بازگشت به خانه        پيوند به نظر خوانندگان

چهارشنبه 21 تير 1391 ـ  11 ماه ژوئيه 2012

 

لاف در غربت و از کوزه همان برون تراود که دراوست

ح.ل. فيروز

داستان مقاله نویسی ها و مصاحبه های هر هفته و هر روزهء رهبر «سکولارهای سبز انحلال طلب»!، با تمام کوشش و تلاش ایشان در کتمان هدف نهائی این تشکیلات، جسته و کریخته آن نیات واقعی بیرون می ریزد و بر ملا می شود.

بر کسی پوشیده نیست که «نهضت سبز امید»، که بعد از تقلب آشکار در انتخابات خرداد 88 متولد شد و ملیونها مردم را علیه این کودتا به خیابان ها آورد، رهبران خود را داشت شعار «یا حسین میرحسین» هنوز هم در گوش ها طنین انداز است. موسوی و کروبی و زهرا رهنورد بدلیل رهبریت اکنون در حصر خانگی روزگار دشواری را سپری می کنند . ارتجاع حاکم باند حجتیه و خامنه ای و احمدی نژاد در یک طرف، و مردم ایران در طرف دیگر، رو در روی یکدیگر صف بندی کرده اند. ترس از قیام مردم ارتجاع را تا دند ان مسلح کرده و خواب را از چشم آنها ربوده است .در قبال این وضعیت در خارج کشور میان ایرانیان مقیم خارج چه میگذرد؟

هر چه فشار امپریالیسم بسرکردگی امریکا بر جمهوری اسلامی بیشتر می شود بر تعداد آلترناتیو سازان افزوده می شود و دگردیسی ها سرعت بیشتری می گیرد. آقای محمد امینی بدرستی تمیز داده است که در وضع بحرانی کنونی تنها راه و چاره تقویت این «نهضت سبز امید» با رهبران طبیعی خود است و هرگونه مخالفت و یا تشکیلاتی که این نهضت را زیر سئوال ببرد و تضعیف کند در جهت ارتجاع حاکم و امپریالیسم عمل می کند.

رهبر «سکولار های سبز انحلال طلب»، که خودش هست و سایه اش و چند نفر فرصت طلبی که بوی کباب به مشام شان رسیده و حادثهء لیبی آنها را به هوس انداخته، و کاری جز تضعیف نهضت سبز امید نکرده اند با کدام نیرو می خواهد این بر اندازی را انجام دهد خد ا می داند . آیا امیدی غیر از نیرو های خارجی دارند؟

ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی/ کاین ره که تو می روی به ترکستان است.

شما هزاران هزار ایرانی وطن پرست مسلمان را که بخشی در زندان ها اسیرند و تحت فشار حاکمان دست نشاندهء امپریالیسم زندگی دشواری را می گذرانند با غاصبین انقلاب 57 یکی گرفته و با قلم و زیان تان، و امکاناتی که امپریالیسم جهانی برایتان فراهم آورده است، مشغول کوباندن اصلاح طلبانید و آن را دشمن اصلی معرفی می کنید و خاتمی و کروبی و موسوی را مسئو ل جنایاتی می دانید که عوامل ضد انقلاب انجام داده اند. آیا این امکان ایجاد شده است که آنها بتوانند از خود دفاع کرده جواب این همه اتهامات دروغین را بد هند؟  

دگر دیسی رضا پهلوی که این روزها بوضوح شاهد آنیم (مصاحبه در اسرائیل و آلمان و دیگر رسانه ها) جای تردید با قی نمی گذارد که ایشان می خواهد با حملهء اسرائیل و امریکا بر روی اجساد مردم کشور تاج پادشاهی بر سر بگذارد و رهبر «سکولار های سبز انحلال طلب» هم لابد خواب صدارت عظما می بیند که این چنیین یکشبه هوا دار پهلوی شده است.

یا مجاهدین ضد خلق که بعد از بولتون و جولیانی و  هواردین دست بدامان نیوت گنگریچ شده و می خواهند به کمک اینگونه افراد در ایران بقدرت برسند!! زهی بی شرمی. درست سال 58 بود که تیتر یکی از روزنامه های چپ این بود: «مجاهدین بر لبهء پر تگاه». اکنون که این سازمان ضد مر دمی در ته دره است و تا این درجه سقوط نمو ده است آن نوشته درستی خود را در آن زمان نشان می دهد.

راه برون رفت از این وضعییت در کشور ما نه از طریق دخالت خارجی بلکه تقویت و پشتیبانی            مجدانه از «نهضت سبز امید» به رهبری موسوی و کروبی و زهرا رهنورد است. این است آن آلترناتیوی که می تواند خطر جنگ و دخالت بیگانه را جلو گیرد و دست عوامل بیگانه را از کشور کوتاه کند و               اهداف مترقی انقلاب را عملی سازد، نه شعارهای دهان پر کن ِ «حکومت سکولار سبز انحلال طلبی»، نه دست بدامان شدن به عوامل کنسرواتیو و جنگ طلب، نه ادعای تاج و تخت بر باد رفته آن هم تنها به امید دخالت های «بشر دوستانه»ی نیروهای بیگانه، به بهای تخریب و تجزیه کشور

12/8 /7

 

نظر خوانندگان

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه