بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 16 ارديبهشت ماه 1392 ـ 6 ماه مه 2013

 

رفع نگرانی

فدوی در این مختصر، اصلاً نمی خواهد که وارد بحث شیرین "مو" بشود، ضمن اینکه از خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز چه پنهان، گیس و دست و پای اضافه هم ندارد که دست قوّهء محترم باه (قضائیه- م) بدهد؛ بلکه انگیزهء این مختصر فقط اشاره ای گذرا به آن زبانزد مشهور است که می فرماید: "تو مو می بینی و من پیچش مو ". فدوی، مقدمتاً و پیش از ورود به بحث اصلی، نمی داند که این توضیح چقدر ضروری ست که موضوع این زبانزد، مربوط به عصر حجر است؛ یعنی زمانی که مردم می توانستند موهای همدیگر را، بدون صرف شلاق، ببینند! و امروزه در جامعهء شکوهمند اسلامی ما البته دیگر موضوعیتی ندارد! باری- غرض از این پیش درآمد کوتاه، ذکر این مصیبت است که ملت ممکن است که بر فرض محال، و آنگاه که برادران یک لحظه حواس شان پرت می شود، خدای نخواسته "مو" را ببینند، لکن پیچش مو را،عمراً!.. نمونه اگر می خواهید، مستوره زیر دم دست است:

* 0915-6091: «دولت با تزریق نقدینگی به جامعه غول تورم را آزاد کرد و به جان مردم انداخت. امروز کار به جایی رسیده که اگر بخواهند این غول را برگردانند نمی‌توانند چرا که ورد باطل کردن آن بی‌اثر شده و جواب نمی‌دهد!»

ملاحظه کردید؟ برادر 0915-6091 "مو" را، گوش برادران کر، یواشکی دیده است، لکن پیچش مو را هرگز! فدوی در پیوند با "پیچش مو"، به ذکر این مصیبت بسنده می کند که برادر 0915-6091، که به ضرس قاطع فاقد بصیرت است، اقدام کارساز مقامات را در این راستا، که درخبر میمنت اثر زیر متجلی شده را ندیده است و گرنه آنقدر نگران "ورد" نبود:

«آزادی ناگهانی جن‌گیر و رمال مشهور از زندان: در فاصلهء حدود 50 روز تا برگزاری انتخابات، رمال و جن گیر مشهور، به طور ناگهانی از زندان آزاد شده است! به گزارش "بازتاب"، ع غ که بنا بر گزارش های اولیه قرار بود به اعدام محکوم شود و سپس حکم وی با چند مرحله لابی ها و رایزنی های گسترده به هشت سال زندان تقلیل یافت، در آستانهء انتخابات آزاد شده و به مکانی خاص منتقل شده است».

بدين صورت، جن گیر دوم ِ ستاد ع غ، یک جوری با غول تورم و سایر غول های ریز و درشتی که برادران این سال ها آزاد کرده و بجان مردم انداخته اند، کنار خواهد آمد، برادر شهروند! و بقول آن شاعر ضد انقلاب: غولکِ ول گشته باز آید به بطری، غم مخور!

 

آمدی جانم بقربانت ولی حالا چرا؟

به نظر می رسد که دو میلیونی برادران (دوزاری سابق- م) عمدتاً کج است و بهر حال، بسیار دیر می افتد. این معنا، از ملاحظهء تیتر زیر، بنظر فدوی رسید:

«لباس‌رفتگری به احمدی‌نژاد اهدا شد». / بهار نیوز

باری- فدوی هم تردید ندارد که ایشان در این لباس، بیشتر مفید بود!

 

عروض همایون

فدوی در خبرهای چند روز اخیر دارالخُرافه، اینجا و آنجا و به بقل از بازتاب خواند که برادر مهندس الاسلام و المسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، نواری زیر لحاف دارد که ثابت می کند که نامبرده از همان ابتدا، آبش با آب کـُر مقام معظم رهبری، اعلی اللّه مقامه الشّریف، توی یک جوی نمی رفته! و به سال 88 با افزودن 8 میلیون رأی اسلامی به آراء خود، شدیداً  مخالفت فرموده است!..

باری- صرف نظراز فرمایش حضرت امام(ل) که فرمود "میزان رأی ملت است"، به نظر فدوی، این حسن سلیقهء برادران است، که حتا در ریاضی هم، قافیه را رعایت می فرمایند!..

 

آقا (عج)! بالاخره تشریف آوردید؟!

 

گویاست، «دگر حاجت مشاطه ندارد»

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائیء را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیاناً یکی دو انگولک جزئی، نیاز چندانی به دخالت او ندارند!

* محمود احمدی‌نژاد در همایش تجلیل از بانوان برگزیده سال 92: «همين كه اسم زن می‌آید یک جوری می‌شوند!» /بهار نیوز- تیتر

تحشیهء فدوی: بفرمائيد خود ِ زن که بیاید چه جوری می شوند، برادر احمدی‌نژاد؟!

 

* سردار حسین (ع)رحیمی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: «در امسال با رانندگانی که از مواد مخدر روانگردان و مشروبات الکلی در هنگام رانندگی استفاده می‌کنند با فعال‌سازی 7 تیم تست کنترل سلامت در بزرگراه‌ها و کلانتر‌های 5 گانه برخورد خواهد شد / شیعه آنلاین

تحشیهء فدوی: فدوی نفس راحتی کشید؛....نگرانی ندارد؛ در غیر هنگام رانندگی، بلا مانع است!

 

* سايت آفتاب: «تولد نوزادی بدون پوست در بیمارستان نظام مافی‌ شهرستان شوش باعث برانگیخته شدن تعجب همگان شده است.

تحشیهء فدوی: الله عز اسمه، زحمت برادران را کم فرموده است!..

 

* احمدی نژاد: «به من گفتند تو یک چیزیت می شود»./ - آفتاب

تحشیهء فدوی: خیلی تخفیف داده اند، برادر احمدی نژاد!                    

 

* مشایی: «ما از چه چیزی منحرف شدیم؟!» /بهار نیوز

تحشیهء فدوی: از خط مالروی امام(ل)!..

 

فرمانده نيروي انتظامي: «ساخت بازداشتگاه‌هاي جديد ربطي به انتخابات ندارد»./بهار

تحشیهء فدوی: این چه فرمایشی ست؟ پس ملت کتک خورده را کجا ببرند، برادر اسماعيل احمدي‌مقدم؟

 

* بهار: «مصوبات‌قبلي‌را با‌صلوات‌دوباره تصويب‌ كردند!»

تحشیهء فدوی: از قدیم هم فرموده اند که کار از محکم کاری عیب نمی کند!

 

* عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس: «احمدی نژاد بهتر است در این روزهای آخر دولت را تعطیل كند و پول جاده سازی‌ها و احداث مدارس و بقیه عملكردها را میان مردم تقسیم كند تا خود مردم برای خود جاده و مدرسه بسازند و هر اقدامی كه می خواهند انجام دهد و خود وی كنار بكشد!» /بهار

تحشیهء فدوی: بقول استاد سخن، حد همین است سخندانی و زیبائی را!

 

* آقای مشایی (سه شنبه ۳ اردیبهشت ـ 22 آوریل) در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا: «بعد از پایان دولت دهم هیچ جایگاهی شایستگی ندارد که احمدی ‌نژاد را در خود جای دهد". /بی بی سی

تحشیهء فدوی: بقول عوام how about  بیت رهبری؟!

 

* افکار نیوز: دشمنان ایران در یک هلی کوپتر: چاک هاگل (نفر سمت راست) و موشه یعالون وزرای دفاع آمریکا و اسراییل در هلی کوپتر و در حال بازدید از منطقه بلندی های جولان در مرز سوریه.

تحشیهء فدوی: جای مقام معظم رهبری ایدالله جیشه و ابد عیشهء ما هم خالی!

 

* خواهر رئیس جمهور در مورد نقاط ضعف دولت نهم و دهم: «در این زمینه چیزی به ذهنم نمی رسد!» /آخرین نیوز

تحشیهء فدوی: فدوی این را بحساب حواس پرتی و احیاناً آلزایمر شما می گذارد، خواهر احمدی نژاد!

 

* غلام علی(ع) حداد عادل: «رفتار دولت در برخی مواقع به گونه‌ای بود که اعتماد جامعه به عقلانی بودن تصمیمات دولت کاهش یافت و این یک لطمه بزرگ به کشور بود. در بحث تقدیم دیرهنگام بودجه از سوی دولت به مجلس برای تصویب نهایی دچار مشکلاتی شدیم که متأسفانه این قبیل کارها نظایرشان از سوی دولت کم نیست. دولت با برخی عملکردهای خود ما را دیوانه کرده.» / شبکه ایران 

تحشیهء فدوی: حالا قدری هم پیرامون دیوانهء دیگری که قرار است 8 سال دیگر در رکاب مقام معظم رهبری، ادامه الله علوّه، شمشیر بزند صحبت کنید، برادر کلب آستان علی(ع)!

 

* سايت الف: «فشار هزینه های درمان بر دوش مردم، روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. بطوری که در سال های اخیر، تعداد خانواده هایی که بر اثر پرداخت هزینه های سنگین درمان به زیر خط فقر می روند، رو به افزایش بوده است».

تحشیهء فدوی: این مطلب که ساخته و پرداختهء ضد انقلاب است، هیچ جوری توی کت و کول فدوی نمی رود. آخر در جامعهء شکوهمند و بی طبقهء توحیدی ما که حضرت امام راحل(ل) بنیان گذاشت و توسط امام حاضر ادامه الله وجود و با معاونت حضرت بقیة الله الاعظم آقا امام زمان ارواحنا روحی فداه(عج) اداره می شود، اساساً خط فقر وجود ندارد که زیر و بالا داشته باشد، برادر الف!

 

* تهیه کننده فیلم سینمایی صداها: «نیروی انتظامی بجای پیگرد حجاب هنرمندان و سینماگران از طریق اینترپل، برای دستگیری مجرمان اقتصادی فراری تلاش کند.»/پارسینه

تحشیهء فدوی: آخر مجرمان اقتصادی حجاب شان خوب بود، برادر تهیه کننده!

 

* سید احمد خاتمی، امام جمعه تهران: زنان بدحجابی که با روضه حضرت زهرا (س) با حجاب شدند!

تحشیهء فدوی: نمی شد زود تر بگوئید که ما این همه ادارات اماکن و غیره را  بجان بچه های مردم  نمی انداختیم، برادر آیت الله گرگعلی؟!

 

* وزارت اطلاعات: تا انتخابات نباید کارگران به صورت گروهی اخراج شوند»./ سايت ملی- مذهبی

تحشیهء فدوی: منظور آن بزرگواران در وزارت اطلاعات آن است که کارگران، بصورت انفرادی اخراج شوند! انشاءالله که طبق معمول اعتراضی ندارید برادر ملی- مذهبی!..

 

* خودنویس: حسین شریعتمداری، مدیر مسوول کیهان، در یادداشتی در نخستین روز انتشار این روزنامه در سال ۹۲ خواستار الحاق جمهوری آذربایجان به ایران شد».

تحشیهء فدوی: فدوی نه اینکه با این امر خیر مخالفتی داشته باشد، معاذالله! هراس فدوی- باری - همه از مردن در سرزميني نیست / که مزد گورکن / از آزادی آدمي / افزون تر باشد. هراس فدوی باری از آن است که برادران، حتا از تهیه قوت لایموت نفوس حاضر هم، قاصرند!

 

* آخرین نیوز:« درخشش دروازه بان ایرانی در لیگ آلمان».

تحشیهء فدوی. مسئله: راستی چرا همه در همهء رشته ها، در خارج از وطن اسلامی می درخشند؟ 

 

* کیهان چاپ دارالخرافه: «هفتمين رئيس جمهور ايران 2 ماه ديگر با رأي ملت معلوم مي شود».

تحشیهء فدوی: این چه فرمایش کفرآمیزی ست؟ آخر درب دیزی اسلامی باز است، حیای گربهء اسلامی چه می شود؟ از اینها گذشته، مگر مقام معظم رهبری، اعلی اللّه مقامه الشّریف، نستجيربالله مداد تراش است که مثلاً رئیس جمهور، با رأی ملت انتخاب شود؟!

 

* مهر علیزاده: «اصلاح طلبان هنوز برای حضور در انتخابات، هنوز به جماع* نرسیده اند»/ - افکار نیوز

تحشیهء فدوی: فدوی که بخیل نیست؛ خب یک کاری بکنید که برسند، برادر مهرعلی(ع) زاده.

-------------------------------------------------------

+ خدا بگویم این تایپیست سر به هوای هزل داتکام را چه کند؛ لطفاً پیش از آنکه بی فدوی شوید، غلط تایپی جماع را به اجماع اصلاح بفرمائید. اجرتان هم  با گربهء مرتضاعلی(ع)

لکن بعون الله و بقول شاعر: از جعبه همان برون بیاید که دراوست!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

* یک شهروند: از افرادی هستم که به آقای احمدی‌نژاد رأی ‌دادم الان باید متأسفانه به جای نام احمدی ‌نژاد بنویسید مشایی ‌نژاد.

فدوی: ز هر طرف خوانده شود، سود اسلام است، برادر شهروند!

 

* کاشانی: در این پایان دوره ریاست‌جمهوری این همه سفرهای استانی چه معنی جز تبلیغات انتخاباتی دارد؟! مردم سیاسی هستند و آگاه می باشند. آقای رئيس‌جمهور! هر چه شما بیشتر از این کارها بکنید بیشتر از چشم مردم می‌افتید. بخصوص اینکه مشایی را دنبال خود همه جا می‌کشانید و می‌برید.

فدوی: ملت که در جامعهء شکوهمند اسلامی ما، قابلی ندارد!؛ مهم آن است که از چشم  مقام معظم رهبری، ایدالله جیشه و ابد عیشه، نیفتد، برادر کاشانی!..

 

* 8847---0919: رئيس جمهور آينده به نظرم علاوه بر شاخصه هاي علمي و سياسي بايد اعتقاد كامل و خالص به اسلام ناب محمدي(ص) و ولايت فقيه داشته باشد تا بتواند باري از دوش ملت بردارد.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به شرف عرض رسید، فرمودند آن دو شاخصهء نخست، نه لازم اند نه کافی، مگر مأخوذ از اصول کافی باشند؛ فلذا همین دو  شاخصهء آخر که هم لازمند و هم کافی، کفایت می کند، برادر 8847---0919!

 

* حسيني از تهران: دولت و مسئولان آيا نمي توانند يا نمي خواهند جلوي اين گراني افسار گسيخته را بگيرند؟ چرا فكري به حال اين اقشار ضعيف نمي كنند؟

فدوی: آخر این فدوی مادر مرده، یک پرسش را چند بار باید پاسخ بدهد؟ بارها در همین ستون  "ارز" کرده است که مراتب بمنظور اطلاع و اقدام لازم به مسؤلان مؤمن و معتقد، بقول عوام already ابلاغ شده؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام فرمودند که بمنظور مهار گرانی های کمر شکن، مقادیر معتنابهی افسار به قبرس سفارش داده اند که بعلت تحریم های البته بی اثر، هنوز نرسیده اند. ضمناً قدری ملاحظهء مصالح را هم بفرمایید و سیاه نمائی نکنید. محض سلامتی شما یاد آور می شود که جامعهء شکوهمندی که حضرت امام(ل) بنیان گذاشت، یک جامعهء بی طبقهء توحیدی ست و گفتن ندارد که در چنین جامعه ای، آن هم پس از سی و چند سال،  ضعیف وجود ندارد و برادران در پروژهء توزیع عادلانهء فقر بین ملت، بکوری چشم استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، کاملاً موفق بوده اند. دیگر چه می خواهید، برادر حسین(ع)ی!

-----------------------------

* 7853---0911: با توجه به نزديكي انتخابات شوراها از تمامي كساني كه وارد عرصه مي شوند و رأي مي آورند درخواست مي كنم: 1- خود را جاي مردم قرار دهند، 2- از وعده هاي غيرعملي بپرهيزند، 3- پيروي خود را از ولايت در عمل ثابت كنند، 4- خون مقدس شهدا را پاس بدارند، 5- خدمتگزاري صادق و بدون گرايش به احزاب باشند و وارد باند و جناح نشوند، 6- با تدبير و تأمل و تفكر و تشكيل اتاق فكر برنامه هاي مستحكم، قابل اجرا و مفيد به حال كشور و ملت ارائه دهند، 7- از نفس اماره و شيطان دشمن قسم خورده همواره به خدا پناه ببرند.

فدوی: فرمایش دیگری ندارید، برادر 7853---0911؟! به هر روی، فدوی فرمایشات پیامبرگونهء شما را به نامزدهای مربوطه ابلاغ کرد.دستجمعی گفتند: بسمه تعالی، صرف نمی کند!

 

* امیری: حالا که دولت و وزیر صنعت و تجارت اعلام کرده‌اند حتی یک کیلو روغن خام با ارز مبادله‌ای وارد کشور نشده است و همه با ارز مرجع بوده، واقعاً دولت برای یک بار هم که شده این مسائل را با جدیت تمام دنبال کند و دست گرانفروشان را کوتاه و آنها را نقره داغ کند تا درس عبرت برای دیگران شود.

فدوی: مراتب بمنظور اطلاع و اقدام لازم به مسؤلان مؤمن و معتقد،ابلاغ شد؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ فرمودند که مع الاسف یک پرده بالا گرفته اند و نتیجه این شد که ملت یک لا قبا، برای عبرت برادران، نقره داغ شد، برادر امیری!

 

* 5461-0918: درد اين مردم بالا و پايين آمدن قيمت خودرو نيست که رسانه‌ها مرتب اين موضوع را پوشش مي‌دهند. گرفتاري مهم ملت مشکل تامين هزينه خورد و خوراک، پوشاک و همچنين دوا و درمانشان است.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به استحضار مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید؛ فرمودند دچار کج فهمی شده اید،برادر 5461-0918! منظورشان این بوده که شما می توانید با فروش خودرو، هزينهء خورد و خوراک، پوشاک و همچنين دوا و درمانتان را فراهم کنید!

 

* 2470---0919: يكي از مسئولين فرهنگي اظهار نموده عرضه كتاب هاي غيراخلاقي، ضد دين و تفرقه افكن در نمايشگاه تهران ممنوع است!! در آستانه 35 سالگي انقلاب واقعاً خبر مسرت بخشي است تازه آن هم در محدوده نمايشگاه كتاب تهران يعني بيرون از نمايشگاه تهران ممنوع نيست؟ اساساً عرضه و چاپ اين كتاب ها در صورت موجود بودن محل اشكال است.

فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید.در بازدم و پس از صدورچند آروغ ستاره دارفرمودند که به فتوای علمای سلف، رضوان‌الله تعالی عليه و  حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، هر چه غیر از آثار اولیاء دین حنیف و نیز  حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، غيراخلاقي، ضد دين و تفرقه افكن و ممنوع است، و داخل و بیرون نمایشگاه هم ندارد، برادر 2470---0919!

 

* رحيمي از ساكنين جزيره: فكر مي كرديم با سفر آقاي رئيس جمهور به جزيره ابوموسي مشكل قطع برق اين جزيره حل مي شود ولي علي رغم انجام اين سفر اين مشكل همچنان باقي است. به طور ميانگين هر هفته حدود دو روز برق قطع است. در ضمن بنويسيد شدت حرارت در اين هواي شرجي به بالاي 40 درجه مي رسد.

فدوی: بعرض رسید؛ فرمودند چنین قراری نبوده است ضمن اینکه برق هالهء نور خودشان هم رفته بود وجیکشان در نیامد. لطفا ً صبرانقلابی داشته باشید، برادر رحیمی!

 

* مسعود رحیمی: آشوب‌های اخیر عراق که مشابه آغاز فتنه در سوریه است و تهمت‌های خبیثانه به سوریه برای باز کردن پای جاسوسان غربی به سوریه به بهانه بازدید از تأسیسات شیمیایی تا تهدیدهای القاعده علیه حزب‌الله لبنان و جنایت‌های آل‌خلیفه و آل‌سعود همه و همه نشان می‌دهد که آمریکا، انگلیس و رژيم‌صهیونیستی با تمام قوا به جنگ اسلام آمده‌اند. آنچه در اطراف ما می‌گذرد جنگ عریان و تمام عیار علیه اسلام است و غربی‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند. آنها برای اینکه حریف ایران نمی‌شوند سعی در فریب دادن مردم ایران دارند و یکی از مسائلی که آنها قصد دارند در آن اعمال نفوذ کنند جریان انتخابات است.

فدوی: اینهمه تیره و تار ایراد فرمودید که به انتخابات برسید،برادر رحیمی؟ خب از اولش مستقیماً می رفتیی سر جریان فتنه و حلقهء انحرافی و این حرفها.فدوی روی این عریضه اقدامی ندارد!

 

* 2148---0937: وقتي حضرت رسول اكرم (ص) درخصوص علم آموزي فرموده اند از گهواره تا گور بايد دنبال كسب دانش باشيم چرا دركلاس هاي نهضت سوادآموزي شرط زير 50 سال را گذاشته اند.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی، توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط، پیگیری شد.در پاسخ، ضمن ابلاغ تحیات، فرمودند که این بستگی به سن سکته در ایران اسلامی دارد که به اهتمام برادران،اکنون دیگربه 30 سال رسیده است و افزودند فلذا منتظر شرط زیر سی سال هم باشید، برادر 2148---0937!

 

* 7029-0912: مگر قرار نبود از مجريان زن در برنامه آقايان استفاده نشود؟ پس چرا در برنامه گفت وگوي خبري شبكه 2 باز هم از مجري خانم جوان استفاده مي شود.

فدوی: چرا برادر مؤمن؛ لکن یک مقام نسبتاً آگاه که نخواست نامش فاش شود، یواشکی به فدوی گفت که آن مهمان مرد، دچار تمایلات زنانه بوده است، که مراتب بین علما، البته مورد اختلاف است؛ لکن گفتگوی مجری زن در این حالت، به فتوای مرجع تقلید فدوی دام مجده،بلامانع است.

 

* درست در زماني كه آقاي هاشمي براي يك جمع صحبت از اقتصاد مقاومتي كرده و سخن از لزوم روي كار آمدن نيروهاي صالح مي كند دختر ايشان فائزه با هواپيما از كشور براي ديدن مسابقات المپيك از نزديك عازم لندن مي شود. خوب شد نمرديم و معني اقتصاد مقاومتي مورد نظر بعضي از افراد و همچنين منظور از نيروهاي صالح را متوجه شديم.

فدوی: بعرض رسید.. خیلی خلاصه فرمودند که راه دور بود و نمی شد با شتر به لندن بروند، برادر آل اسحاق!..

 

* 5944---0937: دشمنان جمهوري اسلامي تلاش كردند روي حادثه زلزله اخير در آذربايجان شرقي موج سواري كنند ولي اقدام به موقع دولت و كمك هاي مردمي هم وطنان توطئه آنان را خنثي كرد. به همين دليل از ملت و دولت تشكر مي كنيم.

فدوی: درست است، سوار موج 6 "ریش" ِتری شدن، جداً که کیف دارد؛ خدا قسمت کند برادر 5944-0937!

 

* يك دبير بازنشسته: چرا مردمان اروپا كه خود قرباني مقامات مسئول دولتي خود هستند به ميليون ها يورويي كه با پول توجيبي ملتشان به تروريست هاي ضد سوري اختصاص يافته است، اعتراض نمي كنند، در شرايطي كه با رياضت اقتصادي عرصه بر شهروندان بيچاره اروپايي تنگ تر شده است.

فدوی: عین فرمایشات و مراحم شما را فدوی به آگاهی مردم اروپا رساند؛ ضمن سپاس از شما، دستجمعی چیزهائی گفتند که ترجمه اش، کم و بیش این می شود. بیت: گر زندگی آنست که دارید شما / آوارگی کوه و بیابان از من!

 

* 8568---0917: بعد از توصيه هاي چندگانه رهبرمعظم انقلاب به نمايندگان محترم مجلس انتظار نداشتيم مجددا وقتي نماينده اي در حال صحبت در موافقت يا مخالفت با طرح و لايحه اي مي باشد بعضي از نمايندگان ديگر با تلفن همراه خود مشغول باشند يا با يكديگر گروه تشكيل بدهند.

فدوی: حالا کسی که اینجا نیست،لکن مقام معظم رهبری ایدالله جیشه و ابد عیشه،بارها در جلسات خودمانی متذکر شده اند که قضیه را،خیلی جدی نگیرید؛ آن بزرگواران، نماینگان محترم حکومت در مجلس هستند و صاحب همه گونه مصونیت، برادر8568---0917!

 

* دوستي: با توجه به اينكه طي سالهاي قبل دشمنان به طرق مختلف عليه ما تبليغات كردند و به دروغ پرداختند، بايد از اجلاس غيرمتعهدها استفاده كنيم و ديد جهانيان را نسبت به اسلام و ايران عوض كنيم. اگر بتوانيم 3 هزار نفر از مسئولان كشورها را نسبت به حقانيت خودمان واقف كنيم قطعا ملتهاي دنيا را تحت تاثير قرار داده ايم. در اين شرايط نابرابر جنگ رسانه اي دروغهايي كه در مورد حقوق بشر و اسلام و زنان و صلح خاورميانه به ما نسبت داده اند و فيلمهايي كه به دروغ عليه فرهنگ ما درست كرده اند همه و همه خنثي مي شود و حقانيت ما در جهان به اثبات مي رسد.

فدوی برای شما،از درگاه احدیت،شفای عا جل آرزو می کند و در حاشیه می افزاید که خیلی هم نگران نباشید،فدوی بچشم خودش دیده است که از شما بدتر هم، معالجه شده اند،برادر دوستی.!

 

* جانباز 15%: پس از 16 سال فعاليت در شركت ايران گاز شيراز به دليل تعديل نيرو مرا اخراج كردند. با داشتن 4 فرزند و بيكاري با اين تورم چكار بايد كنم؟ درصورتي كه نيروي جديدي به جاي ما جذب نموده اند. آيا اين عدالت است؟

فدوی: درصد جانبازی شما البته قابل نیست لکن در جهت حل مشکل شما افزودند که قصاص را برای همین مواقع،تجویز فرموده اند؛بدین معنا که اگر شرکت گاز چنین کرده است،شما نیز قصاص کرده و ایشان بهمان شدت،گاز بگیرید، برادر مختصر جانباز!..

 

* بلغاري: از مسئولان وزارتخانه هاي علوم و آموزش و پرورش درخواست داريم از زمان شروع سال تحصيلي جديد در مدارس و دانشگاهها، همچنان از وجود روحانيون معظم براي اقامه نماز جماعت و ارشاد نهايت استفاده را بكنند.

فدوی: بعرض مبارک رسید.از حسن توجه شما ممنون شدند و اطمینان دادند که امروزه بحمدالله والمنة،سازمان اداری وطن سابق در اشغال کامل روحانیون گرامی و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم است... و بقول عوام don’t worry be happy… راستی شما کیلوئی چندید، برادر بلغار؟!..

 

* 9341---5091: چرا شهرداري مشهد با بساز و بفروش هايي كه بدون رعايت اصول مهندسي و ايمني و بدون مجوز اقدام به ساخت وساز مي كنند و هيچ گونه عوارض نوسازي و ماليات و پرداخت نمي كنند برخورد نمي كند؟

فدوی: والله برادر شهروند بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ...تا آنجا که فدوی می داند،برخورد فقط مخصوص گوشمالی دادن به زنان و دختران ناسپاس ایرانی ست وبه هیچ چیزدیگرمربوط نمی شود،برادر 9341---501

 

* احمدوند: روستاي زرامين سفلي، از توابع شهرستان نهاوند يكي از روستاهاي نمونه است و شهداي زيادي تقديم انقلاب كرده است و 32شهيد داده است و جانبازان زيادي دارد. اين روستاي سرسبز چندين سال است كه با نبود آب كشاورزي و شرب مواجه شده است علي رغم پيگيري هاي متعدد تاكنون هيچ اقدامي براي رسيدگي و حل مشكل اين روستاي دو هزار نفري صورت نگرفته است و مردم در حال مهاجرت به شهرها و ترك روستا هستند. از مسئولان تقاضاي رسيدگي داريم.

فدوی: مراتب در شرایطی که قدری هم شنگول بودند،،به عرض خاک نعلین عنبرآسایشان رسید؛ ضمن سلام و تحیات فرمودند که آمار شهدا و جانبازان شما،هنوز به حد نصاب نرسیده،قدری تأمل کرده زیرامعظم له و توابع، در تدارک جنگ دیگری هستند که بعون الله بزودی درخواهد گرفت و تعداد شهدا و جانبازان شما  را به حد نصاب لازم خواهد رساند،انشاءالله..

 

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

دویّم می المُکیّف  سنهء 2013 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630