بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

 26 ارديبهشت 1386 ـ  ماه مه نوامبر 2007

 

مردان بزرگ دینی حافظ معنویت در برابر سکولاریسم هستند

آیت الله تسخیری

به گزارش گروه علمی فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران"ایسکانیوز"، آیت الله تسخیری دبیرکل مجمع که برای شرکت در همایش "گفتگوی ادیان و تمدن ها" در گرجستان به سر می برد، در دیدار با ایلیای دوم رهبر ارتدوکس های گرجستان ضمن تبریک عید سال نو میلادی و تولد حضرت عیسی(ع) و تلاقی این عید با اعیاد بزرگ اسلامی اظهارداشت: تولد حضرت مسیح(ع) برای تمام مسلمانان و مسیحیان جهان فرخنده و مبارک است.
دبیرکل مجمع در این دیدار ایلیای دوم را رمز وحدت مردم گرجستان و کلیسای ارتدوکس را مدافع مردم این کشور در برابر تهاجم غرب دانست.
دبیر کل مجمع با بیان اینکه رهبر ارتدوکس های گرجستان، پاسدار معنویت در برابر سکولاریسم و الحاد در جهان معاصر است، افزود: دین منبع رحمت بشریت است و تروریست ها فاقد هرگونه تدین هستند.
آیت الله تسخیری با تبریک سی امین سال انتخاب ایلیای دوم به عنوان رهبر ارتدوکس های گرجستان، سفر ایشان به جمهوری اسلامی ایران و دیدار با مقامات مذهبی به ویژه مقام معظم رهبری را بسیار خاطره انگیز ارزیابی کرد.
رهبر ارتدوکس های گرجستان در ادامه این دیدار ضمن دعا برای صلح وامنیت منطقه گفت: ایمان به وحدانیت، نقطه مشترک اسلام و مسیحیت است.
همایش گفتگوی ادیان و تمدن ها که به منظور تحکیم و گسترش ارزش های گفتگو، صلح و همزیستی میان ملت های مختلف در گرجستان در حال برگزاری است،امروز به کار خود پایان می دهد.

http://www.ghatreh.com/news/1347748.html

 بازگشت به خانه

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

و يا مستقيماً از وسيله زير استفاده کنيد:

(توجه: اين ایميل ضميمه نمی پذيرد)

 

نام شما:

اگر مايل به دريافت پاسخ هستيد آدرس ای - ميل خود را ذکر کنيد:

پيام شما:

بازگشت به خانه

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630