بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

سه شنبه 12 شهريور ماه 1392 ـ  3 ماه سپتامبر 2013

 

مطالبات معوقهء فدوی

حتا خوانندگان محترم ضدانقلاب نیز می دانند که آرزوهای فدوی، هرگز و چندان، بزرگ نبوده اند؛ فلذا هنوز و همچنان در حیرت است که چرا آن آرزوهای کوچک، برآورده نشده اند؟

فدوی اگر خواسته باشد که همینجور سرانگشتی حساب کند، آن آرزوها از تعداد انگشتان دست هم فراتر نرفته، و اگر دقیق تر بخواهید، دو فقره بیشتر نبوده است!؛ که نخستین آن، به سال های آغازین  قیام و حضور ُپر زور حضرت امام(ل) در ماه برمی گردد. با هم بخوانيم:

«در روزهای پرشوری که امام خمینی برای مردم احترام عجیبی داشت، گاهی مسائلی طرح می‌شد که با احساسات مذهبی مردم شدیداً بازی می‌کرد. یکی از آنها، دیده شدن عکس امام خمینی در ماه بود. جمعه 24 دی ماه، یکی از شب‌های زمستانی بود که دم مسجد دیدم همه نگاه‌های‌شان رو به آسمان است و هر کس سعی می‌کند به زور چیزی را به دیگری نشان دهد. جلوتر که رفتم و پی گیر ماجرا شدم، بچه‌ها با دست ماه را که قرص کامل بود، نشان دادند و گفتند که عکس امام خمینی در ماه افتاده است. پیرمردها که سوی چشم‌شان تا چند متر جلوی پای‌شان را نمی‌دید، فقط با شنیدن این حرف مدام صلوات می‌فرستادند و به دیگران نشان می‌دادند که عکس امام چگونه در ماه دیده می‌شود. من هم سعی کردم هر طوری هست آن عکس را که هر کس به سلیقه‌ی خودش به تصویری مجزا از امام تفسیر می‌کرد، ببینم. سرم را این ور و آن ور کج کردم، نتوانستم ببینم. آن‌که سعی می‌کرد امام را به من نشان بدهد، مدام می‌پرسید: "نتونستی امام رو ببینی؟" دفعه‌ی آخر طوری ‌این حرف را زد که احساس کردم گناه نابخشودنی‌ای مرتکب شده‌ام، برای همین کمی چشمانم را ریز کردم و با ذوق گفتم: "آره دیدمش... الله اکبر خمینی رهبر... چقدر قشنگ پیداس...!"» (پارسینه/ تاریخ انتشار: 23 بهمن 1387)

و برای محکم کاری:

«جعفریان، شاعر و از مستند سازان کشور، در بارهء رویت تصویر امام در ماه که در روزهای انقلاب رخ داده بود گفت: "این سخن در تمام کشور از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق پخش شد، در حالی که وسایل ارتباط جمعی چندانی وجود نداشت". این شاعر و روزنامه نگار در ادامه افزود: "اگر می خواهند بگویند القا بوده، شایعه بوده، اما من در آن شب  تصویر امام را چنان واضح در ماه دیدم که هنوز هم آن تصویر را به روشنی در ذهن دارم.!» (خبرگزاری دانشجویان)

آش البته چندان شور می شود، که سر و صدای آیت الله آشپزباشی هم در می آید:

  «علی اکبر هاشمی رفسنجانی، در مصاحبه ای با روزنامه ی جمهوری اسلامی، در مورد اینکه مدّتی شایعه  شده بود که مردم عکس امام خمینی(ره) را در ماه می بینند، می گوید: "ما از ایشان تظاهر و این چیز‌ها را ندیدیم. انصافاً از این راه بخواهند به هدف برسند نبود بلکه نفی می‌کردند. مثلاً در دوره‌ای که مبارزات اوج گرفته بود، شایعاتی در تهران حسابی پیچیده بود که عکس ایشان را مردم شب‌ها در ماه می‌بینند - ما که هرچه نگاه می‌کردیم نمی‌دیدیم- ولی خیلی شایع بود، همه می‌گفتند عکس ایشان را می‌بینند. بعد که ایشان آمدند ایران من یک بار از ایشان پرسیدم. گفتم: وقتی این شایعات بود شما خودتان هم به ماه نگاه کردید؟ ایشان خندید گفت این بازی‌ها را هیچ وقت باور نکنید. کسی در ماه عکس ندارد، توهم می‌شود. البته توضیح دادند گفتند آدم وقتی به یک چیزی فکر می‌کند و از دور نگاه می‌کند ذهنش آنجا خلق می‌کند. مردم چون چنین چیزی شنیده بودند، نگاه که می‌کردند، یک شکلی برایشان ترسیم می‌شد. این‌ها را باور نکنید. هیچ حاضر نبودند یک کرامتی به خودشان منتسب بشود»

لکن لشکر جرار مؤمنین این حرف ها سرش نمی شد و اگر خود حضرت امام(ل) هم بیش از این انکار می کرد، بی گمان متهم به خروج از خط مالروی امام(ل) می شد!..

فقره ی دوم آرزوی فدوی در همین راستا، و در پیوند با خبر زیر است:

«عکس رهبر ایران در قهوه‌خانه‌‌ای در هیمالایا!» (آخرین نیوز)

خوانندگان محترم ضد انقلاب یکوقت تصور نکنند که شادی فدوی در هر دو فقره ی مذکور، کمتر از مؤمنین، کثرالله امثالهم، بوده است، معاذالله!  لکن ازآنان فقط بقول جراید شریفه ی دارالخُرافه، قدری زاویه داشته است! و آن اینکه، فدوی آرزو داشت که معظم له همانجا، در همان ُکره ی ماه، یا دستکم، در هیمالیا می ماند!..

زیاده جسارت است...

 

باز هم شیطان

فدوی نمی داتد که این شیطان فلان فلان شده (منظور شیطان بزرگ که نوع مرغوب آن است، نیست!- م) از جان مؤمنین، کثرالله امثالهم، چه می خواهد؟!...

 منطقه ی عملیاتی آن نابکار، البته فرقی نمی کند که ُامّ الّقراء اسلام (تهران- م) باشد، یا سرزمین بقول برادران وهابیون (عربستان- م)، که درعین حال صاحبخانه ی الله جلّ جلاله نیز هست!..

باری- فدوی امروز در مرور سایتی برادرانه، ملتفت شد که باز برادران از حلول شیطان در جسم شماری نوجوان که بنا داشتند که جشن فارغ التحصیلی خود را، که با اجازه ی شیطان! در همه جای جهان، مرسوم است برگزار کنند! که بقول جدّ اعلای فدوی:

بیت

ایمان و امان به سرعت برق

می رفت که مؤمنین رسیدند!

ملاحظه کنید:

«به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های عربستان سعودی صبح امروز از بازداشت 100 دختر عربستانی در یک جشن شیطان پرستی خبر دادند. این رسانه ها در ادامه افزودند: پس از ابلاغ برخی شهروندان در مورد یک پارتی عجیب غریب در هتلی معروف در استان "الخبر" در جنوب عربستان، نیروهای امنیتی با همکاری نیروهای "هیئت امر به معروف و نهی از منکر" موسوم به پلیس دینی به محل رفته و پس از دقایقی وارد هتل شدند. بعد از بازداشت افراد حاضر در پارتی، مشخص شد که یک دختر 20 ساله، سالن را اجاره کرده و همه دوستان و همفکران شیطان پرست خود را گردهم آورده و جشن شیطان پرستی برگزار کرده بودند! در این هتل همیشه جشن هایی برگزار می شود. این بار هم این دختران بازداشت شده مدعی شده بودند که قصد دارند جشن فارغ التحصیلی برای خود برگزار کنند اما گویا نیت آنان جشن دیگری بود! این فرمانده پلیس سعودی گفت: متأسفانه مشروبات الکلی نیز در جشن سلف! شده بود و بسیاری از دختران در حالت مستی بودند. نقاب های مخصوص شیطان پرستان نیز توسط نیروهای ما کشف و ضبط گردید. موزیکی در سالن پخش می شد نیز مخصوص شیطان پرستان بوده است! گفتنی است این اولین باری نیست که جشن های شیطان پرستی در کشور وهابیت برگزار می گردد بلکه حدود یک ماه پیش نیز نیروهای پلیس دینی سعودی با شناسایی یک پارتی مختلط، نزدیک به 70 شیطان پرست دیگر را بازداشت کردند!»

برادر شیعه آنلاین که از موضعی مثلاً بالا به واقعه ی فوق نگاه می کند، مراتب زیر را بعلت آلزایمر شدید آخوندی البته بیاد نمی آورد *:

«مأموران پليس امنيـّت عمومی استان قزوين در بازرسی از 10 واحد صنفی در قزوين 182 بوگير! با  علامت X (نماد شيطان پرستی)  و...»

و نیز:

«اخيراً سازمان تاكسيرانی همدان اقدام به جمع آوری بوگير كارت‌های طرح ايكس X كه نمادی از كاباليسم و شيطان پرستی می‌باشد، نموده است!»

و بمظور انبساط خاطر مؤمنین:

«برپايه اين خبر جنبش سرخ حسينی! در اين باره نوشت: طرح ايكس نماد گروه شيطانی و صهيونيستی بوده كه تمامی رانندگان از اين موضوع بی خبر بوده و با رضايت اين بوگيرها را تحويل داده‌اند! تاكنون تعداد زيادی كارت بوگير طرح ايكس از جلوی آينه‌های تاكسی‌های درون شهری جمع آوری شده. (فارس)

هم چنین:

«روش‌های تبليغ گروه‌های انحرافی در بين جوانان به صورت گسترده در جامعه به چشم می‌خورد که از آن می‌توان به علامت X که به صورت بوگيرهای ماشين در سطح شهر تهران توزيع شده ياد کرد که نماد يکی از گروه‌های ماسونی به نام "کابالا" است و همين علامت در روز ولنتاين با مفهوم بوسه! بر روی هدايا و کارت پوستال‌ها حک می شود!»

و در ادامه:

«برخی از آرايشگاه‌های مردانه اخيراً نوعی جديد از اصلاح سر را در دستور کار خود قرار داده‌اند که نمادهای شيطان‌پرستان به صورت واضح بر روی سر افراد نمايان می‌شود!»

و بعنوان حسن ختام از منادی زنده یاد بهار:

«...رحيم مشايی گفت: خود شيطان يك ماجرای ديگری است و شيطان شناسی ما ضعيف شده است!، لازم است كه علما و انديشمندان ما در منبع‌های مختلف بحث شيطان را مورد بررسی قرار دهند!، چون امروز شيطان فقط انسان‌ها را وسوسه نمی‌كند، بلكه بسياری از كارها را مديريت می‌كند و هدف او به كمال نرسيدن انسان است. به طور مثال، اگر يك حاكم و يا مدير ظالمی روی كار آمد، اقتصاد آن كشور فاسد می‌شود و درآمد حرام وارد زندگی خانواده‌ها می‌شود و لازم نيست كه شيطان تك تك افراد را وسوسه كند چون با اين مديريت به بيشتر اهداف خود رسيده است!»

فدوی در تمام این سال ها البته، شدیداً انگشت به ماتحت مانده است که چرا شیطان گرامی، حاضر نیست که پای ُسم دارش را، بعنوان زنگ تفریح هم که شده، از خطه ی گرامی و پیامبرخیز خاور میانه ی عربی بیرون گذاشته، و برای تنوع هم که شده، سری به مثلا ً سوئد- نروژ یا هلند بزند؟

 

دریچه

در نقد و بررسی آثار رسیده

فدوی با آنکه از نظر وقت شدیداً در مضیقه است، لکن می کوشد که از این پس در این ستون به فضل الهی، آثار واصله را نیز بررسیده و نتیجه را به آگاهی خالقین آن برساند تا آن بزرگواران بدانند که آب در هاون نکوبیده، و باد درو نفرموده اند. باری امروز، برای دستگرمی، اثری از برادر 8773---0937 را با هم مرور می کنیم:

چيست اين دلشوره‌هاي بيکران

پشت کاشي‌هاي سبز جمکران؟

ببخشید که فدوی با نعلین زرد، ناگهان پرید وسط شعرتان، ترسید یکوقت یادش برود!.. چیست؟ هیچی برادر 8773---0937!.. فقط ماهی ست، دنبال چیز دیگری نگردید!..

و اما پیرامون بیت بعد:

کشتي اميد در گل تا به کي؟

بانگ اللهم عجل ها.. تا به کي؟

دیدید حالا که تقصیر فدوی نیست، آخر فکر نمی کنید که مصرع سوم شعر یکوقت برایتان درد سرساز شود؟، و برادران دیگرتان، یکوقت پاچه تان را بگیرند که منظور شما از " کشتي اميد در گـِل.."، دولت ِ موسوم به امید ِ برادر روحانی، رئیس جدید آبدارخانه ی بیت * است؟ و نیز در باب بیت واپسین یعنی:

تا به کي از داغ هجران تو صبر؟

جلوه کن اي آفتاب پشت ابر

و بویژه در پیوند با مصرع پایانی،فدوی برای سلامت خودتان هم که شده،ناگزیراست که شدیداً خشونت  بخرج داده و" ارز" کند که با وضعیت بگیر و ببندی که ملاحظه می کنید، بعید است که  آقا(عج) آفتابی شود!، فلذا شما یک فکری بحال زار خودتان بکنید، برادر 8773---0937!... از فدوی گفتن..

 

حال به شعری از برادر 0478---0913 نگاه می کنیم:

باد هم کم نکند سوز دل صحرا را

قطره اي عشق به آتش بکشد صحرا را

اين ترک‌خورده دلم وحشت آن را دارد

که بميرد و نبيند پسر زهرا (س) را.

خبرها پنداری به شما چندین قرن دیرتر می رسد؛ بهر حال بازگشت همه بسوی خداست و فدوی متأسف است که به آگاهی شما برساند که پسر(ع) زهرا(س) علیرغم میل باطن،چندین قرن پیش درگذشت و مراسم ختم آن بزرگوار نیز، در همان قرن برگزار شد، شما کجا بودید، برادر 0478---0913؟!

 

فدوی اینک شعری از برادر 2487-0911 بشرح زیر را بر می رسد:

تقصير ماست غيبت طولاني شما

بغض گلو گرفته ي پنهاني شما

بر شوره زار معصيتم گريه مي كنيد

جانم فداي ديده ي باراني شما

پرونده ام براي شما دردسر شده

وضع بدم هست دليل پريشاني شما

يا فارس الحجاز برايم دعا كنيد

درمانده است نوكر ايراني شما

فدوی با مصرع نخست با شاعر کاملاً موافق است چرا که بارها شاهد بوده است که آن حضرت(عج) با زحمت فراوان، خود را به لبه ی چاه رسانده است لکن برادران، آن بزرگوار را مجدداً به ته ِ چاه فرستاده اند؛ گفتن ندارد که "بغض گلو گرفته" در مصرع دوم نیز محصول مصرع نخست است.بیت دوم نیز دچار اندکی ضعف تألیف و عدم پیوستگی معنائی ست چرا که قرار نبوده است که در شوره زار باران بیاید!

 

فدوی در پایان این شماره از این ستون تازه، برای ابراز وسعت مشرب خود، و نیز اینکه  یک وقت از سوی دشمن، متهم به جانبداری محض از شعر کلاسیک نشود، اثری از برادر سرابي که در اوزان عروضی سروده نشده  است را نیز، برای جوری جنس در پی می آورد و نیز احتیاطاً اضافه می کند که این شعر به لحاظ فرم، با آنکه بی وزن است، لکن ذیل شعر سپید طبقه بندی نمی شود و فدوی آن را عجالتاً ذیل شعر سورمه ای را ه راه، طبقه بندی می کند:

«براي آقاي روحاني افتخاري بزرگ‌تر از اين نمي‌شود که به رياست‌جمهوري کشوري اسلامي و مستقل و قدرتمند و ابرقدرت منطقه‌اي انتخاب شده است. اکنون ديگر کشورهاي بيدار شده از يوغ استعمار و استکبار جهاني نيز به خاطر مردم‌ سالاري واقعي و پيشرفت هاي صنايع دفاعي و نظامي و سلول هاي بنيادي و انرژي هسته‌اي... کشور عزيزمان را الگوي خويش قرار خواهند داد. رضا سرابي»

فدوی با کلیات محتوای شعر شما که شدیداً گرفتار سراب است موافق است برادر سرابي!؛ و جز ویرایشی اندک چیزی دیگری بنظرش نمی رسد. فدوی البته تردید ندارد که شما، به آن ضعف تألیف مختصر که در پارهء سوم شعر تان رخ داده آگاه بوده اید، لکن سیر طبیعی کلام، کار شما را به اینجا کشانده است! بهر روی همین که "سلول هاي بنيادي" را به "سلول هاي انفرادي" تبدیل کنید، کفایت،و شعر شما را قابل چاپ می کند!

 

 

کلمات حمار

اشاره: کلمات حمار مستخرج از فرهنگستان فدوی، و ضدِ کلمات قصار است!

* رئیس دانشگاه علامه: با جدا سازی معدل دانشجویان را بالا بردیم!

 

* برادر محمد(ص)جواد(ع) لاریجانی٬ رئیس ستاد حقوق بشر! قوّه باه( قضائیه – م): «من وقتی در سازمان ملل می‌گفتم که ما بزرگ‌ترین دموکراسی منطقه هستیم، خیلی‌ها می‌گفتند که این بلوف است و کشورهای دیگری هم وجود دارند!م (هار نیوز)

 

* وزیر ارشاد: «ممیزی کتاب را از خود ناشران شروع می‌کنیم». (خبر ویژه)

 

* /کیهان دارالخرافه: «وزیر جدید ارشاد می‌گوید نظارت این وزارت بر نشر کتاب اجرای قانون است و نمی‌توان نام آن را سانسور گذاشت!» 

 

* احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد: «دولت باید هر چه غیراسلامی است را نابود کند». (دیگربان- تیتر)

 

* علم الهدی، امام جمعهء مشهد: «این رئیس جمهوری با یک واسطه نصب شده بوسیلهء امام زمان است و در این راستا ما باید این تنفیذ را پذیرفته و به آن پایبند باشیم.» (دیگربان)

 

* محمد(ص) رضا(ع) میرتاج‌الدینی٬ معاون محمود احمدی‌نژاد: «رئیس دولت دهم یک "شخصیت سیاسی و بین المللی" است و ارتباطات بین‌المللی خود در سطح کلان را حفظ خواهد کرد و کسی نمی‌تواند این "شخصیت را محدود کند".» (دیگربان)

 

* محمود احمدی‌نژاد، در جمع گروهی از هواداران خود که مقابل منزلش تجمع کرده بودند: «"کدهایی" در اختیار دارم که نشان می‌دهد آمریکا٬ اسرائیل و غرب بدنبال "امام زمان" هستند». (دیگربان)

 

* آیت‌الله آملی‌لاریجانی: نباید کسی جرأت تعرض به آمران به معروف و ناهیان از منکر پیدا کند». (خبرآنلاین)

 

* جانشین فرماندهی انتظامی، دربارهء دلایل جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه: «تا وقتی زیرساخت‌های مناسب و لازم برای ورود و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ایجاد نشود خانم‌ها نمی‌توانند به ورزشگاه‌ها وارد شوند». (الف9

 

* مصباح یزدی: «نباید دنبال خواستهء اکثریت بود. استناد به "میزان رأی ملت است" درست نیست». (کلمه)

 

* احمدی‌نژاد: «ما هرچه داریم از امام زمان(عج) داریم. انرژی هسته‌ ای، سهام عدالت، هدفمندی یارانه‌ها و عزت و اقتدار در مجامع سازمان ملل را از ایشان داریم». (اعتدال)

* گروهبان گارسیا(فیروزآبادی- م): کسی که ولایت را درک کند بهره ی هوشی بیشتری دارد! (فرارو)

 

* آيت الله آملي لاريجاني: «واقعيت حقوق بشر را بايد در اديان الهي جست وجو كرد نه در حقوق بشر رنگين و سياست ‌زدهء غربي كه هزاران سالوس و كذب و ريا در آن نهفته است» (آفتاب)

 

* آیت الله پینوکیو (جنتی- م): «مفهوم واقعی اعتدال پیروی از خط امام(ل) است!» (کيهان دارالخرافه)

 

* از سايت خبر داغ: «حضور سمیه حیدری با پوشش چادر روی سکوی قهرمانی و فلاش متعدد عکاسانی که در حال ثبت این لحظه تاریخی بودند، درخششی فرا‌تر از درخشش مدال نقره این دختر شایسته داشت».

 

* حجت الاسلام نقویان: بايد فکري به حال توليدات انبوه حوزه علميه کرد،: يک وقتي در سخنراني ام در حرم حضرت معصومه(س) مي گفتم علما بايد برخي حوزوي ها را از رفتن به حوزه بازدارند. علم در حوزه علميه احتکار شده است و آن وقت مردم در احکام اوليه مانده اند. روز قیامت "محتکر علم" مجازات می شود نه تخم مرغ فروش محتکر:. (خبر داغ)

 

* حجت الاسلام وحید احمدی، عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: «حریم ها تنها جنبهء تبلیغی دارد؛ آمریکا بیشتر به ما نیاز دارد!» (قدس آنلاین)

 

* شجوني: «شریعتمداری هرچه بنویسد خوب می‌نویسد. دوست‌داشتم‌ شریعتمداری ‌رئیس‌جمهور شود». (بهار نیوز)

 

* کامران دانشجو، وزیر علوم احمدی نژاد: «خوشبختانه دانشجویان غیر ایرانی بسیاری راغب به تحصیل در این کشور هستند و می خواهند مراتب علمی خود را در ایران افزایش دهند!» (آخرین نیوز)

 

* احمدی نژاد: «خدا را شاکرم که فرهنگ خادمی و نوکری ملت در کشور نهادینه شده و به فضل خدا این فرهنگ ادامه خواهد یافت و بنده نیز هر کجا که باشم خالصانه در خدمت ملت ایران، کشور و انقلاب خواهم بود». (الف)

 

* هاشمی رفسنجانی: «مشارکت اهل سنت در انتخابات بیانگر علاقه‌مندی آنان به نظام است!» (الف)

 

 

گویاست"دگر حاجت مشاطه ندارد"

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با

محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

* استفاده از موسیقی «یوسف پیامبر»(ع) برای مبارزه با آلودگی صوتی در عراق! (کیهان)

تحشیه ی فدوی: تردیدی نيست که موزیک متن «یوسف پیامبر»(ع) انفجارهای پی در پی را در آن مکان مقدس، بقول عوام Cover کند، برادر حسین(ع)!

 

* در ادامه سرکوب اعتراض‌های مردمی، نظامیان حاکم مصر مساجد را به آتش کشیدند (کیهان دارالخرافه)

تحشیه ی فدوی: دست ات چو نمی رسد به خاتون / دریاب کنیز مطبخی را، برادر حسین(ع) شریعتمداری!

 

* توزيع شب نامه عليه رئيس‌جمهور و اسنادی عليه وزيران پيشنهادی در صحن علنی مجلس (آخرین نیوز)

تحشیه ی فدوی: این چه فرمایشی ست؟ همه ی برادران که از صدر تا ذیل زیر خیمه ی ولایت اند فلذا اطلاق "شبنامه" به محصولات آنان جایز نیست "روزنامه " بهتر بود، برادر نیوز!

 

* مردی که بانوان والیبالیست ایران را تمرین می دهد. (آخرین نیوز)

تحشیه ی فدوی: واویلا!

 

* به گزارش شيعه آنلاين به نقل از شفقنا، «شیخ صالح المغامسی» چهره سرشناس وهابیت و امام و خطیب مسجد قباء در مدینه منوره، فتوای موسوم به  «نوشیدن ادرار مجاهدین» در فرقه ضاله وهابیت را برای ارتش آزاد سوریه و جبهه النصره جایز دانست و گفت: نوشیدن ادرار مجاهدین باعث پاک شدن گناهان مبارزان ارتش آزاد و جبهه النصره می شود.

تحشیه: فدوی برای این مطلب، تیتری بهتر از آبجو اسلامی، سراغ ندارد!

 

* استفاده از لباس روحانیت برای مضحکه و طنز؟! اخيراً در سریال طنز "دودکش" شخصیت جدیدی تحت عنوان «روحانی مسجد» با بازیگری جواد عزتی وارد شده که نقش کلیدی هم در داستان ندارد اما متاسفانه و در کمال تعجب، شخصیت و رفتار روحانی جوان، دستمایه طنز داستان قرار گرفته است." (الف- تیتر)

تحشیه ی فدوی: فدوی هم با انتقاد شما شدیداً موافق است،زیرا نیازی به این کار نیست و حضرات، فی نفسه، خود ِ جنس و طنز مجسم اند.

 

* آیت ا... آملی لاریجانی: امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت همیشگی دینی و قرآنی و سنت پیامبر (ص) است و به هیچوجه نمی‌توانیم بگوییم که عصر آن گذشته است مگر اینکه بگوییم عصر اسلام گذشته است. (خبرآنلاین)

تحشیه ی فدوی: والله برادر لاریجانی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... فدوی فقط با قسمت اخیر فرمایش شما موافق است!

 

* انتظار داریم «روز جمعه» عید فطر باشد. (عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری)

تحشیه ی فدوی: فدوی که بیضه ی لازم را ندارد که روی حرف مقام معظم رهبری  ضاعف الله اشراقه حرف بیآورد، خوانندگان محترم ضد انقلاب را نمی داند. 

 

*  خامنه ای: دشمن به جای پیشرفت علمی خواهان جنجال سیاسی در دانشگاه‌هاست. (کیهان دارالخرافه)

تحشیه ی فدوی: خدا این دشمن خیالی را از معظم له نگیرد، آمین یا رب العالمین.

 

* رئیس ستاد استهلال استان تهران: احتمال رؤیت هلال در چهارشنبه بسیار کم است (کیهان)

تحشیه ی فدوی: دیدی چه خاکی به سرمان شد، برادر حسین(ع)!؟

 

* سردار پاسدار جعفر اسدی: نزدیک به سه سال است که تمام استکبار جهانی دست به دست هم داده اند تا یک جوان به نام بشار اسد را در سوریه حذف کنند، اما چون دست بشار اسد در دست ولایت فقیه است، استکبار، قدرت از بین بردن این جوان را ندارد. (آینده آنلاین)

تحشیه ی فدوی: نخیر! دست برادر بشار اسد در دست ولایت فقیه نیست،در جیب ملت یک لا قبای ایرا ن است، برادر پاسدار!

 

* احمدی نژاد بعد از دولت کجا می رود؟ (اعتدال)

تحشیه ی فدوی: بر اساس خبر آينده آن لاين هیئت موسس دانشگاه احمدی نژاد رد صلاحيت شده اند و لذا، تا آنجا که فدوی می داند،قرار بود به دانشگاه برود، که سر از زایشگاه در آورد!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفه ی دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست

* يك طلبه از قم: ما به رئيس جمهور راي داديم تا رهنمودهاي رهبر را نصب العين خود قرار دهد و كوچك ترين تخطي از آن نكندليكن با دقت در نامه ايشان به رهبر معظم انقلاب مي گويم توقع ما از آقاي احمدي نژاد خيلي بيش از اينها است.

فدوی: غیر از فدوی کسی که اینجا نیست! لکن بین خودمان باشد؛ چرا عقل تان نرسید که میانُ بر زده و به خود معظم له رأی بدهید، که قال قضیه یکسره کنده شود، برادر طلبه ی گیج و بی استعداد!

 

* سيدرضا حسيني نژاد: ملت ايران تحت هيچ شرايطي به آمريكا و غرب باج نخواهد داد. ملت ايران براي اسلام و جمهوري اسلامي و حفظ ارزشها و دستاوردهايش تا پاي جان ايستاده و مي ايستد و هيچ گونه شرطي را براي مذاكره با 1+5 قبول نمي كند، آمريكا كه جاي خود دارد. جهانيان بدانند خواسته ها و مواضع رهبر معظم انقلاب براي ملت ايران حجت است.

فدوی عین فرمایش شما را به آگاهی ملت یک لا قبا رساند؛ شما را مطلقاً بجا نیاورد!، برادر سيدرضا(ع) حسين (ع) ي نژاد، فدوی بی تقصیر است.-

 

* سجاديان از آبدانان: از يك شهر كوچك با مشكلات فراوان تماس مي گيرم. به رهبر عزيزم مي گويم كه حاضرم هرچه دارم بدهم تا شما غصه نخوري و ما تا آخر ايستاده ايم از مسئولين هم مي خواهم كه اختلافات را كنار بگذارند به فكر حل مشكلات مردم باشند تا مورد رضايت حضرت حق و امام زمان(عج) و نايبش قرار گيرند و چشم دشمنان كور شود. ان شاءا...

فدوی: مطابق محاسبات دقیق فدوی، شما آه در بساط ندارید برادر سجاديان. معذالک اگر آنرا هم می خواهید به معظم له تعارف کنید،فدوی ارزی ندارد! لکن گفته باشد که آه شما هیچ استبعادی ندارد که مقام معظم رهبری  اعلی اللّه مقامه الشّریف را خاکستر کند؛ بقول عوام Is that ok?

 

* 8160---0916: خطاب به سران قوا عرض مي كنيم ما به هر مسئولي كه راي مي دهيم براي اين است كه در جهت فرامين رهبري حركت و مديريت كنند اگر چنانچه ذره اي زاويه بگيرند روز قيامت جلوي آنان را مي گيريم و تسويه حساب مي كنيم.

فدوی: از قدیم هم گفته اند که سیلی نقد به از حلوای نسیه است،برادر 8160---0916! لکن اگر شما همچنان اصرار دارید که امور خود را به جهان باقی بقول عوام ترانسفر کنید،فدوی چه ارزی می تواند داشته باشد،برادر مؤمن؟

 

* سرباز ناچيز رهبري، اكبرزاده، از رشت: خدايا اين رهبر عاليقدر و بصيرمان را براي ما حفظ كن و از عمر ما بكاه و بر عمر پربركت او بيفزا

فدوی: حسب اطلاع درخواست شما پذیرفته شد؛ فقط باید اگر زحمت نیست، هر جور که شده خودتان را به لقاءالله برسانید، برادر سرباز. تبریکات فدوی را بپذیرید، برادر اکبرزاده، و من الله التوفیق!

 

* 5591---0912: مسئولان بايد در عمل به رهبر معظم انقلاب نشان دهند كه از حركات و رفتار اخير خود نادم هستند.

فدوی: والله برادر 5591---0912  بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ.... فدوی که صلاح نمی داند که  مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین، دم به ساعت هی بیایند و به معظم له نشان بدهند! خوبیت ندارد؛ هرکس راضی می شود، شما راضی نشوید، برادر 5591---0912!

 

* نرگسي از اصفهان: از مسئولين قوا درخواست مي شود به جاي نامه نگاري هاي متعدد در عمل ثابت كنند كه تابع ولايتند و رهنمودهاي رهبري را در عمل نصب العين قرار دهند نه در شعار.

فدوی: کم لطفی هم حدی دارد.آخر این چه فرمایشی ست، برادر نرگسي؟! انگار که خواب تشریف داشتید. اگر مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، التزام عملی به ولایت مطلقه ی فقیه نداشتند، ممکن بود که جامعه ی شکوهمند اسلامی ما، به چنین وضعی دچار شود؟ درب دیزی اسلامی باز است، حیای گربه ی مرتضا علی(ع) چه می شود، برادر نرگسي؟!

 

* سليمان بلغار: از مسئولان زيباسازي شهرداري تقاضا داريم بنرهاي حاوي بيانات معصومين(ع) را كه بخصوص در روي پل هاي عابرپياده نصب شده است جمع نكنند و جاي آن آگهي هاي تبليغاتي كالاهاي لوكس و غيرضروري نگذارند.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی  از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد. راست می فرمایید برادر بلغار، مسؤلان نابکار شهرداری، لعنة الله علیهم اجمعین، بنرهاي حاوي بيانات معصومين(ع) را نیز در زمره ی آگهي هاي غيرضروري برآورد کرده بودند که فدوی البته، پوست شان را خواهد کند. راستی شما خودتان، یکجوری که مشتری شویم، بفرمائید که کیلوئی چند هستید، برادربلغار؟!

 

* يك بازنشسته فرهنگي: اين چه نوع بيمهء طلايي بازنشستگان فرهنگي كشور است كه براي يك عمل جراحي پروستات از كل هزينه 2 ميليون توماني تنها 5/1 ميليون تومان آن را بيمه تقبل كرده و مابقي آن را بايد خود بيمار بپردازد؟ در حالي كه هم پول بيمه خدمات درماني و هم پول بيمه تكميلي و هم پول بيمه طلايي از اين قشر فرهيخته و زحمت كش هر ماه كم مي شود.

فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد. در پاسخ بعدالسلام والتحیه فرمودند که حق بیمه ی نقره ای را فراموش کرده بودید که بپردازید، برادر بازنشین!

 

* سليمي از قم:  سزاي گرانفروشي نخريدن است مردم بايد همان طور كه با وحدت در مقابل استكبار ايستادند، مبارزه منفي با گرانفروشان را هم آغاز كنند.

فدوی: بعرض رسید؛ فرمودند چون از نظر شما استكبار و گرانفروش یکی ست، فلذا همان مبارزه با استكبار کفایت می کند، برادر سليمي!

 

* 0957---6091: چرا فرستنده ديجيتال در 90 درصد شهرهاي خوزستان امكان دريافت ندارد. آيا راه مقابله با ماهواره هاي ايمان خراب كن جوانان اين گونه است؟ از مسئولين رسانه هاي ملي به طور جد درخواست حل مشكل ياد شده را دارم.

فدوی: یکوقت فکر نکنید که فدوی درخواست شما را پشت گوش انداخته، استغفرالله! راستش فدوی حرفی نداشت و می خواست که عریضه ی شما رادر اوقات شرعی و در شرفیابی آتی، شدیداً به شرف عرض برساند، لکن بدان علت که حجت الاسلام طائب بنا دارد خوزستان را با سوریه تاخت بزند، عجالتاً  دست نگهداشت، برادر 0957---6091!

 

* 1469---8091: در مقابله با گراني آجيل اهالي چندين روستاي كبودرآهنگ با هم، هم قسم شده اند كه در سر سفره عيد فقط سيب و پرتقال بگذارند و از خريدهاي رنگارنگ خودداري كنند.

فدوی: چند تا مشت محکم هم به فک و دهان استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل ضمیمه کنید بد نیست برادر 1469---8091!

 

* 1998---0912: علامه حسن زاده آملي در مورد رهبر معظم انقلاب مي فرمايند اگر امثال بنده تسبيح به دست بگيريم و خدا را به خاطر برخورداري از چنين رهبري شكر بكنيم معتقدم از عهده شكر اين نعمت بر نمي آييم. ايشان در ادامه افزوده است: حضرت آقا (رهبري) تلالؤ معصوم است.

فدوی پیش از اینکه به بررسی عریضه بپردازد، مایل است بداند که آیت الله های آملی، چند معمم و مکلا* به جامعه ی شکوهمند اسلامی تقدیم کرده اند؛ عجالتاً همین تعدادی که ملت بعنوان دوال پا بر گردن دارد، کفایت می کند. و اما در باب اینکه که اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، خلدالله ملکه و سلطنة، جزو معصومین رضوان الله علیهم اجمعین است، که فدوی بسیار پیش از این، اعلام کرده است، کجای کاری، برادر 1998---0912!

------------------------

* خوانندگان محترم ضد انقلاب بیخودی اوقات گرانبهای خود را در فهماندن این مطلب به فدوی به هدر ندهند که مکلا که معمم نمی شود! از نظر فدوی گردن شکسته، بین ایندو، تفاوتی نیست!

 

* 9788---0914: از جبهه مقاومت مي خواهم كه با انجام اقدام مناسب عليه رژيم اشغالگر قدس انتقام خون شهيد مغنيه، شهداي هسته اي و شهيد شاطري كه گناهي جز بازسازي جنوب لبنان مظلوم نداشت را از اين رژيم كودك كش بگيرند.

فدوی بنا داشت که عریضه ی شما را به جریان اندازد، لکن در ایران مع الاسف اداره ای را نیافت که به فرمایش شما حتا نزدیک باشد، از بلا تکلیفی که در آمدید، دو باره تماس بگیرید، برادر 9788---0914!

 

* غلامرضا مونسي: مشكل اساسي آمريكاي جنايتكار در منطقه اين بود كه نظام پوسيده صدام حسين را با نظام مردمي بشار اسد اشتباه گرفت. اما به همين زودي شاهد شكست مفتضحانه مدعيان دموكراسي در صحنه سوريه خواهيم بود.

فدوی هم با شما شدیداً موافق است، برادر مونسی. در مردمی بودن برادر بشار اسد همین بس که آن بزرگوار عجالتاً به قتل 100.0000 از مردم اکتفا فرمود؛ جلوی یک بچه ی مکتبی هم بگذارید، قهر می کند!.. تا اعدام شود هر آنکه نتواند دید!

 

* يك پيام:  از ستاد كاروان راهيان نور تقاضا داريم بخشي را به توريست هاي خارجي اختصاص دهند چرا كه تاثير بسزايي در افكار آنها دارد و در عرصه جنگ نرم موثر است. حيف است اين فيض عظيم را مردم ديگر درك نكنند.

فدوی: والله برادر پیام  بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... مراتب به آگاهی توريست هاي خارجي رسید، بعلت بروز حوادث منجر به مرگ راهیان نور، که به راهیان گور تغییر نام یافته است،از درک آن فیض عظیم، طفره رفتند و گفتند، نوش جان خودتان برادر پیام!

 

* 1223---0919: برخي از محرومان واقعي تحت پوشش هيچ ارگاني نيستند چرا كه بخاطر حفظ آبرو درد و مشكلات خويش را نزد هيچ كس آشكار نمي كنند. اگر مسئولي يا فرد نيكوكاري بخواهد معرفي مي كنم.

فدوی بیضه ی لازم را بمظور بقول عوام فوروارد عریضه ی شما، به حضور ُپر زور همایون شان نداشت، چرا که طرح چنین مسأله ای،  پس از گذشت سی و چند سال از حکومت شکوهمند اسلامی، جامعه ی بی طبقه ی تولیدی و نخستین حکومت الله بر زمین، حکم خوردن مرگ موش یا واجبی را دارد، برادر 1223---0919!

 

* 1260---0912: اگر استكبار جهاني و عوامل مزدور آن كور نيستند عظمت ايران و ايراني را مشاهده كنند و به قدرت مردمي جمهوري اسلامي اعتراف نمايند.

فدوی:  والله برادر 1260---0912  بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... استكبار جهاني و عوامل مزدور آن لعنة الله علیهم اجمعین،در حضور فدوی عینک هم زدند لکن از آن عظمت،چیزی ندیدند!

 

* يك شهروند: كشتن گوزن هاي باردار واقعا تاسف آور است چرا مسئولان حفاظت از محيط زيست با اين قاتلان بي رحم برخورد جدي نمي كنند.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به شرف عرض رسید. قدری متأثر شده و موافقت فرمودند که گوزن ها در ته صف آدم ها قرار گیرند، برادر شهروند!

 

* موسوي: يك جانباز 40 درصد هستم. قصد خريد خودرو پرايد داشتم قرار بوده وام 7 ميليون بگيرم و بتوانم با خريد يك خودرو كاري براي خودم دست و پا كنم. الان با اين اوضاع نمي دانم چه كنم. از مسئولان تقاضاي رسيدگي و كمك دارم. آيا گوش شنوايي براي شنيدن مشكلات ما وجود خواهد داشت؟

فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛در پاسخ و بعدالتیح والسلام فرمودند: بسمه تعالی، البته که گوش شنوائی هست، لکن در حاشیه توصیه کردند که قدری دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید تا فقره ی جدید سمعک هائی که به کشور دوست و برادر چین سفارش داده اند، برسد برادر جانباز!

 

* 3796---0914: نتيجه ادغام دو موسسه جوانان خير و كوثر اين شده كه بعد از يك سال انتظار از پرداخت وام خودداري مي كنند. به سپرده هاي مردم هم فقط ده درصد سود مي دهند. آيا انصاف است كه هركاري خواستند با شهروندان بكنند؟

فدوی: با قید چندین فوریت بعرض رسید؛ در پاسخ فرمودند: بسمه تعالی، بله!

 

* علي مرداني: از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست مي شود نسبت به توزيع مايحتاج اقلام عمومي از قبيل برنج و روغن و... در تمامي مناطق 22گانه تهران اقدام نمايد تا افرادي كه توان خريد در چند محله خاص در تهران بزرگ و بالاي ده ميليوني را ندارند بي نصيب نمانند.

فدوی هنوز ربط پلو را با وزارت صنعت، معدن و تجارت در نیافته است، اگر می خواهید برای جوری جنس، وزارت نفت را هم اضافه کیند، شاید افاقه کند، برادر علی(ع) مردانی!

 

* رهبر از اصفهان: پيشنهاد مي كنم انقلابيوني كه در رژيم منفور شاه توسط ساواك شكنجه شده و هنوز در قيد حيات هستند و يا آزادگاني كه در زمان اسارت در عراق زير شكنجه بوده اند در جلسات سران و مسئولين كشور حضور پيدا كنند تا آقايان مسئول قدري دلشان به رحم بيايد و به جاي تسويه حساب هاي شخصي با يكديگر بار گراني را از روي دوش مردم بردارند.

فدوی البته می کوشد که فرمایش شما را که حاوی مبالغی ضعف تألیف است، بگونه ای به شرف عرض برساند؛ لکن آخر خودمانیم برادر رهبر، مسأله ی گرانی، چه ارتباطی به مادرمردگانی چون شکنجه شدگان دارد؟ ضمناً لیست تان هم ضعف تألیف دارد؛ یعنی شکنجه شدگان پس از انقلاب شکوهمند، از قلم افتاده اند که لابد، خدا را خوش نمی آید!...

 

* جانباز احمد خزامشي از شهر رويان: حفظ نظام از اوجب واجبات است. اين نظام برآمده از خون مقدس هزاران شهيد است و همه بايد فداي اين نظام شويم تا اين نظام بماند....

فدوی حرفی ندارد، برادر جانباز! لکن اگر همهء ما فدای نظام بشویم، آنگاه نظام بیکار، و نا گزیر می شود که از صبح تا شب، با تخم شکوهمندش بازی کند، برادر خزامشي!

 

* دبير دبيرستان: از صدا و سيما به دليل هزينه كردن هاي گزاف از بيت المال براي مطرح نمودن برخي از هنرپيشه ها به هر بهانه اي بي نهايت گلايه منديم. آيا قشر برجسته تري در جامعه وجود ندارد؟ خصوصا اين قشر كه خود نياز به الگوي سالم دارد. خانواده هاي شهدا، اساتيد، ايثارگران و نخبگان چرا در اين قبيل برنامه هاي صدا و سيما كمتر مورد توجه قرار گرفته اند.

فدوی: چرا دارد، لکن نه قیافه شان خوبست و نه صدای خوبی دارند!آخر اینهم شد جرم که فدوی باید،رویش اقدام کند،برادر دبیر!؟

 

* يك جانباز: از نيروي انتظامي شهر همدان تقاضا داريم حد فاصل ميدان امام و باباطاهر با عده اي كه به طور علني مزاحم رفت و آمد مردم مي شوند برخورد نمايند. در اين ميدان به صورت آشكار مواد مخدر خريد و فروش مي شود. لطفا پيگيري كنيد.

فدوی: شدیداً به شرف عرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بسیار ناراحت شده و دستور اکید صادر فرمودند که خرید و فروش مواد مذکور در آن میدان نابکار، از این پس، بصورت

غیر آشکار صورت بگیرد، معظم له را از دعای خیر فراموش نفرمائید، برادر جانباز!

 

* يك شهروند: در عرض يك سال تا 6 ماه اخير فروشگاه هاي خيابان آفريقا به فروشگاه هاي مبلغ برندهاي! خارجي تبديل شده است.. {تمام رستوران ها تبديل به فروشگاه پوشاك شده و دختران و پسران با پوشش هاي نامناسب به فروشندگي مي پردازند. معلوم نيست چه كسي پشت اين قضيه است و آنها را حمايت مي كند.}

فدوی: نخست بفرمائید "برند" که از مصادیق بارز تهاجم فرهنگی از نوع نرم است، یعنی چه، برادر شهروند؟!

 

* 1752---0911: متاسفانه به علت عدم انجام وظيفه از سوي مديران دولتي و نهادهاي بازرسي و نظارت و سازمان حمايت از مصرف كننده هر روز شاهد افزايش قيمت ها در شهرها و استان ها از جمله مازندران هستيم. چرا مسئولين امر به جاي پرداختن به حل مشكلات به چنگ زدن بر روي يكديگر مشغولند؟

فدوی: این چه فرمایشی ست، برادر 1752---0911؟ مسؤلین محترم و در رأس آنها، مقام معظم رهبری، ادامه الله علوّه، که البته به احدی مگر به الله آن هم در جهان باقی جوابگو نیست، به اموری می پردازند که به آنان مربوط است، نه چیزهای بیربطی از قبیل مشکلات معیشتی مردم و غیره.

 

* 6091---0915: بسياري از مردم اروپا خبر ندارند كه اگر پليس ايران با كاروان هاي بين المللي مواد مخدر مبارزه نكند سراسر اين قاره را مواد مخدر فرا خواهد گرفت. آن ها نمي دانند كه اين مبارزه به قيمت ريخته شدن خون بهترين جوانان ايراني تمام مي شود. اگر مي دانستند نمي گذاشتند با اعدام چند قاچاقچي مواد مخدر حكومت ها و رسانه هايشان سر و صدا راه بيندازند.

فدوی: همینطور است، برادر 6091---0915؛ لکن بین خودمان باشد پنداری برادران یکی دو پرده بالا گرفتند، و ایران سابق را مواد مخدر فرا گرفت!

 

* 4147---0937 و 6960---0936 و 2588---0918: وقتي انقلاب اسلامي كشورمان با نفس گرم امام راحل(ره) و از جان گذشتگي ملت تحت پرچم اسلام و در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) در بهمن 57 به پيروزي رسيد شايد هيچ كس انتظار نداشت كه چرب و شيريني زندگي و دنياطلبي و گرفتار شدن عده اي از خواص در فتنه ها آنان را از قطار انقلاب پياده كند. ولي دنياست و دار امتحانات و ابتلائات و بسياري در طول 1400 سال اخير از قطار انقلاب اسلام ناب پياده شده اند. به زور نيز نمي توان كسي را در اين قطار حفظ كرد. انقلاب اسلامي هم ريزش دارد هم رويش و رويش ها بسيار بالاتر از ريزش هاست.

فدوی: این بخش از فرمایشات حکیمانه که "به زور نيز نمي توان كسي را در اين قطار حفظ كرد" کاملاً درست است، زیرا براحتی می شود دید که افزون بر خواص، چگونه عوام نیز دارند خودشان را از این قطار شکوهمند به بیرون پرتاب می کند!.. نکته ی دیگر اینکه، درست است که به زور نيز نمي توان كسي را در اين قطار حفظ كرد، لکن به زور که می شود سوار کرد!.. و از قرار معلوم، چاره دیگری هم نیست  چرا که در غیر این صورت و بقول آن بزرگوار باید گفت: «من قطاری دیدم که سیاست می ُبرد؛ و چه خالی می رفت!»

 

* محمودي: آفتاب آمد دليل آفتاب؛ هنوز رهنمودهاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص وحدت و همدلي مسلمانان تمام نشده رژيم ددمنش و اشغالگر قدس از نابساماني به وجود آمده در مصر و ديگر بلاد اسلامي و بهره مندي از آشوب و كشتار در سوريه كه خود يكي از طراحان اصلي آن است مبادرت به حمله هوايي به خاك سوريه نمود. اين براي جهان اسلام ننگ است. چرا كه رژيمي در حال سقوط و ناتوان در برابر حزب الله لبنان و مردم غزه به خود اجازه دهد به كشور سوريه حمله كند. مادام كه سفارتخانه شيطان بزرگ و اين رژيم ددمنش در كشورهاي اسلامي فعال و پرچم آنها بر فراز است آشوب و دسيسه و كشتار همچنان باقي است.

فدوی: بالاخره نفرمودید که برادران چه غلطی باید بکنند؟.. مطلب که دستگیرتان شد، دو باره تماس بگیرید، برادر محمودي!

 

* 1546---8091: از جبهه مقاومت (حزب ا لبنان، حماس در غزه و دولت و ملت سوريه) درخواست مي شود با هوشياري كامل موشكهاي خود را به سمت رژيم اشغالگر قدس نشانه روي كنند تا در صورت تكرار حركت ددمنشانه اخير، كاخ هاي عنكبوتي را بر سر آنها خراب كنند.

فدوی کوشید که پیام نظامی شما را بقول عوام فوروارد کند، لکن بعلت مشکلات ارزی، و البته  زبان، موفق نشد. شما که عربی تان بهتر است، قبول زحمت فرمائید، برادر 1546---8091!

 

* 9878---2091: گروه 1+5 به اميد روي كار آمدن جريان ميانه رو و حامي غرب در انتخابات رياست جمهوري ايران مدت چند ماه تاريخ مذاكره را به عقب انداختند ولي همان طور كه در فتنه 88 اين كار را كردند و نتيجه نگرفتند اين بار هم چيزي به دست نخواهند آورد و رو سياه خواهند شد.

فدوی در نیافت که جنابعالی دارید با کی دارید حرف می زنید، برادر 9878---2091؟ اگر طرف صحبت شما برادر حسین شریعتمداری ست که - سر بریده می  دارد دوست- که اجرتان با گربه ی مرتضا علی(ع)! 

* 6030---0912: بدحجابي در اطراف قبور شهدا خيلي مشهود است اين مسئله شكستن حرمت خون شهداست...

فدوی حرفی ندارد که عریضه ی مرضیه ی شما را، در اوقات شرعی به شرف عرض برساند. لکن خودمانیم  برادر 6030---0912، شهدای گرامی، رضوان‌الله تعالی عليه و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، مگر گناه کرده اند که بجز مواهب سماوی، از کلیه ی مواهب ارضی * محروم باشند. چه می شود که چشم هم گذاشته و بگذارید که آن بزرگواران هم حظ بصری ببرند، مگر شما مناع الخیرید، برادر6030---0912؟!

---------------------------------------

* ارزی هم بنویسید،درست در می آید!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

اول سپتامبر المُظفرسنه ی 2013 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630