بازگشت به خانه                    پيوند به نظر خوانندگان                     آرشيو  مقالات                  آرشيو صفحات اول                جستجو

جمعه 29 شهريور ماه 1392 ـ  20 ماه سپتامبر 2013

دربارهء نرمش قهرمانانه، بیشتر بدانیم

امین موحدی

ورزش قهرمانی شنیده بودیم اما این نرمش قهرمانی یا به قول خامنه‌ای «قهرمانانه» شاید ورزش جدیدی باشد که لازم است بیشتر مورد بررسی اهالي ورزش و نرمش قرار گیرد.

البته منظور خامنه‌ای از نرمش، آن هم از نوع قهرمانی اش بیشتر جنبهء سیاسي آن است اما، خب، با توجه به اينکه ورزش همیشه با سیاست عجین می‌باشد چرا نباید خود، رشته مجزایی در عرصه المپیک و جهانی‌ داشته باشد؟

«نرمش قهرمانانه» به مجموعه‌ای از هنرهای رزمی و شعبده  در عرصهء سیاست اطلاق می‌شود که می‌تواند منجر به رفع تحریم و دستیابی به بمب هسته‌ای و نابودي اسراييل و آمريکا بدون هیچگونه عوارض جانبی و تداوم سرکوب و شکنجه و تجاوز با لبخند و تعریف جوک و امثالهم گردد.

 این ورزش  نرمشي، صد درصد  بومی و ایرانی می‌باشد که در فرهنگ عامه به آن «ورنرمش» يا [تلاش برای] خر کردن رقیب، گفته می‌شود.

 پس از تثبیت کشتی‌ در المپیک، ظهور و حضور چنین ورزش‌های بومی در المپیک و عرصهء جهاني یک پیروزی و موفقیت دیگر برای جمهوری اسلامی به حساب می‌آید.

با این حساب باید منتظر تشکیل تیم ملی‌  نرمش قهرمانانه به مربیگری سید علی‌ خامنه‌ای باشیم.

افراد دعوت شده می‌بایست به زودی خود را به کمپ اردوی تیم ملی‌ نرمش قهرمانانه (ورنرمش) در بیت رهبری معرفی‌ نمایند.

امیدواریم قبل از اعزام این تیم به مسابقات برون مرزي، دیدار‌های تدرکاتي مناسبی برای این تیم برنامه ريزی  شود تا اين تيم حضور آبرومندانه و در خور نام جمهوری اسلامی ایران در مسابقات داشته باشد.

اما دانستن  اندکی‌ از فواید "نرمش قهرمانانه" برای سلامتی‌ نظام مقدس اسلامی  و بدن و خلاصه همه چیز، خالی‌ از لطف نیست.

به‌طور مثال با انجام چنین نرمشی شما می‌توانید، همزمان با تلاش برای رسیدن به بمب اتمی‌، چشم در چشم دنیا لبخند زده و با کمی‌ خم کردن گردن و قر کمر براحتي دروغ گفته و ادعاکنيد که: «نه، به خدا ما اصلاً قصد داریم سایت‌های هسته‌ای خود را هم تعطیل کنیم».

 با انجام همين فن‌هاي سادهء نرمش قهرمانانه، شما يا  طرف مقابل را به طور کلی‌ خر مي‌نمايید یا اگر هم خر نشدند حد اقل که می توانید آنها را «خر» فرض کنید!

یا اینکه در پاسخ به اعتراضات جهانی‌ علیه زندان و اعدام و شکنجه شما می‌توانید با استفاده از فن «نگاه پر از رافت اسلامی و بسیار نرم به طرف مقابل» لبخندی بزنید و بسیار نرم و آهسته به‌ شکلي که مبادا که ترک بردارد چینی‌ نازک احساس طرف! به وی بگویید «زندان ِ چی عزیز دلم؟ ما این ملت را آورده ایم اینجا تا از امکانات ما استفاده کرده و نرمش صبحگاهی بکنند که هم سحر خیز می‌شوند و کامروا و هم تندرست و سالم میمانند.»

«اعدام ِ چی‌ عزیز دلم؟ آنچه که شما آن را اعدام می‌نامید نوعی طناب بازی برای قوی کردن عضلات نرم گردن می‌باشد، چرا تهمت می‌زنید؟»

«شکنجه ی چی‌؟ اینکه هر صبح و شام، جماعتی را مشت و مال می‌دهیم تا تن‌شان نرم شود، شما این را شکنجه می‌نامید؟ خب اگر این اسمش شکنجه باشد پس چرا شما خودتان انواع و اقسام مرکز شکنجه در کشورهای‌تان دارید و آنها را "مراکز ماساژ" مي‌ناميد؟ خب شما می‌گویيد ماساژ، ما می‌گوییم مشت و مال! اگر مشت و مال ماشکنجه هست در اينصورت ماساژ شما هم بايد شکنجه باشد.»

 شما با همین فن نرم قهرمانانه، اگر هم نتوانستید رقیب خود را خر نمائید، يقين بدانيد که  صد در صد از فرط عصبانيت دیوانه خواهند شد چون هرگز نمی‌توانند پاسخی به شما بدهند.

در اینجا به این مختصر اکتفا کرده اما سعی‌ می‌کنم در آینده اطلاعات کامل و جامعی‌ از نرمش قهرمانانه و حتا سایر پدیده‌های قهرمانانه دیگر ایران اسلامی ارائه دهم؛ پدیده‌هایی‌ که هنوز جهانی‌ نشده‌اند و احتمالاً با درایت و ذکاوت مقام قهرمان رهبری به زودی آنها نیز جهانی‌ شوند؛ پدیده‌هایی‌ مانند دزدی قهرمانانه، تجاوز قهرمانانه، پررویی قهرمانانه، دروغ و فریب قهرمانانه، فقر و فلاکت قهرمانانه، و الي ماشاالله قهرمانانه!     

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه

 

create counter