بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 16 مرداد ماه 1391 ـ  6 ماه اگوست2012

 

سیر یک روز طعنه زد به پیاز...

فدوی در مرور خبرهای جراید شریفه ی دارالخُرافه، به خبری برخورد که در آن، همکاران مکتبی، در اجرای تکالیف الهی، بانوئی روانشناس، مجری  یک برنامه ی تلویزیونی برون مرزی که پیرامون مسائل  روانشناسی با مخاطبین خود سخن می گوید را، به شرح زیر مشمول الطاف خفیه ی خود فرموده اند:

«به گزارش خبرنگار صراط، یکی از برنامه هایی که از چند سال گذشته نقش بسیار مخربی را در فرهنگ خانواده های ایرانی ایفا کرده است برنامه ای موسوم به "دنیای عشق" است که با مجری گری یک فرد معلوم الحال به نام "آزیتا ساعیان" مدتی است با بی هویت کردن فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی سعی در اشاعه فرهنگ بی بند و باری درمیان جوانان ایرانی را دارد. آزیتا ساعیان مجری و کارشناس شبکه سلطنت طلب پارس است که در برنامهء "دنیای عشق" که به صورت زنده پخش می شود به وسیله ارتباط گیری تلفنی با مخاطبان، جوانان را به سمت مسائلی نظیر همجنس گرایی، بی بند و باری جنسی، اشاعهء فحشا، عادی نشان دادن روابط نا مشروع، خود ارضایی و... سوق می دهد.»(1)

فدوی، مقدمتاً، خود را از این توضیح بی نیاز می بیند که یاد آور شود: "ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است" و نیز از قول آن بزرگوار در باب دوم گلستان بیافزاید که: "نه خداوند رعیت، نه غلام شهریارم" و، افزون بر همه ی اینها، عرض کند که فدوی بدلیل اشکالاتی که در خود سراغ دارد، همکاری با همه  بزرگواران را، دیری ست که طلاق گفته، و هنوز مشغول التیام جراحات وارده است!.. و بر این پایه، گفتن ندارد که آنچه در پی می آید، نمی تواند در جانبداری و یا ارزیابی آن برنامه و یا رسانه باشد، چرا که فدوی این مهم را اساساً بر عهده یا در صلاحیت خود نمی داند... باری، فدوی نمی داند که چرا مرور ایراد همکاران مکتبی، بشرحی که رفت، بی درنگ او را به یاد آن بانوی شاعر انداخت که نقل غزل زیبائی از او، قدری از اطناب کلام خواهد کاست :

سیر یک روز طعنه زد به پیاز

که تو مسکین چقدر بد بوئی!

گفت، از عیب خویش بی‌خبری

زان ره از خلق، عیب می جوئی

گفتن از زشتروئی دگران

نشود باعث نکوروئی

تو گمان میکنی که شاخ گلی

بصف سرو و لاله می روئی

یا که همبوی مشک تاتاری

یا ز ازهار باغ مینوئی

خویشتن، بی سبب بزرگ مکن

تا هم از ساکنان این کوئی

ره ما، گر کج است و ناهموار

تو خود، این ره چگونه می پوئی ؟

در خود آن به که نیک تر نگری

اول آن به که عیب خود گوئی

ما زبونیم و شوخ جامه و پست

تو چرا شوخ تن نمی شوئی ؟

(پروین اعتصامی)

و اما ماجرا و یا بهتر بگوید، داستان دنباله دار فقر و فاقه و عوارض و آسیب های اجتماعی و اخلاقی ناشی از آن، که پنداری با حضرات آیات "اندرون شده و با جان بدر شود "! (و فحشا جزء کوچکی از آن محسوب می شود)، معلوم تر و مشهورتر از آن است که نیاز به ذکر مصیبت فدوی داشته باشد؛ تورقی کوتاه حتا در جراید شریفهء دارالخُرافه، شمار قابل ملاحظه ای ازاین نوع گزارش ها، از جمله پدیدهء زنان خیابانی را، بدست می دهد(2) و نیز در همان جریدهء شریفه ای که به آن برنامه و  تلویزیون برونمرزی که شرح اش پیش از این رفت، تاخته است، که فدوی آن را بعنوان مستوره نقل می کند!:

«به گزارش افکار نیوز به نقل از صراط، بنا به گفتهء بسیاری از مسئولین اجتماعی و شهری، گسترش روزافزون پدیدهء زنان خیابانی و معتاد در تهران، یکی از مشکلات عدیده ای است که در این سال های اخیر دامنگیر این کلان شهر کشور شده است. بر اساس گفتهء چند تن از مدیران شهری تهران، طی چند سال اخیر، شمار زنان خیابانی چنان گسترش یافته که مسئولان شهری را به این تکاپو انداخته تا زمان پیدا شدن یک راه حل منطقی و تکمیلی، اقداماتی را در جهت احداث و راه اندازی چند مرکز نگهداری برای این افراد انجام دهند. البته به دلیل نبود آماري دقیق از يك سو و مشاهدهء ملموس اين معضل اجتماعي در گوشه و كنار جامعه، از سوي ديگر، خود مسئولین به این امر معترف هستند که تعداد چنین اقامت گاه هایی برای اسکان همه زنان خیابانی بسیار کم است و جوابگوی تعداد زیاد این افراد نیست...(3)

اما با اینهمه و بقول آن  بزرگوار :

شرح اين هجران و اين خون جگر

اين زمان بــــــگذار تا وقت دگر (4)

ُخب، حالا روح منی!.. یعنی برویم سر وقت برادران، در همین ارتباطی که پیش از این، ذکر خیرش رفت و ببینیم که اگر آن بانوی روانشناس پیرامون مسائلی که در آن صاحب تحصیل و تجربه است با مخاطبین خود سخن گفته، مؤمنینی که با موضوع و اقتضائات امروزی آن بکلی بیگانه اند، چه فرموده اند. برای دستگرمی، نخست از کیهان  چاپ دارالخرافه که بسیار پیش از این، به مقوله ای مشابه پرداخته است، بخوانید (+ 18)!:

«یکی از حقوق مردان بر زنان به عنوان حسن تبعل آن است که زن خود را همواره در حوزهء مسائل جنسی آماده نشان دهد مگر در مواردی که دین از آن بازداشته است. البته در همان موارد خاص و ممنوع نیز به اشکال دیگر خود را در معرض بهره برداری جنسی قرار دهد و زمینه های استمتاع شوهر را فراهم آورد به گونه ای که مرد هیچ احساس کمبود و نیاز جنسی نکند. این آماده باش هر چند که در آیهء 57 سورهء نور نیز بیان شده ولی در روایات به شکلی مشخص مطرح شده است. در بسیاری از روایات براین نکته تاکید شده که زن می بایست همواره در حالت آماده باش دایم جنسی باشد"!

فدوی می پندارد که با توجه به توصیفی که در بند فوق به عمل آمده، شماره ی آیه باید 911 باشد نه 57.!

روزنامهء برادر حسین (ع) شریعتمداری – که سر بریده می دارد دوست- هنوز ول کن معامله نبوده و می افزاید :

«در روایت است که زنی از پیامبر (ص) دربارهء حقوق شوهر پرسید؛ آن حضرت فرمود: "ولاتمنعه نفسهآ و ان کانت  علی ظهرقتب" یعنی بر زن است که خود را از شوهرش باز ندارد و بگذارد تا وی از او کام بگیرد حتی اگر بر روی کوهان شتر باشد"!»

فدوی همین جا و با اغتنام فرصت عرض می کند که این روایت معتبر، پاسخ دندان شکنی است به آن دسته از معاندینی که می گویند آن حضرت (ص) معجزه ای ندارد!... با این همه، از آنجا که فدوی آمار مومنینی را که از صدر اسلام عزیر تاکنون، به علت کام گرفتن از زن روی کوهان شتر، ضربه مغزی شده اند را در اختیار ندارد، فلذا به خوانندگان این سطور قویاً توصیه می کند که این روش را امتحان نفرمایند و گرنه "بنده مسئول آن نخواهم بود"!..

همان منبع، برای جوری جنس و البته محکم کاری، فرمایش حضرت امام باقر(ع) را نیز ضمیمه فرموده است:

«زن برای رضا و خشنودی خدا تنها رضایت شوهر را اصل قرار دهد، با این کار است که رضایت و خشنودی خدا را نیز به دست می آورد و اگر شوهر خشمگین شود، خشم الهی را نیز به دنبال خواهد داشت...»!

در همین ارتباط، مهملات داهیانهء برادر حجت الاسلام والمسلمین حسن دهنوی نیز، شنیدنی و دیدنی ست: (+ 18)!

 

و این هم مصداق بارز بیت زیر: (+ 18)!

 

دستت چو نمی رسد به خاتون

دریـــــــــــــاب کنیز مطبخی را!

 

 

و در پایان، بمنظور اینکه خوانندگان محترم ضد انقلاب، از این نوشته طرفی بسته و دست خالی نیزبه بستر نروند، با قید چندین فوریت عرض می کند که اگر کاندم هم دست شان است، زمین بگذارند و پیش از هر گونه اقدامی، به دستورالعمل های خواهر زیر توجه کنند، تا کامروا شوند:

 

 

و من الله التوفیق!

 

یادداشت ها

----------------------------------

(1) بنقل از بولتن نیوز

(2) ن.ک. به : از زنان خیابانی چه خبر؟ این گزارش واقعی است!  در نشریهء اینترنتی

http://www.patoghsara.com

با این مقدمه: «پیشاپیش به خاطر محتوای تاسف برانگیز این گزارش از خوانندگان فهیم پوزش می خواهیم اما چه می توان کرد که پدیده های فاسد و ضد ارزش اجتماعی را نمی توان نادیده گرفت و انکار کرد. این روزها دیگر، کمتر کنار خیابان کلان شهرهایی همچون تهران، اصفهان و شیراز زنان خیابانی را می بینیم. نه اینکه نبینیم اما نسبت به گذشته، کمتر صحنهء چانه زدن یک زن خیابانی با سرنشین یک خودرو سواری را کنار خیابان و بر سر قیمت مشاهده می کنیم...»

 (3) http://javanan50.blogfa.com   

(4) ظاهرا ً تن فروشی در جامعه ی شکوهمند اسلامی، دیگر محدود به زنان نگونبخت ایرانی نیست، و به مردان نیز سرایت کرده است :

در ایران برخی از روسپیان مرد به مردان خدمات جنسی ارائه می‌کنند و تعداد کمی از آن‌ها به زنان

ن.ک. به . http://fa.wikipedia.org ذیل «مردان روسپی»

 

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630