دانم چرا هر فیلمی که مردم نمی‌پسندند و با فیلم و بازیگران و کارگردان ... مخالفند، مورد علاقه و حمایت احمدی نژاد قرار می‌گیرد!» (شناسه: 10811 |  پفک نمکی)

«حالا هی کارگردان این فیلم ادعا کنن مستقلیم و بدون کمک جایی این فیلم رو ساختیم. اون از تیزرهای رایگان صدا و سیما که در شبانه روز بیش از 40 بار از هر شبکه پخش میشه. و اینهم تقدیر آقای احمدی ن‍ژاد. از اول هم مشخص بود که اسپانسر این فیلم دولته!»

فدوی که چیزی ندارد به مطلب بالا اضافه کند، شما خوانندگان محترم ضد انقلاب چطور؟

 

مادر زن نمونه!

فدوی با خوانندگان محترم ضد انقلاب، که هزار و یک  ریگ به کفش دارند، کاری ندارد؛ لکن خودش را شدیداً مدیون مادر زن آقا مجتبا خامنه ای ولایتعهد، عیال مکرمهء کلب آستان علی(ع) ، یعنی برادر غلام علی(ع)حداد عادل، می داند که به خبرگزاری دانشجو فرمود:

«همسرم که دیروز برخی لوازم و مایحتاج را خریده بود از افزایش قیمت ها برای من حکایت کرد!»

عجب! فکرش را بکنید، اگر آن بانوی مکرمهء محجبه، افطار نمی فرمود و زبان نمی گشود، جمهوری شکوهمند اسلامی چگونه ملتفت گرانی هولناکی می شد که کمرمستضعفان را در حکومت مستضعفان شدیداً شکسته است ؟!

باری- حاج خانم قیمت ها را، یحتمل با فروشگاه  primark در لندن مقایسه فرموده است، نگاه کنید:

 

لکن بقول آن شاعر ضد انقلاب:

آدمی کی ترک عادت می کند

ترک دنیا و سعادت می کند

مثل این حضرت که دارد با عیال

جّد ِ اعلی را زیارت می کند!

 

مؤمنین کاتولیک تراز پاپ!

فدوی همیشه از دست حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم عصبانی نیست؛ بلکه لحظاتی نیز هست که از محصولات شان انصافا ً لذت می برد، و اگر حرام نباشد، حتا کیف هم می کند. ببینید که مؤمنین زیر، کجای حضرات آیات را، بقصد ُکشت، چسبیده اند:

«2662---0935: به سخنگوی محترم وزارت خارجه كشورمان پيشنهاد می كنيم نام فاميلی خويش را از مهمان پرست به مهمان دوست يا خدا دوست تغيير بدهند. پرستش مخصوص خداست!»

مراتب با قید 120 فوریت به برادر مهمان پرست ابلاغ شد. فدوی قدری شیطنت هم کرد و رونوشتی از ابلاغیهء مذکور را نیز بجهت مقام معظم رهبری ابدالله دولته، یواشکی ارسال داشت. برادر مهمان پرست که دست و پایش را شدیداً گم کرده بود، در پاسخ اظهار داشت که همان خدا شاهد است که از نام فامیلش منظوری نداشته! و بی تقصیر است. وی در توضیح این نکته که چرا نام فعلی را بنام قبلی ترجیح می دهد گفت بدلیل آنکه نام خانوادگی وی پیش از سونامی اسلام عزیز، آفتاب پرست بوده است!

باری هنوز عرق فدوی خشک نشده بود که فقره ی دوم شکایت بشرح زیر از مؤمن دیگری از راه رسید:

«قاسم زاده: با سياستی كه وزير خارجه كشورمان گرفته و به دوست و دشمن لبخند می زند! از دست ما كاری ساخته نيست. مجلس فكری به حال وی نمايد!»

آخ مدینه (س- ع- ص- عج) گفتی و کردی کبابم، برادر قاسم زاده. علت این کار عدم درک و نقض آشکار نصّ صریح فرمایش حضرت امام (ل) است که در همان آغاز دوران طلائی به درستی فرمود که "ما هرچه داریم، از گـَریه داریم"!

باری حالا که زحمت کشیدید، خواهشمند است بمصداق آیهء شریفهء "الشعراء يتبعهم الغاوون" یک فکری هم برای برادر "علی اصغر شعردوست" سفیر مقام معظم رهبری در تاجیکستان بفرمائید، ثواب دارد برادر مؤمن؛ اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)!..

 

پشتیبانی

فدوی با آنکه میانهء چندانی با برادران ندارد، لکن در مسائل وطنی، چه خوانندگان محترم ضد انقلاب خوششان بیاید، چه بدشان بیاید، جانب ایشان را می گیرد! * مانند این مورد:

«رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: اگر اسرائیل دست از پا خطا کند ما بسیاری از نقاط مهم سرزمین‌های اشغالی را که محمل صهیونیست‌های غارتگر و جنایت‌کار است، شخم خواهیم زد.» /  فارس

فدوی ضمن تأیید و در پاسخ عرض می کند که حرفی ندارد، ولی چه بکاریم که جواب مصرف شما را بدهد، برادر فیروزآبادی!

* لطفا ً دندان(اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید، قدری تأمل کنید و  فحش ندهید، خوبیت ندارد!

 

آن روی سکه

امت، از میان توانائی های گوناگون مقام معظم رهبری، دامت شوکته العالیه، به قابلیت ایشان در ایجاد رابطه بین گودرز و شقایق (جمع شقیقه!) کمتر پرداخته است. به این آیه از حضرتشان بنقل از پارسینه نگاه کنید:

«اینترنت الان مثل یک جریان افسار گسیخته است... این مثل آن است که کسی یک سگ وحشی را بیاورد، بگویند قلاده‌اش کو؟ بگویند سفارش کرده‌ایم آهنگر قلاده را بسازد!»  

گودرز و شقایق ها در فرمایش حکیمانه فوق، البته در هم اند، و فدوی هم وقت و حوصله ندارد. خوانندگان محترم ضد انقلاب، خودشان زحمت کشیده، سوا کنند!..

بقول عوام،  by the way، نگران قلاده هم نباشید، اگر نرسید، فدوی از چین وارد می کند!..

 

خنده فرمودند!

فدوی و لابد خوانندگان محترم ضد انقلاب تصور می کردند که مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقاء دولته، معاذالله به برج زهر مار می ماند  و با لبخند و از این قبیل، میانه ای ندارد؛ و مانند سلف خود ، حضرت امام(ل) بر این باور است که  "ما هرچه داریم از گریه داریم." لکن چنین نیست؛ باورتان نمی شود به خبر زیر نگاه کنید :

«خبرآنلاین، موسی قربانی عضو این فراکسیون در بازخوانی خاطرات اش از دوران نمایندگی در مجلس به این دیدارها اشاره کرد و گفت: نوروز 89 با روحانیون مجلس در 30 فروردین خدمت مقام معظم رهبری رفتیم. یکی از نمایندگان به حرف های رئیس جمهور در مورد کنترل موالید اشاره کرد و پرسید که نظر رهبر معظم انقلاب چیست؟ وی، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در یک جلسه عمومی در اواخر سال 90 به این موضوع اشاره کردند، نقل این خاطره را بلامانع دانست و ادامه داد: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان روحانی مجلس گفتند که کنترل جمعیت به آن شدت را قبول ندارند و پیشنهادشان هم این بود که دختران تان را عروس کنید، پسران تان را داماد کنید... قربانی افزود: من هم پریدم وسط حرف ایشان و به شوخی گفتم "بخصوص که امسال هم سال همت مضاعف است"! و ایشان آنقدر خندیدند که نتوانستند حرف شان را ادامه دهند و گفتند والسلام علیکم!...

عرض نکردم !..

 

چیستان

لطفا ًبه این خبر نگاه کنید :

«به دنبال مصاحبه و سخنان نسنجيده آيت الله هاشمي رفسنجاني با فصلنامهء مطالعات بين المللي و مطرح كردن موضوع رابطه و مذاكره با آمريكا و در پي يادداشت روز چهارشنبه كيهان در پاسخ به آن، طيف وسيعي از رسانه هاي ضدانقلاب و وابسته به غرب ضمن انتشار گسترده نظرات هاشمي حملات شديدي را متوجه كيهان كردند... (شنبه 19 فروردین 1391- شماره 20176)

فدوی نمی داند که چه فرازی از جمله ی فوق، برای خوانندگان محترم ضد انقلاب،جالب توجه یا برجسته است؟

باری - برای او فقط این ترکیب "سخنان نسنجیده آیت الله..." جالب است و وی را با این نکته شدیداً درگیر می کند که مگر معاذالله، آیت خدا هم، نسنجیده  سخن می گوید؟!..

 

معامله به مثل!

فدوی در مرور جراید شریفه ی دارالخرافه به این خبر میمنت اثر برخورد که:

«مصطفی سلیمانی، دانشجوی مقطع دکترای رشته مهندسی برق در دانشگاه ساوتمپتون، درباره چگونگی انتخابش به عنوان حمل کنندهء مشعل المپیک در لندن گفت: پروسهء انتخاب برای شخص مورد نظر بسیار سخت بود اما خوشبختانه توانستم در نهایت به عنوان حمل کننده مشعل المپیک لندن انتخاب شوم.»/ اعتدال

عجب موجوداتی هستند این برادران انگلیسی! بجای آنکه از دیوار سفارت ما در لندن بالا بروند مشعل دست دانشجوی ما می دهند برود المپیک! .فدوی نمی داند چرا در این فاصله یاد آن مؤمنی افتاد که سرانجام خود را به المپیک رسانده بود. وقتی از او پرسیدند حالا که به اینجا رسیده ای به چه مقامی فکر م یکنی؟ گفت: مقام معظم هبری!

 

اختلاف سازنده!

فدوی در مرور جراید شریفهء دارالخرافه خواند که:

«یک منبع آگاه، با اشاره به استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل انتصاب مرتضوی به مدیرعاملی صندوق تأمین اجتماعی گفت: روز گذشته رئیس جمهور در نامه‌ای به هاشمی شاهرودی، رئیس هیئت حل اختلاف، خواستار حل مشکل استیضاح شیخ‌الاسلامی شده است»/ اعتدال

فدوی از مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد حیرت می کند، چرا که در حکومت اسلامی شکوهمند ما، وجود و بروز اختلاف بین علما، امری بدیهی و بلکه واجب و اساساً بدون آن، امور برادران نمی رود؛ فلذا استمداد از هاشمی شاهرودی دیگر چه صیغه ای ست؟.

 

چشم انداز

نخیر، پنداری آب معدنی برادران ترک ما، با آب  ُکر برادران عرب *حاکم بر ایران سابق، توی یک جوی نمی رود و بجای آن، بیم آن می رود که سرانجام سر اسباب بازی سوریه، که کوچکترین پیوندی هم با منافع ایران ندارد، با هم دعوایشان بشود و کاسه کوزه اش نیز، حسب شیوه ی مرضیه  بر سر ملت یک لا قبا بشکند... این معنا را فدوی، از خبرگزاری وابستهء فارس استنباط کرد که نوشت:

«رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه که از بدو تحولات سوریه موضعی خصمانه علیه دولت دمشق و همسو با اهداف سلطه جویانه آمریکا و رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده، در واکنش به خبر عقب نشینی ارتش سوریه از شهرهای به آشوب کشیده شده توسط گروه های مسلح تروریستی مورد حمایت غرب و برخی کشورهای مرتجع عرب منطقه در چارچوب طرح کوفی عنان گفت: این اقدام مانور عقب نشینی نبوده بلکه مانور گول زدن است. اردوغان که در نشست مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر آلبانی سخن می گفت در ادامه افزود: اظهاراتی نظیر عقب کشیدن نظامیان و یا عقب کشیدن تانک ها توسط بشار اسد، از خصوصیات وی است که دیگر به آن عادت کرده ایم، چونکه بشار اسد تا به امروز راست نگفته و صادقانه رفتار نکرده و نتایج این اقدامات را با رفتاری که تا دهم آوریل، تاریخی که آقای عنان تعیین کرده، از خود نشان خواهد دید، مشاهده خواهیم کرد».

 

* منظور، گفتن ندارد که ایرانیان عرب نیست

 

پس لرزه های نوروز!

فدوی در آغاز این بخش از "پای درد دل مردم  دارالخُرافه"، پس لرزه های نوروز را ،البته "بدون شرح" در پی می آورد، تفسیرش استثناناً این دفعه، به عهدهء خودتان!

 «خوش آن زمان كه برآيد به يك كرشمه دو كار / يكي ظهور امام و يكي شروع بهار !... 4096-0925»

«وقتي در بعضي از سريال هاي طنز نوروزي صدا و سيما در قالب طنز دروغگويي آموزش داده مي شود از اينكه بعدها عده اي غيرت را با قاف بنويسند نبايد اعتراض كرد. به مديران فرهنگي كشور هم بايد خسته نباشيد گفت. 8516-0919»

«در ايام تعطيلات نوروزي برخي از فيلم ها كه بازيگران آن حجاب درستي نداشتند، از رسانهء ملي پخش شد. اين مسئله آيا ترويج فرهنگ غربي نيست، نظارت ها بايد دقيق تر باشد. يك شهروند»

«وضعيت حجاب در جامعه بخصوص در ايام عيد خيلي تاسف آور بود، ضمن اينكه در برخي از برنامه ها و مسابقات تلويزيوني مردم را به خوانندگي و حركات موزون تشويق كردند! و اين در حالي است كه هيچ تذكر و ارشادي از سوي مسئولان به اين افراد داده نشد. خانم باغباني»

«در يك برنامه ورزشي رسانه ملي گفته شد، فلان تيم نتوانست چهارشنبه سوزي از آتش بپرد ولي از روي توپ پريد - اين برنامه همچنين گره زدن سبزه در 13 به در؟! و... را تبليغ كرد. متاسفم براي رسانه ملي كه براي هر ثانيه اش ميليون ها هزينه مي شود آن وقت به جاي تدريس - دين و اخلاق در اين دانشگاه عمومي به ترويج خرافات مي پردازند. 8858---0919»

«در تاريخ 13/1/91 در پارك حكيم نظامي تفرش بودم كه متاسفانه موقع نماز ظهر نمازخانه پارك، امامزاده جنب پارك و مسجدي كه در بالاتر از پارك قرار داشت هر سه تعطيل بودند. آيا نماز بايد در روز 13 فروردين تعطيل شود؟! 9520---0912»

«در سفر نوروزي به كربلا نوشته اي به دستم رسيد كه از واژه جعلي خليج عربي استفاده شده بود، در جاي ديگر سيدجمال الدين اسدآبادي را به عنوان يك افغاني معرفي كرده بودند. اين شيطنت ها از كجا آب مي خورد؟»

«بنده با دادن بنزين يارانه اي از سوي دولت براي سفر نوروزي هم وطنان مخالف هستم. چون شامل بنده و امثال بنده كه اتومبيل نداريم نمي شود و نوعي بي عدالتي است! 0013---0912»

«با كمال تأسف برنامه هاي نوروز اكثراً با لودگي، مسخره بازي و بدون هدف هاي ارزشي عرضه شد و هنوز هم ادامه دارد. آيا اين برنامه ها شايستگي پاسخ به انتظارات رهبر معظم انقلاب از مديريت صدا و سيما را دارد؟ 2670:0939»

«با تبريك سال نو اميدوارم با جمع كردن هفت سين نوروزي، قرآنش نگهدارتان، آينه اش روشنايي زندگيتان، سكه اش بركت عمرتان، سبزه اش طراوت و شادابي دلتان، ماهي اش شوق ادامه زندگيتان را به شما هديه دهد. ناصر بخت از كرج»

«نصب المانهاي نوروزي با هزينه هاي ميلياردي در شهر مشهد در حالي كه بعضي از مناطق شهر از يك جدول كشي و آسفالت ساده محروم است بي عدالتي آشكار محسوب مي شود. چرا بعضي از مسئولان ما متوجه موضوع نيستند؟ 4261-0915»

خب، حالا روح منی !..

 

پای درد دل مردم  دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید  دارالخُرافه، پاسخ ها اما از فدوی است.

«1836---0938 و 4652---0912: وضعيت گراني طاقت فرسا را به سختي تحمل كردن بسيار راحت تر از مشاهده اين وضعيت حجاب در تهران است!. ما و مسئولان فرهنگي و اجتماعي فردا چگونه پاسخ خون مقدس شهدا را خواهيم داد؟»

فدوی: مراتب خارج از نوبت بعرض مبارک رسید. بسیار شادمان شدند و محرمانه و جوری که فدوی ملتفت نشود، دستور فرمودند که منبعد به بد حجابان اصلاً سخت نگیرند! تا شما همچنان و براحتی، گرانی ِ طاقت فرسا را تحمل کنید!؛ جسارت فدوی را بر او ببخشائید ،خاک بر سرتان برادر 1836---0938 و 4652---0912 با این پیشنهاد تان که موجب تمدید گرانی طاقت فرسا شدید!

«قاسم شمس از فسا: گراني در شهرضا بيداد مي‌كند. چرا مسئولين جلوي اين گراني‌ها را نمي‌گيرند؟»

 

فدوی: مراتب در فاصله ی بین دو قیلوله به عرض خاک نعلین عنبرآسایشان رسید؛ در بازدم با چند تک سرفه ی ملیح فرمودند که از گرانی تا همین آخرین  خرید عیال برادر غلام علی(ع)حداد عادل خبر نداشتند و ضمن تشکر از مادر زن ولایتعهد، دستور رسیدگی صادر فرمودند.

«علي اصغر خواجوي گلوگاهي: به عنوان يك ايراني، داوطلب هستم كه چشم خودم را به خانم آمريكايي مدافع فلسطيني ها، كه از سوي نظاميان صهيونيست هدف گلوله قرار گرفت و چشم خود را از دست داد، هديه كنم.

 

فدوی: پیام فلسطین دوستانه ی شما را، فدوی شخصا ً به آگاهی آن ضعیفهء مستوره رساند. ضمن سلام و تحیات گفتند که بدلائلی سفر به ایران اسلامی برایشان مقدور نیست و در حاشیه پرسیدند که تا بحال چندین بار هزینهء سفر را بجهت شما حواله کرده اند پس چرا نمی آئید؟ و در پایان نیز افزودند که شوهرشان نیز در یک ماجرای دیگر، بیضه ی چپ خود را از دست داده است و اگر بیضه ی اضافه دارید، به فلسطین نرفته و آن فقره را هم به ضمیمهء چشم، به ایشان اهدا و خانواده ای را از نگرانی های عملیات شبانه رهائی بخشیده، و اجر آن را نیز از ائمه ی معصومین، رضوان الله علیهم اجمعین، مسئلت نمائید.

 

«رضا پيروزي از گلپايگان: از مواضع دليرانه و شجاعانه رهبر انقلاب، مجلس و دولت را پيرامون موضوع هسته اي و مسائل جنگ نرم حمايت و پشتيباني كرده و خطاب به سردمداران غرب مي گوئيم كه اي مگس! عرصه سيمرغ نه جولانگه توست، عرض خود مي بري و زحمت ما مي داري».

فدوی: درست است که در جمهوری اسلامی ما، جسارت است، رویمان بدیوار، آزادی مطلق است لکن در دیزی اسلامی باز است حیای گربه ی اسلامی کجا می رود؟ منظور فدوی آنست که شما نباید زحمات و هزینه های سرسام آور سی سالهء برادران که کوشیدند بهر قیمتی که شده عرب بشوند را در یک قیام و قعود به باد بدهید، برادر  رضا (ع)!

 

«احمدي از تهران : تقاضا مي شود، براي آگاهي مردم ايران و حتي جهان!، ليستي از كالاها و شركت هاي صهيونيستي چاپ شود. زيرا صهيونيست ها، با فروش اين كالاها در جوامع مختلف، بخشي از حيات نامشروع خود را تامين كرده اند.آگاهي مردم ايران و جهان از آن ها، باعث خواهد شد كه از خريد آن ها خودداري شود«.

فدوی: چیزی نمانده است که برادر احمدی نژاد مدیریت جهان را عهده دار شود آنوقت پیشنهاد سازنده ی شما اجراخواهد شد .قدری دندان (اگر هنوز دارید!) روی جگر بگذارید، برادر احمدی!

 

«يک شهروند: خطاب به دولتمردان بنويسيد فقط به فكر مسائل سياسي نباشند. نرخ اجاره منزل بطور افسار گسيخته بالا رفته است. دولت حداقل با گرفتن ماليات جلوي آن را بگيرد و تحت كنترل دربياورد».

فدوی: مراتب بلحاظ اهمیت، با قید 45 فوریت بعرض رسید. قدری ناراحت شده و دستور سریع صادر فرمودند که بمنظور مهار کردن قیمت ها، مقادیر معتنابهی افسار در اسرع وقت، از قبرس وارد نمایند برادر شهروند

 

«يك شهروند: از نيروي انتظامي به خاطر تداوم اجراي طرح امنيت اخلاقي و اجتماعي تشكر مي كنم. زيرا فضاي مسموم اخلاقي، باعث عذاب مردم است و بايد تا سالم شدن كامل جامعه اجراي آن را تداوم بخشيد».

فدوی: مع الاسف، مطابق سایر گزارشات جراید شریفه ی دارالخُرافه، فضای غیر اخلاقی (هوا – م) نیز بشدت مسموم و ُامّت همیشه در صحنه، افزون بر گریه که موهبتی ست الهی، به سرفه نیز افتادند!

 

«خانم اسلامي: متأسفانه در سالن هاي عروسي و تالارها هيچ گونه نظارتي صورت نمي گيرد و ارگ و نوار و سي دي به راحتي پخش و به نمايش درمي آيد و متوليان امر هيچگونه نظارتي ندارند شايسته نيست از قدرت و توان نظام براي مقابله با فساد و مظاهر آن برخورد نشود».

فدوی: مراتب با چندین فوریت بعرض رسید. دستور فرمودند که در تمام مراسم عروسی، انواع  نوحه ها و ادعیه، از جمله دعای ندبه و جوشن کبیر و غیره خوانده شود و اشک مبسوطی از عروس و داماد گرفته شود!

 

«عباسي: چند ماه نمي شود كه يخچال... خريده ام ولي در اين مدت چندين مرتبه تعمير شده ولي عيب آن برطرف نشده است. از طرف شركت گفته اند براي اينكه يخچال برفك نزند آب در داخل آن نگذاريم. پس بفرمائيد يخچال را براي چه خريده ايم؟!

فدوی: حق با شرکت است برادر عباس(ع)ی!.. منظورشان اینست که آب در یخچال گذاشتن همان و آب در آسیاب دشمن ریختن همان!

 

«يک شهروند: ما فرزندان شهدا پيرو راه پدرانمان و امام عزيزمان و شادي دل حضرت مهدي(عج) اين جان ناقابلمان را فداي رهبر معظم انقلاب اسلامي و آزادي قدس شريف مي كنيم.

فدوی:  بعرض رسید . خوشحال شده و فرمودند: بشتابید که فی التأخیر آفات!

 

«يک شهروند: در بلوار جمهوري شهر قم روبروي بيمارستان حضرت ولي عصر(عج) دوربرگردان احداث شده بار ترافيكي را در اين محل كه متأسفانه در حريم بيمارستان نيز هست ايجاد كرده مسئولين امر چاره جويي نمايند.

فدوی: شانس آوردید برادر شهروند. مورد قبل یکی از دوربرگردان احداث شده بگونه ای بود که رانندگان بی خبر، و بی آنکه با هم مشکلی داشته باشند، شاخ به شاخ می شدند!..آن بیمارستان را هم بهمان دلیل ساخته اند، برادر شهروند!

 

«يک شهروند: از دولت خدمتگزار تقاضا مي شود فكري براي جانبازان زير 25% نمايد».

فدوی: بعرض رسید .فرمودند 25% خیلی کم است. اندکی دندان (اگر هنوز دارید!) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید. حضرات آیات عظام و حجج اسلام بعون الله و با جدیت در تدارک جنگ 8 ساله ی دیگری هستند که پس از آن میزان جانبازی شما به حدود 100% یا بیشتر خواهد رسید و مشمول مزایای مربوطه خواهید شد. و انشاءالله.

 

«يک شهروند: خانواده هايي هستند كه با تمام تلاش شبانه روزي باز هشتشان گرو نه است. ولي از آن طرف در ورزش فوتبال فوتباليست هايي وجود دارند كه هر ماه بيش از هشت يا نه ميليون درآمد دارند».

فدوی: خب شما هم بجای این حرف ها، بروید فوتبال بازی کنید تا کامروا شوید، برادر شهروند!

 

«حسين يدالهي: مسئله بدحجابي، يك مسئله سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي است! و از اتاق هاي فكر دشمنان هدايت مي شود. با توجه به اين پيچيدگي بايد تدابير بسيار هوشيارانه اي درباره آن انديشيده شود. لازم است انديشمندان و به خصوص سران سه قوه گردهم آمده و براي حل اين مسئله تصميم گيري كنند!»

فدوی: آفرین برادر حسین(ع) آفرین!.. مگر شما فکری بحال این مشکل ملی و مملکتی ما بکنید.فدوی درکنار سران سه قوه که شما برای حل مسأله حجاب در نظر گرفته اید، برای محکم کاری تیپ 2 زرهی را هم اضافه می کند، بلکه افاقه کند !

 

«يك شهروند.: چند روز پيش فرزندمان از سوي مهدكودك، يك بسته مداد رنگي جايزه گرفت كه روي مدادها تصاوير باربي نقش بسته بود. متاسفانه اين مسئله در بسياري از وسايل و اسباب بازي بچه ها وجود دارد كه نتيجه اش گسترش فرهنگ اباحه گري است. از مسئولان فرهنگي تقاضاي رسيدگي به اين مسئله مي شود».

 

فدوی: مراتب در فرصتی که شوربختانه اوقات شان بابت صدور قطعنامه های گوناگون شدیداً تلخ بود، به شرف عرض رسید.دستور فرمودند طراح ،نقاش، چاپچی و حروفچینی راکه در نقش مداد دست داشتند،به ترتیب قد،اعدام نمایند،!.راستی روی دفتر چه ،عکسی ،تصویری، چیزی نبود،برادر شهروند؟!

 

«يك شهروند: برق منزل ما در خيابان مسلم بن عقيل شهرري هر شب قطع مي شود. اداره برق هم دليل آورده كه منزل ما در منطقه مشكل دار واقع است. آيا نبايد اين مشكل حل شود؟»

فدوی: اگر نظر فدوی را می خواهید، بگردید شاید در محل شما به تازگی نویسنده ی ضد انقلابی،چیزی ساکن شده باشد ؛ زیرا تا آنجا که فدوی می داند ،عبارت مشهور "مشکل دار" یا " مسأله دار " تیول وزارت جلیله ی ارشاد و ممیزی ست و به آثار نویسندگان ضد انقلاب درونمرزی اطلاق  می شود؛ و ربطی به اداره ی برق ندارد .در غیر اینصورت توصیه ی بعدی فدوی آنست که  اداره ی برق را رها کنید. اینها به امامزاده ی دخترمی مانند، یعنی،نه کور می کند و نه شفا  می دهد! بهتر است به ریسمان مسلم بن عقیل(ع) چنگ بیندازید، برادر شهروند!

 

«رحماني: در سال گذشته مبلغ دو ميليون تومان وجه بنده توسط سارقان در بانك... به سرقت رفت پس از شكايت و پيگيري پرونده درخواست فيلم سرقت از بانك شد كه متاسفانه بانك دوربين نداشت با توجه به وقوع چنين حوادثي ضرورت دوربين بر همه روشن است ولي متاسفانه از سال گذشته تا به حال هيچ اقدامي براي نصب دوربين صورت نگرفته است كه مجددا در تاريخ 31/3/89 نيز شاهد به سرقت رفتن سرمايه يكي ديگر از افراد محل بوديم».

فدوی: والله برادر رحمانی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق – م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آ آ..  دوربین گذاشتند  لکن برای کنترل حرکات ملت، نه بزهکاران!... فدوی گیس و دست و پای اضافه ندارد که دست برادران بدهد، لطفا ً بین خودمان باشد!

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

21 آپریل  المقرب سنه ی 2012 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630