بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 30 ارديبهشت ماه 1392 ـ 20 ماه مه 2013

 

سرگرمی

فدوی نمی داند که خوانندگان محترم ضد انقلاب هم به اندازهء او از ماجراهای «تام و جری اسلامی»، در سناریو های گوناگون، از جمله انتخابات، لذت می برند یانه؟!. فدوی که شدیداً مهمان برادران است، و سئانس های متعدد را، همینطور رایگان  نگاه می کند، و گوش برادران کر، لذت اش را هم می برد!. در این پیوند، به بخشی از ستون گفت و شنود کیهان چاپ دارالخرافه،که در پی می آید، نگاه کنید:

«گفت: سايت كلمه، وابسته به سران فتنه كه از اروپا بارگزاري مي شود، به نقل از خاتمي نوشته است "اگر صحنه را خالي كنيم، ظالمان عرصه را پر مي كنند"»!

فدوی، در تحلیل این قسمت، به برادر کیهان سابق "ارز" می کند! که شما بدل نگیرید؛ منظور ایشان از صحنه، همانا صحنهء تأتر است و لاغير!

اما شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، به ادامهء مطلب توجه فرمائید!:

«گفت: يعني خاتمي خيال مي كند كه اگر در توصيه هاي ديكته شدهء جرج سوروس جاي عبارت "مسلمانان انقلابي" را با كلمهء "ظالمان" عوض كند، كسي متوجه نمي شود كه ايشان از كجا دستور مي گيرد؟! و توصيه هاي چه كسي را تكرار مي كند؟!»

و اما فدوی، در نقد تطبیقی این بخش هم "ارز" می کند که حافظ بزرگوار نیز دراین باب، به ضرس قاطع یک چیزهائی می دانسته که فرموده است:

گر دلــی از غمــزهء دلــدار باری برد، برد

ور میان جان و جانان ماجرائی رفت، رفت

از سخن چینان ملامت ها پدید آمد ولی،

گر میان هم نشینان ماجرائی رفت، رفت

باری- گفتن ندارد که منظور استاد از "جان و جانان" و البته "هم نشینان"، اصولگرایان و اصلاح طلبان محترم قرن هشتم است و منظور از "ماجرا" و نیز تا حدودی "غمزه" در مصرع نخست، همین متلک های دلبرانه ای ست که این روزها این دو یار مکتبی، بمنظور "تنور شکم دم به دم تافتن" بشرحی که گفته آمد، بهم می گویند!..

با اینهمه، فدوی که به جانبداری از عدل و انصاف معروف است، نمی تواند اعتراف نکند که مهارت برادران در تبدیل یک شوخی موسوم به انتخابات، ه یک امر جدی، جداً که رشک انگیز و مثال زدنی ست!..

زیاده "ارزی" نیست..

 

توقع زیادی

فدوی در مرور جراید شریفهء جراید دارالخرافه، گاه به چیزهائی بر می خورد که لا محاله سر ِ همه جایش، اسفناج سبز می شود! از آن جمله است خبر زیر به نقل از سايت انتخاب:

«احمدی نژاد در جمع مردم و مسئولان استان خوزستان مشغول سخنرانی بود، به خواب رفتن اسفندیار مشایی در این لحظه توسط یکی از عکاسان شکار شد. مشایی به عنوان دبیر کل جنبش عدم تعهد، همچنان در برنامه های استانی دولت، حضور جدی دارد.»

 همانطور که ملاحظه می شود، برادر مشائی در امر خواب هم کاملاً جدی ست!.. از اینها گذشته، دبیرکل جنبش عدم تعهد بودن، معنایش این نیست که دبیرکل تعهد کرده که در جلسه ها نخوابد! و دست آخر اینکه، خواب اساساً، چه در مجلس یا جلسات دیگر، حق مسلم ماست!

 

کاغذ پاره های بی اثر

فدوی، با آنکه موجود بردباری ست، لکن کم کم دارد حوصله اش سر می رود، و با ملاحظهء برخی خبرهای دارالخرافه، ممکن است یک وقت زنجیر پاره کرده و کار دست خود و خوانندگان محترم ِ ضد انقلاب اش بدهد؛ شما هم برای دست گرمی عجالتاً تیتر خبر را ملاحظه کنید:

«واکنش نمایندهء مجلس به شایعهء مرگ افراد به دلیل پنی‌سیلین ِ چینی»./ الف

و فرازهای دیگری از ادامهء همین خبر:

«نمایندهء مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه به ‌طور حتم کیفیت داروهای چینی و هندی در قیاس با داروهای اروپایی بسیار پایین‌تر است، افزود: بیشتر پزشکان این موضوع را تأیید می‌کنند چون در بیشتر اوقات استفاده از این داروها نتیجهء مناسب را به همراه ندارد».

و نیز:

«مراد هاشم ‌زهی در گفت ‌و گو با خانهء ملت، با بیان اینکه متأسفانه پایین بودن کیفیت داروهای وارداتی، به‌ویژه داروهای چینی و هندی، به مشکلات حوزهء سلامت بیش از پیش دامن زده است، گفت: در گذشته بیشتر داروهای وارداتی از کشورهای اروپایی و پیشرفته خریداری می‌شد اما هم اکنون به علت تحریم‌های غیرانسانی وضع شده، داروهای مربوطه باید از کشورهای آسیایی وارد شود که این موضوع تبعاتی را برای حوزه سلامت به دنبال داشته است».

اینجاست که آن روی قوچک * فدوی بالا می آید... آخر یک بام و دو هوا که نمی شود. سرانجام یکی باید بیاید و تکلیف فدوی را معلوم کند؛ در غیر اینصورت وی، فرمایش حضرات آیات را می پذیرد که فرمودند که تحریم ها، نه تنها هیچ تأثیری نداشته، بلکه باعث پیشرفت جامعهء شکوهمند اسلامی ما نیز شده است!..

زیاده جسارت است..

-------------------------------------------

* قوچک معادل سگ اسلامی است؛ محصول آزمایشگاه برادران که نجس نیست! (جدی ست! و فدوی پیش از این مطلبی در این باب قلمی کرده است)

 

پنهانکاری

فدوی در ادامهء پرسه های خود در گردنه های صعب العبور جراید شریفهء دارالخرافه، به تیتر زیر رسید:

«ابتکار: نمي خواهيم برنامه مان را لو بدهيم». / الف- تیتر

و در ادامهء همان خبر میمنت اثر:

«معاون رئيس دولت اصلاحات با بیان اينكه جماع * اصلاح طلبان بر سر كانديداتوري خاتمي قطعي است، گفت: در صورت عدم كانديداتوري خاتمي قطعاً اصلاح طلبان برنامه هايي دارند كه نمي خواهند از الان لو دهند».

فدوی که به مقام فوق حق می دهد؛ زیرا آدم مؤمن و ولائی، تا ضد انقلاب پا بر جا است، برنامه لو می دهد؟!

زیاده "ارزی" نیست {که خرج انتخاب کند!...}

-------------------------------------------------

* عجب گرفتاری شده فدوی؛ لطفاً اگر زحمت نیست، غلط تایپی "جماع" را به "اجماع" اصلاح بفرمائید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)-

 

دستکاری

فدوی در مرور جراید شریفهء دارالخُرافه، به تیتری برخورد مبنی بر اينکه:

«در تهران اتفاق افتاد»/قدس تیتر

و عین خبر نیز بدین بشرح:

«به گزارش ما هستیم، در پی‌ شکست فاحش رضا پهلوی در تشکیل سوپر شورای ملی‌، چندین سایت متعلق به سلطنت طلبان در یک اقدام شاهکار انقلابی‌ برای آنکه به اصطلاح به صورت مستند نشان بدهند که تا چه اندازه رضا پهلوی در داخل ایران محبوبیت دارد با کمک نرم‌افزار فتوشاپ عکس او را بر روی یک اتوبوس متعلق به شرکت واحد تهران، الصاق کردند و آن‌ عکس جعلی را در سطح گسترده‌ای در سایت‌های خود برای قوت قلب دادن به شاهزادهء خود منتشر کردند و در توضیح عکس مدعی شدند که بیش از یک ساعت طول کشید تا پاسدار ها بیایند و در طول یک ساعت هزار نفر تجمع کرده و عکس را تماشا می کردند!»

فدوی نیز در پاسخ  اِشعار می دارد که: والله برادر قدس بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آ آ.. فدوی را که می شناسید؟ همان ست که بود یعنی، "ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است"، فلذا بی جانبداری از هر دسته، گروه، تفکر یا سازمانی "ارز" می کند که تا آنجا که او بیاد می آورد، و همگان نیز بروشنی بخاطردارند، اینگونه دستکاری ها با فتوشاپ، که از مظاهرِ بارز تهاجم فرهنگی ست، فقط به برادران، کثرالله امثالهم، می برازد و بس!.. در این پیوند، فدوی مراتب زیر را محض یادآوری و بعنوان مستوره، بخاطر مبارک می آورد:

1- تعویض مادر شهید هوگو چاوز(ع) با محمد(ص) البرادعی در آغوش احمدی نژاد!

2- بالا کشیدن پیراهن خواهر کاترین اشتون، بی آنکه برادران به این بیندیشند که ور رفتن با زن نامحرم * خلاف مقرارات دین حنیف است، و از این گذشته، یکوقت ممکن است که خواهر مذکور، غلغلک اش شود!

زیاده مع الاسف"ارزی" نیست { که فدوی به عنوان جایزه به برادران بدهد!}

---------------------------------------

* به گزارش سايت دانشجو، قرآن زنان غیر مسلمان را هم در حکم نامحرم می‌داند و زن مسلمان باید خود را از ایشان بپوشند.

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

* 8842-0912: به خانم عفت مرعشي همسر آقاي هاشمي بفرماييد همسر ايشان انتخابات سال 84 را به آقاي احمدي نژاد واگذار كرد نه به خدا.

فدوی: پیغام شما به نامبرده ابلاغ شد؛ فرمود عیال شان به مقام معظم رهبری واگذار کرد و ایشان هم بعنوان جایزه، به معجزهء هزارهء سوم، برادر احمدی نژاد، مرحمت فرمود!

 

* 4328-0912: از يادداشت روز بسيار زيباي، چه كساني بايد شرمنده باشند، بسيار تشكر مي كنم بنده در ادامه مطلب، به اين افراد مي گويم شما مدتها پيش از آقاي هاشمي و اطرافيان شان به بدي ياد مي كرديد چه شده كه دوباره زير علم او جمع شده ايد؟ نكند بوي انتخابات به مشام تان خورده است؟ ولي بوي كبابي كه به مشام تان خورده از داغ كردن حيواني است كه شير آن را مهاجراني لندن نشين خورد.

فدوی: از شما بعید است که در این قحطی و گرانی شیر، آن را به خارج هم صادر کنید، برادر، 4328-0912!

 

* کاشانی: این روزها شورای نگهبان یک وظیفهء تاریخی بر گردن دارد که اگر خدایی ناکرده اشتباهی در آن رخ دهد، کل مسیر تاریخ را عوض می‌کند. لذا از مسئولان شورای نگهبان تقاضا داریم بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای در رد صلاحیت کاندیدای بی‌صلاحیت برخورد کند و شخصی را تایید کند که ملت ایران 4 سال و 8 سال دیگر نگویند چه اشتباهی کردیم که به فلان و فلان کس رای دادیم و دل رهبر را به درد نیاورد.

فدوی: منظور فدوی از حرف محرمانه ای که در پی می آید این نیست که یک وقت نخواهد عریضهء شما را به جریان بیندازد؛ لکن دل درد رهبر، ربطی به کاندیداها که قدرت خدا عکس برگردان هم اند، ندارد؛ بین خودمان باشد دل درد رهبر، مزمن و ناشی از یک یبوست فکری طولانی ست، برادر کاشانی!

 

* مسعود نجفي‌راد: ...از شوراي نگهبان مي‌خواهيم کساني را که صلاحيت ندارند با دلايل متقن و محکم رد صلاحيت و آنها را معرفي کنند. از اصولگرايان هم خواهش داريم از تکثر و تعدد خودداري کنند و همه جماع(1) کنند و به نفع يک رئيس‌جمهور مطيع ولايت کنار روند و به جماع(2) برسند.

___________________

 (1 و 2) خدا بگویم این تایپیست سر به هوای هزل داتکام را چه کند که همه جای فدوی را با شاخ گاو، ُمدّ ظله العالی، در می اندازد. لطفاً غلط تایپی جماع را به اجماع، اصلاح فرمائید، ممنون. اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع).

 

* 6263---0938: درخواست داريم مباحث معارف ديني و پخش تلاوت قرآن در تمام شبكه هاي سيماي جمهوري اسلامي گنجانده شود و شبكه اي خالي از اين مباحث نباشد.

فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید.در بازدم، ضمن ابلاغ سلام و تحیات و صدور چند آروغ ستاره دار، فرمودند که تا وصول به هدف غائی، که تبدیل ایران سابق به سر قبر آقا باشد راه زیادی نمانده است؛ دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید، بعون الله درست می شود، برادر6263---0938!

 

* تقوي: بايد به كساني كه سنگ ايران و ايراني بودن را در آن سوي مرزها به سينه مي زنند، گفت كه نوع زندگي و حقارت شما زير سايه غربي ها با يك ايراني اصيل مغايرت دارد.

فدوی: با یک حساب سرانگشتی، تفاوت حقارت شما و آنان، فقط یک نقطهء نا قابل است (غرب/ عرب). بخاطر یک نقطهء نا قابل خونتان را کثیف تر نکنید، برادر تقوی!  از فدوی گفتن!

 

* 8516-0919: خودآرايي و آراستن ظاهر، براي انسان هايي كه خارج از دايرهء تعهد و مسئوليت هاي الهي و اجتماعي گذران عمر كرده و باطني غيرمعنوي دارند به منزلهء جلا دادن به ظرفي است كه دروني مملو از آلودگي و پليدي دارد.

فدوی: جامعهء شکوهمند اسلامی ما، جسارت است، یک جامعهء دمکراتیک است و شما، مُخیّرید که بین تنوع و تهوّع، دومی را انتخاب کنید، برادر8516-0919!  نوش جان..

 

* كرمي: علي رغم ارادتي كه به آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور پر كار دارم ولي عرض مي كنم گراني هاي لجام گسيخته اقلام و اجناس موردنياز روزمره فشار زيادي بر زندگي ملت وارد ساخته است. به عنوان مثال قرار بود قيمت شير را پايين بياورند، پس چرا به اين وعده خود عمل نكردند؟

فدوی: نفرمائید برادر کرمی، نفرمائید؛ ایشان اهل کارهای جزئی و پیش افتاده نیستند، در عوض لطفاً به فک سر و صورت استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل نگاه کنید که چگونه زیر ضربات مشت و لگد ایشان کج و کوله شده است؛ چشم، فرصت که شد با شیر هم کشتی می گیرند برادر کرمی!

 

* عليمرداني: فردي مثل بنده كه براي روي كار آمدن آقاي احمدي نژاد چندين روز روزه نذري گرفتم نمي توانم از خطاهاي امروز ايشان چشم پوشي بكنم اصرار روي اشتباهاتي كه مرتكب شده تمام زحمت هاي كشيده شده ايشان در سال هاي گذشته را از بين مي برد. در پايان عرض مي كنم عامل اصلي انحراف بني صدر نيز غرور ناشي از 11 ميليون رايي بود كه در انتخابات رياست جمهوري كسب كرده بود.

فدوی: خجالت مان دادید، اصلا ً راضی به زحمت شما(روزه- م) نبودیم،مقام معظم رهبری اعزالله انصاره،قبول زحمت و هزینهء سنگین انتخاب ایشان را کرده بودند،برادر علی(ع)مردانی!

 

* يك شهروند: آقاي رئيس جمهور نمي خواهد بازديدي از بازار داشته باشد و وضع مردم را از نزديك ببيند؟

فدوی: بعرض رسید؛ گفتند تکلیفش را که برادران در مورد بازدید از زندان اوین معلوم کردند، سری هم به بازار می زنند، برادر شهروند.

 

* 1147---0912: اگر با بازديد آقاي رئيس جمهور از زندان اوين مشكلات اقتصادي مردم حل مي شود تو را به خدا مسئولين قوه قضائيه اجازه بدهند اين بازديد صورت بگيرد!

فدوی: مراتب در مجالی بعرض رسید قدری تأمل کرده فرمودند مگر آنکه ایشان را هم همانجا نگهداریم!

 

* 6091---0915: استكبار براي مبارزه با ملت سلحشور ايران، به هر كف روي آب دست مي اندازد اين بار سراغ مرده هاي سياسي و مزدوران رسمي صدام معدوم رفته، سراغ كساني كه تا ديروز مدعي استكبارستيزي بودند اما حالا رسما نوكري براي استكبار را پذيرفته اند و نام منافقين زيبنده اين جماعت است.

فدوی: آدرس از این دقیق تر و سر راست ترنمی شود، برادر 6091---0915، ممنون!

 

* رضايي: قيمت يك ظرف ماست كم چرب چوپان 1300 تومان بود و امروز همان ظرف 2500 تومان شده است. {البته ماست پرچرب همان مارك 2500 تومان بود، اگر كمتر بودن قيمت آن به خاطر كم چرب بودنش است چرا از ديروز تا الان گران تر شده است و ماشين هاي حمل لبنيات از جلوي مغازه ها ماست هاي ارزان را جمع كردند و به جاي آن ماست كم چرب را با قيمت گران تر در فروشگاه ها توزيع كردند. مگر قيمت لبنيات هم با قيمت دلار و طلا بالا مي رود؟ }از نمايندگان مجلس تقاضا داريم از مسئولان ذي ربط در اين خصوص توضيح بخواهند.

فدوی: عریضه تان را دارید بجای درستی می فرستید،برادر رضائی! زیرا که نمایندگان محترم حکومت در مجلس،در اینمورد استثنائا ً متخصص اند،یعنی اغلب چوپان و ماست بند و از این قبیل هستند ومی دانند شما چه می گوئید؛ ضمناً لطفا ًماست را دست کم نگیرید، برادر رضائی! که شأ نش هیچ کمتر از دلار نیست!...

 

* 7992---0912: از دستگاه هاي نظارتي و بازرسي درخواست مي شود با كم فروشان كه با كاهش وزن موادغذايي مانند شير و پنير، ماست، روغن مايع، جامد و... به قيمت آن هم مي افزايند برخورد نمايند.

فدوی: بین خودمان باشد برادر7992---0912، بخش مهمی  از ایرادتان که اصلاً وارد نیست، زیرا امروزه، نه تنها در جامعهء شکوهمند اسلامی خودمان، در ممالک متجده نیز، کاهش وزن، از آرزوهای دست نیافتنی همگان است! افزایش قیمت نیز، که حق مسلم ماست!

 

* 9005---0913: ملت ايران هيچ گاه با يكديگر قهر نبوده اند كه نياز به آشتي ملي داشته باشند. اگر يك تعداد سياسيون با انقلاب و نظام قهر كرده اند و از چشم مردم افتاده اند چرا به پاي ملت مي خواهند تمام كنند.

فدوی: نفرمائید، برادر 9005---0913، نفرمائید! فدوی از دم قیچی ها دیگر می گذرد؛ لکن اصولگرایان با اصلاح طلبان، و هردوی اینان با ملت یک لاقبا، قهرند!

 

محمودي: چراغ سبزي كه مرسي در قبال رژيم اشغالگر قدس از خود نشان داد و قبل از آن نيز سر قبر انورسادات حاضر و نشان لياقت به خانواده وي داد حاكي از فريب خوردن مردم مصر در بازي آمريكا در انتخاباتشان است و اين تكرار آزمون خطا در ايران اسلامي در راي به بني صدر بود و نشان مي دهد كه مراحل انقلاب در مصر شباهت زيادي به انقلاب اسلامي در ايران دارد.

فدوی: فدوی نیز مصیبت وارده را به حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا (عج) و نایب شکست خورده اش، تسلیت عرض می کند؛ انشاءالله غم آخرتان باشد برادر محمودی!

 

* 1347---0912: آقاي مرسي رئيس جمهور مصر بايد فكر كند چرا در كشور خودش در زمان حسني نامبارك در طول 18 روز و بدون تكيه بر اسلحه توانستند بساط ديكتاتوري حسني مبارك را جمع كنند ولي در كشور برادر سوريه و چندين كشورديگر بعد از 18 ماه سرمايه گذاري مالي و نظامي موفق نشدند دولت بشار را كنار بزنند آيا جز اين است كه بشار اسد پشتوانه مردمي دارد.

فدوی: شما هم راست می فرمائی، برادر 1347---0912! بشرطی که منظورتان از مردم، مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقاء دولته باشد!

بیت

نگهدارنده اش نیکو نگهداشت

و گر نه صد اسد، نفتاده بشکست!

 

* نصيري از مشهد مقدس: آقاي مرسي كه خود را مدافع انقلاب فلسطين مي داند آيا متوجه دليل مخالفت آمريكا با حكومت فعلي سوريه هستند؟ آيا ايشان مي دانند هدف امپرياليسم از نابودي حكومت سوريه نابودي خط مقاومت در فلسطين مي باشد؟

فدوی: عین فرمایش شما را صدا و سیمای حکومت اسلامی برعکس ترجمه و به آگاهی ایشان رساند.در پاسخ از زبان آن شاعر ضد انقلاب گفتند: " غالباً اینقدرم عقل و کفایت باشد" برادر نصیری!

 

* يك هموطن: سؤالي از دولتمردان كشورمان دارم كه انتظار مي رود پاسخ مستدل و منطقي به آن بدهند. چين با 2ميليارد جمعيت و هند با 5/1ميليارد جمعيت كشورشان را مديريت مي نمايند. آيا ما كه داعيه ام القراي جهان اسلام را داريم از اداره و مديريت جمعيت 75ميليوني عاجزيم؟ قطعاً چنين نيست ما قدرت هاي جهاني دنيا را در اوج مظلوميت خودمان در اوايل جنگ به چالش كشيده و به هر دو قدرت شرق و غرب «نه» گفتيم حال براي مسائل جزئي نبايد بمانيم.

فدوی: مراتب در مجالی بعرض رسید؛ قدری متغیر شده و فرمودند، چه خبرتان است که همینطور تخته گاز می روید؟ نخیر چنین نیست، جمعیت های مذکور را هم برادر احمدی نژاد از طریق حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا امام زمان(عج) هنوز اداره می کنند، برای همین است که دیگر وقت نداشتند که به جمعیت مختصر خودمان برسند! ضمن اینکه  ایشان علی القاعده، اهل کارهای کوچک نیست، برادر هموطن!

 

* 2016---0912: بزرگ ترين عامل بقاي بشار اسد در سوريه علي رغم فشار و دخالت هاي نظامي بيگانگان حمايت مردمي از او و دولتش مي باشد.

فدوی: ممنون از شرکت شما در مسابقه؛ جواب سؤال شما، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای،خلدالله ملکه و سلطنة بود،با آرزوی موفقیت شما در آزمون آینده،برادر 2016---0912!

 

* 4712---0916: بهاي مصرف برق خانواده هاي خوزستاني با گرماي بيش از 50 درجه و استفاده از يك كولر حدود صدهزار تومان است آيا قطع «بدي آب و هوا» و اضافه نشدن يارانه ها در حق مردم مظلوم اين استان اجحاف نيست.

فدوی: مراتب در شرایطی که قدری هم شنگول بودند،احتیاطاً به شرف غرض شان رسید.بعدالسلام والتحیه فرمودند: بسمه تعالی. نع!

 

* اسفندياري: به هر برادري كه بتواند كارگردان يا هنرپيشه نقش اول فيلم موهن و ضد اسلامي را ترور كند از طرف اينجانب مبلغ ده ميليون جايزه پرداخت مي گردد.

فدوی: از شما شدیداً بعید است؛ خواهران را چرا از قلم انداختید، برادر اسفندياري؟!

 

* 3529-0912: وقتي از سيماي جمهوري اسلامي ايران صحنه ايستادن تمام قد سران دو سوم كشورهاي جهان شركت كننده در اجلاس جنبش غيرمتعهدها در مقابل رهبر انقلاب را ديدم به وجد آمدم و به خودم گفتم خدايا فردا را هم به ما نشان بده تا مشاهده كنيم تمام سران دنيا در برابر قائم آل محمد (عج) دست به سينه ايستاده اند و عرض ادب به پيشگاه آن حضرت مي كنند.

فدوی: بقول عوام already اتفاق افتاده است، برادر 3529-0912! رسانه ها را ملاحظه کنید!

 

* 3823---0916: معلوليت ناتواني نيست، بلكه «م» آن مقاومت و «ع» آن عشق به ارزشها، «ل» آن لبيك به معشوق، «و» ولايتمداري و «ل» لبيك به ولي فقيه. آفرين بر غرور و همت و تلاشتان كه به دين و ميهن خود عزت و افتخار عطا كرديد.

فدوی: ممنون لکن "ی" و "ت" در این هیر و ویر از قلم افتاد، برادر 3823---0916؛ ما منتظر بقیه ش هستیم (2بار)!

 

* 3797---0911:  حضرت محمد مصطفي(ص) می فرمايد: نزديك ترين شما به من در قيامت راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد، خوش اخلاق ترين و نزديك ترين شما به مردم است.

فدوی: "گفت یافت می نشود جسته ایم ما" برادر 3797---0911!. فدوی امیدوار است که در دنباله نفرمائید  که " آنچه یافت می نشود آنم آرزوست"!..فدوی که دیگر جانش را ندارد!...

 

* احمدزاده: از برنامه جذاب و آموزنده «سمت خدا» كه هر روز از شبكه 3 پخش مي شود تقدير و تشكر مي شود همچنين از تهيه و توزيع لوح فشرده برنامه هاي سمت خدا.

فدوی: با این تخته گازی که شما دارید می روید،باید تا کنون به خدا رسیده باشید،التماس دعا برادر احمدزاده!

 

* 9382---0915: اي همه مسئولين؛ بياييد به شعارهاي اول انقلاب برگرديم و ببينيم كه در مورد «استقلال» چه كارهاي مهمي صورت گرفته و چه كارهايي بر زمين مانده و نسبت به رفع مشكل آنها گام برداريم. سزاوار نيست پس از 33 سال هنوز وارد كنندهء بسياري از نيازهاي داخلي خود باشيم و از آن طرف نفت را كه سرمايه آيندگان است مفت به فروش برسانيم. وضع كنوني شايسته دولت مقتدر و انقلابي و ام القراي جهان اسلام نيست.

فدوی: اينجانب سرانجام در نیافت که شما ضد انقلاب هستید یا مکتبی؟! زیرا دو نکتهء اساسی در فرمایشات شما، یعنی تعطیل تولید (صنعتی- کشاورزی و...) و حراج نفت که از تخصص های حضرات آیات و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، است منتسب به اردوگاه دشمن است، و به برادران نمی چسبد!.. بهر حال فدوی آقائی کرد و عریضه تان را به جریان نیانداخت، عمرتان به دنیا بود، برادر 9382---0915!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

17 می المکیّف سنهء 2013 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630