بازگشت به خانه                    پيوند به نظر خوانندگان                     آرشيو  مقالات                  آرشيو صفحات اول                جستجو

جمعه 7 تير ماه 1392 ـ  28 ماه ژوئن 2013

و باز هم جنایت بی مکافاتی دیگر؟!

میترا پورشجری*

تا کی باید شاهد قتل عام خاموش سران جمهوری اسلامی باشیم؟!

افسار این جنایت و کشتار یک جاست و تنها پیش برنده گانش گاه گاهی تغییر میکنند. هسته همان خون و قتل عام و سرکوب و شکنجه و نقض تمامی حقوق انسانی است...

سی و چهار سال است که با همین رنگ خون، حکومت کرده اند و به اینجا رسیده است.

آیا خون های ریخته شده ی عزیزان و دردهای مادران و فرزندان عزیز از دست داده و سینه های پاره پاره شده، را رنگهای سبز و بنفش و... اندکی نفرت و نفرین از این رژیم را التیام خواهد داد؟!

دوباره شاهد مرگ عزیزی هستیم که تنها قاتل او حکومت جنایتکار اسلامی و شخص خامنه ای میباشد.

ضمن هم دردی و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده محترم آقای افشین اسانلو و بخصوص برادر گرامی ایشان منصور اسانلو، صمیمانه می خواهم که من را در غم خود شریک بدانند.

از زمانی که این خبر ناگوار را شنیدم، بدون اختیار تمام فکر و ذهنم به سمت پدرم کشیده شده و اینکه نه ماه تمام بدون لحظه ای درنگ، من و خانواده ام درصدد روزنه ای برای درمان و مرخصی او هستیم و هر روز وضع جسمی و به خصوص قلبی اش - قلبی که هشتاد و پنج درصد رگ هایش دچار مشکل شده- و با مشکل تنفسی و چربی بالای خون وخیم تر می شود.

این بیماری کشنده و خطرناک قلبی، زاده زندان و شکنجه های جلادان حکومت دَدمنش جمهوری اسلامی است.

رژیم جمهوری اسلامی، بدون کمترین توجهی به خواسته های ما و با بی تفاوتی کامل و سکوت در کمال خونسردی به جنایات خود ادامه میدهد.

من بارها و بارها درخواست کمک خود را به مجامع حقوق بشری و بین المللی بلند اعلام کردم و این بار با نهایت بغض و گله مندی میخواهم خیلی جدی و با تمام نیروی خود به نجات جان عزیزان ما در سیاهچال های ایران بشتابند و با فشار روزافزون سدی باشند در مقابل مرگ اعضای خانواده های ما.

دلیرانی که با نهایت شهامت و شجاعت از با ارزش ترین دارایی یک انسان، یعنی جان گذشته و برای رسیدن به جامعه ای برابر، خردگرا و مهرورز از خود گذشتند و جان را فدای باور و آرمان کردند.

از همگان میخواهم که فارغ از هر عقیده ی جناحی و سیاسی، برمبنای مشترکات انسانی و ملی، تنها و تنها به حقوق انسانی این عزیزان فکر کنند و هر کاری از دستشان ساخته برای زیر فشار قرار دادن حکومت اسلامی و توجه نهادهای بین المللی برای متوجه ساختن سران حکومت به نگرانی های جهانی انجام دهند.

21 ژوئن 2013_اول تیر ماه 1392

* فرزند سيامک پورشجری (سيامک مهر)

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه