بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان   |   پيوند به آرشيو آثار نويسنده در سکولاريسم نو

آدرس اين صفحه با فيلترشکن:  https://newsecul.ipower.com/2009/06/26.Friday/062609-Mehdi-Spinoza-Bazaar.htm

تير   1388 ـ جون  2009 

 

يک روش ساده برای به تعطيل کشاندن بازار

مهدی (وبلاگ اسپينوزا)

به نام خداوند جان آفرین

ما انرژی خود را هدر نمیدهیم و موثر عمل میکنیم در خیابانها حرف خود را به کودتاچیان و همچنین به تمام دنیا زده ایم. حال باید تغییر روش داد.

از سه شنبه هر روز از ساعت نه صبح همگی در سراسر ایران به سمت بازار شهر حرکت می کنیم؛ اگر ممانعت کنند بازار تعطیل می شود، اگر ممانعت نکنند چنان ازدحامی ایجاد می کنیم که باز هم بازار تعطیل می شود. اگر تلفن ها را هم از اول صبح قطع کنند باز هم کل فعالیت ها در سراسر کشور مختل و بازار تعطیل می شود، حتی المقدور همهء شهر را تعطیل کرده و به سمت بازار برای تعطیلی بازار حرکت می کنیم. همه را با خود همراه کنیم.

بچه ها را هم بیاورید؛ بسیار آرام - بدون شعار - بدون سبز- بدون تحصن، ظاهراً برای خرید می رویم و هیچ چیز نمی خریم و فقط به تعطیلی بازار فکر می کنیم. هیچ نشانی از خود برجای نمیگذاریم . حتی علامت پیروزی با دست. به هیچ وجه.

فقط به پیروزی فکر می کنیم. بچه ها را هم بیاورید. در همهء شهرهای سراسر ایران. بدون شعار، بدون شعار، بدون شعار! آرام، آرام، آرام! بدون سبز، بدون تحصن، بدون درگیری. اگر کسی شلوغ کرد ما درگیر نمی شویم چون ظاهراً به قصد خرید رفته ایم. هیچ ترسی ندارد و همه می آیند - نه زدوخورد، نه خونریزی، نه شعار، نه درگیری، نه تحصن. اگر جلوی ما را بگیرند به راحتی بر می گردیم چون هدف ما تعطیلی بازار است نه تجمع. اگر گاز اشک آور بزنند بازار تعطیل می شود.

ما با هوش هستیم و تن به هیچ درگیری ای نمی دهیم، هرچند در صورت هرگونه درگیری امنیت بازار بهم ریخته و باز هم بازار تعطیل می شود. ولی ما درگیر نمی شویم. با آرامش فقط به پیروزی فکر می کنیم. بازار یا با ازدحام ما تعطیل می شود یا اینکه پرنده پر نمی زند و تعطیل می شود. در هرصورت ما برنده ایم.

هرطوری که می توانید به دوستان، به رسانه های خارجی، از طریق سایت ها و… اطلاع رسانی کنید. از صبح سه شنبه حرکت به سمت بازار! این مطلب را هم برای دوستان خود ارسال کنید تا فراگیر شود در سرتاسر ایران عزیز.

آقای موسوی! ما نیاز به شهادت و از جان گذشتگی شما نداریم، به رهبری شما نیازمندیم... این روش پيشنهادی موثر و بدون ترس است و میلیون ها ایرانی را وارد صحنه می کند، بدون اینکه خونی ریخته شود. مطمئن باشید این روش آنقدر موثر است که دشمن شروع به تکذیب و شایعه پراکنی گسترده کرده و دست و پا خواهد زد. پس هرگز گول نخورید چون این برنامه ادامه دارد به شایعات گوش نکنید و هرطور که می توانید اطلاع رسانی کنید.
با آرزوی موفقیت

http://spinooza.blogfa.com/post-79.aspx

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630