بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 4 دی ماه 1391 ـ 24 ماه دسامبر 2012

 

با گرامیداشت شب یلدا که گذشت و کريسمس خاج پرستان که می آيد،

و نیز آرزوی بهترین ها برای همگان، در غیاب دیکتاتوران

 

از تذکرةالاشقیا

باب دوم ـ درتغییر جنسیت شب یلدا!

فدوی نمی داند که برادران، کی می خواهند خیال شان راحت شود  که ایران سابق، برای دومین بار، با تمام متعلقات جغرافیائی و اقتصادی آن(1)، شدیداً به تصرف عدوانی آنان در آمده، و دیگر گوشه و زاویه ای نیست که در آن، موریانهء ویروس های گرامی آنان، چون بسیجی - پاسدار- لباس شخصی-انجمن اسلامی - آخوند و طلبه و از این قبیل لانه نکرده باشند؛ در این صورت، پرسش فدوی این است که چرا حضرات آیات و حجج اسلام، دامت افاضاتهم، ملت یک لاقبا را با توش و توان زخمی موجود، بحال خود نمی گذارند و می کوشند که تتمهء نشانه های فرهنگی و تاریخی او را نیز، با آنکه دیگر بدان نیازی ندارند، حسب شیوهء مرضیه، به لطائف الحیل و البته بطریقهء خداپسندانهء تجاوز به عنف، به سود اسلام عزیز، مصادره فرمایند؟!..

اینگونه تلاش ها، البته مشهورتر و آشکار تر از آن است که فدوی بی بضاعف، نیاز به شرح و تبیین آنها داشته باشد. حملات پارتیزانی و عملیات ایذائی حضرات آیات و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین و توابع سببی و نسبی آنان کثرالله امثالهم، به بنیادهای تاریخی و فرهنگی ایرانیان، از جمله فردوسی و سایر قله های فرهنگ و ادب ایران و جهان، حذف و جایگزین کردن آنان با نماد و نمودهای فرهنگ تسلیم، مرگ و شیون در  تقویم فرهنگی- تاریخی ملت، از آن جمله اند. شگرد شناخته شدهء حضرات آیات عظام، اعم از معمم و مکلا، اما دربرخورد با پدیده های نیرومند و ماندگار فرهنگی ایران، مانند نوروزو متعلقات اش، آن است که چون می دانند که در مصاف با آنها، مثل همیشه بازندهء نهائی مبارزه خواهند بود، فلذا می کوشند که پدیدهء مقاوم مربوطه را مسخ، تحلیل ویا قلب فرموده و در جهت تحریف ماهیت و دستکم چهره، آن را با چیزی از جنس خودشان، پیوند بزنند!؛ به این تیترچندش آور از جام جم آنلاین برادران، نگاه کنید: «شب شعر يلداي عاشورايي!»

و نیز این تیتر از رجا نیوز، بمنظور قلب  شب یلدائی، که تا انتشار این مختصر، فرا رسیده است!: «ذوق شعري حافظ براي شب يلداي رقيه!»

بیت

دستت چو نمی رسد به خاتون

در یـــــــــاب کنیز مطبـــخی را!

باری- غرض از ذکر این مصیبت آن بود که فدوی گاه که لازم شده که از بزرگی، مثلاً حافظ، بیتی نقل کند، معمولاً به درد سر افتاده و ناگزیر بوده است که ضبط های گوناگون آن را نیز در هامش نامه بیاورد؛ لکن خوانندگان محترم ضد انقلاب بیاد ندارند که وی، این اختلاف نسخ را، به حساب فتنه گران گذاشته باشد!. و در حاشیه نیز می افزاید که اگر هم فتنه گرانی هم در کار بوده باشند، همانا اعقاب همین مؤمنین فعلی اند که همواره ممانعت فرموده اند که آثار آن بزرگواران، که عمدتاً رشک ایران و جهان نیز بوده اند، بهنگام، و در حضور و حیات خودشان، جمع آوری و منتشر شوند...

و اما بنظر می رسد که برادران، کثرالله امثالهم،این حرف ها حالی شان نشده، هیچ جور ول کن معاملهء ملت نیستند و همچنان  و با تمام قوا کوشیده و می کوشند که "شاهنامه" را به "علی نامه"(2)- "عید نوروز" را به "عید غدیر" و "شب یلدا " را نیز، با پاشنه کش حافظ هم که شده، به" شب رقیه" تغییر جنسیت دهند!

بروایت خواهر زهرا(س) آقا محمد(ص)ی بخوانید:

در بارهء نوروز:

روزها نو نشده كهنه تر از ديروز است

گر كند يوسف زهرا نظري نوروز است

لحظه ها در تپش تاب و تب آمدن اش

آسمان چشم به راه قدم اش هر روز است

اي خدا كاش شود سال نوام عيد فرج

كه نگاهم نگران منتظر آن روز است

اللهم عجل لوليك الفرج

زهرا آقا محمدي ـ گلپايگان

و این هم شعر حافظ، به نقل از رجا نیوز، در بارهء حضرت رقیه که فدوی اصلاً نمی خواهد بداند که کیست، و استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و فتنه گران و ایادی آنها در داخل، لعنة الله علیهم  اجمعین، آن را از دیوان خواجه، شبانه کش رفته اند.رجا نيوز می نويسد:

شعر حافظ براي حضرت رقيه سلام الله عليها

اين غزل در نسخه‌هاي قديمي ديوان حافظ بود اما در نسخه‌هاي جديد حذف شده است.

تعالی الله چه دولـت دارم امـشـب *** كه آمد ناگهان دلدارم امشب

چو دیدم روی خوب اش سجده كردم *** بحمدالله نكو كردارم امشب

نهال صبرم از وصـل اش بر آورد *** ز بخت خویش برخوردارم امشب

بــرات لـیـلـة الـقــدری بــدســتـم *** رسید از طالع بیدارم امشب

بر آن عزمم كه گر خود می رود سر *** كه سر پوش از طبق بردارم امشب

كشد نقش انالحق بر زمین خون *** چو منصور ار كشی بر دارم امشب

تو صاحب نعمتی من مستـحـقـم *** زكات حسن ده، خوش دارم امشب

همی ترسم كه حافظ محو گردد *** از این شوری كه در سر دارم امشب

فدوی که در غزل فوق، حالا گیرم که از حافظ باشد،اثری از حضرت رقیه(س) نمی بیند، خوانندگان محترم ضد انقلاب چطور ؟

باری- خوانندگان ارجمند ضد انقلاب یکوقت تصور نفرمایند که حضرات آیات به همین مختصر قلب و استحاله بسنده  فرموده اند؛ خیر چنین نیست، بلکه این رشته سر دراز داشته و حسن خطام (تیر خلاص- م) آن نیز از این قرار است:

«در آستانهء فرا رسیدن شب یلدا، آخرین شب پائیزی و تقارن آن با ماه صفر، شب شعر یلدایی عاشورایی با حضور اساتید شعر و ادب و جمعی از علاقمندان در سالن آمفی تاتر شهرداری منطقه 16 برگزار شد. دکتر الهامی [در اين مجلس] گفت: یلدا شبی است که بر اساس آئین های سنتی، ایرانیان دور هم جمع می شوند، سفره می اندازند ودعا می خوانند که از مظاهر ایجاد اتحاد، وفاق و همدلی است. وی، با اشاره به اجرای مناسبت های مشابه  در آئین مذهبی مانند سفرهء حضرت ابوالفضل علیه السلام و سفرهء حضرت رقیه سلام الله علیها! و نمونه های ملی مانند  سفرهء هفت سین و سفرهء یلدا گفت: در کنار این سفره ها مردم جمع می شوند و ضمن صلهء رحم برای برآورده شدن حاجات، طلب سلامت، عافیت و امنیت دعا می کنند».

زیاده عرضی نیست(3).

-------------------------------------------

(1) متعلقات فرهنگی، جزو این غنائم نبوده و نیست لکن!

(2) منظومهء علی نامه با مقدمهء شفیعی کدکنی منتشر می شود /ایسنا

     نگاه کنید به مقالهء «برادران و هویت ایرانی»- آرشیو هزل داتکام

 (3) ارز هم بنویسید و بخوانید، از نظر فدوی اشکالی ندارد!

 

نقل قول

...عجیب است!؛ فدوی هر چه  شب ها   ِگرد می خوابد، صبح که بعون الله بیدار می شود، می بیند که دراز است!

اشاره فدوی به مطالبی ست که این روزها در جراید شریفهء دارالخُرافه، و از آنجا در منابع خبری خاج پرستان، لعنة علیهم اجمعین، همینجور کیلوئی از او نقل می شود، بی آنکه ناقلان اخبار و اسرار، طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار، از این اندیشه کنند که این نقل قول ها ممکن است یکوقت، خدای نخواسته، همه جای فدوی را با شاخ گاو مدّ ظله العالی، در بیاندازد. بعنوان مستوره ملاحظه کنید :

«فدوی: ایران نمونه هائی از پهباد آمریکائی را عملیاتی کرده!/ تیتر «دویچه وله»

شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، باورتان می شود که فدوی، چنین غلطی کرده باشد!؟

و در ادامه، بنقل از همان منبع :

«فدوی تاکید کرد که جمهوری اسلامی تهدیدی برای منطقه به شمار نمی‌آید و تنها آمریکا چنین ادعایی دارد».

شما را بخدا ملاحظه کردید؟ آنچه که فدوی گفت لکن این بود:

«فدوی تاکید کرد که جمهوری اسلامی تهدیدی برای منطقه به شمار نمی‌آید و تنها تهدیدی ست برای ایران!»

 خب این اگر تحریف خبر نیست، پس چیست؟

و یا:

«به گفته فدوی، ایران تا کنون خود را کشوری "برٌی" قلمداد می‌کرده و استراتژی دفاعی و امنیتی خود را بر این مبنا تنظیم کرده بود، اما با تغییر رویکرد ایران، دریا برای جمهوری اسلامی اهمیتی حیاتی یافته است».

نه بجان عزیزتان، این جمله از فدوی و برخاسته از ادبیات او نیست. خوانندگان گرامی ضد انقلاب، آیا بخاطر دارند که فدوی تاکنون گفته باشد که دریا برایش اهمیتی، اعم از حیاتی یا غیر حیاتی، دارد؟ البته که نه؛ فلذا باید دید که دریا برای چه کسی اهمیت حیاتی دارد؟  که با اندکی تأمل می توان براحتی دریافت که این عبارت به ضرس قاطع از کوسة الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی ست، که عوامل فتنه بیخودی به فدوی چسبانده اند!..

ضمناً این نیز گفتنی ست که فدوی، واژهء  "بری " را در عبارت بالا بدون تشدید گفته بود لکن دشمن آنرا با تشدید نقل کرده است!..

فلذا و بر پایهء آنچه که گفته آمد،  فدوی رجاء واثق دارد که رسانه های مکتبی و غیر مکتبی، مراتب را در همان صفحه و با همان حروف عیناً درج نمایند.

زیاده جسارت است…

سردار «فدوی» در حال تهديد امريکای جهانخوار

 

کادو!

فدوی، بر حسب علاقهء سنگینی که به مقام معظم رهبری، ادامه الله ایامه و نصراعلامه و اجری بالخیر اقلامه دارد،(1) لحظه ای نیست که بیاد معظم له نباشد!، سفر و حضرش دیگر فرقی نمی کند!...

باری، فدوی همین هفتهء گذشته را که 15 و 16 دسامبر المتحیّر سنهء 2012 ترسائی  باشد، جنازه را برداشته و رفته بود به یکی از بلاد کفر و زندقه، بنام " سندیاگو ". (رکاکتِ اگر نگوید اندیشه، دستکم لفظ در اجزاء تشکیل دهندهء این شهر را، مؤمنین و مؤمنات، البته بر فدوی می بخشند!..)

باری فدوی به همت میزبان گرامی، البته در همین زمان اندک، به زیارت برخی از اماکن متبرکهء آن ولایت، کم تا قسمتی نائل آمده و آداب و مناسک مربوطه را نیز بجا آورد!. توصیف یکی را اما اصلاً  لازم نمی داند، زیرا به مسلمین، کثرالله امثالهم، هیچ مربوط نمی شود چرا که موضوع راجع است به جشن و چراغانی و پایکوبی و ترویج فرهنگ زندگی! در همین ایام کریسمس، که با ایام اباعبدالله الحسین (ع) که هم اکنون در وطن سابق و در تبیین و تنقیهء فرهنگ مرگ و مرگ پرستی جاری ست، بکلی مغایرت دارد و حتا ممکن است حواس مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، را از عزا داری منحرف کرده و گناه اش بیفتد گردن تبر خوردهء فدوی..!

باری فدوی، بهیچوجه، قصد و جان ورود به چند و چون ماجرا را ندارد؛ فلذا از آن گذشته و می پردازد به موضوع تاریخ شکنجهء انسان در ازمنهء گذشته در موزهء مذکور که شباهت عجیبی داشت به وضعی که ما هم اکنون، به همت حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب برحق اش، در ملک ِطلق ایشان داریم.

باری موضوع نمایشگاه، نمایش ابزار شکنجه در آن ایام بود که امروزه در بلاد کفر فقط نام و گزارشی از آن باقی ست که فدوی از آن میان، یکی را برای جوری جنس مقام معظم رهبری، ادامه الله علوّه، بعنوان کادوی کریسمس، برای ایشان بقول عوام order داد، که انشاءالله لذت اش را ببرند!

--------------------------------------------------------------------------------------------

(1) قرار شد که گز نکرده، پاره نکنید! یعنی همینجور کیلوئی و در هم  فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده!

بقول عوام برای Reputation  شما خوب نیست؛ از فدوی گفتن!

 

ترا من آوریدستم...*

به باور فدوی، مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، در بهترین حالت خود، عکس شش در چهار سیاه و سپید ارجمندی ست و خوانندگان محترم ضد انقلاب، آنچه افزون بر این ملاحظه می کنند، بقول برادر سید قاسم( مش قاسم سابق- م) کار انگلیسی هاست! بویژه آنگاه که امر بر این دائر بشود که از هیچ، همه چیز بسازند..!، ملاحظه کنید :

«فهمیدن نظرات مقام رهبری کار ساده‌ای نیست»!/ بی بی سی(تیتر)

این مهمل ظریف، تازه مبتنی ست بر رأی مخبط الاسلام والمسلمین، محمد(ص) تقی(ع) مصباح یزدی، متخلص به تمساح یزدی، بشرح زیر که از برجسته ترین مجسمه های بلاهت، در تاریخ اسلام عزیز است!:

«فهمیدن نظرات رهبری معظم انقلاب کار ساده‌ای نیست و باید از طریق قراین و سخنان، از اصل نظرات شان مطلع شد»! (همانچا)

آنچه که فدوی می تواند به آیه های فوق اضافه کند این است که : عمهء فدوی هم «که به مکتب نرفت و خط ننوشت»، بلد است که مملکت را این جوری اداره کند که اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، خلدالله ملکه و سلطنة؛ اداره کرده و می کند، برادر بی بی سی!

----- -------------------------------------------------------------

* ترا من می شناسم بهتر از خویش

ترا من آوریدستم بدین ریش! / ایرج

 

پرسش وارونه

فدوی، در مرور جراید شریفهء دارالخُرافه، اغلب به خبرهائی بر می خورد که لامحاله، سرِهمه جایش اسفناج سبز می شود!.. مانند تیتر خبر زیر که برای عبرت خلق، از عبرت نیوز نقل می شود!:

«به گردنهء سخت و حساسی رسیده ایم، باید با مردم آشتی کنیم!» (محسن رضائی)

در پاسخ به اجمال و اختصار عرض می کند که:

1- اولاً حالا چه عجله ای داشتید، برادر رضائی!؟

2- در باب اینکه برادران باید با مردم آشتی کنند نیز، می افزاید که این پرسش را، باید از مردم کرد!

3- و سرانجام اینکه، آیا شما مطمئن اید که تا ده سال دیگر هم، به اتفاق سایر برادران، کثرالله امثالهم، همچنان بر ُگردهء ملت یک لاقبای به ستوه آمدهء ایران سابق،  سوارید؟

باری- فدوی البته نمی داند که آیا تا بحال کسی ازدرختان پرسیده است که آیا مایل اند با تبر، ُمدّظله العالی، آشتی کنند؟!

 

بند بازی

اینکه فدوی از برادران تا این اندازه خوش اش می آید(1)،  بی سببی نیست!؛ ببینید مقامات مسؤل، اعلی الله مقامهم اجمعین، پیرامون تازه ترین قتل دولتی، که قتل ستار بهشتی باشد، از آغاز تا کنون  چه فیلمی در آورده اند! این هم واپسین فیلم برادران در این مورد:

دادستانی: « ستار بهشتی » محتمل شوکه شده است !/ عبرت نیوز- تیتر

بقول معروف:

از کرامات شیخ ما چه عجب / پنجه را گز نمود و گفت وجب

از کرامات دیگرش این است / شیره را خورد و گفت شیرین است

یک کرامات دیگرم دارد / ابر را دید و گفت می بارد

زن نو را عروس می گویند / مرغ نر را خروس می گویند!

آنچه در جوی می رود آب ست / آنچه در چشم می رود خواب ست!(2)

باری- گرچه حافظهء تاریخی ملت یک لاقبا چندان تعریفی ندارد، لکن فدوی فکر نمی کند که ملت، با همهء ضعف سنگین حافظهء تاریخی اش، قتل های دولتی، از میکونوس(آلمان) گرفته تا پاریس، و تهران در سال های اخیر را، به این زودی فراموش کرده باشد، که مهمل صادراتی بیدادستان محترم را بشرح فوق، به این آسانی ها بخرد...

----------------------------------

(1) آن آهنگ معروف افغانی رابعنوان موزیک متن این مختصر چاشنی کنید، بد نیست!

(2) داستان های امثال امینی- ص25 به نقل از داستان های امثال دکتر حسن ذوالفقاری ص 95

 

گویاست، "دگر حاجت مشاطه ندارد"

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائیء را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیاناً یکی دو انگولک جزئی، نیاز چندانی به دخالت او ندارند!

* جعفر سبحانی از مراجع تقلید شیعه: «گرانی کمر مردم را خم کرده»/ دیگربان

تحشیهء فدوی: نخیر! گزمگان طبق معمول، خلاف بعرض رسانده اند ؛ خم نکرده، شکسته، برادر آیت الله!

 

*علی مطهری٬ نماینده مجلس اعلام کرد که «وزیر کشور و فرمانده پلیس باید از خانواده ستار بهشتی عذرخواهی کنند»/ دیگربان

تحشیهء فدوی: والله برادر علی (ع) مطهری، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آ آ.. اگر قرار برعذرخواهی از خانوادهء مقتولین و قربانیان برادران باشد، حتا با سهمیهء دولتی، مثنوی هفتاد من کاغذ شود!، حالا دیگر خود دانید!

-------------------------------------------

* دفتر آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی گمانه‌زنی‌ ها دربارهء نامزدی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به عنوان کاندیدای مورد حمایت دولت را تکذیب کرد /بازتاب

تحشیهء فدوی: حالا نمی کرد هم، نمی کرد!.. هیچ فرقی در اصل معامله نمی کند، برادر بازتاب!

 

* شیرین عبادی: در گفتگو با یورو نیوز: «مهمترین مساله این است که دستگاه قضایی ایران استقلال خودش را از دست داده است!»

تحشیهء فدوی: فدوی به ضرس قاطع، به فراموشی زودرس دچار شده است، فلذا تا خودش را به دکتر می رساند، شما بزرگواری کرده و بفرمائید، دستگاه * قضائی برادران، کی استقلال داشته است،که فدوی ملتفت نشده است،خواهر عبادی !

------------------------------------------------------------------

* حال فدوی از این نیز می گذرد که اطلاق الفاظی  مانند دستگاه، سیستم و یا هر واژه یا تأسیس حقیقی/حقوقی دیگر، بر آنچه برادران علم کرده اند، جایز نیست، می گذرد.

 

* "آتی نیوز"  برای عکس زیر، تیتر «گریه برای سلامتی رئیس جمهور برگزیده است»، کاربری اما در همین ارتباط نوشته است: «از کجا معلومه برای چی داره گریه می کنه؟!»

تحشیهء فدوی: آن را دیگر برادران تعیین می کنند!

 

 

* آغاز دور جديد برخورد با اشرار از سوي نيروي انتظامي./کیهان

تحشیهء فدوی: حالا چه عجله ای داشتی، آیت الله انتظامی!

 

* روزنامهء «خراسان» با اعلام اینکه سیستم بازجویی‌ در جمهوری اسلامی «اشکال» دارد٬ خواستار تهیه ساز و کاری برای جلوگیری از ضرب و جرح متهمان در بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها شد. این روزنامه در شمارهء روز چهارشنبه (۲۲ آذر)، با اشاره به مرگ ستار بهشتی٬ این پرسش را مطرح کرده که «چه ساز و کار و سیستمی باید در فرآیند بازجویی‌ها ایجاد شود تا دیگر شاهد ضرب و جرح متهمین نباشیم؟» /دیگربان

تحشیهء فدوی: نخیر سیستم بازجوئی برادران خیلی هم خوبست و این، شایعهء ضد انقلاب است! اگر منظورتان قتل های زهرا کاظمی- زهرا بنی یعقوب- سعیدی سیرجانی و اخیراً ستار بهشتی ست که اینان هم مرده به زندان تحویل شده بودند و برادران، البته بی تقصیرند !

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

 

* يك پيام: هفته گذشته خبر كشف 200 كيلو طلا و بيش از 20 هزار ليتر گازوئيل اعلام شد و آقاي ابويي گفتند برخي كارمندان نيز در اين قضايا دست داشته اند از دستگاه قضايي درخواست رسيدگي دقيق به ماجرا را دارم و از مطبوعات هم مي خواهم به رسالت خود جامه عمل بپوشند.

پاسخ فدوی: مراتب با قید چندین فوریت، لکن در شرایط نه چندان مساعدی، به سمع و نظر مبارک رسید، خدا خیرتان بدهد که آنجای فدوی را با شاخ گاو ُمدّظله در انداختید!. خلاصه چنان خشمگین شدند که چیزی نمانده بود که بی فدوی شوید!.. باری -  پس از آنکه قدری به خشم مقدس خود مسلط شدند، فرمودند که در ارتباط با اختلاس سه هزار میلیاردی، ملت همیشه در صحنه، جیکش هم در نیامد، حالا شما چه خبرتان است که بخاطراقلام ناچیز فوق، که جلوی یک بچهء مکتبی بگذاری قهر می کند، اینهمه گرد و خاک راه انداخته اید؟! برادر پیام!..

 

* 2878---0919: خوشحال هستيم كه پس از گذشت 32 سال، امروز فريادهاي ضداستكباري امام خميني(ره) و جانشين بر حق ايشان حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در داخل اردوگاه غرب شنيده مي شود. بايد اميدوار بود كه همهء اين فريادها و تظلم خواهي هاي جهاني در آيندهء نزديك يكپارچه بشود و زمينهء ظهور حضرت بقيه الله به خواست خداوند فراهم گردد.

پاسخ فدوی: والله برادر 2878---0919 بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ.. بررسی وقایع اتفاقیه در دارالخُرافه و بیگاری سهمگینی که از ُگردهء حضرت(عج) و چک های بی محلی که به حساب معظم له کشیده اند، پنداری که به قول آن شاعر زندیق از آن حضرت دیگر: "...رمقی به سعی ساقی(قهوه چی- م) مانده ست"! بر این پایه، فدوی مرده و شما زنده، بعید است که حضرت تا 1400 سال دیگر هم، پیدایش شان بشود!

 

* 8313---0919 و 8584---0912 و برادر گل محمد(ص) از مهدی(عج) شهر و غیره!: اوباما گويا دلي هم دارد كه براي كودكان قتل عام شده توسط يك آمريكايي بسوزاند! از ايشان بپرسيد كودكان تكه و پاره و جزغاله شده افغانستان، عراق، بحرين، سوريه، غزه و... كه هزاران برابر اين كودكان بودند و هستند چطور دل شما را به درد نمي آورد.

پاسخ فدوی: مراتب پیش از اینکه به آگاهی برادر اباما برسد، بمنظور ممیزی به همتای ایشان در ُامّ القرا منعکس شد. لطفاً بین خودمان باشد که به علت معاونت گستردهء برادران خودمان در قتل کودکان و زنان، بویژه در سوریه، فعلاً صلاح ندیدند و در عین حال هم نخواستند که گزک دست باراک بدهند، برادر 8313---0919 و 8584---0912  و برادر گل محمد(ص) از مهدی(عج) شهر و غیره!

 

* تيموري: از زمان رياست آيت الله يزدي در قوه قضائيه در دادگاه جنوب شهر در مورد كلاهبرداري زمينم شكايت نموده ام، با گذشت قريب دو دهه هيچ خبري از صدور حكم و احقاق حقم نيست. از مسئولين اين قوه درخواست مساعدت دارم.

پاسخ فدوی: حالا که زحمت کشیده دو دهه صبرکرده اید، دو دههء دیگر هم اگر طاقت بیاورید، مسأله بکلی حل شده و زمین مربوطه را، در مرغوبترین منطقهء بهشت دریافت خواهید کرد، برادر شادروان تیموری!

 

* يک جانباز: در اثر مجروحيت شيميايي كه پيدا كرده ام شب هنگام خون بالا مي آورم براي تسكين به اهل بيت (عليهم السلام) و شهداي عزيز متوسل مي شوم. اي كاش مي شد يكي از مسئولين كشور را مي ديدم و نسبت به اجحافي كه در حق بنده شده درد دل مي كردم.

پاسخ فدوی: والله برادر جانباز، بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ.. مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، در حکم امامزادهء دخترند؛ یعنی، نه شفا می دهند و نه کور می کنند! در این بین اما فدوی، از بی توجهی اهل بیت علیهم الصلاة والسلام به شما، حیرت می کند.

 

* قدمي: شهرداري قم سال گذشته خيابان امام خميني اين شهر را آسفالت كرد يك سال نگذشته جدول هاي هر دو طرف همين خيابان را كنده اند و جدول گذاري مي كنند. آيا اين امكان وجود نداشت كه سال گذشته قبل از هزينه براي آسفالت اين كارها را مي كردند.

پاسخ فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط پیگیری و معلومش شد که شما هم بی تقصیر نیستید، جدول ها را گذاشته بودند که خودتان حل کنید که نکردید. برادر قدمی!.

 

* يك هموطن: نمي دانم مسئولان عربستان مي دانند كه خداوند به علت اينكه خانه خودش و حرم رسولش حضرت محمد(ص) در اين كشور قرار دارد، اين همه نعمت نفت را به آنها ارزاني داشته است، اما آيا اين درآمد نفت بايد در راه كشتار مردم مسلمان بحرين و يمن و عمليات تروريستي عليه سوريه به كار رود؟ امتحان الهي سخت است، بايد منتظر جزاي خود باشند.

پاسخ فدوی: نه! فدوی هم نمی دانست االله عزاسمه، نفت فروشی هم می کند، برادرهموطن!

 

* جمعي از شهروندان تهراني: شايسته است كيهان گزارشي از سنگ فرش هاي تهران كه اجرا شده تهيه نمايد كه گويا با آب دهان آنها را به هم وصل كرده اند؛ واقعاً از نظر نگهداري صفر است....     

پاسخ فدوی: بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) والله برادر شهروند دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ.. ملتی که نان خالی هم گیرش نمی آید که سق بزند، فلذا آب دهانش هم قوّت ندارد!

 

* يک کارگر: كدام يك از نمايندگان محترم مجلس با حقوق ماهيانه 330 هزار تومان مي توانند زندگي بكنند كه چنين مبلغي را براي حقوق ما كارگران تصويب كرده اند. ؟

پاسخ فدوی: هر وقت که این مبلغ را هم گرفتید، راجع به آن صحبت می کنیم، برادر کارگر!

 

* يک شهروند: با تبليغات فراواني كه از شركت تفلون... صورت گرفت چند عدد از ظروف چدني آن را به خيال اينكه توليد داخل است خريدم ولي بعد متوجه شدم كه همه ساخت كشور چين مي باشد و اين شركت فقط وارد كننده است. بنويسيد اين كار نوعي فريبكاري و غش در معامله است و اشكال دارد.

پاسخ فدوی: لطفاً مساعدت های برادران چینی را هم در سه دههء گذشته در نظر بگیرید، خدا، و از آن مهم تر، مقام معظم رهبریف دامت شوکته العالیه را خوش نمی آید، برادر شهروند!

 

* اقوامي: براساس دستور رئيس جمهور مبني بر واريز مبلغ يك ميليون تومان براي آتيه نوزادان تازه متولد شده اين طرح تا سال گذشته انجام مي شد اما مدتي است كه روند كار متوقف شده است؛ چرا؟

پاسخ فدوی: شما هم قصاص یا تلافی کرده، و تولید نوزاد را متوقف کنید، برادر اقوامی!

 

* جمعي از شهروندان آمل: از فرمانده محترم ناجا درخواست مي شود با توجه به سرقت گاو صندوق هاي منازل در آمل طي يك سال اخير با اعزام كارشناسان خبره به اين سرقت هاي زنجيره اي در اين شهر پايان دهند.

پاسخ فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله، بعرض مبارک رسید. ضمن سلام و تحیات، در بازدم فرمودند که سارقین گرامی، کثرالله امثالهم، گاو صندوق را به هوای گاو مده ظل العالی سرقت می کنند که شیر و گوشت آن نایاب است. فلذا از این پس از صندوق معمولی استفاده کنند ؛مشکلشان حل می شود، انشاءالله..!

 

* مرشدی: عكس شهدا در گذشته از تهران تا قم در بزرگراه نصب شده بود اما به اين بهانه كه توجه رانندگان به عكس ها آمار تصادفات را افزايش مي دهد، آنها را جمع آوري كردند {ولي پس از آن به نصب بيلبوردهاي بزرگ تبليغاتي اقدام كردند كه يكي از آنها تابلوي تبليغات لباس مردانه است كه بين فرودگاه امام تا حرم مطهر (حدود 15دقيقه اي تهران) نصب شده است! به هركس هم كه زنگ مي زنيم مسئوليت را به سازمان ديگري ارجاع مي دهد؟ شايسته است مسئولين امر اقدام لازم را به عمل آورند.}

پاسخ فدوی: فدوی هم با شما هم عقیده است که برادران مزخرف گفته اند؛ چرا که آن عکس ها، تا آنجا که فدوی می داند عکس لختی یا سکسی نبودند که باعث افزایش آمار تصادفات بشوند!، برادر مرشدی به مبارزه تان در این باب ادامه دهید و حتا اگر شد، مستحب است که عاملین را بجای آن عکس ها آویزان کنید. و من الله التوفیق.

 

* يک برادر ذوب شده در ولايت: اگر اتحاديه عرب در كار خود صادق است چرا فقط در سوريه ورود پيدا كرده و كاري به آنچه كه در يمن و بحرين مي گذرد ندارد. آيا اين سياست دوگانه چيزي غير از خوش رقصي آنان براي آمريكا است؟

پاسخ فدوی: نخیر! زیرا به فتوای علمای سلف، رضوان‌الله تعالی عليه و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، رقص در شرع انور حرام است؛ واجب عینی ست که برای حمایت از کشتار ضد انقلابیون سوری، بهانهء دیگری دست و پا کنید،برادر ذوبی!

 

* يك شهروند: با جايگزين شدن ماشين هاي بخش خصوصي در بعضي خطوط شركت واحد، پخش موسيقي هاي حرام و غنا و مناسب مجالس لهو و لعب را شاهد هستيم. چرا مسئولين ما براي پاك نگه داشتن محيط زندگي اجتماعي مردم حساسيت هاي لازم را ندارند و همه چيز را رها كرده اند. بنويسيد ما مسافرين مسير شادآباد - آذري هر روز از اين جهت در عذاب هستيم و رنج مي بريم.

پاسخ فدوی: فدوی رویش نمی شود که عریضهء شما را به حضرات آیات بقول عوام  forward کند. آخر همه چیز را که نمی شود گردن برادران انداخت. شما نیاز به کمک دارید؛ دکتر را برای همین وقت ها گذاشته اند، برادر شهروند!

 

به پایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی!..

 

والله الموفق والمعین

22 دسامبر المُشجر سنهء 2012 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630