بازگشت به خانه        پيوند به نظر خوانندگان

جمعه 31 شهريور 1391 ـ  21 ماه سپتامبر 2011

 

مخالفت با منشور شورای ملی ايرانيان، فرصت دادن به خامنه ای جنايتکار است!

محترم مومنی روحی

احتمال دارد که شما نیز از طریق برخی از رسانه ها، به ویژه از تلویزیون های سیاسی خارج از کشور، در این دو سه روز اخیر دیده و متوجه شده باشید؛ که برخی از برنامه سازان این رسانه ها، و یا میهمانهای برنامه شان، با انرژی بسیار و تلاشی جدی ( به زعم من متأثر کننده )، برای نفی مسأله "شورای ملی ایرانیان" چه می کنند ؟!

به لحاظ اهمیت موضوع، من تعدادی از این برنامه های عصبانی کننده را مشاهده نمودم. افراد سرشناسی که از نظر آگاهی های سیاسی و تاریخی، صاحب نام و شهرتی می باشند؛ چنان با شمشیر دولبه ی آغشته به زهر "منیّت" خویش، به طراحان و امضا کنندگان منشور شانزده گانه شورای ملی ایرانیان حمله می نمودند؛ که گوئی با آنان دشمنی خونین دیرینه ای را دارند؛ و اکنون در این فرصت مناسب، می بایست ضربات کشنده آخری خودشان را نیز بر آنها وارد بیاورند و آبرو و هستی ایشان را لکه دار بکنند!

بدیهی است که هر پیشنهادی در بدو امر، دارای مواردی باشد که به نظر کارشناسان اشتباه بیاید؛ ولی عقل سلیم حکم می کند که در این شرایط بحرانی، وقتی بعد از سی و سه سال، سرانجام موردی پیش آمده که به دلیل حضور آن، عده ای از هم میهنان گرد هم بیایند و پروانهء شمع یک ایده ی ملی بشوند؛ و برای آزادی سرزمین شان، از جبر و استثمار حکومت جنایت پیشه اسلامی، با همفکری و همیاری در تحقق این آرمان والا، بکوشند و تلاش بکنند که دست این جانیان را از سیطره بر ملک و ملت کوتاه بسازند؛ شایسته نیست که با اینگونه سنگ اندازی ها، و چنین اهانت های ناخوشآیندی، جلوی پیشرفت یک برنامه میهنی، که عده ای با حسن نیت بدان پرداخته اند گرفته بشود!

آیا صحیح تر نیست که شما نیز به عنوان دارندهء عرق ملی، و حس میهن پرستانه (به قول خودتان)، اجازه بدهید که ابتدا گام نخست برداشته بشود؛ و در این فاصله شما لطف بفرمائید و دیدگاه های مفید! خودتان را به دست اندرکاران شورا ارائه بدهید؛ آنگاه بعد از گذشتن قدم اول، با همان حس و مسؤلیت وطن پرستی تان، و البته با درایت سیاسی و نکته سنجی سازنده تان!! در ارتباط با تصحیح موارد اشتباه در آن (که شما آنها را اشتباه می پندارید) با آنان همفکری و همکاری بنمائید؟!

"من می گویم، من می دانم، من می فهمم، من بلدم، من، من، من..! این همه سال با همین "منیّت هایتان" نگذاشته اید که کاری پیش برود؛ بارها و بارها به شاهزاده رضا پهلوی خرده گرفته اید که چرا سکوت نموده و هیچ اقدامی نمی کنند ( با آنکه اهالی فن و خرد، و از جملهء خود شما، بخوبی می دانید که ایشان، در تمام این سال ها چه کوشش های بی وقفه ای برای آزادی سرزمین آباء و اجدادی شان نموده اند)!

حال که ایشان، نه به عنوان شهریار ایران، نه به عنوان رهبر سیاسی مردم مبارز کشورشان در اعتراض های ایشان نسبت به حکومت ننگین اسلامی، و نه به عنوان سخنگوی این گروه از مخالفان رژیم آخوندی، و نه به عنوان یگانه آلترناتیوی که دارای تمامی ویژگی های لازم برای تصدی عناوین بالا را دارند؛ به میدان آمده اند و فقط به عنوان یک شهروند معمولی ایرانی، منشور شورای ملی ایرانیان را امضا نموده اند؛ همگی تان با بی شرمی تمام، و با ریاکاری و فرصت طلبی، این موضوع را لباس خونین عثمان کرده اید، و بر تن ایشان می پوشانید؛ و در ارتباط با اشتباه تلقی کردن تان برای امضا شدن این منشور توسط ایشان، مدعیانه داد سخن می دهید که این کار اشتباه بوده است؛ و ایشان نمی بایست آن را امضا می کردند!

اگر ایشان چنین نمی نمودند، و این منشور را امضا نمی کردند، همین شماها دوباره در همین رسانه ها جمع می شدید و به شاهزاده اعتراض نموده و ایراد می گرفتید که چرا نام شان در میان لیست امضا کنندگان آن نیست؟!

شما و امثال شما، از مرد و زن تان، کسانی هستید که می پندارید، در رابطه با یک موضوع سیاسی، اگر ایراد نگیرید و دست کم با یکی دو بند از آن به مخالفت برنخیزید ؟ تخصص و سیاستمدار بودن تان خدشه دار می گردد؛ و از ابهت سیاسی شما کاسته می شود!

لازم است که در اینجا، یک نکته تفهیمی از مبحث سیاست به طور عام را، دوباره برای چندمین بار تکرار بکنم. یک دانشمند شرقی گفته است: "سیاست، داشتن هنر شناختن مواردی است که قابلیت شدن را دارند. به کسانی که چنین هنری را دارا می باشند سیاستمدار می گویند؛ و نتیجه ی به دست آمده از آن شدن ها را، سیاست می نامند"!

همینطوری که شماها نشسته اید و در حال ابراز مخالفت های سیاستمدارانه خویش با تدوین منشور شورای ملی ایرانیان هستید؛ دشمنان ما و شما، دست اندر کاران رژیم منحوس جمهوری متحجر اسلامی، در حال پیاده کردن نقشه هائی است؛ که با الهام گرفتن از همین مخالفت های بی پایه و اساس شما، در حال تضعیف نمودن حرکت های ملی و آزادیخواهانه مردم ایران است!

دوستی از ایران به من خبر داد، که در دو سه شب اخیر، تلویزیون دولتی آخوندی، در یکی از برنامه های خبری خودش، تعداد پنجاه نفر را به مهمیز اعتراف کشانیده بوده است؛ و آنان را واداشته، که از طریق تلویزیون و در مقابل مردم ایران، مطالب زیر را معترف بشوند!

آنها (پنجاه نفر اعتراف کننده) از طریق تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی اعلام نموده اند که چند سال پیش از اعضای گروه منافقین (مجاهدین خلق) بوده اند؛ ولی از همان موقع به دامان اسلام پناه آورده اند!! و در مقابل مسؤلان حکومت اسلامی، نسبت به همه کنش ها و ایده های سازمان مجاهدین خلق اعلام انزجار نموده و نزد رهبری انقلاب (خامنه ای جنایت پیشه قدرت پرست) توبه کرده اند؛ و از ملت شریف ایران (منظورشان امت فریب خورده آخوندها بوده است)، برای کارهای گذشته خودشان پوزش خواسته اند!

آقایان و بانوان همیشه مخالف، این یک امر ساده ای نیست که در این موقعیت زمانی، و اعلام موجودیت شدن منشور شورای ملی ایرانیان، آخوندهای رند و مکار به فکر افتاده اند؛ که با هر روشی که ممکن باشد، باید در مقابل هرگونه پیشرفت آزادیخواهانه مخالفان ایشان گرفته بشود. از اینرو، با آوردن تعداد پنجاه نفر از مزدوران خود فروخته شان بر روی صفحه تلویزیون دولتی، و اقرار گرفتن ظاهری از آنان، به عنوان مخالفان سابق رژیم آخوندی، به مردم از همه جا بی خبر ایران، چنین تفهیم می کنند؛ که.... حواستان جمع باشد، اگر بروید و با دشمنان ما همکاری بکنید (به طور مثال: اگر بروید منشور شورای ملی ایرانیان را امضا بکنید؟)؛ در نهایت سر و کارتان با ما خواهد افتاد؛ و باید بیائید و دراین تلویزیون، و در پیشگاه امت همیشه در صحنه انقلاب، غلط کردم نامه تان را هم امضا بکنید؛ و از محضر ملت ایران (می دانیم که اینها برای عنوان نمودن خواسته های پلید خودشان، همواره از واژه ملت مایه می گذارند.) پوزش بطلبید!

مخالفان محترم منشور شورای ملی ایرانیان، توجه داشته باشند؛ که روزی نرسد که با خویش زمزمه بکنند: "ای کاش در آن موقع، ما نیز کمی تأمل می کردیم؛ و با ارسال دیدگاه های مفید و سازنده خودمان به دست اندرکاران این شورا، جهت رساندن ملت دردمند و زجر کشیده میهمان به آرزوی سی و چند ساله شان، یاری می رساندیم. نه آنکه در آن موقعیت اضطراری، از حمایت کردن آنان شانه خالی می نمودیم و خودمان را سکه یک پول می ساختیم"!!

تابستان 2571 آریائی ـ هلند

 

نظر خوانندگان

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه