بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 23 مرداد ماه 1391 ـ 13 ماه اگوست2012

 

مدیریت بحران پیشرفته

فدوی نمی داند چرا ذره ای انصاف در معاندین که عمدتاً از اذناب استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل هستند، نیست؟(1) و می خواهد بداند که اگر قیافه، پوشش، رفتار و گفتار برادران مسؤلین، حضرات آیات عظام و حجج اسلام،کثرالله امثالهم نرمال بود، مسألهء شما ضد انقلابیون نیز حل بود؟ یا نه، عملکرد ایشان هم برایتان اهمیت دارد؟

بیت

تن آدمی شریف است به جان آدمیت

نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

منظور فدوی آنست که چنانچه تشابهاتی بین عملکرد برادران، و نوع متمدن و امروزی آنان مثلاً در اروپا یافت شود، آیا شما بلحاظ تنفری که از ایشان دارید، باز هم چشم تان را بروی این ویژگی مثبت می بندید؟.. نخیر! شدیداً اشتباه حدس می زنید؛ فدوی توسط سفیران فرهنگی رژیم تطمیع نشده و هنوز و همچنان، همان فدوی یک لا قبای مألوف است؛ لکن به اندازهء شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، مغرض نیست!(2) در توضیح بیشتر عرض می کند که یکی از ضعف های عمدهء ممالک موسوم به جهان سوم، که ما بحمدالله والمنة در صدرآن هستیم این است که قرن هاست که ما نخست کار می کنیم، و سپس فکر می کنیم! و فلذا باقیماندهء عمرشریف مان صرف بیرون رفت از بن بست هائی می شود که خود صمیمانه بنا کرده ایم! هم از این روست که اوقات عزیزمان نیز، به میمنت و مبارکی، در طول قرن ها دود شده است. خاج پرستان اما، بقول عوام Exactly  بر عکس ما هستند یعنی، نخست فکر می کنند و بعد،کار می کنند! و همین مختصر، به باور فدوی، از عوامل مهم چند صد سالی ست که از ایشان عقب افتاده ایم. همین نکته را اگر ملاک بگیرید، با اندکی تأمل درخواهید یافت که برادران، برای نخستین بار در تاریخ مرز پرگهر،این طلسم را شکسته، و به اصطلاح خودمان، علاج واقعه را، قبل از وقوع فرموده اند.

خوانندگان گرامی اما لجباز ضد انقلاب، لابد پس از اینهمه روشنگری توأم با استدلال فدوی، از او سند و مدرک هم می خواهند! باشد، گورپدر مال دنیا؛ فدوی در این ارتباط، آتش به مال اش زده، نمونه هائی، بعنوان مشتی از خروار در پیوند با همین زلزلهء دردناک اخیر آذربایجان خودمان، و میزان و عمق دور اندیشی برنامه ریزی برادران، که مدت ها پیش از این صورت گرفته است را، برای تنبه ضدانقلابیون، درپی می آورد:

مقدمتاً و بعنوان دستگرمی عرض می کند که برخی تدابیر پیشگیرانهء حضرات آیات عظام و حجج اسلام کثرالله امثالهم،اگر طابق النعل بالنعل از سوی ملت ناسپاس ایران سابق اجرا میشد، ما امروز شاهد این فاجعهء ملی نبودیم ؛ حضرات که نمایندگان الله جل جلاله بر روی زمین هستند،کوشیدند که به چندین زبان زنده و مرده دنیا به ملت همیشه در خاک و خون حالی کنند که بابا :

رواج بی بند و باری در یک جامعه، باعث بروز زلزله می گردد./ حجت الاسلام و المسلمین مهدی (عج)پور

 علت زلزله اخیر تبریز، اظهارات اعلمی، نماینده تبریز در مورد سیّدالشهدا بود / امام جمعه تبریز

همین تلاش خداگونه را،آیت الله خرازی نیز بشرح زیرمبذول فرمود :

و اما در باب برنامه ریزی و به اصطلاح امروزیان مدیریت بحران نیز، برادران چیزی کم نگذاشته و حتا از همکاران خاج پرست خود در ممالک محروسهء یوروپ،پشدیداً یشی گرفته اند،ملاحظه کنید که برادران از کی بفکر بوده اند :

وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، از امضای تفاهمنامه با حوزه علمیه برای کاهش بلایای طبیعی خبر داد و خاطرنشان کرد: در مرحله اول با حوزه‌های علمیه قم، مشهد، اصفهان و شیراز تفاهمنامه همکاری امضا کردیم تا از حوزه‌های علمیه برای به کارگیری نقش معنویت در کاهش بلایای طبیعی استفاده شود!

 خب،بنظر شما خوانندگان محترم ضد انقلاب،آیا حضرات آیات عظام و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین درباب زلزله بقول عوام چیزی miss فرموده اند؟ البته که نه!بدیهی ست در چنین شرایطی که برادران کلیهء وظائف خود را در قبال ملت تمام و کمال انجام داده و حجت را بر خوارج نیز تمام فرموده اند، آیا چاره ای جز ابراز مهملات داهیانهء زیر دارند؟

اراجیف آخوند جنتی دربارۀ زلزله و کنفرانس خلع سلاح

و از نمونه های کمک رسانی :

آخوند: زلزله زده ها از دولت توقع کمک نداشته باشند

البته مقام معظم رهبری  متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، بسیار دست و دلبازترازاینها بود و بگزارش قدس در دیداری در محل خطاب به اهالی شل وپت و مال و جان باخته فرمود " با توسل به اهل بیت(ع) صبور باشند"!

و دست آخر اینکه، شما خوانندگان گرامی ضد انقلاب، سرانجام باید یاد بگیرید که نخست،یک سوزن به خودتان بزنید و سپس یک جوالدوز به کپل حضرات آیات!...

و من الله التوفیق

15 آگوست 2012

-----------------------------------------------------------

(1) لطفاً فحش ندهید،خواهر/ برادر خواننده، خوبیت ندارد

(2) قرار شد فحش ندهید، خواهر/ برادر خواننده، در شأن شما نیست.

 

حکم حکومتی

فدوی نمی داند که مقام معظم رهبری ادامه الله ایامه و نصراعلامه و اجری بالخیر اقلامه، چرا در هرارتباطی،به ملت یک لا قبا،که اکنون دیگر لاجون هم شده است!، بقول عوام هی hard time می دهد؟! فرموده است : بس است دیگر،حالا روح منی!..؛ منظورشان این است که چون ملت بلحاظ اقتصادی و امکانات رفاهی،آموزشی،درمانی و........در رفاه کامل بسر می برد،فلذا جمعیت ایران اسلامی باید، به سقف 200 میلیون برسد!خودتان هم ملاحظه کنید :

رهبر جمهوری اسلامی، روز سه‌شنبه (3 مرداد / 24 ژوییه) در دیدار با مسئولان نظام تاکید کرده بود که مسئولان باید بعد از سال 1371 سیاست‌ کنترل جمعیت را کنار می‌گذاشتند. آیت‌الله علی خامنه‌ای با بیان این‌که در صورت ادامه سیاست کنترل جمعیت "دچار پیری و در ‌نهایت کاهش جمعیت خواهیم شد"، از مسئولان خواسته بود که کشور را از حالت هر خانواده یک یا دو بچه خارج کنند تا جمعیت ایران به 150 تا 200 میلیون نفر برسد.

بنظر می آید که حضرت آقا البته، بموجب سند زیر، از روی دست حضرت امام راحل(ل)و مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد،بعدها از روی دست ایشان نوشته است،! :

اما اینکه ایران اسلامی پذیرای چه جمعیتی می تواند باشد، سوالی است که امام راحل پیشتر بدان پاسخ داده اند. ایشان می فرمایند:«مملكت ايران 35 ميليون حالا مى گويند جمعيت دارد. وسعتش آنقدر است كه براى صد و پنجاه ميليون تا دويست ميليون جمعيت كافى است. يعنى اگر دويست ميليون جمعيت داشته باشد، در ايران به رفاه زندگى مى‏كنند.» صحیفه امام - جلد7 - صفحه 393)رجا نیوز)

لکن مشکل ملت بباور فدوی، هیچیک از اینها نیست.فی الواقع، گذشت آنروزگاری که می گفتند:

گر نخل وفا بر ندهد،چشم تری هست

تا ریشه در آب است،امید ثمری هست! /عوفی شیرازی

باری گفتن ندارد که دیگرریشه ای در آب نیست!اینک ملت، نه زر در جیب، نه زور در بازو،نه      قوت در دهان و نه قوّت در کمر دارد که در امتثال فرامین معظم له،در جهت تولید مؤمنین،بسیجیان و لباس شخصی های گرامی بکوشد حالا اگردرهمان سال 71 فرموده بودند، امید ثمری بود! لکن فدوی امروز تنها می تواند از قول ملت و آنگاه زنده یاد

محمد(ص) حسین(ع) شهریار عرض کند :

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا!

نوشداروئي و بعد از مرگ سهراب آمدي

سنگدل اين زودتر مي‌خواستي،حالا چرا؟!

 

درب مسجد

فدوی اگرنه تحقیقاً، دستکم تقریباً به این باوررسیده است که ازبهرهء هوشی چندانی برخوردار نیست و معالجات مربوطه نیز در مورد او،تا لحظهء نگارش این سطور،مؤثر واقع نشده است! با اینهمه وی گاه به پرسش هائی بر می خورد،که قدری به خود امیدوار، ولامحاله سرِ همه جایش نیز، اسفناج سبز می شود! باری-  برادران پس ازسی وچند سال پرسش حیرت انگیزی فرموده اند که آن را به انضمام پاسخ فدوی، در پی ملاحظه می کنید:

با رؤسای جمهور ایران چه کنیم؟ رسالت- تیتر

و برای شیرفهم کردن مخاطبان نیز افزوده اند :

«نگاهي به سرنوشت روساي جمهور در کشور ما نشان دهنده نوعي بحران در اين جايگاه است!.رئيس جمهور نخست،ابوالحسن بني صدر پس از ايجاد بحران هايي همراه با رئيس يکي از جريان هاي تندرو و خشن معارض انقلاب از کشور گريخت.رئيس جمهور دوم،محمد علي رجايي کمتر از يک‌ماه از ورود به دفتر رياست جمهوري به همراه نخست وزير خود، بدست همپيمانان رئيس جمهور سابق ترور شده و به‌شهادت رسيد...»

 

پاسخ فدوی: والله برادر رسالت  بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... تا آنجا که فدوی می داند، کشورهائی رئیس جمهور دارند که سیستم شان جمهوری ست ؛ فلذا فدوی پس از گذشت سه دهه، هنوز نمی داند که برادران چه اصراری داشته و دارند، برای چیزی که به گوهر، نه سیستم است و نه جمهوری، رئیس جمهور تعیین فرمایند؟! خب وقتی که چنین است، رئیس جمهورش هم می شود درب ِ مسجد،و البته شدیداً روی دست شان می ماند!. و دست آخر اینکه بفرمایش استاد سخن در باب نخست گلستان (در سیرت پادشاهان): "ده درویش در گلیمی بخسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند" ؛ بر این پایه، یا جای حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح  العالمین له الفداء(عج) است، یا مقام معظم رهبری متع الله المسلمین بطول بقاء دولته، و یا دست پنجم خر، که رئیس جمهور باشد!..

زیاده جسارت است...

 

درد سرهای دولت خدمتگزار

فدوی نمی خواهد در کار برادران دخالت کند لکن این پرسش برای اوهم همچنان بی پاسخ مانده است که حضرات چه اصراری دارند که به همکاران و همتایان خود، که قدرت خدا،عمدتاً به جنحه و جنایت  اشتغال داشته و دارند،ارتقاء مقام هم بدهند!؟ منظور فدوی برادر سعید مرتضوی ست که بگزارش منلبع  خبری،با آنکه در مقام معاونت مقام معظم رهبری اعلی الله مقامه در فجایع اتفاقیه در خیزش مردمی 88، متهم ردیف یک پرونده ء کهریزگ است،به عنوان جایزه،به ریاست سازمان تأمین اجتماعی نیز منصوب  شده است!. باری-  در این  ارتباط، آش چندان شور شده که نه تنها سرو صدای آیت الله آشپزباشی در آمده،بلکه بین علما نیزحسب شیوه مرضیه،شدیدا ًاختلاف افتاده است!:

در حالي كه برخي مقامات دولتي حكم ديوان عدالت اداري مبني بر بركناري مرتضوي از رياست سازمان تامين اجتماعي را برنتافته اند، رئيس ديوان از اجراي حكم تا پايان هفته آينده خبر داد.

رئيس ديوان عدالت اداري تاكيد كرد كه راي صادره درباره ابطال حكم انتصاب «سعيد مرتضوي» در سازمان تامين اجتماعي هفته آينده اجرا خواهد شد.

به گزارش ايسنا محمد جعفر منتظري در پاسخ به اعلام نظر معاون اول رئيس جمهور مبني بر اينكه راي صادره از سوي ديوان عدالت اداري اجرا نخواهد شد، گفت: راي براساس قانون صادر شده است و قطعا براي اجرا نيز روند قانوني خود را طي خواهد كرد و هيچ مقامي نمي تواند جلوي اجراي حكم قضايي را بگيرد *

برادران بهتر است سری را که درد نمی کند،عمامه نبندند...

-----------------------------------------------

* کیهان چاپ دارالخرافه پنجشنبه 12 مرداد 1391 - شماره 20272

 

اشتغال زدائی!

تعطیل کارخانهء مداد پارس اسلت و بیکاری 50 کارگر(تیتر)

یک فعال کارگری در مازندران اعلام کرد: واردات بی‌رویه لوازم التحریر باعث تعطيلي و انحلال کارخانه پارس اسلت شد. / پارسینه

در اینصورت، فدوی تردید ندارد که کارخانهء مداد تراش هم، بزودی تعطیل خواهد شد!

 

معادلهء عجیب!

فدوی که گاه به بقول عوام  به position مقام معظم رهبری متع الله المسلمین بطول بقائه دولته خیره می شود،،اگر نگوید خند ه، شدیدا ً گریه اش می گیرد که با آنکه معظم له،با تمام ماجراهائی که به زیان ملت می آفریند،به احدی جوابگو نیست که هیچ،،تازه صاحب مطالباتی  نیز هست.!بنقل از پارسینه ملاحظه کنید :

مهم‌ترین مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان چیست؟(تیتر- قدس)

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه اقدام به برگزاری فراخوانی با موضوع «مهم‌ترین مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان» کرده است.!

ملاحظه کردید؟ یعنی، با آنکه عوامل بلا واسطهء معظم له،در خوابگاها،دانشجویان پسر را با فریاد یا حسین(ع) و دانشجویان دختررا با فریاد یا زهرا(س) از طبقهء مستحبا ً چهارم خوابگاهها به پائین پرتاب می کنند، بزرگوار تازه طلبکار نیز هست!..این،بنظر شما خوانندگان محترم ضد انقلاب،جالب نیست؟!

 

تحلیل اقتصادی

فدوی فکر می کند که غیراز مولانا عبید وعلامه علی اکبر دهخدا، این برای نخستین بار است که از قزوین،خبری خوش می رسد!.. فدوی البته بخیل نیست و می گذارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز رایگان، لذتش را ببرندو وی را نیز از دعای خیر،فراموش نفرمایند  :

مسئول سپاه پاسداران قزوین گفت: تمام تحریم‌های کشورها علیه ما به علت انتظار ما برای ظهور امام زمان (عج) است و مردم اگر علت این تحریم‌ها را بدانند با جان و دل در مقابل تحریم‌های دشمن مقاومت می‌کنند.!   / خبرگزاری دانشجو

فدوی هیچ تضمینی نمی دهد  که در صورت ظهور حضرت(عج) کسی بتواند ایشان را متقاعد کند که از تقصیر برادرانی که وی را به نقد و اقساط حراج کردند،بگذرد؛ فلذا فدوی اگر جای برادران باشد،نگهبانان چاه کذائی را،دو برابر می کند!

 

ارائهء طریق

فدوی تا آنجا که بخاطر می آورد،روزی نبوده و نیست که برادران در جامعهء شکوهمند اسلامی، حق اش را صمیمانه میل نکرده  باشند، که البته نوش جان! مانعی ندارد،فدویِ منتظر الظهور،حق و حقوق اش را در مجالی،از آقا امام زمان(عج) مطالبه خواهد کرد!.

بیت

رنج گل بلبل کشید و بوی گل را باد ُبرد

بیستون را عشق کند و شهرتش فرهادُ برد

البته برادران که نیستند، لکن خدای شان که هست ؛ فلذا فدوی همین جا و پیش از دخول به مطلب! شدیداً اذعان وبلکه اعتراف می کند که در این بخور بخور حق وحقوق اش،ذغال خوب،یعنی عدم علاقهء او به نزدیک شدن به محافل ولائی،چندانهم بی تأثیر نبوده است و گرنه چه معنی دارد که طرح های مترقی او،پیرامون جدا کردن  زنان و مردان نابکارایرانی،که کاری ساده و در حد جداکردن نخود لوبیا ست،نزدیک یا بیش از سه دهه روی  میز آبنوس مسؤلین محترم،اعلی الله مقامهم اجمعین،خاک  بخورد؟ اصلاً درب دیزی اسلامی باز است،حیای گربهء  اسلامی کجا می رود؟..باری- فدوی مقدمتاً و برای دستگرمی، عرض می کند که فدوی پیش از این، در برخورد با یکی از طرحهای برادران،در پیوند با معاینهء بیماران توسط پزشکان همجنس،نکات ظریفی را طرح کرد که البته  مبالغی هم بین علما اختاف انداخت؛ چرا که اهمّ مشکلات در این طرح، مسألهء تولد نوزادان است ؛ بدین معنی که اگر نوزاد دختر باشد،زاواندن زائو توسط پزشک زن میسّر و به فتوای علمای سلف حشره الله مع موالیة  المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین،بلامانع است ؛ لکن چنانچه نوزاد پسر باشد،پیرامون زاواندن زائو، بین علما شدیداً اختلاف است.گروهی از علما را عقیده بر این بود که در این حالت،چون نوزاد پسر است،زائو بایدتوسط پزشک مرد  زاوانده

شود و گلهء  دیگری از علما، در ردّ این  نظریه فرمودند که در اینحالت،درست است  که همجنس بودن پزشک و نوزاد ُمسجّل و موافق فتاوی اکثریت علماست، لکن تکلیف  مادرکه مع الاسف زن، و جنس مخالف پزشک مرد است،چه می شود؟!.. و اگر پزشک زن انتخاب شود،مسأله در ارتباط با زائو حل، لکن درمورد نوزاد که پسر و جنس مخالف پزشک زن است، به فتوای علمای سلف رضوان‌الله تعالی عليه و حشره‌الله  مع‌النبيين و‌الصالحين،محل اشکال است باری- اختلاف بین علما در این باب  چندان بالا گرفت که فدوی بمنظور ختم  غائله وسوا کردن علما،ناگزیربه استفتاء از مقام معظم رهبری ادامه الله علوّه شد که پاسخ را،علیرغم گرفتاریهای مدیریت جهان، بشرح زیرمرحمت فرمودند که ملاحظه می کنید :

«بسمه تعالی

سؤال

در ارتباط با طرح معالجهء بیماران توسط پزشکان همجنس،بویژه زایمان و انتخاب جنس پزشک،با توجه به جنس نوزاد و اینکه در هر حالتی،مادر مع الاسف زن است،چه حکمی دارد؟

جواب

بسمه تعالی

در هنگام تولد نوزاد، اعم از پسر یا دختر، واجب عینی ست که دو نفر پزشک، که یکی مرد و دیگری زن باشد، با رعایت حجاب کامل اسلامی،در اتاق عمل حضور یابند؛لکن بین زائو و این دو پزشک، یک پرده ضخیم ترجیحاًسبز (لکن نه از جنس فتنهء 88) آویخته شود،و بین دو پزشک مذکور نیز،پرده ای دیگر؛ بطوریکه پرده ای که زائو را از دو پزشک حاضر جدا می کند،افقی،و پرده ای که این دو پزشک را از هم سوا می کند،عمود بر پردهء اول بوده به گونه ای که تشکیل یک T بدهد. دو نفر پزشک حاضر در اتاق زایمان موظف اند که عملیات زایمان را از پشت پرده های مذکور رهبری کرده و عنداللزوم دستورات لازم را،به عملهء اتاق زایمان ابلاغ کنند.و نیز

احوط آنست که پزشک زن، هنگام اظهار نظر و ابلاغ دستورات پزشکی،انگشت سبابهء خود را،طوری در دهان قرار دهد که تشخیص صدای زنانه،حتی المقدور میسر نباشد و اساساً رازیاعلی(ع) گفتن اینجانب هنگام تولد همین بودکه نمی خواست در دست و با ل قابله که زن بود،بیفتد ؛ باری- چنانچه بین پزشک زن و پزشک مرد، پیرامون زاواندن زائو خدای نخواسته اختلافی بروز کرد،عملیات زایمان موقتاً متوقف،و موضوع برای رفع اختلاف به مجمع تشخیص مصلحت نظام،ارجاع می شود.

و من الله التوفیق»

همانطور که ملاحظه می شود نظرات فدوی شدیداً کارشناسانه،و در نوع خود اگر نگوید بی نظیر، دستکم، کم نظیر است  با اینهمه، کوشید که به برادران حالی کند که حل موردی ِمسأله، در امر مقدس تفکیک جنسیتی،روش چندان درستی نیست و در میان مدت و نیز دراز مدت حتا جواب نمی دهد و از همه مهمتر، اقتصادی  نیست و لامحاله مبالغ هنگفتی از بیت المال را،بی اخذ هیچ نتیجه ای،می بلعد. همانگونه که خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانند،فدوی از آن دسته  منتقدینی نیست که فقط نق زده،لکن برادران را همینطور ارّه بماتحت گذاشته و راهکاری ارائه نکند.حرف فدوی،اگر خلاصه بخواهد بگوید اینست که حل معضل خانمانسوز اختلاط زن و مرد،مورد به مورد درست نیست و زمان و هزینه بسیار می برد. فی المثل،امروز بدرخواست مؤمنین،مثلاً تاکسی ها را زنانه مردانه می کنید، :

خب مؤمنین کثرالله امثالهم،فردا می گویند که چرا "کارواش"، هنوز زنانه مردانه نشده است؟!

این مورد را رفع می کنید، توجه لشکر جرّار مؤمنین، بیدرنگ به بانک معطوف می شود، که چرا بانک هنوز زنانه مردانه نشده است؟!

و این رفتار پارتیزانی مؤمنین تا الی ماشاءالله ادامه خواهد داشت.. اینها بکنار، اصلاً پاسخ آقا امام زمان(عج) را چه بدهیم؟......بقول عوام am I right؟ بسیار خوب؛ طرح فدوی اما، یکبار و برای همیشه و بلحاظ هزینه نیز،بسیار با صرفه تر است؛ ملاحظه کنید: بموجب این طرح، که بناگزیرباعث تغییرات مختصری در جغرافیای داخلی وطن اسلامی خواهد شد،مملکت آقا، بصورت شمالی- جنوبی و یا شرقی- غربی،با چیزی شبیه دیوار چین یا دیوار سابق برلین از هم تفکیک، زنان در نیمی، و مردان در نیم دیگر آن اسکان داده خواهند شد. احوط آ نست که چگونگی تفکیک که شرق – غربی یا شمالی – جنوبی باشد،طی استفتائی،از حضرات آیات عظام و حجج اسلام انارالله براهینهم،استعلام شود. سپس،بخش مربوط به زنان، جمهوری نسوان اسلامی"، و بخش متعلق به مردان، " جمهوری ذکور اسلامی " خوانده خواهد شد. بدیهی ست که اهالی هردو جمهوری، پس از اسکان و استقرار، نسبت به انتخاب رئیس جمهوری،دولت و وزراء همجنس خود، اقدام مبذول خواهند نمود، لکن ولی فقیه هر دو جمهوری،همان است که بود و خواهد بود ؛ و نیز، هیچیک از اتباع جمهوری ها عنداللزوم، بدون اخذ ویزای معتبر،حق عبور و مرور به جمهوری دیگر را ندارد،مگر به ترتیبی که حضرات آیات ادام الله ظلکم العالی،معین می فرمایند و بدین ترتیب مسألهء جدا سازی زنان از مردان،که به مشکلی لاینحل تبدیل شده و اذهان مسؤلین محترم حکومت اسلامی را،بیش از سه دهه است که بیش از پیش مختل نموده است،یکبار و برای همیشه، حل خواهد شد...

فدوی رجاء واثق دارد که این طرح مفیداو،مورد عنایت برادران واقع و اجر دنیوی و البته ِاخروی او نیزدر این میان منظور و ملحوظ گردد.

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

 

«9155-0916

دعا پشت دعا براي آمدنت

گناه پشت گناه براي نيامدنت!

دل مانده متحير در انتخاب

كدام آخر، آمدنت يا نيامدنت يا صاحب الزمان(عج)»

فدوی: آخر چرا حضرت(عج) را معاذالله اینطور علاف کرده اید؛ مگر آزار دارید، برادر 9155-0916؟ بالاخره یکروز باید دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید)بگذارید و تکلیف حضرت (عج)را روشن کنید که معظم له،بیاید یا نیاید؟!

 

«7307:0911: برايم جالب بود كه جوان ايراني به نام نوشاد عالميان سفير جمهوري اسلامي در المپيك 2012 پس از برد از نماينده هنگ كنگ دست به سوي آسمان برد و خدا را شكر كرد اما چرا گردنبند طلا كه براي مرد حرام است به گردن خود آويزان كرده بود. آيا در وزارت عريض و طويل ورزش كسي نبود كه اين مسئله شرعي را تذكر بدهد؟»

فدوی: مراتب بقید چندین فوریت بعرض رسید، دستور فرمودند که ورزشکار مربوطه را پس از ارشاد و تفهیم اتهام و تعزیر،حالی کنند که مدال طلای مربوطه را به آنجایش آویزان کند، برادر مؤمن!

 

« رضايي از خميني شهر 6252---0935: از اول ماه مبارك رمضان آب منطقه شيخ بهاء در شهرستان اهواز آلوده شده به طوري كه براي موارد غير شرب مثل شست وشو نيز قابل استفاده نيست. با جمع آوري استشهاد محلي موضوع را به مسئولين اداره آب و فاضلاب گزارش كرده ايم ولي بنويسيد آيا حق مردم اين استان با داشتن چند سد بزرگ اين است كه درست در فصل گرما اينچنين اذيت بشوند و به زحمت بيفتند. باتوجه به خيانت هاي آشكار دولت تركيه در همراهي با جبهه كفر و نفاق براي شكستن محور مقاومت سوريه، چرا شبكه اصفهان دائم تبليغ "رستوران تركيه اي اتايار" را مي كند».

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض رسید دستور عا جل صادر فرمودند که نام رستوران مذکور،در اسرع وقت به "رستوران سوریه ای بشار" اصلاح شود،برادر رضائی!

 

«3734-0918: از ادارهء برق ايلام- سرابله درخواست مي شود باتوجه به ماه مبارك رمضان و گرماي هوا از قطع برق در اوج گرما به ويژه در وقت ظهر خودداري كند، متأسفانه اداره برق در تاريخ 8/5/91 بعدازظهر اقدام به قطع برق روستاي زنجيره علياي سرابله كرد».

فدوی: مراتب پیش از افطار بعرض رسید؛ ضمن ابلاغ تحیات افزودند که اینجوری ثوابش بیشتر است، برادر 3734-0918!

«يک شهروند: در يكي از سخنان نغز و پرمعناي استاد حسن زاده آملي آمده است: "تا دهن بسته نشود دل باز نمي شود و تا عبدالله نشوي عندالله نمي شوي. اگر از انسان سر برود سحر نبايد برود." ان شاء الله كه بتوانيم در اين ماه با رعايت تقوي به اين مقامات و درجات برسيم».

فدوی: ممنون می شود که پیش از رسیدن به مقامات مذکور، معنای فرمایشات شما را دریابد

 

«0705---0916 : نيروي انتظامي در انجام وظيفه برخورد با تظاهر به روزه خواري در ماه مبارك رمضان فقط به دادن اطلاعيه بسنده نكند».

فدوی: مراتب با قید 175 فوریت،بعرض همهء سرداران رسید؛ قدری برآشفتند و فرمودند" به سرما خورده لرزیدن میاموز "! خودشان می دانند که در سی روز ماه مبارک،چه تسمه ای از ُگردهء  ملت ناسپاس بکشند، بقول عوام be happy!   don’t worry برادر 0705---0916!

 

«1752-0911: از كيهان درخواست مي شود نسبت به سريال «خداحافظ بچه» روشنگري كند. بچه دزدي چه مناسبتي با ماه مبارك رمضان دارد؟ واقعاً براي دستگاه عريض و طويل صدا و سيما مايه تأسف است».

فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو بامیه بعرض رسید؛ فرمودند که احوط آنست که برادران سارق،پس از افطار به شغل شریف خود مبادرت ورزند، برادر 1752-0911

 

«7919---0911: چه سياستي است كه مسئولين وزارت ارشاد از ميان 12 ماه طول سال فقط در ماه مبارك رمضان به فكر نيم بها كردن بليت سينماهاي كشور هستند. چرا اجازه نمي دهند انسان ها در اين ماه فقط به خدا و دعا مشغول بشوند و فكري براي عاقبت خودشان بكنند. چرا و با چه هدفي قصد دارند در اين ماه خودسازي آنها را به ديدن فيلم هاي آبكي سرگرم سازند».

فدوی: والله برادر مؤمن، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... به اظهار برادران ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خداست.اگر "انسانها" آنگونه عمل می کنند،لابد  معاذالله  در مهمانی الله عزّاسمه، اشکالی هست،برادر 7919---0911!

 

«7254---0919: آيا خدا را خوش مي آيد كه روزهاي باراني تاكسي ها به بهانه ترافيك دنبال مسافر دربستي باشند و مسافرين زير باران بمانند. چرا مسئولين مربوطه اقدامي نمي كنند».

فدوی: در مجالی توسط فدوی به شرف عرض رسید؛معظم له،منظورتان را از "اقدام"در نیافتند و فرمودند،هرچه هست،متوقف کردن باران،آسان تراز آن است!؛ودر اینمورد نیز،ادعیهء لازم  را صادرفرمودند.

« محمدحسن فاضلي از قم : با توجه به اينكه 30 آبان روز تكريم بازنشسته هاست به عنوان يك بازنشسته فرهنگي اعلام مي كنم ما تكريم نمي خواهيم. اگر طلب چهار ساله مابه التفاوت نظام هماهنگ ما را پرداخت كنند بزرگ ترين تكريم است».

فدوی: در فاصلهء دو قیلوله و در شرایطی که قدری هم شنگول بودند،بعرض خاکپای عنبرآسای همایونشان رسید؛ در بازدم فرمودند،که نقد معامله نمی کنند،برادر محمد(ص) حسن(ع) فاضلی! بقول عوام  it’s your choice!

 

«شوكتي از شهريار: افتخار آن را داشتم كه با شهيد جواد سليمي از شهداي اخير سازمان جهاد خودكفايي سپاه در بسيج دانش آموزي شهريار چند سال همكلاس باشم و از شخصيت اخلاقي ايشان بهره مند. به حال خودم افسوس مي خورم كه از فيض شهادت محروم شده ام».

فدوی: دلتنگ نشوید، برادر شوکتی، برای شهادت هچوقت دیر نیست، کافی ست که جاخالی ندهید!

 

«بختياري: آمانو رئيس فعلي آژانس با انتشار يك گزارش سراسر دروغ، شرافت انساني و اخلاق حرفه اي خود را فداي مطامع صهيونيسم كرد و نشان داد صلاحيت تكيه زدن بر اين كرسي بين المللي را ندارد. اي كاش او نيم نگاهي هم به جنايت هاي آمريكا در بمباران هسته اي دو شهر ناكازاكي و هيروشيما در ژاپن داشت كه چگونه به فاصله چند دقيقه چند ده هزار هموطنش را به خاكستر تبديل و ثابت كرد كاملاً به كليد واژه هايي مانند اخلاق، انسانيت، حقوق بشر و... بيگانه است».

فدوی: تاکنون شاگرد اول فدوی در ایجاد رابطه بین گودرز و شقایق، برادر گودرزی از اصفهان بود که با ملاحظهء فرمایش بالا، دیگر از چشم فدوی افتاد، برادر بختیاری، تبریکات فدوی را بپذیرید!

 

«يك هموطن: مذاكره كردن با كشورها با هدف برهم زدن آرايش دشمنان و جلوگيري از جماع * آنان كاري مثبت و في نفسه خوب است اما بايد متوجه باشيم كه راهبرد اصلي براي كشور ما، راهبردي است كه حضرت امام(ره) براي ما ترسيم كرده اند و آن راهبرد «نه شرقي و نه غربي، جمهوري اسلامي» است. ما بايد بدانيم كه 1+5 همه شان مثل همديگر هستند و بايد با اين راهبرد و پيش فرض حركت كنيم.

*فدوی: خدا بگویم که این تایپیست سر به هوای "هزل داتکام" را چه کند که تا بحال چند بار نزدیک بوده است که سر سبز فدوی را شدیداً بباد بدهد؛فلذا مستدعی ست که تا دیر نشده، غلط تایپی "جماع" را به "اجماع" اصلاح بفرمایید. ممنون، پاسخ مبسوط، عجالتاً طلب تان!... لکن همینطور سر انگشتی عرض می کند که 1+5 قرار بوده  6 بشود ؛ اما استکبار  جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، تاکنون مانع از آن شده اند،بین خودمان باشد،برادر هموطن!

«سليمان بلغار: مدتي است كه ديگر در گوشه صفحه رسانه ملي مناسبت ولادت يا شهادت نام معصومين عليهم السلام درج نمي شود. بايد متذكر شد كه براي تعظيم شعائر اسلامي و گرامي داشتن مقام شامخ آن بزرگواران اين اقدام نيك فراموش نشود.

فدوی: مراتب در فاصله دو قیلوله بعرض رسید.پس از سلام و تحیات فرمودند که در امتثال اوامر مؤمنین،تلویزیون دیگر چیزی کم از حسینیه ندارد معذالک مقرر فرمودند که اگر دیوار اضافه در مملکت پیدا کردند،ترتیب اش را بدهند،برادر بلغار!

 

«خراسانی: از دولت خدمتگزار درخواست مي شود كه كلنگ ايجاد راه آهن خراسان جنوبي در سال جاري به زمين زده شود».

فدوی: بعرض رسید ضمن سلام و تحیات فرمودند که راه دور است؛ لطفاً خودتان زحمت کشیده،کلنگ مرغوبی خریداری کرده و هر جا که خواستید،زمین بزنید،برادر خراسانی! و من الله التوفیق

 

«يك شهروند: معلوم نيست اين چه اتحاديه عربي است كه به خاطر كشتار و ظلمي كه به مردم بحرين و يمن روا داشته مي شود اطلاعيه و بيانيه صادر نمي كند ولي عليه سوريه كه مقابل آمريكا ايستاده است بيانيه مي دهد. بهتر است كه نام اين اتحاديه را اتحاديه اعراب آمريكايي گذاشت.

فدوی: یک غلط داشتید 19 می گیرید، برادر شهروند! شما در معادلهء بالا، مردم سوریه را ازقلم انداخته بودید!

 

«محمد فتحي از ملاير و يك هم وطن ديگر: تمام دنيا بداند كه انقلاب اسلامي كه رهبر آن امام خامنه اي هستند صدها هزار سرباز گمنام چون سردار حاج قاسم سليماني تربيت شده در مدرسه بزرگ دفاع مقدس دارد. اولاً كه نمي توانيد آسيبي به او بزنيد. ثانياً مگر دانشمندان ما را كه شهيد كرديد، چه اتفاقي افتاد بلكه برعكس ديگر دانشمندان كشورمان با قوت تمام به كار خود ادامه دادند، جاي آن ها را پر كردند و هم اكنون قوي تر و ثابت قدم تر از گذشته درحال انجام وظيفه هستند. در ايران 75ميليون قاسم سليماني زندگي مي كند.

فدوی: در اینکه ما 75 میلیون دانشمند داریم، فدوی هم هیچ تردیدی ندارد، برادر محمد(ص)!

 

«3357-6091: براي سلامتي سرباز شجاع و فداكار اسلام، انقلاب و رهبري و خار چشم دشمنان اين ملت سرلشكر پاسدار حاج قاسم سليماني صلوات بفرستيد».

فدوی: حرفی نيست، لکن نگفتی چند تا، برادر 3357-6091؟

 

«1574---2091: هرچه نگاه مي كنيم عملكرد خانه سينما از ويژگي هاي پايگاه دشمن چيزي كم ندارد پس چرا مسئولين مربوط با گردانندگان اين پايگاه برخورد قانوني نمي كنند؟ و با گذشت زمان مي خواهند موضوع فراموش شود».

فدوی: با قید 72 فوریت بعرض رسید؛ پس از سلام و تحیات فرمودند که ایشان اهل پارتی بازی نیستند،و همه باید صف را که دیگر ذاتی جامعهء شکوهمند اسلامی ست رعایت کنند؛ بدین معنی که اهالی سینما قدری دندان(اگر هنوز دارند) روی جگر(اگر هنوز نفروخته اند) بگذارند  ؛ چنانچه سینما گران زندانی آزاد یا بعون الله اعدام  شدند، نوبت آنان نیز خواهد رسید،دیر و زود دارد،سوخت و سوز ندارد، برادر 1574-2091

 

«4686-0915: اين روزها چه روزهاي باعظمتي است! موسي(ع) به طور مي رود و فاطمه به خانه علي(ع)، ابراهيم با اسماعيل به قربانگاه، محمد(ص) با علي(ع) به غدير و حسين با همه هستي اش به كربلا».

شما در این هنگامه کجائید؟ نکند به بهشت رفته لکن صدایش را در نمی آورید، برادر4686-0915

 

«يک شهروند: از مسئولين سازمان ميراث فرهنگي خراسان جنوبي درخواست مي شود نسبت به توسعه ساختمان امامزاده روستاي "امرودكان" اقدام نمايند».

فدوی: بعرض رسید. ضمن سلام و تحیات فرمودند که آن امزاده دیگر کهنه شده است و یکی نو دایر می کنند، برادر مؤمن!

 

«يک شهروند: شوق و ذوق در زمينه سرودن شعر دارم. لطفا راهنمايي كنيد چگونه مي توانم اشعار سروده شده ام را براي شما بفرستم؟»

فدوی: والله برادر با ذوق، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... فدوی که صلاحیتش را ندارد؛ بفرستید برای رئیس بسیجیان برادر محمد(ص) رضا(ع) نقدی که مرتباً می ریزد توی جوراب و می کوبد به دیوار! مقام معظم رهبری هم، البته بد نیست!

 

«يک شهروند: از وزير محترم اقتصاد و رئيس بانك مركزي درخواست مي شود اجازه گذاشتن اسامي ائمه اطهار بر روي مؤسسات مالي و اعتباري كه موجب خدشه بر اسامي متبركه است ندهند. از نمايندگان مجلس نيز درخواست مي شود با تصويب قانوني مانع اين كار مؤسساتي كه با مقدسات مردم بازي مي كنند، شوند».

فدوی: والله برادر شهروند، از شما چه پنهان که فدوی، تمام تلاشش را شدیداً بکار بست، لکن مقامات، اعلی الله مقامهم اجمعین، مع الاسف هیچ جور زیر بار نرفته و فرمودند که همه جای وطن سابق، از اسامی متبرکهء اهل بیت و ائمهء اطهار علیهم الصلات و السلام ُپر است و جای دیگری ندارند!.. بقول عوام Sorry

 

«0975---0911: از مراجع عظام تقليد درخواست مي شود حكم اسلام در مورد اسب سواري و دوچرخه سواري بانوان را اعلام نمايند».

فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله به شرف عرض مراجع عظام تقلید، کثرالله امثالهم رسید؛ حضرت آیات استثنائاً و برای نخستین بار در تاریخ اسلام، به جماع* رسیده و ضمن سلام و تحیات فرمودند احوط آنست که در هر دو مورد، نسوان مرکوب باشند، برادر 0975---0911. الله الاعلم!

* لطفا غلط تایپی جماع را به اجماع اصلاح فرمائید.

 

----------

به پایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

18آگوست المذبذب  سنهء 2012 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

  • Should be Empty:

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630