بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 12 فروردين ماه 1392 ـ 1 ماه آوريل 2013

 

معامله ی زیان آور

... نخیر!.. این برادرمهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد دامت تحریکاته،هیچ جور ول کن معامله ی حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) نیست، و هر قدر هم آنحضرت پیام می فرستد که خر دجال ایشان از ُکرّه گی دم نداشته است،بخرج وی نمی رود و معظم له را همچنان، بر سر هر کوی و برزن،بی مضایقه هزینه می کند!

تازه ترین خبری که فدوی در این باب ملاحظه ،و او را مبالغ هنگفتی نگران کرده، بنقل از اعتدال چنین است: رییس جمهوری ،سفرای جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها را سفیران امام عصر(عج) توصیف کرد و اما نگرانی فدوی که خود از مؤمنین ستاره دار است،از اینجا ناشی می شود که نکند که این سفیران امام عصر(عج) نیز ماننداسلاف خود بوده،و برخلاف همتایان درونمرزی خود،"آن دیگر"(1) را بجای "خلوت" در استخر مختلط بکنند و دوباره کاری به شرح زیر دست آقا امام زمان ارواح العالمین له الفداء (عج) بدهند:

چهارشنبه گذشته، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام می کند پلیس برزیل یک دیپلمات ایرانی پنجاه و یک ساله را به دلیل "دست اندازی" به دختران زیر سن قانونی برای مدتی بازداشت کرد. در شرح ماوقع آمد که این دیپلمات ایرانی به آزار جنسی از طریق لمس کردن دو دختر ۹ و ۱۴ ساله در یک استخر مختلط متهم شده است./ الف

و نیز:

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در پی بازداشت موقت یک دیپلمات ایرانی(حکمت‌الله قربانی )به اتهام آزار و اذیت جنسی چند دختر نوجوان در استخری واقع در شهر برازیلیا، پایتخت برزیل، سفارت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای این گزارش‌ها را "نادرست" و ناشی از "اختلافات فرهنگی" ! دانسته است. /صدای آلمان

حال فدوی، برای اینکه بهانه بدست خوانندگان محترم ضد انقلاب ندهد، اولاً از ذکر خیر پناهنده شدن سفیران امام عصر(عج) یعنی حسین(ع) حیدری کنسول ایران در نروژ در سال 88 و حسین(ع) علی (ع) زاده کاردار جمهوری شکوهمند اسلامی در فنلاند صرف نظر می کند!.. این را هم نمی گوید که تنی چند از سفیران پیشین امام عصر(عج) توسط مقامات فرودست آقا(عج) یعنی علی اکبر(ع) ولایتی وعلی اکبر(ع) وزیران خارجه ی پیشین و کنونی عزل شده اند که اتهام شان البته برخلاف معمول و مألوف، نه در حوزه ی جنسی، که در عرصه ی دیپلماسی و البته بسیار جزئی، و ناشی از احاطه ی آنان به وقایع اتفاقیه ی حوزه ی مأموریت شان بوده است؛ از جمله جمشید گوهری سفیر وقت آقا(عج) در رومانی و نیز علی اصغر(ع)ناصری در لیبی که هر دو اوضاع سیاسی- اجتماعی محل مأموریت خود را که به ترتیب منجر به سقوط و اعدام همتایان گرامی مقام معظم رهبری، ادامه الله علوّه، چائوشسکوو قذافی شده بود، مانند آن خواننده ی جوان گزارش کرده بودند که: همه چی آرومه!...

زیاده ارزی نیست، شما اگر داشتید، فدوی می خرد!

-------------------------

 (1) واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند 

 چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند/حافظ

 

فراموشی

این آلزایمر آخوندی هم ،چیز براستی بدی ست و قاصم الجبارین قسمت نکند ! این نوع آلزایمر، آخوند و مکلا هم ندارد، و دامن هر دو وانه را، که اختلاف عمده ای هم با هم ندارند را نیز، می گیرد! برادر مخبط الاسلام و المسلمین احمدی نژاد دامت تحریکاته در این لحظه گزارش می دهد:

محمود احمدی ‌نژاد، در حاشیه اولین جلسه هیات دولت در سال 92 تاکید کرد که هیچ کس حق ندارد خودش را مهمتر از ملت تصور کند!

به گزارش بازتاب وی بخش دیگری از صحبت‌های خود را به حماسه سیاسی اختصاص داد و اظهار داشت: انتخابات متعلق به ملت است از همه اقشار و سلایق گوناگون باید در آن شرکت کنند، ملت انتخاب خواهد کرد و دولت در پی این است که بستری را فراهم کند که ملت حضوری باشکوه در این عرصه پیدا کنند.

این بزرگوار بهمان دلیلی که عرض شد، اصلا یادش نیست که بقول برادران ، در فتنه 88 چه اتفاقی افتاد!

 

سلاح مخفی

آزادی از مأکولات بسیارمورد علاقه ی مؤمنین کثرالله امثالهم، برای مصادره است!.. و در این امر خیر، گفتن ندارد که سرآمد، و مایه ی مباهات ما مسلمین هستند؛ و دراین میان زنان بیگمان، بیشترین هزینه را پرداخته اند. از نظر برادران، کار زنان دیگر تمام بوده و از ایشان به قول آن بزرگوار، ،دیگر رمقی به ساقی مانده است! زیرا ظاهرا دیگر چیزی برای مصادره ندارند ولی به قول حضرت امام(ل) مع الاسف چنین نیست لکن!. و زنان همواره و در هر شرایطی، حرف تازه ای برای گفتن داشته اند که از دید برادران پنهان بوده است از جمله اقدام اخیر آمنه دختر تونسی که خبر آن را فدوی در سکورالیزم نو، بنقل از سایت صدای آلمان، بشرح زیر خواند:

والدین یک دختر نوزده ساله تونسی که با پیوستن جنبش زنان "سینه برهنه" اوکراینی تصویری نیمه عریان از خود را درفیس بوک منتشر کرده بود، او را در یک آسایشگاه روانی بستر کردند! بلاگرها به حمایت از این دختر برخاسته اند.

خبر دیگری از همین تونس با عنوان "جهاد جنسی" نیز اینروزها، اندکی  باعث ناراحتی برادران خودمان شد، که فدوی آن را هم در پی می آورد:

پیامد فتوای "جهاد جنسی" برای دختران تونسی جهت اعزام به سوریه! /تیتر- بازتاب

و در ادامه ی همان خبر:

برخی از پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی در تونس، فتوایی منتسب به شیخ "م.ع" را منتشر کرده بودند که از ''دختران مسلمان'' می خواهد برای ''جهاد از راه نکاح'' و کمک به مخالفان در سوریه به این کشور بروند. بر پایه گزارش های رسانه ای ۱۳دختر تونسی برای عمل به این فتوا راهی سوریه شده اند.

پیش از اینها اما، خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانند که دخترشجاع مصری علیا ماجده المهدی (عج)،با لخت شدن اعتراضی* خود ناگهان، بروی مؤمنین شمشیر کشید که فدوی نیز بهنگام بدان پرداخت .این اقدام جسورانه، شدیداً آب در خوابگه مورچگان مکتبی ریخت و علیرغم میل باطنی مؤمنین، بازتابی گسترده و مؤثر نیز داشت. نگاه کنید:

گفته شد سه بازدید کننده در هر ثانیه رکوردی است که وبلاگ علیا ماجده المهدی این دختر 20 ساله مصری توانست بشکند. وبلاگ «مذکرات ثائره» (یادداشت های یک دختر انقلابی) توانست بزرگترین تجمع عربی را رقم بزند؛ شمار بازدید کنندگان یک روز از این وبلاگ از جمعیت حاضر در ۵ استادیوم ورزشی مقدمات رقابت های جام جهانی که 2014 بیشتر است. علیاء به همراه عکس های خود، عکس یک مرد جوان مصری که گیتاری در دست دارد، تابلویی از فادی موریس که تصویر یک زن برهنه را نقاشی کرده و همچنین عکس هایی از زنان برهنه دیگر را منتشر کرده است. / ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

برادران دیگر ،هیچ جور فکر اینجایش را نکرده بودند، نه ؟ بهر روی، قیافه ها شان در پیوند با این پدیده ها، که از سلاح مخفی زنان پشتیبانی می شود، بنظر فدوی،تماشائی ست ..

------------------------------------------------

 * او در کنار تصاویر متنی را قرار داده‌است که دلیل کار خود را اشاره می‌کند :

مدل‌های برهنه‌ای را که تا اوایل دههٔ ۷۰ در دانشکده‌های هنر کار می‌کردند را به محاکمه بکشید، کتاب‌های هنری را مخفی و مجسمه‌های برهنه باستانی را نابود کنید، آنگاه لباس‌های خود را درآورید و در آینه خود را بنگرید و بدن‌هایتان را که پَست می‌شمارید، بسوزانید تا برای همیشه از عقده‌های جنسی رهایی یابید. این کار را انجام دهید پیش از آنکه تعصبات و اهانت‌های خود را متوجه من کنید و جرئت نقض آزادی بیان من را به خود بدهید / ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

برآورد

فدوی می پندارد که شیطان بزرگ، به آن بزرگی هم که حضرت امام(ل) می فرمود نیست! وحضرت شان در بزرگی آن پنداری،مبالغ هنگفتی، اگر نگوید اشتباه،اغراق می فرموده است ؛ بنقل از بازتاب بخوانید تا بعرض فدوی برسید:

مذاکره همان بده و بستان است و هر دو طرف مواضع خود را دارند، ولی مذاکره معنایش این است که تبادل نظر و مصالحه شود. از این نظر ما آماده‌ایم با ایران مذاکره کنیم. این هزینه‌ای ندارد. این به نفع هر دو ما است که مذاکره کنیم. و اگر طرف ایرانی هم می‌خواهد مذاکره کند، عالی‌ست.!

و نیز :

آمریکا خواستار نابودی ایران نیست

برخی منافع آمریکا با ایران گره خورده است

مذاکره ای خوب است که هر دوطرف برنده باشند  /خبر آنلاین

ملاحظه کردید؟...

 

مهملات دو طرفه

شما را بخدا، دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته و به مهملات داهیانه ای که از هر دو طرف در پی می آید، توجه کنید:

آیت الله خامنه ای:

 1- کاشت ناخن مصنوعى براى بانوان چه حکمى دارد؟!

2-اگر کسى ناخن مصنوعى بکارد، براى وضو و غسل اش چه باید بکند؟

1- کاشت ناخن فى نفسه اشکال ندارد و با فرض صدق زینت، باید از نامحرم پوشانده شود.

2- در صورت کاشت ناخن، براى وضو و غسل باید مانع ـ ولو با صرف هزینه ممکن ـ برطرف گردد و چنانچه می‌داند امکان برطرف‌کردن آن نیست و یا رفع آن با مشقّت غیر قابل تحمّل همراه بوده و یا ضرر قابل توجهى دارد، در وقت نماز باید وضو یا غسل را انجام دهد سپس مبادرت به این کار کند و وضو و غسل‌هاى بعدى را باید به‌صورت جبیره انجام دهد(یعنى با دست مرطوب مانع را مسح نماید)؛ اما در صورتى که امکان برطرف کردن آن ـ ولو در روز‌های بعد ـ باشد و برطرف نکند، وضو و غسل جبیره باطل خواهد بود.

 

آیت الله مکارم شیرازی:

لطفا بفرمایید کاشت ناخن توسط بانوان چه حکمی دارد و آیا میتوان با این نوع ناخن وضو گرفت و غسل کرد و نماز خواند ؟

جواب: کاشت ناخن مانع رسیدن آب به عضو می شود و وضو و غسل با آن باطل است.

 

آیت الله صافی گلپایگانی:

-کاشتن ناخن برای زنان چه حکمی دارد؟

جواب: کاشتن ناخن به صورتی که برای وضو و غسل نتوانند آن را بردارند اشکال دارد ولی چنانچه شخصی مرتکب این عمل شده باشد، در صورت امکان، ناخن مصنوعی را بردارد و وضو و غسل به نحو معمول انجام شود و در صورت عدم امکان برداشتن ناخن، با همان حال وضو و غسل به عنوان جبیره انجام شود و احتیاطاً تیمّم هم کند.

 

آیت الله سیستانی:

پرسش: برخی خانمها ناخنهایشان را به قصد آرایش از حد طبیعی بلندتر می کنند و چون گاهی اوقات آنها می شکنند طبیبان روکشی تجویز می کنند که تا پاسی از روز روی ناخنها می ماند و با علم به این که آن روکش و یا لاک و "مانکور" مانع از رسیدن آب به هنگام غسل و وضو به ناخنهاست آیا استفاده خانمها از چنان روکش، لاک و یا مانکور جایز است و وضو و غسل با آن چطور است؟

جواب:

غسل و وضو با چنان چیزی که مانع از وصول آب می شود صحیح نیست و ناگزیر باید آنها را برای انجام غسل و وضوی صحیح زایل و پاک کرد و قصد آرایش، مجوّز چنان کاری نمی شود.

 

آیت الله بهجت:

پرسش: 1- حکم شرعى کاشتن ناخن مصنوعى را بیان فرمایید.

2- در هر حال اگر کسى ناخن مصنوعى بکارد، وظیفه اش در وضو و غسل چیست؟

جواب:

1- شخصى که اصلاً ناخن ندارد و مى خواهد ناخن مصنوعى بکارد، آن ناخن جزو بدن او نمى شود، چون رشد و نموّ ندارد و از اوّل این کاشتن جایز نیست، چون اضطرار ندارد.

2- در وضو و غسل اشکال پیدا مى شود و در داخل وقت نماز، ضایع نمودن امر واجب محسوب مى شود و قبل از وقت نماز هم خلاف احتیاط است؛ ولى اگر این کار را کرد و هنگام وضو یا غسل امکان بیرون آوردنِ آن نبود، باید در مسح و غسل عمل به جبیره کند. / بازتاب

 

باری- فدوی همینطور انگشت به ماتحت مانده است که برادر خبرنگار، چرا به عقل ِگردش نرسید که بجای تصدیع ماموت های مذکور و دریافت مهملات فرمایشگونه ی ایشان،برود از خود بانوان بپرسد ،که صاحب اصلی ناخن اند ؟ اینهم دیگرکاری داشت،برادر بازتاب؟

تو خود حدیث مفصل بخوان از این "مهمل" !

 

نامزدی

فدوی و لابد هم نسلان او، از واژه ی " نامزد" خاطرات دلپذیری دارند !. از آنجا که در جامعه ی شکوهمند اسلامی ما،همه چیز معنای دیگری دارد، این واژه ی دلپذیر نیز  ،به شیوه های ناهنجار استعمال می شود .این معنا را فدوی، در خبری پیرامون گفتگوی برادران ، محمد(ص) علی(ع) ابطحی و حسین(ع) طائب به شرح زیر دریافت :

حسین طائب معاون اطلاعات سپاه پاسداران به محمد(ص) علی (ع)ابطحی گفته است از خاتمی بخواهد که در انتخابات نامزد نشود! طبق همین شنیده ابطحی رئیس دفتر سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری اش سعی میکند از این پیغام بری استنکاف کند اما طائب به او میگوید برو این پیغام را برسان و بگو این یک دستور و حکم است. /ملی- مذهبی

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفه ی دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

آخونديان: در سرماي شب هاي زمستان گرگهاي گرسنه وارد شهر تسوج شده اند و مردم جرات نمي كنند از منازل خود خارج شوند. اداره محيط زيست شبستر تهديد و اعلام كرده هركس گرگها را بكشد به جريمه نقدي محكوم خواهد شد؟ آيا جان گرگها مهم تر از جان انسانها است؟

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت در فرمت استفتا به استحضار رسید؛ بعدالتحیه و السلام فرمودند از شما که خودتان جمع آخوند هستید، توقع  نداشتند که اولاً انتظار داشته باشید در جامعه ی شکوهمندی که مردمش گرسنه هستند،گرگ هایش سیر باشند! ثانیاً  گره ای که با دست باز می شود را، چرا می خواهید با دندانی که تازه ندارید، باز کنید برادر آخونديان ؟! فلذا در پاسخ فرمودند که احوط آنست که مردم کوپن ها شان را رویهم گذاشته مایحتاج مورد نیاز گرگ های گرامی را، که با مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمین نیز نسبتی دارند فراهم ، و درب منازل خود قرار داده ،تا گرگ ها تناول کرده و پس از سیر شدن ،شهر را به عون الله ترک کنند.    و من الله التوفیق     شیرینی فدوی فراموش نشود !

 

2217---0912: واقعا بايد به آقا صاحب الزمان(عج) تبريك گفت كه چنين نايب بصير، صبور و خلاصه در يك كلمه نايب نابي !دارد.

فدوی: والله برادر  2217---0912  بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... اگر می شود فدوی را از این مأموریت خطیرمعاف فرموده، و تبریکات مربوطه را،خودتان شخصا ًبه سمع و نظر آقا(عج) برسانید؛ چرا که فدوی،به گربه ی مرتضاعلی(ع)، َزهره ی رفتن به چاه کذائی ،که تازه فاقد آسانسور هم هست را، ندارد !

 

هوشنگ داوود: اول انقلاب مدتي در نخست وزيري با شهيد چمران همكاري داشتم .بعد عضو بسيج شدم. بعد از آن به عضويت دوره يازدهم سپاه تهران درآمدم. سرنوشت براي بنده به گونه اي رقم خورد كه از سپاه بيرون بيايم و به كار آزاد بپردازم. امروز كه براي سابقه بيمه خود نياز به مدارك و اسناد فعاليت گذاشته ام پيدا كرده ام وقتي مراجعه مي كنم هيچ كدام از اين سوابق موجود نيست. عرض مي كنم چطور اگر آدم بدي بودم همه سوابق آن را ضبط و ثبت مي كردند و نگه مي داشتند ولي در اين مورد امانت داري نكرده اند. خلاصه تكليف امثال بنده با داشتن اين سوابق چه مي شود؟

فدوی: بقول عوام  good for you !اینهائی که فوقاً و پشت سرهم ردیف کرده اید که همه ش سوءسابقه است،برادر داوود! لطفاً بین خودمان باشد،فدوی گیس اضافه ندارد که دست سربازان نه چندان امام زمان(عج)بدهد؛فلذا از فدوی می شنوید،قضیه را رها کنید که به دردسرش در حکومت آینده ، بیگمان نمی ارزد !..

 

3419---0935 : بشار اسد رئيس جمهور سوريه بايد جواب عربستان و قطر را با شليك چند موشك بدهد تا ابهت پوشالي اين چند مزدور آمريكا در منطقه ريخته شود و متوجه بشوند ول معطلند.

فدوی: مراتب با قید 1+5 فوریت بعرض رسید؛ پس از سلام و تحیات فرمودند موشک های مورد علاقه ی شما را در اسرع وقت برای بشار جان می فرستند تا  ابتدا روی مردم سوریه امتحان کند و اگر کارکرد، به جاهای دیگر هم شلیک کند،برادر 3419---0935!

 

4732---0911 : در سال حمايت از سرمايه و كار ايراني چرا بايد مسئولين تربيت بدني كشور به نامگذاري اين سال توجه نمي كنند و اقدام به آوردن مربي خارجي براي تيم ملي فوتبال و تيم پيروزي بنمايند. با اين پول هاي ميلياردي كه به جيب افراد خارجي مي ريزند بسياري از مشكلات امروز جوانان كشور را مي توان حل كرد.

فدوی: مراتب در فاصله ی بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسایشان رسید. عرایض شما را کاملاً تأیید و دستور اکید دادند که از استخدام مربی خارجی،جداً احتراز شده و بجای آن مربیان چینی استخدام شوند، برادر 4732---0911!

 

5941---0912: به خدا قسم كشورمان به يك انقلاب فرهنگي ديگري نياز دارد .فقط بحث حجاب خانم ها نيست وضعيت پوشش پسران خيلي بدتر از دختران شده است در بسياري از معابر و كارگاه هاي خصوصي، راكب موتورسيكلت و... به دليل فاق كوتاه بودن شلوارها ، اندام سفله پسران نمايان است آستين هاي كوتاه، كراوات، سينه هاي باز، حمل سگ در معابر و خودرو و پارك و... از ديگر مواردي است كه گاه در ميان پسران بي بندوبار ديده مي شود.

فدوی: فدوی عین فرمایشات مهملانه ی شما ،پیرامون لزوم نزول یک سونامی فرهنگی دیگر به سبک مؤمنین کثرالله امثالهم را ،به آگاهی مردم کشورتان رساند؛دستجمعی و جوری که حتا شما هم بشنوید،گفتند ممنون برادر 5941---0912،صرف شده است !

 

1177-0935: مردم هميشه حاضر در صحنه تا توانستند از آقاي احمدي نژاد رياست محترم جمهور حمايت كردند. حال سؤال مي كنم آيا حق اين مردم اين بود كه چنين آشفته بازاري بر آنان تحميل شود.

فدوی: والله برادر  - 09351177 بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... برادر احمدی نژاد خودش معجزه ی هزاره ی سوم است که به خواست و همت مجتهدالزمان ملاذ الانام اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله وجوده ،اتفاق افتاده است؛انتظار معجزه ی دیگری هم داشتید؟!

 

گودرزي: افشاء شده كه مسئولين تركيه در قبال جنايت عليه مقاومت سوريه مبلغ ده ميليارد دلار از عربستان پول گرفته اند. مي خواستم به مقامات تركيه يادآوري بكنم صدام 80 ميليارد دلار پول گرفت ولي عاقبت آن چه شد؟ چه خوب است كه از سرنوشت صدام درس بگيرند و با طناب ارتجاع عرب به ته چاه نروند.

فدوی: شمائید برادر گودرزی؟ کجا بودید؟ دل خوانندگان محترم ضد انقلاب برایتان شدیداً تنگ شده بودکه اینگونه و با مهارتی مثال زدنی،بین گودرز و شقایق(جمع شقیقه - م) پیوند می زنید !

 

7972---0917 : ساكن شهر كنگان نزديك عسلويه كه منبع گاز كشور است هستم ولي براي زدن گاز به خودرويم بايد يك ساعت در صف گاز آن هم با فشار پايين معطل بمانم؟ چرا؟

فدوی: تقصیر خودتانست که تن به علافی می دهید؛بجای گاززدن خودرو،خب بلال گاز بزنید، که هیچ معطلی هم ندارد،برادر7972---0917!

 

كيوان رستم نژاد از كاشان: از مسئولين فرهنگي انتظار مي رود با فيلم هاي سينمايي مسئله دار قبل از توليد آن ها برخورد نمايند نه اينكه بعد از كلي هزينه تهيه و توليد و ساخت فيلمي اقدام به برخورد نمايند كه خود نوعي معرفي فيلم به همه است كه انسان ها را حريص به ديدن آن مي نمايد. اخيرا فيلمي توسط آقاي ده نمكي قرار است ساخته شود به نام «رسوايي» و متأسفانه نقش اول فيلم هم به عنوان يك روحاني به يك بازيگر كمدي داده شده است كه در دو فيلم نقش زن را بازي كرده است .

فدوی: فدوی با تنبیه مبادی ذیربط مخالفتی ندارد ؛لکن پیش از آنکه عریضه را به شرف عرض برساند، می خواهد از شما بپرسد ،که کجای ای قضیه ایراد دارد، برادر كيوان؟! روحانی بزرگوار ،چون نیک بنگری،خود بازیگر ماهری ست؛برخی هم که اصلاً کمدین اند،مثل حجج اسلام حسنی - دانشمند و قرائتی!..بقول عوام what is your problem ?

 

كاشاني: پيروزي ملت مصر را تبريك مي گويم و ديروز پيش بيني رسول اكرم مصداق پيدا كرد، مبني بر اينكه قوم يهود مسلط مي شوند و ملتي از مصر آنها را نابود مي كند. ان شاءالله اين طليعه پيروزي بر جرثومه فساد خواهد بود.

فدوی: دو باره ریخته اید توی جوراب،و  زده اید به دیوار، برادر کاشانی؟

 

بدري: در سفري كه اخيرا به منطقه عمارلوي گيلان از طريق جاده لوشان به شهر جيرنده داشتم شاهد خرابي و ويراني اين جاده كم عرض و غيراستاندارد بودم كه واقعا در شان مردم و استان گيلان نيست. آيا وقت آن نرسيده كه بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامي مسئولين محترم استان با اختصاص بودجه اي احداث جاده جديد را هرچه زودتر در دستور كار قرار دهند و نسبت به ترميم جاده فعلي كه محل تردد وسايل نقليه سنگين و باربري نيز هست اقدامي شايسته داشته باشند؟

فدوی: مراتب با قید 1+5 فوریت بعرض رسید؛ پس از سلام و تحیات فرمودند : بسمه تعالی؛ جاده های جنوب لبنان، تمام نشده حالا!

 

6193---0935: از وزير كار درخواست مي شود آخرين وضعيت بيكاري و نيز تلاش هاي در جهت اشتغالزايي در دولت دهم را ارائه نمايند. همچنين از وزير صنعت، معدن و تجارت درخواست مي شود براي مهار گراني هاي افسار گسيخته تدبيري بينديشند.

فدوی: اینقدر فدوی را پی درخواست های تکراری نفرستید. فدوی مراتب را از طریق مبادی ذیربط پیگیری کرد.فرمودند مقادیر مبسوطی افسار،بمنظور مهار قیمت ها به قبرس سفارش شده که به اظهار مسؤلین هنوزدریافت نشده است ؛ ضمناً قرار شده که چنانچه افسارها تا پایان مهلت مقرراز قبرس نرسند،برادران  ُملحد چینی، قبول زحمت کنند،برادران مؤمن و معتقد روس هم البته،از دور دستی بر افسار دارند،برادر 6193---0935 ! بقول عوام don’t worry,be happy !

 

علي نژاد: اگر اتحاديه اروپا تحريم نفتي عليه كشورمان ايران را اجرا كند ما هم بايد از عبور نفت كش ها از تنگه هرمز به مقصد اروپا جلوگيري كنيم. خوشبختانه با اتحاد و همدلي و همكاري بين مردم و مسئولين مي توانيم تمام توطئه هاي دشمنان را نقش بر آب بكنيم و بر مشكلات پيروز شويم.

فدوی: منظورتان از آب، در عبارت "نقش بر آب کردن توطئه ها" همان آب تنگه ی هرمز است،یا روی هر آبی می شود اینکار را کرد،برادر علی(ع)نژاد؟

-----------------------

از مسئولين اداره اماكن شهريار درخواست مي شود به وضعيت بدحجابي هنجارشكنانه خانم هايي كه در كنار دادگستري و دادگاه انقلاب و شوراي حل اختلاف و در جنب دفترخانه 29 شهريار مشغول سرويس دهي و تنظيم لوايح، تايپ، عكاسي و كپي و... به ارباب رجوع هستند رسيدگي نمايند.

8113-0938

مراتب مع الاسف در شرایطی که قطع خرید نفت اسلامی از سوی اتحادیه اروپا لعنته الله علیه، به معظم له ابلاغ شده بود،به عرض خاک نعلین عنبر آسایشان رسید،چندان بر افروخته بودند که بعرض فدوی نرسیده و دستور فرمودند که شما عجالتا ً اعدام شوید، لکن قول دادند که پس از آن، در باب فرمایش شما قدری تأمل کنند ، برادر 8113-0938!

 

9278-0911 : اداره منابع طبيعي شهرستان رودبار منزل مسكوني بنده را بر سرم و خانواده 5نفره ام خراب كرده است و درحال حاضر در چادر زندگي مي كنيم از مقامات مسئول عاجزانه درخواست رسيدگي دارم.

فدوی: مراتب در حالیکه شتابان عازم مبال بودند، بعرض رسید.ابتدا با عجله فرمودند که مانعی ندارد چرا که چادر، حجاب برتر است !..لکن پس از آنکه فدوی اظهار بیضه و عرض که منظور شما از چادر چیست، همانطور که بخود می پیچیدند،مستعجلاً افزودند که بلایای طبیعی در حکم مشیت الهی ست و باید با آن کنار آمد و در حاشیه،چند رکعت نماز وحشت با دو تا کوبیده ی اضافه تجویز فرمودند،لطفاً فدوی را نیز از دعای خیر فراموش نفرمائید، ،برادر 9278-0911 !

 

7468-0911 : هزينه برق مصرفي مردم بسيار بالاست و بسياري از مردم ناراضي هستند چرا مسئولين امر گوش به حرف مردم نمي دهند مگر اين مردم به قول فرمايش امام راحل(ره)؛ ولي نعمت نيستند؟!

فدوی: فدوی از فرمایش شما شدیداً حیرت می کند برادر 7468-0911 . چرا که بیش از سی سالست که وی،بفرمایش حضرت امام(ل) که آب و برق را مجانی اعلام فرمود،پول آب وبرق نمی دهد،شما خود دانید..

 

7298-0918 : از مسئولين امر بپرسيد ما جانبازان زير 20% با حقوق صد و پنجاه هزار تومان و پنج سر عائله در اين وضعيت گراني و تورم چگونه برنامه ريزي كنيم تا يك ماه زندگي اقتصادي خود را مديريت نماييم و به مشكلي برنخوريم؟!

فدوی: در مجالی بعرض مبارک رسید؛ فرمودند: برای اینکه به مشکل نخورید،جا خالی بدهید ،برادر جانباز!.. و اگر افاقه نکرد، احوط آنست که از جانباز به بند باز، تغییر رشته بدهید.!..... و من الله التوفیق

 

يك شهروند: حال كه آمريكا با شركت ايران در جلسه نشست ژنو سوريه مخالفت كرده است، بهتر است ايران در نشست 1+5 با حضور آمريكا مخالفت كند.

فدوی: حالا که محبت کرده و ضمن دخالت، دست و دلبازی نیزفرموده اید، یکدفعه بگو 16+5 ! شهر شلوغست و کسی ملتفت نمی شود،برادر شهروند!

 

اسماعيلي: حال كه قرار است مجلس 100ميليون به نمايندگان براي ساخت يا خريد خانه كمك كند، مبلغي از اين كمك ها را به مردم اختصاص دهد تا با يك چهارم آن بتوانيم به استانهاي ديگر رفته و براي خود خانه اي بخريم.

فدوی: مگر عقل تان ِگرد است؟ بجای این حرفها،کاری بکنید که نماینده ی حکومت در مجلس بشوید،برادر اسماعیلی !

 

0556---0912 و 9551---0912 :  اگر برخي مسئولين ساكت باشند و در خصوص مسائل اقتصادي كشور اظهارنظر نداشته باشند مردم كمتر اذيت مي شوند.! هر وقت يكي از مسئولين دهان باز كرد و از ارزاني حرف زد برعكس همه چيز گران شد. ملت اگر بخواهند مسئولين چيزي را ارزان نكنند چه كار بايد بكنند.! ماست ليواني پگاه از 600 تومان به 900 تومان رسيده است. جان به لب شده ايم. آيا كافي نيست؟ ماست دامداران هم در طول يك هفته از 2800 تومان به 3500 تومان افزايش قيمت پيدا كرده است.

فدوی: داشتیم برادر شهروند؟ این چیزهائی که شما بعنوان عیب مسؤلین گرامی اعلی الله مقامهم اجمعین به حساب آورده اید،خودمانیم،انصافا ً ُحسن و یا دستکم،معجزه نیست ؟ !

 

1468---0917: چرا خانم هايي كه در طرح مسكن مهر ثبت نام و كليه هزينه خريد واحد مسكوني را خودشان پرداخت كرده اند بايستي سند را به نام شوهرانشان كه اصلا در اين كار دخيل نبوده اند بكنند. و چرا از اول چنين شرطي را به هنگام ثبت نام قرار ندادند؟ چرا شعار بهشت در زير پاي مادران است سر داده مي شود ولي به آن عمل نمي كنند؟

فدوی: این چه فرمایشی ست،خواهر 1468---0917 ؟ پس این خواهرانی که پس از ارشاد،بهرقیمتی که شده بطور عملی روانه ی بهشت می شوند ، چرا بنظرتان نمی آید؟ بقول آن بزرگوار "یارب مباد کس را مخدوم بی عنایت" !

 

فروزنده: ما تعدادي از شهروندان قمي هستيم كه يك فرد كلاهبردار از ما در مجموع 23ميليارد تومان كلاهبرداري كرده است. با اينكه دادگاه تشكيل و حكم صادر شده است ولي معلوم نيست چرا به اجرا گذاشته نمي شود. تكليف ما مالباختگان چه مي شود؟

فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط شدیداً پیگیری شد . فرمودند مبلغ کلاهبرداری به حد نصاب نرسیده است و در واقع قابلی ندارد، و فلذا می توانید که غرامت را از ائمه ی معصومین رضوان الله علیهم اجمعین توقع نمائید،برادر مالبخته !.... والله مع الصّابرین

 

 

7972---0917: در شهر كنگان عسلويه كه منبع گاز كشور محسوب مي شود بخاطر خراب بودن دستگاههاي پمپ سوخت گاز براي يك بار سوخت گيري بايد بيش از يك ساعت در صف باشيم و در گرماي طاقت فرساي اين منطقه معطل بشويم.چرا؟

فدوی: این چه فرمایش و کفران نعمتی ست، برادر 7972---0917؟ صف،حق مسلم ماست !.. و نیز موهبتی ست الهی که از امام راحل(ل) به امام حاضر،و از ایشان نیز به امام بعدی، تفویض خواهد شد و هیچ ربطی هم به معادن و منابع طبیعی ندارد،اصلاً مملکت، مملکت امام زمان(عج) است و هر طور که خودشان و یا نایبان برحق شان صلاح بدانند مصرف خواهند کرد،شما همچنان در سنگر صف باشید، نوبت تان که شد،فدوی خبرتان می کند، برادر 7972---0917 !

 

8821—0911 : بعداز 6 سال انتظار براي راه اندازي پتروشيمي گلستان اعلام كرده اند نمي توانيم در اين منطقه پتروشيمي احداث بكنيم. سوال اين است كه چرا از اول براي مكان اين پروژه كار كارشناسي نكردند و اقدام به فروش سهام نموده اند. معلوم نيست بر سر پول سهام مردم چه مي آيد؟

فدوی: اینقدراز فدوی پرسش های تکراری نکنید،برادر 8821—0911 .چند بار بگوید که در جامعه ی شکوهمند اسلامی ما،همه چیز را باید به شرط چاقو بخرید . در باب سرنوشت سهام مربوطه نیز فدوی شما و سایر مالباختگان گرامی را،به فرمایش برادر حجت الاسلام قرائتی نخستین استند آپ کمدی ُام القرا حوالت می دهد که همان اوائل انقلاب ،نقل به مضمون فرمود : اگه تونستید چیزی که به آخوند دادین ،پس بگیرین !

-----------------------------------------

 وقتي براساس آنچه مشهود است سود وارد كردن موز به كشور به جيب 4 نفر و سود واردات گوشت به جيب يك نفر ريخته مي شود بايد نگران عدالت اجتماعي در جامعه بود و فكري كرد.

2148---0937

این چه فرمایشی ست؟ چرا خودمان را بقول عوام  put down می کنید؟مگر ما چه چیزمان از خاج پرستان لعنة الله علیهم اجمعین کمتر است، ؟

بیت

اروپائی بدان گردن فرازی

نداند راه و رسم هسته بازی!

آنان 1+5 دارند، خب ما هم بفرمایش خودتان 1 +4 داریم ، برادر شهروند!  اینهم دیگر فکر کردن دارد؟

--------------------------------------------

 علي رغم اينكه قيمت سوخت در كشور تغيير پيدا نكرده ولي شهرداري اولاً قيمت كارت هاي اعتباري يك ساله مترو را از 44 هزار تومان به 54 هزار تومان افزايش داده و ثانياً از فروش آن نيز طفره مي رود و باعث نارضايتي شهروندان شده است. چرا؟

صباغبان

عجیب است !؛ خب نمی خواهد گرانفروشی کند، اینهم دیگر کاری داشت که شما مصدع اوقات شریف حضرات می شوید،برادر صباغیان !

 

مسعود عابديني: هرگونه تعليق غني سازي 20 درصدي اورانيوم و خروج آن از كشور در قبال لغو تحريم ها اقدامي خيانت بار و مشابه قراردادهاي ننگين تركمانچاي و گلستان است و طبعا نظام زير بار آن نخواهد رفت.

فدوی: جرا خودتان را معرفی نمی کنید، برادر عابدینی ؟! لکن فدوی با هوش تر از این حرفهاست، شما از وزرای گمنام امام زمان(عج) هستید، همینطور است ؟

 

8853---0912: از صراحت لهجه مديرمسئول محترم روزنامه كيهان در تشريح دلايل گراني هاي اخير و افشاء موش هاي مخفي شده در خزانه تشكر مي كنيم. حال كه دشمنان شمشير را از رو بسته اند بايد ايستاد ولي قبل از هر چيز سران سه قوه به پاك سازي موش ها بپردازند. اول اي جان دفع شر موش كن- بعد از آن در جمع گندم كوش كن.

فدوی: فدوی نمی خواهد العیاذ بالله حرف روی حرف برادر حسین(ع) شریعتمداری، که "سر بریده می دارد دوست"، بیاورد لکن موافق اسراف بیت المال نیز نیست فلذا بجای راه انداختن سازمان های عریض و طویل بمنظور شکار موش های مکتبی، «ارز» می کند، که به فتوای علمای سلف، رضوان‌الله تعالی عليه و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، احوط آن است که به تعبیهء چند تله موش ساخت وطن اسلامی بسنده فرمایند، برادر 8853-0912!

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی !..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

30 مارچ المفرح سنه ی 2013 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630